Trzymał ich w WL i prawie w ogóle nimi (WL) nie walczył ..Tak jakby ten oddział badziewnych WL nie był mu potrzebny...Raamiel pisze:Kosa - w jakich oddziałach trzymałeś magów ?
rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Moja rozpa na jutro przeciwko O&G, zaleta to to że jest dosyć dużo wystawień. Włócznie mają biegać z 2x5 SM po jednej flance, a na drugie 5 SM i łuki małe
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Annulian Crystal [40.0]
Ring of Fury [40.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
14 Archers @ 159.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
12 Spear Elves @ 113.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
29 White Lions @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
29 White Lions @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2500.0
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Annulian Crystal [40.0]
Ring of Fury [40.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 First Archers @ 245.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
14 Archers @ 159.0 Pts
Longbow; Musician
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow
12 Spear Elves @ 113.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
29 White Lions @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
29 White Lions @ 441.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2500.0
Bardzo fajna rozpiska, ale jeśli SE mają walczyć, to musi ich być więcej - min. 20. W takiej konfiguracji nadają się do niańczenia BSB. Idą wtedy za WL i dają przerzuty. Muzycy na SM raczej niepotrzebni. Jak wywalisz ich i jeszcze 2 WL, zmienisz coś w corach (np dasz 1 więcej SE a 1 mniej łucznika) to będziesz miał punkty na 3 orła.
To ja podtrzymując mode, chciałbym opublikować także swoją koncepcje
nie moge sie zdecydować jaką magię dobrać, ale narazie padło na light...
sądze, że light będzie odpowiedni aby przyspieszyć armie, boostować w CC i pociskować conieco zanim wojownicy skrzyżują miecze(lub topory -> WL )
jakieś propozycje co do lorów/zmian czegokolwiek/ulepszenia czegoś, może jakieś inne ciekawsze złożenie corów?
nie moge sie zdecydować jaką magię dobrać, ale narazie padło na light...
niechętnie przychyliłem się do pomysłu z BoS na BSB, no ale nie mam gdzie go wrzucić, szkoda mi wyrzucać 4 WL...1 Archmage @ 320.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Ring of Fury [40.0]
Dispel Scroll [20.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
1 Noble @ 174.0 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
20 Spear Elves @ 205.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG
10 Archers @ 115.0 Pts
Longbow; Musician
25 Archers @ 310.0 Pts
Longbow; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
27 White Lions @ 450.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; FCG
Amulet of Light [15.0]
20 Swordmasters @ 318.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
20 Swordmasters @ 318.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Total Army Cost: 2500.0
sądze, że light będzie odpowiedni aby przyspieszyć armie, boostować w CC i pociskować conieco zanim wojownicy skrzyżują miecze(lub topory -> WL )
jakieś propozycje co do lorów/zmian czegokolwiek/ulepszenia czegoś, może jakieś inne ciekawsze złożenie corów?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, o 13:47 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo mi się podoba
Dziwię się, że tak dużo tego weszło, jednak ja bym rozbił tych SM na 4x10
Dziwię się, że tak dużo tego weszło, jednak ja bym rozbił tych SM na 4x10
Co do spearów to coś zmienię ale SM z muzykami, bo tutaj w grę wchodzi wymanewrowanie wroga i ściąganie śmieci i gobasów, WL maja zająć się klocami orków.bercik pisze:Bardzo fajna rozpiska, ale jeśli SE mają walczyć, to musi ich być więcej - min. 20. W takiej konfiguracji nadają się do niańczenia BSB. Idą wtedy za WL i dają przerzuty. Muzycy na SM raczej niepotrzebni. Jak wywalisz ich i jeszcze 2 WL, zmienisz coś w corach (np dasz 1 więcej SE a 1 mniej łucznika) to będziesz miał punkty na 3 orła.
@Slayer
czemu death? znajac zycie to lord orkow bedze mial warda wiec ciezko bedzie mu wbic rany, a imo inne lory np. high/fire karają troche bardziej OnG. Pozatym ok trzeci orzeł się przyda do zabicia jakiejs maszyny/manglera, pomysl nad nim
nie mam więcej modeli muzyków do SM to pewnie bede gral na 2 oddziałach nie wiem, czy moze mozna by bylo sporzytkowa jakoś lepiej punkty zainwestowane w sztandarowych dla swordmasterów i dalej kmminie nad lorem, any opinions?
czemu death? znajac zycie to lord orkow bedze mial warda wiec ciezko bedzie mu wbic rany, a imo inne lory np. high/fire karają troche bardziej OnG. Pozatym ok trzeci orzeł się przyda do zabicia jakiejs maszyny/manglera, pomysl nad nim
tez sie dziwie ze tyle weszlo minimax w herosach, +75pkt na speciale z nowego euro i sie zmieścili panowie.Kosa pisze:Bardzo mi się podoba
Dziwię się, że tak dużo tego weszło, jednak ja bym rozbił tych SM na 4x10
nie mam więcej modeli muzyków do SM to pewnie bede gral na 2 oddziałach nie wiem, czy moze mozna by bylo sporzytkowa jakoś lepiej punkty zainwestowane w sztandarowych dla swordmasterów i dalej kmminie nad lorem, any opinions?
Ja w swoich specialach chce dac 27WL 15SM i 10DP, tylko teraz pytanie czy SM i DP wystawic w 5 czy w 1 oddziale? jakie sa zalety piatek a jakie zalety i wady wiekszych oddzialow? wydaje mi sie ze jesli mialbym 15 SM to zawsze moga byc oni ustawieni w horde z wyplaca 25 atakow a z birona 35 wiec mysle ze ta 15 jest jednak lepsza jesli chodzi o combat. Jednak 3x5SM daja mi wiecej wystawien i mozliwosci na polu walki
Warhammer to nie jest sport
Właśnie nie może już dać banneru bo wartość oddziału sięgnęła limitu 450 pkt.
