To mój pomysł na nowe VC. Czyli klocki do walki plus bardzo dobre wsparcie z magi. Czekam na ocene
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
Vampire Lord @ 495.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard
The Black Periapt [55.0]
Master of the Black Arts [75.0]
Summon Creatures of the Night [10.0]
Charmed Shield [5.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Vampire @ 165.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lore of Vampires
Summon Creatures of the Night [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon
34 Crypt Ghouls @ 350.0 Pts
Ghast @ [10.0] Pts
20 Zombies @ 65.0 Pts
Musician
30 Skeleton Warriors @ 185.0 Pts
Light Armour; Shield; fcg
8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
30 Grave Guard @ 440.0 Pts
Great Weapon; ; fcg
Banner of the Barrows [50.0]
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 129
Total Army Cost: 2400.0
VC 2400
Dzisiaj grałem z Crusem dwie bitewki przeciwko jego lizi i bestiom. Konkluzja gg to syf w rospie miałem jeszcze zamiast szkieli trzy razy psy one też są do dupy. Dobry jest za to mortis. i crypt horory. najbardziej mnie zabolało jak zrobił mi overuna po gg i to czym? Zwykłymi gorami jak rzucił obniżenie T z shadowa. Kurw... to było słabe. Po przemyśleniu na gorąco. To należy wystawiać ze dwa odziały CH, nekrosów bo są tani i dużo eterycznych herosów minimum 4 do jednego oddziału. O tot przykład takiej rozpiski.
Master Necromancer @ 200.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Master Necromancer @ 190.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
4xTomb Banshee @ 380 Pts
30 Zombies @ 100.0 Pts
Standard; Musician
30 Zombies @ 100.0 Pts
Standard; Musician
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
Ghast @ [10.0] Pts
8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2400.0
Master Necromancer @ 200.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Master Necromancer @ 190.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
4xTomb Banshee @ 380 Pts
30 Zombies @ 100.0 Pts
Standard; Musician
30 Zombies @ 100.0 Pts
Standard; Musician
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
Ghast @ [10.0] Pts
8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2400.0
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Hehehe... Jakże szybko rozpy ewoluują w kierunku kryptohorrorów. Problemem Twojej rozpy jest to, że jak trafi np na kowboja z save 1+ reroll i płonącymi, albo na kawalerię (breta), albo na cokolwiek ciężej opancerzonego i nie daj bóg z płonącymi, to leżysz.
GG jest semigrywalny - dwa klocki na dwóch mortisach, czyli coś takiego jak poniżej. Ewentualnie można pójść w większy hardkor i kosztem paru gwardzistów, jednych FB i lorda wrzucić blasphemous tome i przyspamować nekrosami drugiego levela. Jaj nie urywa, ale da się trochę na tym pogrywać. Główny problem to fakt, że armia działa dokładnie w momencie, kiedy wszystko jest ściśnięte razem - jak się oddziały zaczną oddalać od siebie, to gówno wielkie się robi. Zabranie marszu od małych wampirów baaardzo zabolało.
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Necromancer @ 135.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Seed of Rebirth [10.0]
Earthing Rod [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Power Stone [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
37 Crypt Ghouls @ 390.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
35 Grave Guard FCG
30 Grave Guard FCG dwuraki barrows
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Mortis Engine + Tome @ 240.0 Pts
1 Mortis Engine @ 220.0 Pts
Models in Army: 171
Total Army Cost: 2396.0
GG jest semigrywalny - dwa klocki na dwóch mortisach, czyli coś takiego jak poniżej. Ewentualnie można pójść w większy hardkor i kosztem paru gwardzistów, jednych FB i lorda wrzucić blasphemous tome i przyspamować nekrosami drugiego levela. Jaj nie urywa, ale da się trochę na tym pogrywać. Główny problem to fakt, że armia działa dokładnie w momencie, kiedy wszystko jest ściśnięte razem - jak się oddziały zaczną oddalać od siebie, to gówno wielkie się robi. Zabranie marszu od małych wampirów baaardzo zabolało.
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Necromancer @ 135.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Seed of Rebirth [10.0]
Earthing Rod [25.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Power Stone [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
37 Crypt Ghouls @ 390.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician
35 Grave Guard FCG
30 Grave Guard FCG dwuraki barrows
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
1 Mortis Engine + Tome @ 240.0 Pts
1 Mortis Engine @ 220.0 Pts
Models in Army: 171
Total Army Cost: 2396.0
Barbarossa pisze: Główny problem to fakt, że armia działa dokładnie w momencie, kiedy wszystko jest ściśnięte razem - jak się oddziały zaczną oddalać od siebie, to gówno wielkie się robi. Zabranie marszu od małych wampirów baaardzo zabolało.
To jest fakt amia musi iść kupą.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
No a druga niefortunna kwestia jest taka, że dobre rzeczy w VC to:
- zombie, bo można ich w pytkę wskrzesić.
- crypt horrory, bo za 1 ranę T5 regen 5+ płaci się 11 pkt.
- vargheisty, bo są szybkie i mają zaskakujące pieprznięcie
- krzykacze i silniki, bo bez vanhalsa trzeba czymś rozpieprzać unikające walki gejownie, kowbojów itd.
- eteryki,
- śmieci, bo są tanie jak barszcz
niestety większość innych rzeczy w armii jest po prostu meeeh.
- zombie, bo można ich w pytkę wskrzesić.
- crypt horrory, bo za 1 ranę T5 regen 5+ płaci się 11 pkt.
- vargheisty, bo są szybkie i mają zaskakujące pieprznięcie
- krzykacze i silniki, bo bez vanhalsa trzeba czymś rozpieprzać unikające walki gejownie, kowbojów itd.
- eteryki,
- śmieci, bo są tanie jak barszcz
niestety większość innych rzeczy w armii jest po prostu meeeh.