Babickie Dożynki

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Organizator
Wałkarz
Posty: 65

Babickie Dożynki

Post autor: Organizator »

Kluby gier bitewnych: MSWiA, Inkwizytor i Ordin wraz ze współpracą Stowarzyszenia Bazyliszek mają zaszczyt zaprosić na pierwszy Master w Babicach o nazwie:

"Babickie Dożynki"
Termin: 28-29.04.2012r
Miejsce: Szkoła Podstawowa. im. Henryka Sienkiewicza, Stare Babice, ul. Polna 40
(Wjazd będzie prawdopodobnie od ulicy Sienkiewicza, ale o tym dopiero na tydzień przed)
Format: 4x ETC
Koszt: 50zł od osoby (200zł od teamu)
Nocleg: Zapewniona jest sala noclegowa w OSP Stare Babice
Wyżywienie: W sobotę zapewniamy ciepły posiłek - niedzielny dla chętnych za mała opłatą
Na sali będzie dostępne stanowisko gdzie będziecie mogli zrobić sobie kawę/herbatę i zagryźć jakimś ciasteczkiem :)
Zgłoszenia:
Poprawne zgłoszenie teamu powinno zawierać: Imiona, Nazwiska, ID oraz Armię i Rozpiski (tylko .html) graczy którzy będą w danej drużynie - Armię nie mogą się powtarzać!!!
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: babickie.dozynki@wp.pl

Zgłoszenia wysłane do 23.04.2012 będą premiowane 5 DP do klasyfikacji generalnej
Zgłoszenia wysłane po tym terminie, ale nie później niż do 25.04.2012 będą premiowane 2 DP do klasyfikacji generalnej
Przedpłata:
Proszę o przelewy za całe teamy, a nie pojedynczych graczy.
numer konta: 65 1140 2004 0000 3802 5143 3956
Imię i Nazwisko: Łukasz Śmiechowski
W tytule wpisujcie: Babickie Dożynki: "nazwa teamu"
Mapki:
Gramy na mapkach ETC: http://www.mediafire.com/?n45ve7vazl76fht
Plan turnieju:
Sobota 28.04.2012
8:00-9:20 Zapisy
9:30-12:50 I Bitwa
13:00-16:50 II Bitwa (w między czasie ciepły posiłek)
17:00-20:20 III Bitwa
20:30 Zakończenie pierwszego dnia i wyjście do knajpy

Niedziela 29.04.2012
8:30-11:50 IV Bitwa
12:00-15:50 V Bitwa ( i posiłek dla chętnych)
16:00 Ogłoszenie wyników
Sedziowie:
Główny: Morrok
Techniczni: Śmiechu
OGRANICZENIA ETC:
Rules changes:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.

I. General Restrictions:

2400 Points.
No Special or Named Characters.
Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event, except for Chaos Dwarves.
A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
An army may have up to 4 war machines and shooting template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells. Bolt thr. count as ½ a war machine(round up).
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).
All BSBs can take all the Equipment, their unit type has acces to as if they weren't BSBs.

Unit sizes are limited as follows:
Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.
- Player can use maximum 5 PD to cast a spell. For death & shadow spells this max is lowered to 4 power dice.
- An army may use up to 12 PD during each phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, cant take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 PD/DD per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled PD/DD.

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Item restrictions:
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed

