Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Re: Rozpiski WE

Post autor: Heptun »

Po ostatnim masterze muszę coś zmienić w rozpisce lub przestać grać WE 8)

To dziś na świeżo skleciłem takie elfy:

>Heptun< 2600 Pts - Wood Elves Army

1 * Highborn @ 307.0 Pts
General; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts

1 Spellweaver @ 310.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]

9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

12+1 Glade Guard @ 190.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

7+1 Dryads @ 108.0 Pts

7+1 Dryads @ 108.0 Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts

6 Treekin @ 390.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

Models in Army: 74

Total Army Cost: 2599.0
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Wyjeb te treekiny Wojtek. Jeszcze się nie nauczyłeś, że są do p....y :wink:
I oreła spod lorda. Masz wtedy 440 pkt.
To kawał armii. Pzdr.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Jacek_Azael pisze:Wyjeb te treekiny Wojtek. Jeszcze się nie nauczyłeś, że są do p....y :wink:
I oreła spod lorda. Masz wtedy 440 pkt.
To kawał armii. Pzdr.
Polejcie mu bo dobrze prawi :mrgreen:

Bez kitu nie wiem co jest fajnego w Treekinach.... chodzące darmowe 400pkt dla przeciwnika [-X
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Nie zgodzę się z Wami :)

Ja jeszcze znajdę pomysł na grę nimi. Swoją drogą to nieźle akurat sobie poczynali na tym turnieju (może poza ucieczką za stół po kombacie z .... slejwami #-o ).

Faktycznie ten Highborn z orłem trochę ryzykowny - 409 pkt. :-k

No nic potrenuje i zobaczę. Cały czas szukam "tej" rozpiski i ...... nie mogę znaleźć.

Mam w zanadrzu też już wersję bez treekinów z dodatkowym hero na orle oraz 5-tką wildów lecz chyba najpierw sam ją ocenie w bitwie 8)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

imo jedynie dla nich ratunek to wrzucony bohater,np. wild z koroną, który nie ma look out`a .Mozesz sie bawic Wojtuś.
xYz

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Gremlin pisze:imo jedynie dla nich ratunek to wrzucony bohater,np. wild z koroną, który nie ma look out`a .Mozesz sie bawic Wojtuś.
Czyli jeszcze droższa zabawka 8)

Treekiny sprawdziły mi się może w 3 grach.
Ale wiem ile mogę wcisnąć unitów zamiast nich i jakoś nie znajdują u mnie miejsca ;)

Rozpocząłem konwersję jakiś czas temu i stoją na półce czekając na lepsze czasy ;)

Ale Heptun jeśli uważasz, że Ci się sprawdzają to super :) - pomyśl ile łuczników i ile dryad wchodzi za nie (nie wspominając o tancerzach czy wildach ;)) .... można nawet pokusić się o drugie drzewo :twisted:

Btw.
Idę chyba w niedzielę na małego lokala na 1600 pkt (WE mają +100 i gramy według zasad ETC)

Ancient Treeman +Netlingi+Cluster @375
BSB z HOD'ą @130
2x 8 Dryad @96
2x10 GG +mus @126
14xGG +mus+flame @214
2x Eagle @50
Treeman @285

Myślałem czy nie dać strzału snajperskiego na Treemana - sprawdzał ktoś kiedyś takie rozwiązanie ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Luc - magię będziesz drzewami rozgrywał ?

Jaki pomysł na tę rozpiskę ? Wszystko do przodu i drzewa naparzają ?

W sumie to jak pamiętam to na małe punkty akurat nasza armia się dobrze sprawdza.

A propos clustera - jak mam na dużej czarce WoWE oraz clustera to w Euro liczy mi się już jako dwie DD ? I nie mogę już channelować bo i tak mi ta kość przepadnie ? Dobrze kminię ???
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

żałosny wynik na bazylu sprawił, że aż napiszę dłuższy raporcik jak mi poszło i dlaczego tak.
grałem na rozpisce bardzo podobnej do Pasiakowej tj.

