Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Po tym jak dostałem łomot okropny na masterze, wracam jak syn marnotrawny do ołtarzy. Takie coś mi się uroiło:
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch 385 Pts
General; Shield
Word of Agony
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Crown of Command
Biting Blade
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch 215 Pts
Battle Standard
Stream of Corruption
Dawnstone
Enchanted Shield
Relic Sword
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch 235 Pts
Magic Level 2;
Third Eye of Tzeentch
Spell Familiar
Golden Eye of Tzeentch
Charmed Shield
Warrior Bane
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer 130 Pts
Lore of Fire; Magic Level 1;
Infernal Puppet
Ironcurse Icon
Tormentor Sword
22 Chaos Warriors of Tzeentch 439 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Lichebone Pennant
5 Marauder Horsemen 96 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen 96 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen 96 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
17 Chosen of Tzeentch 448 Pts
Halberd; Standard; Musician; Champion
Wailing Banner
Favour of the Gods
1 Chaos Warshrine 130 Pts
1 Chaos Warshrine 130 Pts
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2400.0
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch 385 Pts
General; Shield
Word of Agony
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Crown of Command
Biting Blade
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch 215 Pts
Battle Standard
Stream of Corruption
Dawnstone
Enchanted Shield
Relic Sword
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch 235 Pts
Magic Level 2;
Third Eye of Tzeentch
Spell Familiar
Golden Eye of Tzeentch
Charmed Shield
Warrior Bane
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer 130 Pts
Lore of Fire; Magic Level 1;
Infernal Puppet
Ironcurse Icon
Tormentor Sword
22 Chaos Warriors of Tzeentch 439 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Lichebone Pennant
5 Marauder Horsemen 96 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen 96 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen 96 Pts
Flail; Throwing Axes; Light Armour; Musician
17 Chosen of Tzeentch 448 Pts
Halberd; Standard; Musician; Champion
Wailing Banner
Favour of the Gods
1 Chaos Warshrine 130 Pts
1 Chaos Warshrine 130 Pts
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2400.0
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
osobiście dałbym Slanesha na marudach konnych
W Młotku,Warzywko pisze: (oczywiście moim zdaniem):
- MoT na Shrajnach to strata 40 pkt.
shrajny nie giną od woundów tylko przez combat przynajmniej u mnie.
Stąd zdanie, że 40 pkt za ich Marki można spożytkować dużo lepiej.
Statystyka to dziwka.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Warzywko +1
A na maga dyskowca wrzucilbym Collar of Khorne zamiast oka. Magia bardziej go karci niz strzelanie IMO.
A na maga dyskowca wrzucilbym Collar of Khorne zamiast oka. Magia bardziej go karci niz strzelanie IMO.
Po małych poprawkach zrezygnowałem z Chosenów - za dużo punktów władowanych w jeden oddział, z którym można się bawić w kotka i myszkę...
Napiszcie mi, czy ok, bo wydaje mi się, że w porządku (w końcu, nie wiem czemu Army Builder mi nie pokazuje, że czegoś jest mało, albo za dużo punktów dałem na itemy) oprócz małej ilości Warriorów - to są wszystkie modele, jakie posiadam jak na razie i rzadko mi się zdarza, żeby nie doszli w odpowiedniej ilości. To rozpa, którą zamierzam pograć na turnieju w niedzielę. =)
Napiszcie mi, czy ok, bo wydaje mi się, że w porządku (w końcu, nie wiem czemu Army Builder mi nie pokazuje, że czegoś jest mało, albo za dużo punktów dałem na itemy) oprócz małej ilości Warriorów - to są wszystkie modele, jakie posiadam jak na razie i rzadko mi się zdarza, żeby nie doszli w odpowiedniej ilości. To rozpa, którą zamierzam pograć na turnieju w niedzielę. =)
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 219.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Armour of Fortune [35.0]
Stream of Corruption [20.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Glitering Scales [25.0]
17 Chaos Warriors of Tzeentch @ 327.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
17 Chaos Warriors of Nurgle @ 366.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 110.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
7 Chaos Knights of Tzeentch @ 310.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
7 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 57
Total Army Cost: 2497.0
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Daj BSB Talizman Of Endurance, za Armour of Fortune nie dość, że 5 ptk. wydajesz dodatkowe to tracisz chaos armour a warda masz z obydwóch przedmiotów takiego samego. Kiedy masz wolne 5 ptk to znalazłbym nastepne 5 ptk i dał mu Dragonhelm. Wywal również z BSB halabarde, mając Bitting Blade jest Ci niepotrzebna.
