rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
u mnie pociski i bound spele latają z 2 kości w 90% przypadków.
Znakomite na nich czary to:Rabsp pisze:@Slayer
czemu death? znajac zycie to lord orkow bedze mial warda wiec ciezko bedzie mu wbic rany, a imo inne lory np. high/fire karają troche bardziej OnG. Pozatym ok trzeci orzeł się przyda do zabicia jakiejs maszyny/manglera, pomysl nad nim
snajpera na Ld-nada się na bohaterów,maszyny, rydwany i inne gówno
-1 do T i S też zarąbiste
-3 do Ld np. na gobasy, które walczą z SM i wtedy gobasy poza zasięgiem mają Ld 2 a nie 5 na stedfaście(poprawcie bo zapomniałem jak się dokładnie to pisze) lub np.Savage zamiast 9Ld generalskie mają tylko 6Ld
I NAJLEPSZE słonce na In orków 2 i In gobasów 3
Tak sobie wracalem pozno do domu i wpadlem na szalony pomysl
(zasady euro)
gdyby tak zagrac na Arcy Ligh z Vortexem
2 magach Ligh kradziejka/bound spell
Bsb z Ellyrian Bow
2-4balisty
30WL
2 rydwany
pary SM o ile sie zmieszcza i 45lukow w corach
rano to wszystko podlicze co do punkcika
generalnie czysty defens strzelanie, flee, pociski, buffy do walki a WL do trzymania magow
samo granie na bolcach troche mnie odstrasza ale ciekaw jestem jak by sie to spisalo, bo na odleglosc jest czym przywalic i to nawet z wieksza sila niz 3
co myslicie o tym szalenstwie
(zasady euro)
gdyby tak zagrac na Arcy Ligh z Vortexem
2 magach Ligh kradziejka/bound spell
Bsb z Ellyrian Bow
2-4balisty
30WL
2 rydwany
pary SM o ile sie zmieszcza i 45lukow w corach
rano to wszystko podlicze co do punkcika
generalnie czysty defens strzelanie, flee, pociski, buffy do walki a WL do trzymania magow
samo granie na bolcach troche mnie odstrasza ale ciekaw jestem jak by sie to spisalo, bo na odleglosc jest czym przywalic i to nawet z wieksza sila niz 3
co myslicie o tym szalenstwie
Warhammer to nie jest sport
Ligtht w defensie? ja bym postawil na HM/fire duzo obszarówek, boosty strzelania, przerzuty trafien strzeleckich.
reaver bow troche kiepski jest.
ja skleilem taki defens - moim zdaniem nie da sie zrobic grajacych defensywnych HE, one musza grac na ofens
Prince @ 315.0 Pts
General; Spear; Dragon Armour; Shield
Bow of the Seafarer [60.0]
Helm of Fortune [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Archmage @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Fire
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Silver Wand [10.0]
Ring of Fury [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
22 Archers @ 267.0 Pts
22 Archers @ 267.0 Pts
12 First Spear Elves @ 148.0 Pts
Standard of Discipline [15.0]
28 White Lions @ 450.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2500.0
reaver bow troche kiepski jest.
ja skleilem taki defens - moim zdaniem nie da sie zrobic grajacych defensywnych HE, one musza grac na ofens
Prince @ 315.0 Pts
General; Spear; Dragon Armour; Shield
Bow of the Seafarer [60.0]
Helm of Fortune [25.0]
Opal Amulet [15.0]
Great Eagle @ [50.0] Pts
Archmage @ 300.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Fire
Annulian Crystal [40.0]
1 Mage @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Silver Wand [10.0]
Ring of Fury [40.0]
1 Noble @ 168.0 Pts
Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
22 Archers @ 267.0 Pts
22 Archers @ 267.0 Pts
12 First Spear Elves @ 148.0 Pts
Standard of Discipline [15.0]
28 White Lions @ 450.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2500.0
Light jest dobry do defensa, szczególnie na sporej ilości magów.