1 * Alter Highborn @ 292.0 Pts
Alter; Longbow; Light Armour; Shield; 2nd Weapon
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Noble @ 174.0 Pts
Spear; Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [10.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts

1 Noble @ 135.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Lodestone [45] - MR 3

13 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

9 Glade Guard @ 132.0 Pts
Longbow; Musician
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

11 Wardancers @ 230.0 Pts
1 Bladesinger @ [14.0] Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

5 Waywatchers @ 120.0 Pts

Total Army Cost: 2595.0

I bitwa - DOCH i Paweł Wolanin
wrona na shadow, latajacy mag tzeentcha, suka, bsb khorna bez blade'a, klocek bloodkow i demonetek, 3 fiendy, flamery, jedne furie, 5 piesków i barbie ktora do konca gry stala za gorka.

pieski lewa flanka na przeciwko 5 wayow i 10gg + wildzi, prawa flanka to fiendy i wildzi + tancerki, srodek stolu klocki + flamery,a z mojej strony luki i reszta armii. na srodku stolu domek, blisko niego drzewo.
demony zaczynaja, w 1 turze wszystkim do przodu na maksa, wrona za gorke. flamery nie maja zasiegu. w mojej strzelam do pieskow 15 strzalkami, zero ran, drzewo podchodzi do pieskow by skupic na siebie ich uwage i przy okazji ma zasieg do samotnego latajacego maga, udaje sie go zabic z szyszek.
w 2 szarza pieskow na drzewo, s$s i zero ran.. wszystko inne do przodu, jedynie fiendy asekuracyjnie, gdyz mam na nich kontre. nie wiedzialem, ze na pieski dziala thunderstomp :D, wiec walczylem bez niego, wbil mi 2 rany, ja jemu tez 2, zdalem stubborna.
w mojej turze strzelam do flamerow wszystkim co mam lacznie z hoda (kowboj na orle podlatuje na ich dupe, alter jest gotowy do szarzy na przod), hoda wbija zero ran, a luki dwie. drzewo dostaje kolejne dwie rany.. znow przegrywajac brejka. wildzi czekaja na szarze w bok pieskow w 3 turze.
w 3 turze demony podchodza, ale juz nie tak ochoczo, otoczone flamery decyduja sie jedynie na strzal do lukow za murkiem. zabijaja 2. drzewo dostaje kolejna rane... nie ranie nic, nie zdaje stubborna, nie zagania mnie.
wpadam we flamery alterem od przodu i noblem od tylu, odginam orlem demonetki coby nie zapredko doszly do lukow. flamery spadaja w kombacie, blokuje orlem pieski przed lukami. ifka na dwellersy, zabijam sobie lorda maga (3 tura), ale po dwellersach i calym strzelaniu z demonetek zostaje herald i 4 suki. w nastepnej zeruje.
potem odginam bloodki, drzewo sie nie zbiera przez co potem ginie od bloodkow. stracilem tez przez to driady, ktore mialy odgiac bloodki by drzewo moglo uciec.. drugie driady zabija wrona. na koniec gry zostaje na jednej ranie. 10:10, czulem straszny niedosyt.