Army Specific Restrictions:
Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Beastmen can generate 3 extra pd instead of 2. Can use 4 instead of 3 same core units and have a unit cap of 50 models per unit and point cap on units 550 instead of 450 pts.
Bretonnia: No Restrictions
Chaos Dwarfs
Hellcannon, Iron daemon are each 0-1.
Iron daemon, kdai destroyer [s]and every model with hashut lore [/s]count as war machines
Chalice of darkness counts as 2 pd
Max 3 out[s]of lore of Hashut[/s], Str. 5 [s]war machine[/s] shooting templates, Kdai destroyer, [s]iron daemons.[/s]
Chalice or Sorcerer Prophet
Lore of Hashut can be cast with max 4 PD.
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows (including characters and excluding chariots) in the army. Repeater Bolt Throwers 0-2. Harpies are 0-2. Shades max 20 models per army, Pendant of khaeleth cannot be taken by lord characters, player may take up to 2 of following: Pendant of khaeleth\Crown of command\[s]any number of wizards using death & shadow magic[/s]\Cauldron of Blood\Hydra.
Dwarfs: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2; gyrocopter doesn't count for max 4 war machine/template.
Daemons of Chaos
Max. 30 Models per unit; All daemonic gifts are 0-1. Daemonic Battle Standard can have gifts if his magic banner does not cost over 50pts. Siren song cannot be taken by Herald of Slaanesh. Max 6 flamers in the army. MOS: If taken by herald it gives you 'loremaster: Lore of Tzeentch' or the ability to randomly determine spells(as a normal lvl 2) from any of the 8 rulebook lores.
The Empire: Steam tank 0-1. Cannons 0-3, steam stank count as a cannon.
High Elves: High Elves armies have an extra 100 points for their roster (2500 total); High elves army can generate extra 3 powerdice instead of 2; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 3PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice;Scar-Veterans 0-2, player may take up to 2 of following: Beclaming Cogitations\ Focus of Mystery\ Focused Rumination \Higher State of Consciusness; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands of the Old Ones counts as +2PD; Higher State of Consciusness counts as 2 discplines (takes two slots, but cost same points); Crown of Command & Higher State of Consciousness cannot be taken on 1 model; A maximum total of 6 Skink, Chameleon skinks and Skink Cohorts units combined maybe taken in an army (Cohorts containing kroxigor or numbering above 20 models do not count for this restriction). Max 1 of these in army death lore/bane head/feedback scroll
Ogre Kingdoms: Hellheart counts as 2dd & 1pd, Greedyfist on death mage counts as 2dd, Rune Maw Banner counts as 1dd. Each leadbelcher/ sniper maneater with pistol(s) counts as 3 models towards to shooting cap. Max 3 combined units of Mournfang Cav & Ironblaster. 0-1 Ironblaster.
Orcs&Goblins: Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. Maximum model cap is 60 models per unit. +100 pts.
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are limited by 2 units & 20 models total; Engineers are a 0-3 choice; Can take max 2 of the following: doom rocket, brass orb, storm banner;
Vampire Counts
Master of black arts & blasphemous tome upgradeare 1pd each. 0- 3 etheral units (incl. Heroes). 0-2 red fury and/or quickblood abilities. 0-4 howls (death shriek counts as 2). 0-1 Terrorgheist , a max of 4 flying units, max 15 mounted characters and black knights combined
Tomb Kings: Tomb King armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 PD AND 2 DD. Hierotitan is worth 1 PD so long as it's alive. Sphinxes of all kinds: 0-3 per army. Tomb Kings may generate up to 3 power dice per phase
Wood Elves: Wood Elf armies have an extra 200 points for their roster (2600 total) All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Wood Elves can take 4 of the same core unit instead of 3, Wand of Wych Elm counts as +1 DD; Only Glade guards (including scouts) count for max of 45 models with shooting weapons
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; [s]Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.[/s] If you have warriors, knights and or chosen with marks of tzeentch in army then you can take max 2 out of 3 of warshrines and favor of the gods (2xwarshrines or warshrine and favor of the gods).

II. Pairings.

1. (1&2)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

2. (3&4)
Not chosen army of Team A plays against Team B last army («in hand»)
Not chosen army of Team B plays against Team A last army («in hand»)


III. Scoring

Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.

In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.

0-20 Victory-Points per game
60-100 Battle-Points per team.
(The losing team gets 60 points even if they score less[except in the final round] – the winning team never gets more than 100 points, even if they score more. Real Battle Points [non-limited by the 100-60 bracket] will be used in case of the Battle Points tie as tie-breaker.)

Victory points to Battle points per game:

0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0

IV. Scenarios

Pitched battle scenario

V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
W Każdej rundzie jeśli drużyna zdobędzie więcej niż 53 lub mniej niż 27 punkty to liczba punktów brana pod uwage w parowaniach (a także w wyłonieniu zwycięscy) jest odpowiednio 53 lub 27 a suma punktów z bitew jest tylko brana pod uwagę jako tiebreaker.

W wypadku nieparzystej ilości drużyn drużyna pałzująca dostaje 48 duże punkty i 1200 VP


Nie Gramy jednak na FAQ ETC tylko na Polskie Usciślenia sędziowskie do pobrania tu:
Ocena Malowania i Przygotowania do gry:
Na turnieju obowiązuje zakaz grania niepomalowaną armią oraz całkowity brak proxów. Podpunkt ten bedzie dość rygorystycznie przestrzegany a modele wątpliwe będą zdejmowane ze stołu. W takim wypadku takowe modele liczą się jako zabite a przeciwnik dostaje za nie VP

Traye: 0-2-5 punktów. W skali od tego ile oddziałów w armii nie ma trayow (tylko oddzialu składające się z 1 modelu nie potrzebują traya. Fast cavalary i skirmishe musza go miec).
Przygotowanie do gry:
Posiadanie Miarki, kostek, podręcznika do własnej armii i rb, używanych templatek (a więc wszystkich w wiekszości wypadków gdyż należy tu także założyc możliwość miscasta u maga) oraz wydrukowanej czytelnej rozpiski 5 pkt.
Dojazd:
Mapa Wojewudzka:http://s998.photobucket.com/albums/af10 ... =Mapa1.jpg
Mapa Powiatu: http://s998.photobucket.com/albums/af10 ... =Mapa2.jpg
Mapa Miejscowości: http://s998.photobucket.com/albums/af10 ... =Mapa3.jpg
Mapa kompleksu turniejowo noclegowego 8) : http://s998.photobucket.com/albums/af10 ... =Mapa4.jpg

