Jak dla mnie to te ograniczenia nie wpływają na moją wizję euro ogrów, więc nie bardzo rozumiem..Czcibor pisze:Wszytko spoko tylko ogry
Kamil.Sz dobrze napisał o tych ograniczeniach
Natomiast: dziwi mnie ograniczenie do 4 kostek shadow i death.
Moderator: swieta_barbara
Jak dla mnie to te ograniczenia nie wpływają na moją wizję euro ogrów, więc nie bardzo rozumiem..Czcibor pisze:Wszytko spoko tylko ogry
Czy ja to dobrze rozumiem? Bo jakoś tak niejasno napisane jest. Czy:If you have warriors, knights and or chosen with marks of tzeentch in army then you can take max 2 out of 3 of warshrines and favor of the gods
To znaczy, ze orkasy maja 2500 na armie, czy co, bo jakos nie rozumiem.... Dopisek z dupy. Nie pasuje do zdania o capie na modele a przy tym wyglada zupelnie inaczej niz opisy o dodatkowych punktach na armie w przypadku HE/WE/TK itd... Ktoś mądry?Orcs&Goblins: Night Goblin Shamans(0-3 cap removed) mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. Maximum model cap is 60 models per unit. +100 pts.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
a mnie sie to nawet podoba bo wygrywanie gry pitka czy dobra snajperka nie cieszy tak bardzoMoim zdaniem te 4 kości na shadow/death to już przesada. Pięć już dawało tym lorom po dupie, a teraz z shadowa grywalne są tylko 0 i 2. Bez przesady panowie Żeby nie było nie używam tych lorów.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...