4 bolce? Ja bym zaczął od 2. Jak wracałem do gry wystawiłem sobie 4 bolce efekt był taki, że nie umiałem ich wystawić dobrze
ja bym wolał coś takiego:
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
Loremasters Cloak [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seerstaff of Saphery [30.0]
1 Noble @ 160.0 Pts
Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
9 Archers @ 125.0 Pts
Longbow; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
9 Archers @ 125.0 Pts
Longbow; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 First Lothern Seaguard @ 375.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Banner of Arcane Protection [25.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
25 White Lions @ 423.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3x Repeater Bolt Thrower @ 300.0 Pts
Models in Army: 89
Total Army Cost: 2500.0
Mag z seerstafem mógłby też wziąc shadow do obniżania T. Ale przerzut 6 na savy oraz kometa też są sycące
edit:
po namyśle wolałbym pozmieniać magów na:
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Annulian Crystal [40.0]
Loremasters Cloak [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Silver Wand [10.0]
Ring of Fury [40.0]
plus jakieś małe zmiany w reszcie rozpy aby to ładnie weszło
4 bolce? Ja bym zaczął od 2. Jak wracałem do gry wystawiłem sobie 4 bolce efekt był taki, że nie umiałem ich wystawić dobrze
ja bym wolał coś takiego:
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Annulian Crystal [40.0]
Loremasters Cloak [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Seerstaff of Saphery [30.0]
1 Noble @ 160.0 Pts
Battle Standard
Banner of Sorcery [50.0]
9 Archers @ 125.0 Pts
Longbow; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
9 Archers @ 125.0 Pts
Longbow; Musician
1 Captain @ [10.0] Pts
24 First Lothern Seaguard @ 375.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Banner of Arcane Protection [25.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
25 White Lions @ 423.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
1 Guardian @ [27.0] Pts
Heavy Armour
Amulet of Light [15.0]
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Swordmasters @ 81.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
3x Repeater Bolt Thrower @ 300.0 Pts
Models in Army: 89
Total Army Cost: 2500.0
Mag z seerstafem mógłby też wziąc shadow do obniżania T. Ale przerzut 6 na savy oraz kometa też są sycące
edit:
po namyśle wolałbym pozmieniać magów na:
1 Archmage @ 340.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven
Annulian Crystal [40.0]
Loremasters Cloak [40.0]
1 Mage @ 175.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Sigil of Asuryan [40.0]
1 Mage @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light
Silver Wand [10.0]
Ring of Fury [40.0]
plus jakieś małe zmiany w reszcie rozpy aby to ładnie weszło
Też tak myślę, moim zdaniem na takie punkty idealne połączenie to 4 lv + 2 lv
Wisła Kraków.
Dlatego wypada bound spell bo cięcia musiały być.
3 magów też jest spoko, jak już biorę light to musi być ich przynajmniej dwóch aby był efekt.
Jak mi się smok znudzi to pogram czymś takim.
3 magów też jest spoko, jak już biorę light to musi być ich przynajmniej dwóch aby był efekt.
Jak mi się smok znudzi to pogram czymś takim.
pewnie nie, więc sam zacznij tak grać
a nie lepsze od przerzutów hitów z HM jest przerzut jedynek to hit i to wound w 12 calach z heavensa?
jak jest cover za oddziały to i tak dupa z tych bolców bo będą walić na 5/6 więc nawet i przerzuty zbytnio nie pomogą. A heaven daje jeszcze przerzut na wounda z 1 no i chyba ma wiecej opcji, np. kometa, coby wykurzyć wroga z upatrzonych pozycji
p.s. coś słabo Ci idzie spamowanie, uważaj bo zaraz Cię prześcignę
p.s. coś słabo Ci idzie spamowanie, uważaj bo zaraz Cię prześcignę
Ale jak ranisz coś na 4+/5+ to przerzuty 1 tez dupy nie urywają Poza tym, trzeba wtedy wszystkie bolce zgrupowac koło siebie. No i na ile ten czar wychodzi? Bo chyba nie na 6+
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
na 12, dlatego arcymag musi mieć heavena.
To racja z tym zgrupowaniem ale wiadomo bolce mają punktować, czyli prać po śmieciach i wtedy ten czar jest dużo uniwersalniejszy niż curse, który zadziała na jeden oddział.
No i heaven bardziej mnie przekonuje niż HM, któy też jest w porządku.
Ale co ja tam się rozpisuje na temat maga, stardragon power!
To racja z tym zgrupowaniem ale wiadomo bolce mają punktować, czyli prać po śmieciach i wtedy ten czar jest dużo uniwersalniejszy niż curse, który zadziała na jeden oddział.
No i heaven bardziej mnie przekonuje niż HM, któy też jest w porządku.
Ale co ja tam się rozpisuje na temat maga, stardragon power!
Ja tam bardzo lubie smoki. A raczej mój arcy z banishmentem s6 je lubi
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.