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 220.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Stream of Corruption [20.0]
Po takiej modyfikacji nawet nie musisz szukać dodatkowych punktów bo 3 masz w zanadrzu.
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 220.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Stream of Corruption [20.0]
Po takiej modyfikacji nawet nie musisz szukać dodatkowych punktów bo 3 masz w zanadrzu.
Co o tym myślicie ? Turniej w niedzielę więc przyda się szybko jakaś opinia Pierwszy raz gram woch-em i chodzi mi o najbardziej pg rozpiskę którą da rade na ten format stworzyć
pozdrawiam Artur
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Stream of Corruption [20.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 195.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Shrieking Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Blasted Standard [40.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
13 Chosen of Tzeentch @ 390.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
6 Chaos Knights @ 250.0 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
pozdrawiam Artur
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Stream of Corruption [20.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 195.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Shrieking Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 410.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Blasted Standard [40.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 101.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
13 Chosen of Tzeentch @ 390.0 Pts
Mark of Tzeentch; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Rage [35.0]
1 Champion @ [25.0] Pts
Chaos Armour
Favour of the Gods [5.0]
6 Chaos Knights @ 250.0 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
próbował ktoś grać bez czincza w rozpie?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Domowo pewnie tak. Ja dla przykładu grałem na monoKhornie + uninvided, ale na turniej bym tak raczej nie szedł. Problemy: frenzy, frenzy i więcej frenzy. Tzeentch jest dobry, więc po co z niego rezygnować, jeśli ktoś już się nastawił, że na monobogu sobie nie pogra?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
A po co te Verminy? Wbijamy 40 Slavów w Choosenów a "13", latarka, mortary i globki załatwią resztęFumijako pisze:Chciałeś statystyki?
Verminy atakują z 30 ataków wchodzi 15, ranią 8 zaokrąglając, a wojaki z 8 ataków Sv na 3 wykulają , więc 5 wojaków pada.
Wojaki z 25 ataków trafiają 17, ranią 14
5:14 w zabitych?
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Poprawna wersja brzmi - wbijamy jakikolwiek klocek w szczury, rzucamy pandemonium i klocek ratów robi rozkoszne <puff>kufel007 pisze:A po co te Verminy? Wbijamy 40 Slavów w Choosenów a "13", latarka, mortary i globki załatwią resztęFumijako pisze:Chciałeś statystyki?
Verminy atakują z 30 ataków wchodzi 15, ranią 8 zaokrąglając, a wojaki z 8 ataków Sv na 3 wykulają , więc 5 wojaków pada.
Wojaki z 25 ataków trafiają 17, ranią 14
5:14 w zabitych?
Występujące postaci: Drago Mir, Lord tzeentha na Dysku. Przedmioty:
Amulet Ochronny [45] [Ward4+, z pietnem 3+],
łaska bogów [5],
zakleta tarcza [5],
ostrze sporu [40],
Dary chasou: strumień deprawacji [20] razem:355p
Krathok, Lord Khorna na Molochu
Przedmioty: kamień Switu [25] [przerzut pancerza]
Miecz antybohaterów [30],
zbroja potepienia [45]
Koszt: 375
Greg Nowicjusz:, czarownik chaosu z ksiega tajemmnic [25] i z chowańcem czarownikiem [15] Razem 125p
Greg Niezwiązany Jak wyżej, ma dodatkowo konia w kropieżu [16] i tarcze uroku [5] oraz 2 poziom magii [35] razem:181p
Greg Arcymag Tzeentha: jak wyzej, ale z pietnem tzeentha [20] koszt 201p
Balaar, czarownik Nurgla poziomu 2 z piekielna marionetką [35]
i Obsydian Trinket [15] [na 4000 smoczy hełm i szczęśliwy kamień]
razem: 190
bir-ik, mag tzeentha 2 poziomu z chowańcem mocy i obrożą khorna] [190]
Na 500p: Bohaterowie Greg Nowicjusz [125] w oddziale wojowników tzeentha
Podstawowe: 11 wojowników Chaosu Tzeentha z tarczami z chorążym i dowódcą z gorejącym sztandarem [260]
10 grasantów z tarczami w lekkich zbrojach z muzykiem [64]
10 grasantów z tzrczami [50]
razem 499
1000p: Greg niezwiazany [181] w oddziale rycerzy Tzeentha.
