rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Rabsp »

rydwanami nie da sie skutecznie odginac, niestety mają tylko 9 Mv 8)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

dajcie se spokój z tym smokiem.... Uważam ,że zrobienie smokiem wyniku jest bardzo trudne. Za te 620 punktów mamy naprawdę dobry regiment albo i dwa - a smok wpada w duży klocek i dupa...i wcale nie jest go tak trudno zabić.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

ci co graja na smoku nie szukaja wyniku, bo wiadomo ze latwiej cos ugrac na magu, ale czegos innego, nowe kminy i taktyka ;)
osobiscie juz rzygam arcymagiem i 2 klocami WL, wiec dlatego rozpa na smoku jest bardzo atrakcyjna a do tego ten archetyp zawsze byl w moim stylu :D
Obrazek
Highborn Elves Only!

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

Dokladnie Semi, nie gram moze w warhammera za dlugo ale te WL to juz nuda
Warhammer to nie jest sport

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Co powiecie o takim złożeniu herosów?

Arcymag światła
Księga Hoetha
4 poziom

Mag światła
Wisior mistyfikatora (2x rzut na tabelke miscasta)

Mag światła
Kradziejka


Gram z VC na zasady euro.
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

może to nie ten dział ale mam pytanie - jak działa Pitka na smoka? Testuje lord?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

lepiej ten przerzut na magu zamien na Bound spell fire bolt albo furia khaina bo ten przerzut Ci sie raczej nie przyda bo i tak glownie czarowac bedziesz z arcymaga
Warhammer to nie jest sport

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Tylko te 2 rzuty robi przeciwnik, i ja wybieram który działa.
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

PiotrB pisze:może to nie ten dział ale mam pytanie - jak działa Pitka na smoka? Testuje lord?
Testuje smok, analogiczna sytuacja jest jak pitka pójdzie w skink priesta na ancient stedziu -> testuje się na inicjatywie monstera.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Zawsze testuje się na najwyższej wartości charakterystyki modelu. Nie wiem natomiast, czy wykonuje się 1, czy 2 testy i która część umiera?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Jaja sobie robicie?
Są 2 testy - heros na swojej i smok na swojej.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

To nie jest to to traktowane jako 1 model?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

No generalnie to najlogiczniej byłoby każdym testować na własnej charakterystyce, w myśl FaQa:

Q. For characteristic tests, is the best value in the unit always
used? (p10)
A. If the unit is required to take a characteristic test, the best
value in the unit is used. If every model in a unit is required to
take a characteristic test, then each model uses its own best
value instead.

W opisie pitki jest użyte sfomułowanie "models", więc za każdego osobno. Dodatkowo można się podeprzeć opisem działania template w przypadku machin i spellów ze str. 105 rulebooka - jeśli pod templatem jest character na mouncie, to jeśli dostanie np. cannonem, to rani się każdego z osobna, jeśli katapultą - to randomizuje się kto dostanie hita z większą siłą, tak jak w przypadku shootingu, a reszta dostanie z mniejszą siłą - "all other models are hit at the lower strenght value" - chodzi o katapultę w tym wypadku, lecz widać z kontekstu tego zdania żeby nie traktować stosowania templatek bijących monstera i ridersów jako jeden model, lecz jako osobne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Ale taki Lord na Smoku to jest 1 model a nie 2. Jak zabijesz Smoka, a Lord przeżyje to punktów nie masz za to przecież. Więc w sumie ciekawe jak to jest, bo już się pogubiłem? :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

no to taka pitka całkiem dobrze karci smoczysławy :D
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, o 22:49 przez PiotrB, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Rozumiem, że Star Dragon ginie na 3+ od jednego czaru? -.-
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Dlatego się lata tak żeby nie było do pity zasięgu, albo tak że będzie się musiał specjalnie do niego odwracać.

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Azurix pisze:Rozumiem, że Star Dragon ginie na 3+ od jednego czaru? -.-
Nom :roll:

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Azurix pisze:Ale taki Lord na Smoku to jest 1 model a nie 2. Jak zabijesz Smoka, a Lord przeżyje to punktów nie masz za to przecież. Więc w sumie ciekawe jak to jest, bo już się pogubiłem? :P
To argument akurat zbytnio nie jest, bo za pojedyncze modele zabite z dużego unitu też pkt się nie dostaje jeśli 25% lub więcej z początkowego stanu jednostki przeżyje potyczkę. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
krejzihed
Chuck Norris
Posty: 443
Lokalizacja: tychy-wroclaw

Post autor: krejzihed »

Okoń pisze:No generalnie to najlogiczniej byłoby każdym testować na własnej charakterystyce, w myśl FaQa:

Q. For characteristic tests, is the best value in the unit always
used? (p10)
A. If the unit is required to take a characteristic test, the best
value in the unit is used. If every model in a unit is required to
take a characteristic test, then each model uses its own best
value instead.

W opisie pitki jest użyte sfomułowanie "models", więc za każdego osobno. Dodatkowo można się podeprzeć opisem działania template w przypadku machin i spellów ze str. 105 rulebooka - jeśli pod templatem jest character na mouncie, to jeśli dostanie np. cannonem, to rani się każdego z osobna, jeśli katapultą - to randomizuje się kto dostanie hita z większą siłą, tak jak w przypadku shootingu, a reszta dostanie z mniejszą siłą - "all other models are hit at the lower strenght value" - chodzi o katapultę w tym wypadku, lecz widać z kontekstu tego zdania żeby nie traktować stosowania templatek bijących monstera i ridersów jako jeden model, lecz jako osobne.

to bardziej chodzi o to ze to jest czar tampletkowy - czyli analogicznie do tamplet maszyn (gdzie przebija sie i gore i dół) testujemy 2 razy.
to ze w opisie czaru jest napisane models nie ma nic do rzeczy, gdyz smok z jezdzcem jest 1dnym modelem.

edit:
bo np. przy Dwellersach testuje sie tylko raz (czyli smoka) bo nie jest tampletkowy.
czary wyznaczajace linie (np, 3d6) dzialaja jak armata - czyli gora i dół.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, o 22:55 przez krejzihed, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany