Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Re: Call of Warhammer - mod do Medival II Total War

Post autor: Cylindryk »

To może jeszcze napisz, jakie kampanie cię interesują, a dokładniej:
nacja
długość
trudność strategiczna
trudność taktyczna
bo resztę można zmienić w trakcie gry. :)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Loizok pisze:Mam dokładnie tak jak ty zainstalowane. Dostaje taki komunikat:
Obrazek

To u mnie ten ekran pokazuje inne rzeczy. Nie mam nic o windowsie tylko ścieżki związane z modem.


Cylindryk --> angielskie głosy są robione ale może to trochę jeszcze potrwać. Galloper się tym zajmuje. Znając życie to pewnie jak to wyjdzie to zostanie zaimplementowane w wersji Gigantusa.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=414225

Naviedzony--> to jakieś dziwne...masz może konto na TWC? Jeśli nie to załóż sobie tam i umieść tutaj http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1387 swój problem i log z gry. Ktoś bardziej mądry ode mnie powinien Ci pomóc.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Czym się będzie różnić wersja Gigantusa od tej co już tutaj zamieściłeś (poza głosami i pewnie wbudowanym tłumaczeniem napisów)?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Cylindryk pisze:To może jeszcze napisz, jakie kampanie cię interesują, a dokładniej:
nacja
długość
trudność strategiczna
trudność taktyczna
bo resztę można zmienić w trakcie gry. :)
High Elves
Reikland
Dwarfs
Slaanesh

I to tylko tyle. :) Trudność niech będzie trudny/trudny i wszystko na długiej kampanii.
Naviedzony--> to jakieś dziwne...masz może konto na TWC? Jeśli nie to załóż sobie tam i umieść tutaj http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1387 swój problem i log z gry. Ktoś bardziej mądry ode mnie powinien Ci pomóc.
Dzięki, tak zrobię!

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Cylindryk pisze:Czym się będzie różnić wersja Gigantusa od tej co już tutaj zamieściłeś (poza głosami i pewnie wbudowanym tłumaczeniem napisów)?

Z tego co wyczytałem odnośnie jego wersji do 1.4 to była bardzo stabilna i 'chudsza'. Pewnie teraz tak samo będzie ale kiedy od ją wyda to nie wiadomo (on sam tego nie wie). Ja tam używam wersji od ruskich i nie narzekam ale na różnych komputerach różnie się ten mod zachowuje.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Bizim pisze:Zna może ktoś jakiś fajny i godny polecenia mod do Meda II lub Roma, który obejmuje cały wiek XVII?

Odpowiem, skoro nikt nie odpowiedział - nie, całościowy mod na wiek XVII nie istnieje. Są tylko trzy, obejmujące wydzielony okres czasu i ograniczony obszar.

1. For Kings and Country - angielska wojna domowa, dość stara pozycja, ale ciągle zacna i sympatyczna.
2. 1648, najnowszy, traktuje o wojnie 30-letniej. Jest nawet RON uwzględniony.
3. W produkcji, Ogniem i Mieczem II. Jedynka to stary mod, wydany na Medievala II.

No, możliwe iż jest taki jeden, który spełniłby twój warunek. Nazywa się Renaissance, trwają pracę nad jego nową wersją. Widziałem betę. Mod obejmuje zarówno wiek XVI jak i XVII, cała Europa.


W kwestii CoW... ja się już nagrałem w pierwsze niestabilne wersję. Zarówno single kampanie jak i multi bitwy. Osobiście czekam cierpliwie na wersję Gigantusa. Trochę kiedyś nie dowierzałem, że udało mu się odchudzić i polepszyć działanie tego moda, ale zobaczyłem i teraz nie chcę grać w inną wersję jak przez niego ulepszoną.

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

Grand Admiral Thrawn pisze:...
Po pierwsze dzięki ci dobry człowieku bo dzięki takim jak ty można sobie pograć w tego moda =D> =D> =D> Sciągnałem i mod jest super :D - gram HE i zabawia jest przednia a elfy gadają na szczęscie po angielsku, a nie co bardzo "mierzi" po rosyjsku jak więszkość nacji :?

Pytanie mam dwa bo pewnie się orientujesz, a ja nie znalezłem tego na TW Center:
-kiedy będę WE?
-kiedy inne rasy będe gadać "in english" i czy nie można jakoś zgrać\przywrócić wersji angielskiej tak jak dla HE i DE?

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Ja musiałem cofnąć się do wersji 1.4.4, żeby móc zagrać znowu. Tam wszystko jest po angielsku i nie ma z tym problemu. Z 1.5 poczekam na wersję Gigantusa i zobaczymy.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

-kiedy będę WE?
-kiedy inne rasy będe gadać "in english" i czy nie można jakoś zgrać\przywrócić wersji angielskiej tak jak dla HE i DE?

