8 edycja- pytania 2
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja- pytania 2
Challenge rozgrywa się wirtualnie, nie trzeba przestawiać postaci.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
powiedziałbym, że nie masz do końca racji skoro istnieje możliwość przestawienia do pojedynku to RB wskazuje, że trzeba przestawić przyjmującego, a o tym Byro nie napisał gdzie był wyzywający model.
są 2 przypadki
1) jeśli wyzywający jest modelem który się styka z bohaterem (model waczlący w B2B) to przestawiasz championa za bohater'a, bo jest taka możliwość (cytat poniżej)
2) jeśli wyzywający nie styka się z character'em to wówczas wg RB nie ma nakazu dostawienia 2 walczących postaci, tylko dostawiasz przyjmującego do wyzywającego, a że nie jest to możliwe to styk jest wirtualny
RB p. 102 "Fighting a Challenge"
może to być niekorzystne dla którejść ze stron, ale taki zapis istnieje.
Champion ma w opisie Challenge, że jest traktowany jak Character.
Chyba, że znacie jakieś inne zasady, które przeczą powyższemu.
są 2 przypadki
1) jeśli wyzywający jest modelem który się styka z bohaterem (model waczlący w B2B) to przestawiasz championa za bohater'a, bo jest taka możliwość (cytat poniżej)
2) jeśli wyzywający nie styka się z character'em to wówczas wg RB nie ma nakazu dostawienia 2 walczących postaci, tylko dostawiasz przyjmującego do wyzywającego, a że nie jest to możliwe to styk jest wirtualny
RB p. 102 "Fighting a Challenge"
ale tylko jak nie możesz przestawić.If character accepts a challenge, move him into base contact with the challenger. If for whatever reason this is not possible, assume that the two models are in base contact
może to być niekorzystne dla którejść ze stron, ale taki zapis istnieje.
Champion ma w opisie Challenge, że jest traktowany jak Character.
Chyba, że znacie jakieś inne zasady, które przeczą powyższemu.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ok Misha, okazuje się że znowu zostałem zwałowany, osoba z którą grałem zarzekała się że nie musi dostawić swojej postaci do pojedynku z moim Herosem. Sorka za błędne info.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Może wyjaśnię skąd w ogóle pytanie. W wypadku combat reformu nie moża bohatera wyciągnąć z walki i nie jestem pewien, czy tu jest analogicznie czy nie.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Jeśli kilka modeli z równą inicjatywą walczy z bestią, na którą ujemnie wpływają płomienne ataki i tylko jeden z tych modeli ma płomienne ataki, to czy wówczas z tego negatywnego wpływu płomieni na bestię korzystają wszystkie ataki o tej samej inicjatywie co płomienne, czy tylko te płomienne ataki jednego, posiadającego je modelu?
MOLON LAVE
No chodzi głównie o zdjęcie regeneracji ale również np o uniemożliwienie wskrzeszenia Abominacji.
Skoro te ataki są zadane jednocześnie, to nie jest to takie jednoznaczne kiedy się tę regenerację traci, więc wolałem zapytać jak się gra. Dzięki Quaki.
Skoro te ataki są zadane jednocześnie, to nie jest to takie jednoznaczne kiedy się tę regenerację traci, więc wolałem zapytać jak się gra. Dzięki Quaki.
MOLON LAVE
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Kilka pytań dotyczących interakcji ze Skavenami:
1. Jak Banshee/Terrorgheist strzela w Furmankę albo w Dzwon to jak się określa co dostało?
a)- losujemy 1-5 maszynka, 6 postać i całe rany wchodzą tylko w to co jest wylosowane (tak jest w zasadach co do shooting ataków w dzwon)?
b)- czy sprawdzamy na najwyższej Ld ile jest ran, a następnie gracz Skaveński rodziela je pomiędzy maszynką a postacią tak jak zwykłe shooting ataki ?
Moim zdaniem wersja a)
2. Czy przeciw krzykowi Banshee lub TG szczury mogą używać premii za szeregi do Ld ?
a)- nie ponieważ ten atak nie jest testem Ld a zgodnie z opisem zasady SiN u szczórów dodają bonus tylko do testów Ld
b)- mogą bo pomimo że nie ma słowa test w opisie tych ataków to i tak w domyśle łączą się z Ld więc..