II bitwa DE - Thain
duze i male kusze, 3x harpie, hydra, duze witchki, mala i duza suka, kociol, kowboj, 2 bolce, ok. 25-30 warrirow z dyscyplina
prawa flanka, wildzi, drzewo, 14gg z flejmem i waye vs hydra, kowboj i witchki, na srodku stolu gorka
dobry paring mysle sobie. 2 tury smyrania, strzelanie + magia. wujek ginie od jednej salwy 12 kusz na daleki z multiplem. w 3 wylecialem wszystkim do przodu. nagle mial przed oddzialem warriorow, ok. 10 cali przed 2 oddzialy driad + tancerki, a za nimi wildow i do tego bolce zagrozone orlem. na drugiej flance witchki przyjmuja szyszki, wayow i 14gg, a potem s$s od drzewa.
nie zdaje pierwsszego stubborna, witchki gonia. przez co prawa flanka sie pieprzy i nie mam tylow..
w 4 podchodze blizej klocka z magami. wypadaloby zabic co najmniej dwa oddzialy harpii. 5 wayow strzela po kowboju na bliskim, nie wsadzam kb, 14 gg na bliskim i alter po jednych harpiach, zostaje jedna i zdaje panike na bazowej.. pozostale luki po drugich harpiach, siadly. odgina co trzeba, hydra zieje po tancerkach, zostaje kilka, bo malo obejmowala, potem oberwali troche shootingu, ale stali w polu. gdy w koncu dochodze 2 tancerkami i driadami do warriorow, z 6 atakow na duza suke nie wbijam zadnej rany. kowboj za to ginie od kb wayow.
generalnie plan byl taki, ze drzewo przyjmuje witchki, a potem jest kontra na hydre, gdyby strzelanie nie dalo rady. przez to, ze drzewo nawalilo, bo marnie rzucilem na ataki i thunderstompa.. mialem cala flanke popsuta.
i przez to stracilem 2x luki, bsb i altera. na koniec gry wildzi dorwali bolce razem z driadami, a duza suka zostala na jednej ranie.. 6:14. tez ogromny niedosyt, bitwa byla pod kontrola.


3 bitwa, SK - Bombaj.
furmanka, abomka, kolko, dzwon.
4 LT to za duzo dla WE. w 1 stracilem drzewo od kolka, pojechalo na 17 cali, dlatego juz nie wildzi byli blizej, a wlasnie drzewo, to ustawilo troche gre, potem jechal wszystkim do przodu, zabilem abomke, bo wychylila sie raz, wiec rozwinalem schowane luki w kreske, dolaczylem orelka z hoda i siadla z pomoca 10gg jeszcze. jechal do przodu jak wspomnialem i przejechal sie po wszystkim prawie, uratowalbym (202+305+135+200), ale w ostatniej turze na 4 kosciach wyszla ifka w oslabione luki, bohaterowie nie mieli juz look outa i poszlo. tak byloby pewnie z 5:15, a nagle wyszo 1:19

4 bitwa - EMP i Paweł "siena" Sienkiewicz

duza kawa, bsb w srodku, czolg, altar, dwoch magow, duzy i maly, pegazista, 40 halabard, free company, hellblaster, mortar, 2 cannony.

w 1 turze trace z indirecta bsb w lukach.. ;]
w 2 turze trace z cannona (SLOS pozdrawiam) maga lorda w lukach.. ;]
w 3 turze dostaje fireballa w drzewo schowane za domkiem i dostaje 4 rany :D, potem w 6 gine od fireballa..
stracilem jeszcze orla i driady.
udalo sie ugrac remis. zabijam altara, w ostatniej spada w koncu wozek i waye koncza gore. alter zabia pegaziste. przejezdzam sie po parku maszyn, 2 halabardy do polowki, a wujek przezywa 2 tury od altera. czuje niedosyt po raz 4.. ;]

5 bitwa, Smerfaster. 4x10 driad, 5 treekinow, drzewo, nie bez powodu wymieniam pierwsze driady, bo to one wlasnie powinny mu wygrac ta gre. do tego 20 lukow z flejmem, 10gg, hajborn z bol i strzalkami bez sejwa, duza i mala suka, 2 orly, bsb z hoda.

