W sobotę testuję na turnieju na 2600 dwa, zobaczymy
Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Moim zdaniem jeden blaster to rzecz niezbędna 
W sobotę testuję na turnieju na 2600 dwa, zobaczymy
W sobotę testuję na turnieju na 2600 dwa, zobaczymy
Wisła Kraków.
mój wjechał i zbreakował 22 Wl ; * (nie żeby bez -3LD ale ciiiii)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Ja to dwa razy zestrzeliłem Chaosowego Lorda Czincza z wardem 3+ w drugiej turze.
A pierwszej bitwie spanikował jeszcze chaos knightów z BSB, a w drugiej niestety zabił tylko samego lorda.:p
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
myślałem, że to ustanie i umrze naturalnie :p temat do przechwałek przecież mamy tutaj --> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=36&t=25975 
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Model posiadający WW banner, dostaje breath weapona z siłą 3 i zasadą że wrzuca ASL do którejś tam fazy, którejś tury. Jest to pełnoprawny breath weapon, czyli jest jednorazowy i można albo rypnąć template w fazie strzelania, albo 2d6 hitów w fazie walki.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
No a w takim razie to że przerzucasz 1 i przeciwnik ma ASL nie jest jednokrotnego użytku? Czyli np. moge tego użyc przeciw maruderą chaosu a potem wpakować sie jeszcze w warriorów i dalej te 2 zasady działają tak>?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2012, o 15:08 przez !Młody!, łącznie zmieniany 1 raz.
ASL to dodatkowy efekt breath weapona, a jego nie możesz użyć drugi raz. Przerzuty jedynek w szarży to ogólna zasada sztandaru i jako taka stosuje się przez całą grę.
Więc odnosząc się do twojego przykładu: I na Warriorów i na Maruderów masz reroll "1" w szarży. Jednoturowy ASL nakładasz na oddział na którym użyłeś breatha.
Więc odnosząc się do twojego przykładu: I na Warriorów i na Maruderów masz reroll "1" w szarży. Jednoturowy ASL nakładasz na oddział na którym użyłeś breatha.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Nie wiem czy pamiętacie moja pracę, ale pozwolę sobie się pochwalić, że wygrałemkubencjusz pisze:Pielgrzymi Trzewi
„Ding dong… wiesz co to za dźwięk? To pielgrzymi nadchodzą. Zacznij bluźnić lub odmów posiłku w ich obecności a pożrą Cię ku chwale Przepastnych Trzewi.” [...]
http://fireant-painting.blogspot.com/20 ... psach.html