1. W wersji 2.0. Wersja 2.0 nie wyjdzie wcześniej niż przed Świętami Bożego Narodzenia.
2. Mod jest tworzony pod Rosjan, którzy po primo myślą o sobie. Zasadniczo zmienić wersji językowej inaczej jak poprzez zastąpienie stosownych plików dźwiękowych nie można. Te natomiast muszą zostać wydane w jakimś submodzie:

http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1377

Dla przykładu.

Najprawdopodobniej stosowny submod zostanie dodany do wersji Gigantusa, kiedy ta wyjdzie.

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

Dzięki Panowie za odp. - zatem nie pozostaje mi jak uzbroić się w cierpliwość :?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

I jak Ci idzie elfiokami?
Kiedyś jak grałem to udało mi sie ukończyć nimi kampanie i jest pewien problem, bo od pewnego wydarzenia HE stają się niemiłosiernie przegięte z poodu ich lokalizacji :)
Wkleiłbym opis przejścia mojej kampani ale wole nie bo mógłbym Ci zepsuć zabawę :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

Ja właśnie pobieram wersje gigantusa 1.5. Nie mogę się doczekać aż zagram:>

Do tej pory grałem Dwarfami, wissenlandem, khornem i vc. Reiklandem nie dalem rady bo mnie beastmeni zjedli:/
Grał ktoś już DE ewentualnie która frakcja się jeszcze fajnie gra? Bo chciałem zagrać czymś innym tak dla odmiany.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Po skończeniu HE rozpoczełem DE, ale krótko grałem, straszne błędy mi tą nacją wyskakiwały i nie dało się ugrać. Ale start podobny do HE. Dwie kolonie...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

xaurus pisze:Ja właśnie pobieram wersje gigantusa 1.5. Nie mogę się doczekać aż zagram:>
Link please? :)

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

tutaj jest temat poświęcony call of warhammer ( albo rage of the dark gods) na polskim forum poświęconym medkowi
http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic. ... start=1380

a tutaj link to wstawki gigantusa na TWC
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st11092857

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Pytanie z innej beczki, działa Hotseat w tym modzie ??

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

właśnie zainstalowałem, mod jest super!!! naprawdę sporo rzeczy zostało poprawionych i dodanych.

tak dodali w 1,5 możliwość gry hotseat

Jedyny błąd na jaki się natknąłem to CTD przy bitwach z udziałem Anvil of doom :(

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Martin von Carstein pisze:
Bizim pisze:Zna może ktoś jakiś fajny i godny polecenia mod do Meda II lub Roma, który obejmuje cały wiek XVII?

Odpowiem, skoro nikt nie odpowiedział - nie, całościowy mod na wiek XVII nie istnieje. Są tylko trzy, obejmujące wydzielony okres czasu i ograniczony obszar.

1. For Kings and Country - angielska wojna domowa, dość stara pozycja, ale ciągle zacna i sympatyczna.
2. 1648, najnowszy, traktuje o wojnie 30-letniej. Jest nawet RON uwzględniony.
3. W produkcji, Ogniem i Mieczem II. Jedynka to stary mod, wydany na Medievala II.

No, możliwe iż jest taki jeden, który spełniłby twój warunek. Nazywa się Renaissance, trwają pracę nad jego nową wersją. Widziałem betę. Mod obejmuje zarówno wiek XVI jak i XVII, cała Europa.


W kwestii CoW... ja się już nagrałem w pierwsze niestabilne wersję. Zarówno single kampanie jak i multi bitwy. Osobiście czekam cierpliwie na wersję Gigantusa. Trochę kiedyś nie dowierzałem, że udało mu się odchudzić i polepszyć działanie tego moda, ale zobaczyłem i teraz nie chcę grać w inną wersję jak przez niego ulepszoną.
Dzięki wielkie zapamiętam (albo tutaj zajrzę jak zapomnę :P). Jeśli znów przyjdzie mi ochota na podbijanie europy ogniem i mieczem. :P
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Żaden problem. :wink:
Jakby co to zawsze możesz się śmiało pytać o to i owo na totalwar.org.pl. Ja tam jestem moderatorem, Herod, i zawsze pomogę lub postaram się pomóc.

Awatar użytkownika
Stix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Stix »

Ja polecam mod the Sundering: Rise of the witch king (głównie wszystkim fanom elfów:P). Trawa otwarta beta, do pobrania tu: http://www.moddb.com/mods/the-sundering ... witch-king

ODPOWIEDZ