Podstawowe: 1] 15 wojowników Tzeentha z gr. dowodzenia, tarczami, gorejacym sztandarem [334]
2] 15 grasantów z tarczami w lekkich zbrojach z dowódca [68]
specjalne 1]8 rycerzy Tzeentha z gr dowóddcą i chorażym z proporcem wściekłości [szał] [495]
Razem: 998p
1500p:
Bohaterowie: 1] Greg niezwiązany [181] z rycerzami Tzeentha
2] Festus, Pan Pijawek [ 185] z wojownikami Nurgla
Podstawowe
1] 15 wojowników Tzeentha z gr. dowodzenia, tarczami, gorejacym sztandarem [334]
2] 20 grasantów w lekkich zbrojach z tarczami, tzeentha [140]
3] 11 wojowników Nurgla z wielkimi broniami, dowódca i muzykiem [235]
specjalne: 1] 8 rycerzy tzeentha z gr dowodzenia, sztandarem szału [505]
Razem 1500p
2000p: Różnice wzgledem 1500: oddział wojowników tzeentha z tarczami traci muzyka
[-6p]
Lordowie: Drago Mir [355]
Rzadkie: Ołtarz chaosu Tzeentha [150]
Drago generał armii jeździ z Gregiem w oddziale rycerzy tzeentha.
Razem 1999p
2500p: Lordowie: Drago Mir [355] w oddziale rycerzy tzeentha, względnie do ataku na tyły
Bohaterowie: 1]Greg, Arcymag Tzeentha [201]w oddziale rycerzy tzeentha
2] Festus, Pan pijawek [185] w oddziale wojowników nurgla
3] Balaar [190] w oddziale wojowników tzeentha
Jednostki Specjalne: 1] 8 rycerzy tzeentha z chorążym i proporcem wściekłości [395]
2] 5 rycerzy Khorna [230]
rzadkie: 1] 2] Ołtarz Chaosu Tzeentha [300]
Podstawowe: 1] 12 wojowników chaosu Tzeentha z dowódca i sztandarowym z Gorejacym sztandarem. Maja tarcze [275]
2] 20 grasantów z tarczami i lekkimi zbrojami tzeentha [140]
3] 11 wojowników nurgla z dowódca i wielkimi broniami [229]
Razem równo 2500p
3000p: Tak, jak na 2500, różnice; Lordowie: 2] Krathok [375p]
Podstwowe: 1] 18, zamiast 12 [96]
3] 12, zamiast 11, dodatkowo ze sztandarowym [17 + 12=29]
Razem 500p. 2500 + 500=3000p
3500p:
Lordowie: 1] Drago Mir [355] z Rycerzami tzeentha względnie do ataku na tyły
2] Krathok [375] Z ryczerzami Khorna
Bohaterowie: 1] Greg, Arcymag Tzeentha [201p]z Rycerzami tzeentha
2] festus, Pan Pijawek [185p] z wojownikami Nurgla
3] Balaar [190] z tzeenthowcami
4] Throgg, Król Trolli [175] z trollami
Podstawowe:
1] 3 trolle [135] [dzieki Throggowi]
2] 18 wojowników chaosu Tzeentha z tarczami, dowódcą, chorążym, gorejącym sztandarem. [371]
3] 20 grasantów tzeentha z tarczami w lekkich zbrojach [140]
4] 12 wojowników Nurgla z Wielkimi Broniami, dowódcą i chorążym [268]
speciale:
1] 8 rycerzy chaosu tzeentha z Proporcem wściekłości chorążym i muzykiem [445]
2] 6 rycerzy chaosu khorna [230]
Rzadkie:
1] 2] Ołtarz choaosu Tzeentha [300]
3] Ołtarz chaosu [130]
Razem 3500
4000p:
Lordowie: 1] Drago Mir [355] z Rycerzami tzeentha względnie do ataku na tyły
2] Krathok [375] Z ryczerzami Khorna
Bohaterowie: 1] Greg, Arcymag Tzeentha [201p]z Rycerzami tzeentha
2] festus, Pan Pijawek [185p] z wojownikami Nurgla
3] Balaar [190] z tzeenthowcami
4] Throgg, Król Trolli [175] z trollami
5] Bir-ik [190] z tzeenthowcami i z Balaarem
Podstawowe:
1] 5 trolle [225] [dzieki Throggowi]
2] 18 wojowników chaosu Tzeentha z tarczami, dowódcą, chorążym, gorejącym sztandarem. [371]
3] 20 grasantów tzeentha z tarczami w lekkich zbrojach [140]
4] 15 wojowników Nurgla z Wielkimi Broniami, dowódcą i chorążym [319]
speciale:
1] 8 rycerzy chaosu tzeentha z Proporcem wściekłości chorążym i muzykiem [445]
2] 6 rycerzy chaosu khorna [230]
Rzadkie:
4x Ołtarz choaosu Tzeentha [600]
Ps. Wszystkie ołtarze ulepszają rycerzy chaosu Tzeentha z bedącymi w tej jednostce herosami i Lordami [Drago i Greg]
Drago jest dowódcą armii, chorążych nie ma. Głównym magiem jest Greg.