zaczyna Smerfik. wszystko do przodu. w mojej 1 zabijam jego orly (jednego 10 gg na bliskim, drugiego 5 wayow i alter), 14gg z flejmem + hoda flejm, zadaja 2 rany na treekinach, misscast na magu i 5 lucznikow do piachu. potem nie wpadam na bok driad na 6 bodajze, przez co trace orla na odgiecie. drzewem zagralem agresywnie, by duze luki z magiem i bsb mialy zagroznie i rowniez po to by hamowc treekiny.
udalo sie zrobic tak, ze alter i noble na orle razem z drzewem wpadli na dupe 20 lukow z duzym magiem i bsb, zagonilem. walki driad na lewej flance zakoczone sukcesem z mojej strony. potem drzewo nie szarzuje na tyl driad na 6, ktore mialy zasieg od tancerek z bohaterami moimi na 12+. drzewo nie doszlo, a driady doszly, stracilem bsb i kolesia na orle (ktory odgial treekiny by uchronic drzewo.
tez czuje niedosyt, Smerf nie myslal duzo podczaj tej bitwy, musisz sie jeszcze wiele nauczyc, a jednak tylko 13. a gydyb nie ta ostatnia akcja byloby conajmniej 15 i warto dodac fakt, ze miales ze mna z gorki, jednak dziekuje za przyjemna bitewke i pozdrawiam.

i tak o to zdobylem az 40 punktow z bitew, moim zdaniem przegralem z koscmi.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2012, o 22:48 przez goboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

rozpiska generalnie bardzo mi sie podoba. jedyne do czego mam zastrzezenie to pan na orle. (drzewa sie nie czepiam, jest pewnym punktem rozpy). hoda flaming jest bardzo syta. latajaca hoda tez daje wiele mozliwosci. 2 panow w jeden klocek flaming tez jest ok.
jednak przy wielu parigach ten pan po wystrzeleniu hody nie bardzo ma co robic. save 3+ nie robi z niego dobrego wojaka. uwazalem na niego i ani razu nie siadl, ale jednak chyba pomysle nad zmiana w rozpie, gdyz jak dla mnie jest za malo uniwersalny.
alter mi sie bardzo podobal, zabil naprawde sporo, do spolki z wayami blokuja prawie caly stol kowbojom. warto dodac tez, ze mamy taki oddzial jak tancerze i wtedy to my idizmey do kowbojow, a nie oni do nas. przy takim zlozeniu przestaja byc problemem.
2 orly i 2x driady i w razie koniczenosci waye to wystarczajaca ilosc odginaczek. co do liczby oddzialu driad. 2 oddzialy sa optymalne, mi wystarzaja.
wildzi mnie pozytywnie zaskoczyli. sieja zament, sa mobilni, splacili sie w kazdej bitwie poza ostatnia.
mr na bsb, good choice, grajac z DE przeciwnik nie czarowal w luki z magiem. life, zostaje przy tym lorze, bardzo dobrze supportuje nasz armie. 3 oddzialy lukow tez w zupelnosci starcza.
Obrazek

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Heptun pisze:@Luc - magię będziesz drzewami rozgrywał ?

Jaki pomysł na tę rozpiskę ? Wszystko do przodu i drzewa naparzają ?

W sumie to jak pamiętam to na małe punkty akurat nasza armia się dobrze sprawdza.

A propos clustera - jak mam na dużej czarce WoWE oraz clustera to w Euro liczy mi się już jako dwie DD ? I nie mogę już channelować bo i tak mi ta kość przepadnie ? Dobrze kminię ???
Pomysł jest taki, że jest blokada na LORDÓW MAGÓW (takie ograniczenia turniejowe wymyślili) - więc jedyne co mnie boli to magowie 2lv
Pierwszy czar wpuszczam, resztę dispel na wszystkich +1 z clustera

Pomysł taki jak zawsze.... porno shooting i dobijam drzewa :mrgreen: +ewentualne odgięcie/doszarżowanie dryadami.
Najbardziej bolą mnie kowboje - zero kontry :/
Mogę wepchnąć Ancienta w challenge z kowbojem ale to pewnie utknę do końca gry... :|