Dojazd z Warszawa Centralna:
Wsiadacie do autobusu nr 109 (na dworcu ma pętle) i jedziecie do stacji końcowej jaką jest Os. Górczewska.
Tam wsiadacie w autobusy Lini: 712, 714, 719, 729 i jedziecie w stronę Starych Babic.
Wysiadacie na przystanku: "RYNEK" = dalej patrz mapka
W razie kłopotów dzwońcie do Śmiecha - nr poniżej
Hotele:
Hotel Zielonki: http://www.hotelzielonki.pl => nie wynegocjowałem nic, ale dla bardzo wymagających wklejam linka
Hotel Babice: http://www.hotelbabice.pl => Na moje nazwisko jest delikatna zniżka, ale bez szału.
Hotel i restauracja Kamrat: http://www.restauracja.kamrat.oit.pl => Czekam na powrót kierownika z urlopu, ale i bez negocjacji jest zajebiscie.
Dodatkowe atrakcje:
- Z soboty na niedziele wyjście do Tawerny (wynegocjowałem rabat na złoty i biały napój)
- Na terenie szkoły mamy boisko - nie ma oświetlenia, ale jakby ktoś chciał pograć w piłeczkę lub kosza zamiast bawić się pacynkami to może zabrać ze sobą rzeczy do gry.

Zapraszamy!!
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, o 22:13 przez Organizator, łącznie zmieniany 25 razy.

Organizator
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Organizator »

Post organizatorski.

- Telefony kontaktowe: Śmiechu: +48 606 749 420

- Na terenie szkoły obowiązuje zakaz spożywania alkoholu

- Wymagana obuwie na zmianę

-
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, o 17:02 przez Organizator, łącznie zmieniany 3 razy.

Organizator
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Organizator »

Post organizatorski.

Lista zgłoszonych teamów:
1. East Side Team
-Karol "Karlee" Wyszkowski BRE
-Paweł "Lohost" Prusaczyk DOC
-Kamil "Inferno" Pocałujko SKAV
-Kuba "Thain" Skibicji DE

2. LEGION KRAKÓW
-Maciej Paraszczak OK
-Miłosz Sarwa VC
-Jakub Paraszczak DE 
-Piotr Łańcucki Bret

3. Ciupaga Taala
-Michał Ritter DF
-Maciej Kos HE
-Bartosz Kanclerski DE
-Tomasz Kanclerski WE

4. Pogromcy warzywniaka
-Krzysiek Wijas WoCh
-Daniel Moczulski DF
-Patryk Lenart WE
-Marcin Sommer HE

5. SZYBKI SZPIL - DUZE DZIECI
-Szymon Ficoń HE
-Patryk Misiak OK
-Piotr Kuczyński DF
-Sergiusz Skorek WoCh

6. GLEBA - ŁAAAA - GLEBA
-Jerzy "Bałagan" Filipek TK
-Kuba "Loko" Szelwicki OK
-Piotr "Nebiros" Szymański Liz
-Łukasz "Burgund" Lewosiński SK

7. SSIJ
-Irek Słodczyk DF
-Denis Seweryn ChD
-Kuba "Jankiel" Jankowski DE
-Jacek "Ździchu" Mazur EMP

8. PARADOX
-Paweł-Grichalk-Krauze DF
-Maciej-Sill-Wysocki OK
-Norbert-Eliah-Danielewski TK
-Przemek-Przemcio-Niedzielski WoCh 

9. Bastion Hardkoru
-Adam Zielony Bret
-Marcin Lipiński DoCh
-Michał Matej Matejuk VC
-Tomek Tutaj WE

10. Team Snot
-Karol Pietrowicz Sk
-Łukasz Jagalski Bret
-Błażej Rajkowski HE
-Kacper Rutecki DF

11. Jezdzcy Hardkoru
-Piotr Dębkowski Bret
-Marcin Zakrzewski Sk
-Krzysztof Fischer Liz
-Paweł Gąsiewski VC

12. Adam, Michał, Mariusz i Łukasz
-Adam "Voodoo" Staniszewski SK
-Łukasz "Paulinka17" Mrowicki Liz
-Michał "Trubas" Truba O&G
-Mariusz "Kielon" Kiliszek HE

