Miejsce: Tczew ul. Szkoły Morskiej 1
mapka jak trafić z dworca, w razie jakichkolwiek pytań pisać na pw: http://tiny.pl/hpx1d
Termin: 11.03.2012
Format: 1800pkt
Scenariusze 3x battleline
Wejściówka: 10zł
Nagrody: Postaramy się o jakieś fajne dyplomy

Cattering: Ciacha, a jeśli ktoś chce zabiorę czajnik i jakąś herbatę/kawę.
Stoły: 48x48 tereny po obrysie
8:30-9:00 Zapisy
9:00-11:30 I bitwa
11:45-14:15 II bitwa
14:30-17:00 III bitwa
W ramach dodatkowych atrakcji obok będzie rozgrywał się turniej MTG, więc jeśli ktoś grywa to może zabrać karty. Może znajdzie się jakiś chętny gracz

Zasady:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.
Maksymalnie 40 modeli w oddziale
Eteryki 0-2
Maszyny 0-4
brak lordów
Maksymalnie 400pkt w jednym oddziale
maksymalnie 2PD/DD wygenerowane w jednej turze
DE: Hydra 0-1
Zakaz Poka i korony na jednym herosie
Shades 0-15
Doch maksymalnie 28 modeli w oddziale
MoS 1PD
Max 6 flamerów
Woch:
Hellcannon 0-1
Skaveny:
inżynierowie 0-2
VC:
krzyki 0-2
Liz:
Salki 0-1 kameleony 0-20
Krasie:
organki 0-1
Ogry:
Ironblaster 0-1
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1500+ - 20/0
IV. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.[/quote]
Zgłoszeni:
0. Rilam (będę grał w przypadku nieparzystej liczby graczy)
1. Sowa
2. Damian N.
3. Trójmiasto
4. Trójmiasto
5. Trójmiasto
6. Trójmiasto
7. Trójmiasto
8. Trójmiasto
9. Trójmiasto
10. Trójmiasto
11. Sebol
12. Landryn
13. Danio007
14. Gnatozuj
15. Jacek 1
16. Jacek 2
Rezerwa:
1. crovaxus