Czarodziejka nie może mieć clustera
Opis jasno wyjaśnia, że "A Cluster of Radiants - Treeman Ancient and Branchwraiths only"
Odnośnie posiadania jednego i drugiego to tak: Nie możesz wychanellować już żadnej kości.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Luc pisze: Czarodziejka nie może mieć clustera
Opis jasno wyjaśnia, że "A Cluster of Radiants - Treeman Ancient and Branchwraiths only"
Odnośnie posiadania jednego i drugiego to tak: Nie możesz wychanellować już żadnej kości.
Tak wiem - zapomniałem napisać, że cluster będzie na branczce :) I tutaj zaczynam się nad tym zastanawiać. Poza tym @goboss natchnął mnie do wypróbowania tego MR3 na łukach z dużą czarką
goboss pisze:żałosny wynik na bazylu sprawił, że aż napiszę dłuższy raporcik jak mi poszło i dlaczego tak.
Ja miałem bardziej żałosny, że lepiej go nie opisywać :mrgreen:
goboss pisze:Smerf nie myslal duzo podczaj tej bitwy, musisz sie jeszcze wiele nauczyc, a jednak tylko 13. a gydyb nie ta ostatnia akcja byloby conajmniej 15 i warto dodac fakt, ze miales ze mna z gorki, jednak dziekuje za przyjemna bitewke i pozdrawiam.
To teraz wiem dlaczego Smerf podszedł do mnie po bitwie z Tobą i stwierdził, że musi totalnie zweryfikować rozpiskę - zwłaszcza te duże oddziały driad oraz treekiny :mrgreen:

Niestety musimy się jeszcze dużo poduczyć, ale i tak będziemy pewnie wszyscy dalej grali naszymi poczciwymi WE :twisted:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

goboss pisze:
(...), moim zdaniem przegralem z koscmi.
Ja przegrałem gdyż nie miałem mojej maskotki, i pupila - Jelenia! To się już więcej nie powtórzy, poza tym w 2óch bitwach zrobiłem 2 jak się okazało duże błędy. Przez co uniknal bym żenującej porażki z Dukiem, i krystianem (jakimś co grał imperium). Zresztą może wrzuce krótka "rewelacje".
xYz

Spięty
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Spięty »

Na Bazyliszki treekiny spłaciły mi się w 2 bitwach przeciwko ogrom i goblinom grałem na rozpie
Treeman Ancient
z Annoyance of Netlings

Spellweaver
Lore of Life; Magic Level 3, Wand of Wych Elm, Opal Amulet, Ironcurse Icon

Glade Guard 15 Standard Musician;
Banner of Eternal Flame

Noble Battle Standard
Asyendi's Bane, Hail of Doom Arrow, Dragonhelm

2 x Glade Guard 14 Musician;

Dryads 10
Treekin 6
Treekin 4
Treeman

5 Wild Riders Standard Musician;
Gleaming Pendant

1 Great Eagle

3 bitwa woch prawie mnie wciągną nosem błąd po jego stronie i skończyło się 16:4 dla wocha
4 bitwa bretona przedłużałem agonie jak mogłem w 4 turze 20:0
5 bitwa krasie wystrzelał mnie nie 15:5

Raczej nie wystawie na euro treekinów

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Luc pisze:Btw.
Idę chyba w niedzielę na małego lokala na 1600 pkt (WE mają +100 i gramy według zasad ETC)

Ancient Treeman +Netlingi+Cluster @375
BSB z HOD'ą @130
2x 8 Dryad @96
2x10 GG +mus @126
14xGG +mus+flame @214
2x Eagle @50
Treeman @285

Myślałem czy nie dać strzału snajperskiego na Treemana - sprawdzał ktoś kiedyś takie rozwiązanie ?
Tak było - więc przeanalizowałem temat i trochę hardcorowo chyba sobie wyskoczę :mrgreen: (czyt. Bardziej klimatycznie)

Treeman Ancient @ 375.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]
Cluster of Radiants [25.0]

Waywatcher Noble @ 160.0 Pts
Waywatcher; Longbow
Hunter's Talon [25.0]
Pageant of Skrikes [25.0]

6 Waywatchers @ 144.0 Pts

Noble @ 107.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Banner of Swiftness [15.0]

Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Lamentation of Despairs [25.0]

7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus

5 Wardancers @ 90.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts +mus
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

Total Army Cost: 1699.0



Fajne armie na turnieju będą - można posniperować sporo magów bez Asv (HE, DE, WE, Liz, Bre)

Nie wiem czy 5 tancerzy to nie za mało ? Więcej ich nie wcisnę i ciągle mi wadzą :P
Chyba, że wywalić championów z Dryad i zrobić 2x Wildzi :mrgreen: Wtedy BSB wciskam sztandar +1LD zamiast tego +1Mv
Co myślicie ?