Oddział tzeenthowców z tarczami ma Warda 5+ w Walce wręcz [ulepszone parowanie], 6+ [5+ z Balaarem z odpą na magię (1)] oraz 4+ na ataki w fazie strzelania [sztandar 5+ + piętno tzeentha]. strzelając w nich przeciwnicy mają -1 do trafienia [kiedy jest Balaar]
oddział wojowników Nurgla z wielkimi broniami ma regeneracje 5+ i zatrute ataki dzieki festusowi w jednostce.
Festus rzuca swoją klątwe trądu lub regenerację, jeśli wylosuje, na rycerzy Khorna. jeśli balaar wylosuje regenerację, tez rzuca to na rycerzy Khorna.
Oddziały rycerzy to główna i niezbyt mobilna jednostka walcząca. Mają szał, wiec atakuja "na hama", trolle atakuja kawalerię, co dzięki ich plunięciu z S5, ignorujacym pancerz i trafiającym automatycznie jest cóż, no.... Mocne. dodatkowo tratują z S5 [trafienie automatyczne? czy Throgg ma thunderstomp? To w końcu bohater.]
A grasanci i ołtarze sa do wypełniania luk/blokowania przeciwnika, grasanci diżeki pancerzu 5+ i wardzie 5+ w walce wręcz świetnie się do tego nadają, ale jeszcze lepiej ołtarze z pancerzem 4+ i wardem 3+.
W porównaniu z poprzednią rozpą strach budzi mniej jednostek, ale ze względu na "uwaga panie" tylko jak bohater kawalerysta jest w oddziale kawalerii, postanowiłem to zmienić [bo by mi magowie od dział padali]. w poprzedniej armii stawiałem na oddział tzeenthowców z Dragiem i Festusem, ulepszani przez Ołtarze [4 rzuty, regeneracja 5+, zatrute ataki], ale kolejnym powodem, dla którego to zmieniłem, było wzmocnienie magii [ ten elitarny oddział za łatwo by padł ], nastepnym horda, zbyt dużo ataków sie marnowało w porównaniu z tym, ile moga wyprowdzic wrogowie [ a +1 atak od ołtarza działa i na wierzchowca i na jeźdźca], a ostatnia już niemozliwość łączenia warda z Regeneracją [jak oni moli tak pokrzywdzić Drago Mira i Tyriona z HE!]
I to by było na tyle.
Amulet Ochronny [45] [Ward4+, z pietnem 3+],
łaska bogów [5],
zakleta tarcza [5],
ostrze sporu [40],
Dary chasou: strumień deprawacji [20] razem:355p
Krathok, Lord Khorna na Molochu
Przedmioty: kamień Switu [25] [przerzut pancerza]
Miecz antybohaterów [30],
zbroja potepienia [45]
Koszt: 375
Greg Nowicjusz:, czarownik chaosu z ksiega tajemmnic [25] i z chowańcem czarownikiem [15] Razem 125p
Greg Niezwiązany Jak wyżej, ma dodatkowo konia w kropieżu [16] i tarcze uroku [5] oraz 2 poziom magii [35] razem:181p
Greg Arcymag Tzeentha: jak wyzej, ale z pietnem tzeentha [20] koszt 201p
Balaar, czarownik Nurgla poziomu 2 z piekielna marionetką [35]
i Obsydian Trinket [15] [na 4000 smoczy hełm i szczęśliwy kamień]
razem: 190
bir-ik, mag tzeentha 2 poziomu z chowańcem mocy i obrożą khorna] [190]
Na 500p: Bohaterowie Greg Nowicjusz [125] w oddziale wojowników tzeentha
Podstawowe: 11 wojowników Chaosu Tzeentha z tarczami z chorążym i dowódcą z gorejącym sztandarem [260]
10 grasantów z tarczami w lekkich zbrojach z muzykiem [64]
10 grasantów z tzrczami [50]
razem 499
1000p: Greg niezwiazany [181] w oddziale rycerzy Tzeentha.