13. Knight's
-Artur Szyndler Jr ChD
-Arkadiusz Szyndler HE
-Artur Szyndler Senior TK
-Paweł Ajnenkiel OK

14. Strefa Zero
-Darek Pietrasik WoCh
-Wojtek Soporowski DoCh
-Łukasz Żabicki Liz
-Marcin Handl VC

15. THE GAMBLERS OMEGA
-Marcin Telego SK
-Maciej Marczak O&G
-Wojtek Dojlido HE
-Artur Toczyński DE

16. All-Stars
-Aleksander "Rince" Jaworowski DE
-Adam "Duke" Lewański WoCh
-Laik WE
-Piotr "Piotr" Głomski EMP

17. Ordin
-Shino TK
-Dalmar DoCh
-Assur VC
-Crus Liz

18. Estymatory Asymptotycznie Nieobciążone
-Maciej "X.Maciek" Parol Liz
-Krzysztof "Szeszej" Ciesielka Sk
-Paweł "Górken" Góra WoCh
-Maciej "mlepkows" Łepkowski OK

19. Szybki Szpil Córy Górników
-Marcin Salamon OK
-Andrzej Bąk HE
-Jan Suchecki Bret
-Marek "Solo" Kiełbasa SK

20. Kudłaty Furion Dymitr Maryś
-Maciej Kudłaty Przygórzewski DW
-Łukasz Dymitr Mirytiuk WoCh
-Andrzej Marys Rodziewicz OK
-Jurek Furion Brzozowski HE

21. ForTheHorde
- Marcin Zembol Jakubowski Liz
- Adam Qc Kuc DE
- Bartłomiej Dudek HE
- Marcin Kocoń EMP
...
24.

Legenda:
na zielono - poprawne zgłoszenie
na czerwono - braki w zgłoszeniu
$ - dokonana przedpłata
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2012, o 11:32 przez Organizator, łącznie zmieniany 28 razy.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

będziemy:)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

śmiem twierdzić, że licznie
xYz

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Dmtrij pisze:będziemy:)
Gremlin pisze:śmiem twierdzić, że licznie

Liczę na to 8)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Chadecja dopuszczona ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Paradox pewnie 2 składy wystawi :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Nie pewnie tylko na pewno. :)
Pomyślimy nad trzema :)
Z miejsca można nas wpisać :)
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Myślę, że 8 Bila wystawi przynajmniej jeden skład, więc minimum jedno miejsce drużynowe weźmiemy :-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

oj.... długi weekend :/

To ja niestety jeszcze nie wiem czy będę. :roll:
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Grolshek pisze:Chadecja dopuszczona ?
jutro na to pytanie ci z checia odpowiem :>

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Shino pisze:
Grolshek pisze:Chadecja dopuszczona ?
jutro na to pytanie ci z checia odpowiem :>
Do jutra grzecznie i z chęcią poczekam na Twoją pozytywną odpowiedź :-#
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

A w ogóle się pojawisz jak będzie dopuszczona :?:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

Post autor: Akadera »

Z Białego napewno jakis sklad moze 2 sie zjawi ;)
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Przemcio pisze:A w ogóle się pojawisz jak będzie dopuszczona :?:
Pewnie że nie bo ja w weekendy pracuję żebyś Ty bezpiecznie pojechał na turniej...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Grolshek pisze:
Przemcio pisze:A w ogóle się pojawisz jak będzie dopuszczona :?:
Pewnie że nie bo ja w weekendy pracuję żebyś Ty bezpiecznie pojechał na turniej...
U mnie na rejonie są inne czarnuchy od pilnowania porządku, wiec spokojnie możesz brać wolne :)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Smiechu pisze:
Grolshek pisze:
Przemcio pisze:A w ogóle się pojawisz jak będzie dopuszczona :?:
Pewnie że nie bo ja w weekendy pracuję żebyś Ty bezpiecznie pojechał na turniej...
U mnie na rejonie są inne czarnuchy od pilnowania porządku, wiec spokojnie możesz brać wolne :)
Ja jestem tak bardziej "Panda" bo czarno-biały 8)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

SS dwa teamy - bedzie limit miejsc że tylko 24 cyferki są?

PS

kompletny nieogar z mojej strony ; ) szykujemy się ; )
Ostatnio zmieniony 27 lut 2012, o 10:45 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

-Qc- pisze:SS dwa teamy - bedzie limit miejsc że tylko 24 cyferki są?
Organizator pisze: Limit miejsc: 96 - to nie żarty wole byście mieli miejsce miedzy stołami niż czuli się jak sardynki w puszce (obowiązuje kolejność zgłoszeń/przedpłaty)
Nie nie będzie limitu, to tylko przykładowe 24, które przypadkowo pomnożone przez 4 daje wynik 96. :D
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.

ODPOWIEDZ