Dodam jeszcze że faq GW do VC do poprzedniego podręcznika jasno określał że mogą ale ten faq teraz nie obowiązuję więc
moim zdaniem nie mogą, a więc wersja a)
3. Czy Storm Banner działa w jakikolwiek sposób na krzyki w/w jednostek (w opisie baner działa na shooting attacks)?
a)- działa ponieważ pomimo opisu "special attack" to i tak krzyk jest w fazie strzelania więc się liczy.
b)- nie działa ponieważ krzyk jest "special attack" więc może się liczyć do ranged ataków ale nie do shooting ataków
moim zdaniem wersja b)
Jak jest waszym zdaniem?
1. Jak Banshee/Terrorgheist strzela w Furmankę albo w Dzwon to jak się określa co dostało?
a)- losujemy 1-5 maszynka, 6 postać i całe rany wchodzą tylko w to co jest wylosowane (tak jest w zasadach co do shooting ataków w dzwon)?
b)- czy sprawdzamy na najwyższej Ld ile jest ran, a następnie gracz Skaveński rodziela je pomiędzy maszynką a postacią tak jak zwykłe shooting ataki ?
Moim zdaniem wersja a)
2. Czy przeciw krzykowi Banshee lub TG szczury mogą używać premii za szeregi do Ld ?
a)- nie ponieważ ten atak nie jest testem Ld a zgodnie z opisem zasady SiN u szczórów dodają bonus tylko do testów Ld
b)- mogą bo pomimo że nie ma słowa test w opisie tych ataków to i tak w domyśle łączą się z Ld więc..
Dodam jeszcze że faq GW do VC do poprzedniego podręcznika jasno określał że mogą ale ten faq teraz nie obowiązuję więc
moim zdaniem nie mogą, a więc wersja a)
3. Czy Storm Banner działa w jakikolwiek sposób na krzyki w/w jednostek (w opisie baner działa na shooting attacks)?
a)- działa ponieważ pomimo opisu "special attack" to i tak krzyk jest w fazie strzelania więc się liczy.
b)- nie działa ponieważ krzyk jest "special attack" więc może się liczyć do ranged ataków ale nie do shooting ataków
moim zdaniem wersja b)
Jak jest waszym zdaniem?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Zależy . Jak każdy scaly skin ten 5+ od czaru dodaje się do normalnego pancerza, ale już z innym scaly skinem się nie nakłada ( co najwyżej zastępuje jak jest gorszy ).
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Tak, chyba, że takowy ma scaly skina na 6+ ( nie wiem czy taki oddział w batlu istnieje, ale wiadomo o co chodzi ), wtedy skórka poprawia się na 5+ i tyle.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Czy kości mocy dorzucane po rzucie czaru (np. Sacrificial Dagger DE). Są doliczane do minimalnej wartości jaką trzeba rucić na kościach (+3)? Dla przykładu, czy mogę deklarować że rzucam czar na 1 kości i w wypadku uzyskania powiedzmy że wyniku 2, dorzucić kość i podnieść wartość czaru?
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
tak, faq gw do ab deMajestic pisze:Czy kości mocy dorzucane po rzucie czaru (np. Sacrificial Dagger DE). Są doliczane do minimalnej wartości jaką trzeba rucić na kościach (+3)? Dla przykładu, czy mogę deklarować że rzucam czar na 1 kości i w wypadku uzyskania powiedzmy że wyniku 2, dorzucić kość i podnieść wartość czaru?
pozdrawiam
Furion
uscislenia
Hex/Augument a wchodzenie/wychodzenie do oddziałów. Jeśli bohater opuszcza oddział, efekty z tego rodzaju czarów traktowane są dokładnie tak, jak czary Remains in Play
Czary Remains in Play a wchodzenie/wychodzenie do oddziałów. Czary te są „przyklejone” do pierwotnego celu czaru i rozszerzają swój efekt, jeśli cel ten dołącza do innych modeli – jednak przy rozłączaniu zawsze pozostają na pierwotnej ofierze. Jeśli czar został rzucony na oddział złożony z samych bohaterów, którzy następnie opuszczają oddział - czar zostaje na tym spośród bohaterów, który pozostaje jako ostatni w oddziale (nie może się już odłączyć).
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Armybuilder to NIE jest źródło zasad. Sprawdź w podręczniku. Tag "weapons"