Podstawowe: 1] 15 wojowników Tzeentha z gr. dowodzenia, tarczami, gorejacym sztandarem [334]
2] 15 grasantów z tarczami w lekkich zbrojach z dowódca [68]
specjalne 1]8 rycerzy Tzeentha z gr dowóddcą i chorażym z proporcem wściekłości [szał] [495]
Razem: 998p
1500p:
Bohaterowie: 1] Greg niezwiązany [181] z rycerzami Tzeentha
2] Festus, Pan Pijawek [ 185] z wojownikami Nurgla
Podstawowe
1] 15 wojowników Tzeentha z gr. dowodzenia, tarczami, gorejacym sztandarem [334]
2] 20 grasantów w lekkich zbrojach z tarczami, tzeentha [140]
3] 11 wojowników Nurgla z wielkimi broniami, dowódca i muzykiem [235]
specjalne: 1] 8 rycerzy tzeentha z gr dowodzenia, sztandarem szału [505]
Razem 1500p
2000p: Różnice wzgledem 1500: oddział wojowników tzeentha z tarczami traci muzyka
[-6p]
Lordowie: Drago Mir [355]
Rzadkie: Ołtarz chaosu Tzeentha [150]
Drago generał armii jeździ z Gregiem w oddziale rycerzy tzeentha.
Razem 1999p
2500p: Lordowie: Drago Mir [355] w oddziale rycerzy tzeentha, względnie do ataku na tyły
Bohaterowie: 1]Greg, Arcymag Tzeentha [201]w oddziale rycerzy tzeentha
2] Festus, Pan pijawek [185] w oddziale wojowników nurgla
3] Balaar [190] w oddziale wojowników tzeentha
Jednostki Specjalne: 1] 8 rycerzy tzeentha z chorążym i proporcem wściekłości [395]
2] 5 rycerzy Khorna [230]
rzadkie: 1] 2] Ołtarz Chaosu Tzeentha [300]
Podstawowe: 1] 12 wojowników chaosu Tzeentha z dowódca i sztandarowym z Gorejacym sztandarem. Maja tarcze [275]
2] 20 grasantów z tarczami i lekkimi zbrojami tzeentha [140]
3] 11 wojowników nurgla z dowódca i wielkimi broniami [229]
Razem równo 2500p
3000p: Tak, jak na 2500, różnice; Lordowie: 2] Krathok [375p]
Podstwowe: 1] 18, zamiast 12 [96]
3] 12, zamiast 11, dodatkowo ze sztandarowym [17 + 12=29]
Razem 500p. 2500 + 500=3000p
3500p:
Lordowie: 1] Drago Mir [355] z Rycerzami tzeentha względnie do ataku na tyły
2] Krathok [375] Z ryczerzami Khorna
Bohaterowie: 1] Greg, Arcymag Tzeentha [201p]z Rycerzami tzeentha
2] festus, Pan Pijawek [185p] z wojownikami Nurgla
3] Balaar [190] z tzeenthowcami
4] Throgg, Król Trolli [175] z trollami
Podstawowe:
1] 3 trolle [135] [dzieki Throggowi]
2] 18 wojowników chaosu Tzeentha z tarczami, dowódcą, chorążym, gorejącym sztandarem. [371]
3] 20 grasantów tzeentha z tarczami w lekkich zbrojach [140]
4] 12 wojowników Nurgla z Wielkimi Broniami, dowódcą i chorążym [268]
speciale:
1] 8 rycerzy chaosu tzeentha z Proporcem wściekłości chorążym i muzykiem [445]
2] 6 rycerzy chaosu khorna [230]
Rzadkie:
1] 2] Ołtarz choaosu Tzeentha [300]
3] Ołtarz chaosu [130]
Razem 3500
4000p:
Lordowie: 1] Drago Mir [355] z Rycerzami tzeentha względnie do ataku na tyły
2] Krathok [375] Z ryczerzami Khorna
Bohaterowie: 1] Greg, Arcymag Tzeentha [201p]z Rycerzami tzeentha
2] festus, Pan Pijawek [185p] z wojownikami Nurgla
3] Balaar [190] z tzeenthowcami
4] Throgg, Król Trolli [175] z trollami
5] Bir-ik [190] z tzeenthowcami i z Balaarem
Podstawowe:
1] 5 trolle [225] [dzieki Throggowi]
2] 18 wojowników chaosu Tzeentha z tarczami, dowódcą, chorążym, gorejącym sztandarem. [371]
3] 20 grasantów tzeentha z tarczami w lekkich zbrojach [140]
4] 15 wojowników Nurgla z Wielkimi Broniami, dowódcą i chorążym [319]
speciale:
1] 8 rycerzy chaosu tzeentha z Proporcem wściekłości chorążym i muzykiem [445]
2] 6 rycerzy chaosu khorna [230]
Rzadkie:
4x Ołtarz choaosu Tzeentha [600]
Ps. Wszystkie ołtarze ulepszają rycerzy chaosu Tzeentha z bedącymi w tej jednostce herosami i Lordami [Drago i Greg]
Drago jest dowódcą armii, chorążych nie ma. Głównym magiem jest Greg.