PS. Na te ograniczenia jest zakaz LORDÓW MAGÓW tak więc magii się jakoś nie boję
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

1. ww noble = scout noble a tańszy niemiłosiernie, chyba ze interesuje Cie jeden strzał z KB za 35pts, oszczędzasz 20pts
2. Imo DoDA na bsbku chyba jest lepszym pomysłem ;)
3. Dispel Scroll też jest raczej lepszym pomyslem, w dobie przerzucania wszystkiego z BsB`ka
4. Co do WD, to sa fajnie - skutecznie strasza kałboji etc, niemniej jednak masz też WW - zatem umiejetnie zagrani zastąpią WD w tej roli znakomicie, z efektywnym zasiegiem 25cali
5. 2 oddziały WR na takie punkty sie zazwyczaj świetnie sprawdzaja :), ale to tez zalezy od paringów.

Ale co najważniejsze, na male punkty najlepszym naszym itemem jest DoDA, której u Ciebie brak :), w każdym bądź razie mnie sie tak wydaje :)

p.s. raporty z bitem zawsze można wrzucic do innego dzialu xD
xYz

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Gremlin pisze:1. ww noble = scout noble a tańszy niemiłosiernie, chyba ze interesuje Cie jeden strzał z KB za 35pts, oszczędzasz 20pts
2. Imo DoDA na bsbku chyba jest lepszym pomysłem ;)
3. Dispel Scroll też jest raczej lepszym pomyslem, w dobie przerzucania wszystkiego z BsB`ka
4. Co do WD, to sa fajnie - skutecznie strasza kałboji etc, niemniej jednak masz też WW - zatem umiejetnie zagrani zastąpią WD w tej roli znakomicie, z efektywnym zasiegiem 25cali
5. 2 oddziały WR na takie punkty sie zazwyczaj świetnie sprawdzaja :), ale to tez zalezy od paringów.

Ale co najważniejsze, na male punkty najlepszym naszym itemem jest DoDA, której u Ciebie brak :), w każdym bądź razie mnie sie tak wydaje :)
1. Czy scouta mogę wystawić normalnie w Wayach ? Bo jeśli tak to problem rozwiązany (myślałem nad tym ale nie byłem pewien czy mogę)
2. HODA nie wchodzi przez limit pkt :/ (no za chiny ludowe nie wcisnę :/)
3. DS ... chyba faktycznie wrócę do DS bo pewniejszy.

Zaraz sprawdzę co się uda zamienić ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Luc pisze: 2. HODA nie wchodzi przez limit pkt :/ (no za chiny ludowe nie wcisnę :/)
Nie czekaj....zmieniam na Scouta to wcisnę :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

tak, możesz scouta wrzucić do WW :)
xYz

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Gremlin pisze:tak, możesz scouta wrzucić do WW :)
No i gitara - w takim ustawieniu HoDa wejdzie :D

Treeman Ancient @ 350.0 Pts
General
Annoyance of Netlings [25.0]

Scout Noble @ 140.0 Pts
Scout; Longbow
Hunter's Talon [25.0]
Pageant of Skrikes [25.0]

Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]

Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus
10 Glade Guard @ 126.0 Pts +mus

5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

6+1 Waywatchers @ 176.0 Pts

Total Army Cost: 1700.0


Poprawiłem i weszło ładnie.
Musiałem zwiększyć Wayów i dać im championa bo nie miałem co zrobić z paroma pkt =D> (brakło 4pkt na 2x banner u wildów)

Ok myślę, że nie ma co tutaj cudować za mocno... Waye + Sniper powinni więcej zwojować niż drugie drzewo :-.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

ja tam wole miec szmaty na wr :P
xYz

Zablokowany