Wording czaru jasno mówi, że "In addition, the unit treats all terain (other tan impassable terrain) as dangerous terrain and wil fail Dangerous Terrain (...)"r0m pisze:jest to gdzieś uściślone, napisane wprost, żebym za każdym razem nie musiał się kłócić na turnieju, że jest po mojemu?
Types of terrain RB s.116 - i tyle w temacie
Więc nie daj sobie kitu wcisnąć
Dodatkowo: bo mnie na tym kilkukrotnie zwałowano
i odpowiedź:Luc pisze: 3. Klątwa Anraheiry - jeśli podczas RUCHU zrobimy marsz, szarżę, overun itp. to każdy teren traktujemy jako otwarty to sypiemy się na 1 i 2 bez Asv
Jak ma się do tego Magic Resistance ? Czy daje warda 6+ ? Czy to jest traktowane jako Dangerous testy i nie ma ?
+ tomisha pisze:Ad3 - czar nie powoduje obrażeń, nie korzystasz z MR. rany zadaje dopiero niezdany test co za tym idzie MR nie działa.
Pełna wersja:Furion pisze:Tak jak Misha.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=888685#p888685
Tak więc przykładowo Bloodleterzy mają Warda 5+ a nie 4+ co mocno zmienia postać rzeczy