Oddział tzeenthowców z tarczami ma Warda 5+ w Walce wręcz [ulepszone parowanie], 6+ [5+ z Balaarem z odpą na magię (1)] oraz 4+ na ataki w fazie strzelania [sztandar 5+ + piętno tzeentha]. strzelając w nich przeciwnicy mają -1 do trafienia [kiedy jest Balaar]
oddział wojowników Nurgla z wielkimi broniami ma regeneracje 5+ i zatrute ataki dzieki festusowi w jednostce.
Festus rzuca swoją klątwe trądu lub regenerację, jeśli wylosuje, na rycerzy Khorna. jeśli balaar wylosuje regenerację, tez rzuca to na rycerzy Khorna.
Oddziały rycerzy to główna i niezbyt mobilna jednostka walcząca. Mają szał, wiec atakuja "na hama", trolle atakuja kawalerię, co dzięki ich plunięciu z S5, ignorujacym pancerz i trafiającym automatycznie jest cóż, no.... Mocne. dodatkowo tratują z S5 [trafienie automatyczne? czy Throgg ma thunderstomp? To w końcu bohater.]
A grasanci i ołtarze sa do wypełniania luk/blokowania przeciwnika, grasanci diżeki pancerzu 5+ i wardzie 5+ w walce wręcz świetnie się do tego nadają, ale jeszcze lepiej ołtarze z pancerzem 4+ i wardem 3+.
W porównaniu z poprzednią rozpą strach budzi mniej jednostek, ale ze względu na "uwaga panie" tylko jak bohater kawalerysta jest w oddziale kawalerii, postanowiłem to zmienić [bo by mi magowie od dział padali]. w poprzedniej armii stawiałem na oddział tzeenthowców z Dragiem i Festusem, ulepszani przez Ołtarze [4 rzuty, regeneracja 5+, zatrute ataki], ale kolejnym powodem, dla którego to zmieniłem, było wzmocnienie magii [ ten elitarny oddział za łatwo by padł ], nastepnym horda, zbyt dużo ataków sie marnowało w porównaniu z tym, ile moga wyprowdzic wrogowie [ a +1 atak od ołtarza działa i na wierzchowca i na jeźdźca], a ostatnia już niemozliwość łączenia warda z Regeneracją [jak oni moli tak pokrzywdzić Drago Mira i Tyriona z HE!]
I to by było na tyle.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, o 19:23 przez DragoMir, łącznie zmieniany 1 raz.
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 567
- Lokalizacja: Salamandra Włocławek
Co myślicie? Taka rozpa na turniejowe 2400.
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Miscast Table
#1: Flickering Fire of Tzeentch [0.0]
#2: Baleful Transmogrification [0.0]
#3: Pandaemonium [0.0]
#4: Treason of Tzeench [0.0]
#5: Call to Glory [0.0]
#6: Infernal Gateway [0.0]
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Khorne @ 221.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
Talisman of Protection [15.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
24 Chaos Warriors @ 470.0 Pts
No Mark; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
15 Chaos Marauders of Khorne @ 162.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 130.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Light Armour; Standard; Musician
1 Chieftain @ [12.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
9 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2398.0
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Miscast Table
#1: Flickering Fire of Tzeentch [0.0]
#2: Baleful Transmogrification [0.0]
#3: Pandaemonium [0.0]
#4: Treason of Tzeench [0.0]
#5: Call to Glory [0.0]
#6: Infernal Gateway [0.0]
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Khorne @ 221.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
Talisman of Protection [15.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
24 Chaos Warriors @ 470.0 Pts
No Mark; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
15 Chaos Marauders of Khorne @ 162.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 130.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Light Armour; Standard; Musician
1 Chieftain @ [12.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
9 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2398.0
Salamander Leslau