Vampire Lord @ 496.0
General; Magic Level 4; Lore of Vampire; Heavy Armour;
Master of the bLack Arts [75.0]
Dark Acolyte [25.0]
Black Periapt [55.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Necromancer @ 140.0
Magic Level 2; Lore of Vampire;
Rod of Flaming Death [40.0]
Necromancer @ 130.0
Magic Level 2; Lore of Death;
40 Zombies @ 130.0
Standard; Musician;
39 Crypt Ghouls @ 410.0
1 Crypt Ghast @ [10.0]
5 Dire Wolves @ 40.0
5 Dire Wolves @ 40.0
5 Dire Wolves @ 40.0
2 Fell Bats @ 32.0
2 Fell Bats @ 32.0
9 Crypt Horrors @ 390.0
1 Crypt Hunter @ [10.0]
3 Vargheist @ 138.0
3 Vargheist @ 138.0
Mortis Engine @ 240.0
Blasphemus Tome;
Total:2396.0
Vampire Counts 2400
jeśli to EURO, co zaznaczyłeś tylko w dziale Rozpiski w temacie Vampirów, to płacisz 55 p za 1 kostkę (jeśli się nie mylę) bo Engine zjada Ci jedną. No jeszcze masz MotBA (który w mojej opinii jest gorszy od 7 edycyjnego i za drogi jak na swoje możliwości) więc pewnie jedna albo dwie z tych 3 rzeczy muszą wylecieć - posprawdzaj ograniczenia Bazyliszkowe.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Prawda. Periapt ma sens, jeżeli może dogenerować dwie kostki więc w tej rozpisce można go wyrzucić. Podobnie zbędne jest master of black arts, które jest bardzo kiepskie. Dark acolyte również uważam za biedne a kosztuje ponad połowę bazy duchów. Moim zdaniem nie ma żadnych dobrych bloodlines dla czarującego lorda - ot biedy można się bawić w forbbiden lore na małych magach.
Sama rozpa jest ok - powinna dawać radę. Niemniej wywalając master of black arts, periapt i dark acolyte jesteś do przodu 145 punktów. Ja bym skasował jeszcze jedne wilki - za prawie dwieście punktów zmieścisz już całkiem sporo - bsb, jakiś rare itp.
Sama rozpa jest ok - powinna dawać radę. Niemniej wywalając master of black arts, periapt i dark acolyte jesteś do przodu 145 punktów. Ja bym skasował jeszcze jedne wilki - za prawie dwieście punktów zmieścisz już całkiem sporo - bsb, jakiś rare itp.
MoBA jest cholernie drogi ale nie powiedział bym że słaby. W rozpie która opiera się na magii, może totalnie poratować przy kiepskim rzucie i w ekstremalnym przypadku z 1 kości przewagi nad przeciwnikiem zrobić 6. Jest losowy ale to taka gra, więc ja bym go nie skreślał.
Przetestuj więc tę moc. Przerzucisz na k6 wynik 1 i 2 natomiast wynik 3 już się poważnie zastanowisz. 4,5 i 6 nie ruszysz bo to dobre wyniki. Ponadto może się okazać, że słaby wynik przerzucisz na równie słaby lub gorszy - np. 2 na 1.
Ta moc byłaby dobra gdyby pozwalała przerzucać wynik winds of magic własne jak i przeciwnika. W obecnej formie jest kiepska - może się okazać, że całą bitwę na nic się zda a kosztuje tyle co 20 zombie ze sztandarem i muzykiem.
Ta moc byłaby dobra gdyby pozwalała przerzucać wynik winds of magic własne jak i przeciwnika. W obecnej formie jest kiepska - może się okazać, że całą bitwę na nic się zda a kosztuje tyle co 20 zombie ze sztandarem i muzykiem.
Wampir ma sens głównie ze względu na 10 ld. Poza tym 4lvl mieści się na wyśmienitym klepaczu.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...