Galeria Umarłych

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Re: Galeria Umarłych

Post autor: Nazroth »

Wnętrza krypt są puste, natomiast zakleiłem tylne kraty posągami z kaplicy GW. W przednich umieściłem wychodzące Zombiaki. Pod klasycznym kątem, takim 'ja stoję/siedzę - a zombi na stole' nie widać co jest w środku. Wybieram raczej skróty, nie katastrofalne w skutkach rozwiązania. Jak już zalookać w tą ośmiokątną kryptę to to na przestrzał widac kraty i inne zombiaki i jest cool.

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Spoko - ciekaw tylko byłem. Ja jak wiesz skorzystałem również z podstawek pod te krypty więc "z automatu" pojawiły się tam nagrobkli i inne sprzęty :)

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

Wolałem zużyć je do czegoś innego, są naprawdę wypasione i trochę było mi szkoda dobrego budulca, żeby wypychać krypty, do których nikt chyba nie będzie lookał. A jak będzie - to zawsze mogę ściemniać, że krypty pełne są gówna...bo gówno tam zobaczy:)

InkubPendragon
Oszukista
Posty: 825

Post autor: InkubPendragon »

Nazroth pisze: Czasem układam regiment w dłuuugą linię pojedynczych Zombich. Np. ostatnio na stół z rezerw weszło tak 30 zombich na czele z Nekromantą generałem 4lvl i 1lvl nekrosiem - doprowadzając ich idealnie w środek mojej osaczonej armii, dzięki temu wygrałem bitwę od kopa.
Czy dobrze rozumiem - wstawiles na stol trzydziestu zombich i dwoch bohaterow w jednej dlugiej linii, wprowadzajac ich praktycznie na srodek stolu w jednej turze?
http://www.miniwojna.blogspot.com - gry bitewne i malowanie figurek

http://polskiefigurki.blogspot.com/ - wiadomości o polskich grach bitewnych, figurkach i akcesoriach do nich

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

Tak, scenariusz MEETING ENGAGEMENT, obaj herosi i skład zombich trafili do rezerw bo słabo się poturlało. Weszli razem, korzystając z zasad 'Reserves' scenariusza, a dokładnie 'REINFORCEMENTS' ze strony 27 rulebooka. Wszystko legalnie.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

W friendly games to nie ma znaczenia, choć za bardzo "friendly" nie jest, ale na turniejach to było ukrócone ze względu na minersów i ich epickie rajdy, choć teraz w uściśleniach nie widzę tego.

InkubPendragon
Oszukista
Posty: 825

Post autor: InkubPendragon »

Friendly games... ladne mi friendly games.
Jest to ruch całkowicie niedozwolony - pdf z faq GW ORAZ zdroworozsadkowosc... Czemu wsrod graczy jest tylu powergamerow...
Cytat z faqa noszacego date ostatniej rewizji 28 LIPCA minionego roku...a podejrzewam ze wczesniej to juz bylo
Page 27 – Reinforcements
Add “In addition, all the models in the unit must be set up so
that they are within twice their Movement rate of the battlefield
edge that they entered from.” to the end of the second
paragraph
Co oznacza, że mając te 30 zombiakow w posilkach wchodzacych do gry, mozesz je ustawic maksymalnie na odleglosc 20 cm, czyli - jesli chcesz miec je w kolumnie - 3 rzedy po 10 szeregow, jako ze ostatni musi dotykac brzegu stolu.

Mam tez powazne watpliwosci co do wystawiania oddzialu w jednym rzedzie, rozstawianie, zestawianie takiego wymaga reform move, w trakcie ktorego zadna figurka nie moze sie ruszyc wiecej niz 2 razy M przy czym centrum jednostki - jej dowodca - pozostaje w tym samym miejscu. Uformowanie takiego rzedu dlugiego wymaga pewnie co najmniej dwoch tur...Jesli nie wiecej.
http://www.miniwojna.blogspot.com - gry bitewne i malowanie figurek

http://polskiefigurki.blogspot.com/ - wiadomości o polskich grach bitewnych, figurkach i akcesoriach do nich

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

No to nieźle. Rozegrałem turniej gdzie była to moja 3-5 gra w 8 edycję, nowymi Vackami, a ogólnie w 8semkę jedna z pierwszych 10 gier i żaden miejscowy wyjadacz nie widział przeciwwskazań do wykonania takiego ruchu:) Niewiarygodne... chyba moi lokalni adwersarze nie lubują się w czytaniu FAQ:)

No nic - dobrze wiedzieć, bo kruca mi też wydawało się to idiotyczne, tyle że jak nie było żadnej opozycji to po prostu wykonałem swój ruch zagłady i tyle.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Temat dziwnych manewrów z regimentami w kresce wypłynął od TK i ich ikony i już wspomnianych minersów, więc to nie nowość 8ed.

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

Taa, tyle że ja nie grałem od 5tej... w 6 i 7 grałem łącznie 3 bitwy:)

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moja jedna z pierwszych figurek po powrocie do warhammera po 3 latach:D

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

Obrazek
Obrazek

Moja perełka nad którą pracowałem 3 dni :D prosze o oceny i porady:D
Ostatnio zmieniony 7 mar 2012, o 12:53 przez Kuros, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bigees
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bigees »

całość wygląda nieźle, szczególnie zaś płaszcz woźnicy i przejście kolorów na biczu.

mógłbyś mocniej podkreślić metaliki na kołach i trochę przycieniować wszystkie metaliki (np. pociągnąć je washem gw gryphonne sepia).
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

własnie musze sobie kupić i jakos zrobic podstawke bo fatalnie mi to jak narazie wychodzi:D jeszcze musze zrobić twarz woźnicy ale czekam na kolor:D


PS: nie wiedziałem gdzie przykleić te głowy trupów na sznurze wiec to miejsce wydawało mi sie najlepsze xD

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

te drobne zielone na podstawce to zmielona sałata i rozsypana na klej? :)

nie rób (i ogólnie nie róbcie 8) ) podstawek pod figurki używając gotowych kamyczków czy posypek, najlepszy efekt to piaskowanie i malowanie ręczne, takie czerwone kamyczki wyglądają beznadziejnie, przejścia między zielonym a tymi kamyczkami są za bardzo wyraźne

lepiej byś podstawkę opiaskował i wykończył standardowym drybrushem w jaki chcesz kolor + dał trawkę statyczną w jakimś kolorze, albo korę jako skałki, a tak to wygląda kichowato
malowanie figurki ok, ale podstawka robi masakrę i psuje efekt
boki podstawki też nie wyglądają na pomalowane.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Nazroth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137
Kontakt:

Post autor: Nazroth »

Dobra podstawka daje 50% efektu końcowego. To co pisze Misha - nie używam gotowych posypek, one są bardzo dobre dla początkujących dzieciaczków w wieku 8-11 lat, które nie ogarniają malowania i lecą 1 warstwa + wash + gotowa posypka. Piasek przesitkowany, czy jakiś gotowy piasek, na wikolu/super glue, podkładujesz razem z modelem i potem tzw. 'suchy pędzel'. Ewentualnie nakładasz po wymalowaniu modelu, washujesz Devlan Mud i znowu - 'suchy pędzel'. Do tego super efekt dają gotowe kępki trawy Gw, czy Army Paintera...i masz zrobione podstawki. Model serio jest nie głupi, ALE ta podstawka... początkowo pomyślałem, że straszny maszkaron - dopiero jak przeczytałem commenty to wróciłem do zdjęcia i okazało się, że zbyt szybko rzuciłem okiem. Model ok, fajny dobór kolorów. Podstawka go masakrycznie psuje.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Mortis. Zastanawiałem się czy pomalowanie płonących tułowi szkieletów na "eteryczność" nie doprowadzi do zlewania się kolorystyki całego modelu i chyba miałem rację. Spróbuje je przemalować. Dodam, że Corpsemaster nie będzie miał zmienioną twarz i włosy - twarz na jasny fiolet a włosy na jasny szary. Przy malowaniu najważniejsze było dla mnie uzyskanie efektu eteryczności przy zachowaniu kształtu wszystkich figurek z Ghost Swarm. Kolory są nieco inne w rzeczywistości - duszki są bardziej zielone (taki morski zielony).

Obrazek
Obrazek
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

jak skleję swojego to podobne kolory kombinuję, chyba, że mi pójdzie w jakąś fioletową landrynkę :) jak stare upiory
w jaki sposób osiągnąłeś takie kolorki duszków? biały + rozwodniony turkusowy?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

tak jak mówisz. Torquise hawk + woda. Poźniej drybrush fortrece gray, draybrush skull white i tharaka green wash - bez tego washa
draybrush szpeci tą figurkę.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Jak malujecie Horrory? Wymyślił ktoś jakąś ładną kolorystykę, bo ta od GW - zielona aka na "Duże Ghule" mi wyjątkowo nie leży.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

ODPOWIEDZ