Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: wychwa »

Moim zdaniem SLos jest lepszy dla Imperium.

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

krystian1wielki pisze:Mi SLOS szkodzi głównie z powodu pegaza - nie mogę go już schować przed maszynkami za tankiem czy KO co skutkuje tym że jeśli trafię na pechowy stół to mogę go stracić w 1 turze bez możliwości jakiejkolwiek obrony :(
Nie powinieneś się tym specjalnie przejmować.

Moja filozofia - każdy strzał nieprzyjaciela wycelowany w coś innego niż działa lub czołg to bonus. Oczywiście pegaz ma Charmed Schield?

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

gdyby miał to nie byłoby problemu - nie chcieli by doń strzelać :wink: gram obecnie na pancerniaku ze słomką chociaż kradziejkowego też bym chętnie wcisnął. Uważam też że pegaz jest bardziej wartościowy niż armata więc jest mi go ciutkę szkoda zawsze....

Varden
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: Varden »

Składam coś takiego na bazyla:

Papamobile,
Duży mag shadow
2 x pegazista
BSB z flamingiem
inżynier

2x 30 flagusiów
40 halabard
10 kusz

3x mortar
2x canon

Co o tym sądzicie? Zastanawiam się czy nie wsadzić czołgu. Wydaje mi się on jednak mocno zero/jedynkowy (albo masz z nim kłopot, albo to free frag).

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Zamiast jednego pegazisty i mortara dał bym maga jakiegoś ze światłem i może podbił kusze do jakiejś groźnej liczby:P
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Dla mnie fajna rozpa. Brakuje tylko śmiecia do odginania szarż.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Varden
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: Varden »

Do odginania mam 5 piątki free company (w detkach).

Pegazy lubię do omiatania śmiecia.

Zmienić lore z shadow na light na dużym magu?

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Varden pisze:Do odginania mam 5 piątki free company (w detkach).

Pegazy lubię do omiatania śmiecia.

Zmienić lore z shadow na light na dużym magu?
Light wydaje się lepszym rozwiązaniem do tej rozpiski. Trzy duże klocki piechoty zboostowane bironą lub speed of light będą zabójcze.
Odnośnie kuszników, to trochę ich za mało jest. Ja wywaliłem 10 kuszników z rozpiski, bo ostanio nie sprawdzają mi się.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Detek nie wypisałeś więc się przyczepiłem. ;)

Co do magii to nie byłbym taki pewien, że light lepszy. Flagusie mogą sami z siebie sobie hate odpalić, a z ws10 i S3 to niewiele zrobią poza pierwszą turą.

Za to brzytwa z S10 to faktycznie działa na wyobraźnie. :twisted:
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Varden
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: Varden »

Właśnie mi o to chodzi. Falgi + brzytwa, Mortar + withering.

Co do 10 kusz to mają spróbować zdjąć regenerację z hydr/abomek/horrorów.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Bizim pisze:Detek nie wypisałeś więc się przyczepiłem. ;)

Co do magii to nie byłbym taki pewien, że light lepszy. Flagusie mogą sami z siebie sobie hate odpalić, a z ws10 i S3 to niewiele zrobią poza pierwszą turą.

Za to brzytwa z S10 to faktycznie działa na wyobraźnie. :twisted:
Nie twierdzę, że lepszy, ale prócz boostów mamy też dwa dobre pociski. Flagusie z ws oraz i 10 mają szansę zlikwidować klocek przeciwnika zanim ten odda.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Sam gram na co najmniej 2 hordach halabard i lighcie. Kombinacja bardzo mi odpowiada, bo mam bazowo S4 i potrzebuje sobie jedynie dorobić inicjatywę i WS. Ogólnie light jest super lorem bo w sumie wszystkie czary (no często poza siateczką) są fajne.

Ale na 2 hordach flagusi to naprawdę jakoś nie widzę tego potencjału. A co się stanie jeśli przeciwnik ustoi tą pierwszą turę? Nagle mamy klocek z S3 i też nie taką oszałamiającą ilością ataków. WS 10 już teraz nie pomoże. Za to z S10 pokroją wszystko nawet w dziesiątej rundzie combatu.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Bizim pisze: A co się stanie jeśli przeciwnik ustoi tą pierwszą turę? Nagle mamy klocek z S3 i też nie taką oszałamiającą ilością ataków. WS 10 już teraz nie pomoże. Za to z S10 pokroją wszystko nawet w dziesiątej rundzie combatu.
Pod warunkiem, że przeżyją. Niestety, ale flagusie są bardzo wrażliwi na oddziały posiadające wyższą inicjatywę. Bardzo szybko z 30 flagusi zostaje zaledwie kilku i nawet z siłą 10 niewiele zdziałją. Ostatnio zrezygnowałem z nich w swoich rozpiskach na rzecz czołgu.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ja widzę inny problem,posiadasz tylko 2 unity, do których mogą spylać bsb i duży mag, a to bardzo mało, celna salwa na mirrorze i jesteś pozbawiony dużego maga w 2 tury, flagelanci są fajni ale mało mobilni (brak muzyka i frenzy), dodatkowo frenzy wymusza gnanie do przodu a nie reformę aby utrzymać to wszystko w ryzach, łatwo w trakcie bitwy dorwać się do halabard, maga, bsb i parku maszynowego w ten sposób, a armia najzwyczajniej w świecie może się Tobie rozjechać; ja tego doświadczyłem i miałem unity rozciągnięte na przestrzeni prawie 40", to nie jest fajne jak musisz ganiać za flagusami furmanką aby rzucić bironę lub WS
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Piękny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Wrocław/Świdnica

Post autor: Piękny »

I zamyka się kółko bo szadołem możesz obniżyć I ;), ekspertem nie jestem ale wg jak są 2 odziały flagusi to Shadow to mus.

P.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

tak, tylko obniżenie jest o d3, przeciwko Woch, który ma I5, musisz liczyć na dobry rzut, ale jak Tobie nie wyjdzie i rzucisz 1-2 to nic Tobie to nie da, pewniejsze jest zboostować do I10 i się nie męczyć
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

#helion# pisze:tak, tylko obniżenie jest o d3, przeciwko Woch, który ma I5, musisz liczyć na dobry rzut, ale jak Tobie nie wyjdzie i rzucisz 1-2 to nic Tobie to nie da, pewniejsze jest zoobstować do I10 i się nie męczyć
I wszystko w temacie :!:

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

No ok też jestem zdania, że WS 10 i I 10 często rozwiązują sprawę, a obniżanie jest dosyć losowe.

Ale na dwóch hordach flagusi naprawdę wydaje mi się, że shadow lepszy. Na GSów i halabardy to na pewno light brać w ciemno.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Piękny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Wrocław/Świdnica

Post autor: Piękny »

Dokładnie, mówimy o dwóch oddziałach z 10 ld, które same mogą się zbustować . . .

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

co do I z czarów to macie rację - light daje lepszy boost ale.... mamy furmanę przecież z lightem a miasma wchodzi na 5+ i ma 48" co pozwala spokojnie siedzieć magowi na tyłach bez konieczności ruszania sie w kierunku jakiegokolwiek combatu no i boost do siły czy obniżenie T potrafi zaboleć niesamowicie :wink:

ODPOWIEDZ