Ja tam bannerów na WL nie daje, 12 pkt to prawie kolejny WL w drugim oddziale
Ja tam bannerów na WL nie daje, 12 pkt to prawie kolejny WL w drugim oddziale
@Rabsp
nie mów mi, że nie masz jakiś trąbek od SH? Przewierć, włóż drucika i bedziesz miał muzyków jeśli zajdzie potrzeba.
@Caledor
15 już tak ochoczo flee nie dasz jak zajdzie potrzeba Do tego wbrew wszelakim pozorom 15 jest łątwiej wystrzelać i już przeciwnik będzie mocniej zwracał na nich uwagę. Może spróbuj 10 i 5?
Fajna sprawa z tymi SM, mam nadzieję, że chłopcy dadzą rade po testach i nie zostaną z powrotem dani na półeczkę
nie mów mi, że nie masz jakiś trąbek od SH? Przewierć, włóż drucika i bedziesz miał muzyków jeśli zajdzie potrzeba.
@Caledor
15 już tak ochoczo flee nie dasz jak zajdzie potrzeba Do tego wbrew wszelakim pozorom 15 jest łątwiej wystrzelać i już przeciwnik będzie mocniej zwracał na nich uwagę. Może spróbuj 10 i 5?
Fajna sprawa z tymi SM, mam nadzieję, że chłopcy dadzą rade po testach i nie zostaną z powrotem dani na półeczkę
jako hajelfickich slayerów, którzy szukają śmierci na polu bitwy, śmierci godnej i chwalebnej
I im to wychodzi. 5 nie żal poświęcić, a zawsze się spłacają jeśli już zginą.
Odginaczkami też są, no i 10 ataków z S5 też jest niejednokrotnie bardzo potrzebne w trudnych walkach. Ich plusem jest cena oraz bardzo niewielka ilość zajmowanego miejsca na polu bitwy.
Do tego 5 genialnie trzyma flanki armi, coby jakieś fasty nie wpadło mi na tyły. Zasdań mają od gromu.
I im to wychodzi. 5 nie żal poświęcić, a zawsze się spłacają jeśli już zginą.
Odginaczkami też są, no i 10 ataków z S5 też jest niejednokrotnie bardzo potrzebne w trudnych walkach. Ich plusem jest cena oraz bardzo niewielka ilość zajmowanego miejsca na polu bitwy.
Do tego 5 genialnie trzyma flanki armi, coby jakieś fasty nie wpadło mi na tyły. Zasdań mają od gromu.
Zagrałem wczoraj na smoku turniej u Sopocie. Przeciwnicy: Krasie, Ogry (2x ironblaster), Imperium.
Armie raczej przejebane dla smoka, ale cóż... taki u nas metagame.
wyniki:
Dwarfy: 16:4 - przeciwnik był początkujący i nie miał kowadla więc wynik niezbyt miarodajny (ale epicki kombat w którym smok zabił w 2 tury combatu 27 hammererów to było coś ;p)
Ogry: 7:13 - Tu popełniłem spory błąd ze smokiem (wystawiłem się za wcześnie), myśle że mogło być 10:10
Imperium: 17:3 - Tu nieco po bandzie pojechałem i wystawiłem się na 2 cannony, smok przeżył i zabrał ze sobą połowę armii imperium sam.
Wnioski co do rozpiski:
-Spam pocisków z Lighta kompletnie nic nie robi. Wchodzą może ze 2 czary na turę.
-Rzucanie Boundów z jednej kostki - bez sensu, bo wymieniamy kostka za kostkę w momencie gdy nam wychodzi na 3+ a przeciwnik auto dispeluje
- Gdyby nie Assus(bazyl) to nie miał bym co zrobić z czołgiem...
Armie raczej przejebane dla smoka, ale cóż... taki u nas metagame.
wyniki:
Dwarfy: 16:4 - przeciwnik był początkujący i nie miał kowadla więc wynik niezbyt miarodajny (ale epicki kombat w którym smok zabił w 2 tury combatu 27 hammererów to było coś ;p)
Ogry: 7:13 - Tu popełniłem spory błąd ze smokiem (wystawiłem się za wcześnie), myśle że mogło być 10:10
Imperium: 17:3 - Tu nieco po bandzie pojechałem i wystawiłem się na 2 cannony, smok przeżył i zabrał ze sobą połowę armii imperium sam.
Wnioski co do rozpiski:
-Spam pocisków z Lighta kompletnie nic nie robi. Wchodzą może ze 2 czary na turę.
-Rzucanie Boundów z jednej kostki - bez sensu, bo wymieniamy kostka za kostkę w momencie gdy nam wychodzi na 3+ a przeciwnik auto dispeluje
- Gdyby nie Assus(bazyl) to nie miał bym co zrobić z czołgiem...
Ale to my mamy 33% szans na stratę kostki, czyli na 2 tury magi tracimy tę kość.
Za to szansa, że ten czar wejdzie to ok 22%, czyli ok. 1 raz na grę.
Chyba, że ktoś ma tylko 2 lvl maga i mało kości, wtedy zazwyczaj pociski wpuszcza by nie dostać czegoś gorszego.
Za to szansa, że ten czar wejdzie to ok 22%, czyli ok. 1 raz na grę.
Chyba, że ktoś ma tylko 2 lvl maga i mało kości, wtedy zazwyczaj pociski wpuszcza by nie dostać czegoś gorszego.