Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
O&G mają fajnie, ale mam ochotę odkurzyć swoje dwarfiki i troszke nimi pograc, więc na przekór nowemu Euro zmontowałem sobie coś takiego:
Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army
1 Runelord @ 370.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Daemon Slayer @ 210.0 Pts
Runic Weapon [100.0]
Master Rune of Smiting
Rune of Might
Rune of Speed
1 Thane @ 225.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [135.0]
Master Rune of Grugni
Rune of Guarding
Strollaz's Rune
1 Thane @ 144.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25.0]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Shielding
15 Thunderers @ 210.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour
10 Quarrellers @ 110.0 Pts
Crossbow; Light Armour
28 Warriors @ 286.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Veteran @ [10.0] Pts
20 Miners @ 235.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
18 Troll Slayers @ 230.0 Pts
Musician
Giant Slayer @ [26.0] Pts
1 Flame Cannon @ 140.0 Pts
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2400.0
Stwierdziłem, że moja artyleria ma sobie radzic przede wszystkim z oddziałami, a wszelkie potwora i inne wynalazki będe brał na klate slayerem. Zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie
Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army
1 Runelord @ 370.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Daemon Slayer @ 210.0 Pts
Runic Weapon [100.0]
Master Rune of Smiting
Rune of Might
Rune of Speed
1 Thane @ 225.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [135.0]
Master Rune of Grugni
Rune of Guarding
Strollaz's Rune
1 Thane @ 144.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25.0]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Shielding
15 Thunderers @ 210.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour
10 Quarrellers @ 110.0 Pts
Crossbow; Light Armour
28 Warriors @ 286.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Veteran @ [10.0] Pts
20 Miners @ 235.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
18 Troll Slayers @ 230.0 Pts
Musician
Giant Slayer @ [26.0] Pts
1 Flame Cannon @ 140.0 Pts
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 106
Total Army Cost: 2400.0
Stwierdziłem, że moja artyleria ma sobie radzic przede wszystkim z oddziałami, a wszelkie potwora i inne wynalazki będe brał na klate slayerem. Zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie
hehehmichal pisze:Którego możesz postawić w trakcie bitwy obok stołu, żeby ładnie wyglądał.Fluffy pisze: Szkoda, bo to zabija mi tak naprawdę flame cannona
I tak będzie spełniał to samo zadanie
dobry komentarz
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
no taka prawda. teraz gdy strzela 8 edycja a nie jak w 7 to już jest do dupy z tym swoim zasięgiem...gdyby był za 100 pkt to jeszcze bym go wziął ale nie za 140. ale nie no żeby max 4 maszyny...no pojebało tych pacanów trochę... w końcu jedyna armią maszynową jest imperium i dwarfy a dwarfy wynikami dupy nie urywają i tak i mimo to przytną zawsze. ale dzięki maszynie będziemy mieć więcej piechoty w stole XD
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
-
- Plewa
- Posty: 5
No może i racja. A co Myślicie o takim czymś:
Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army
1 Dwarf Lord - General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Spite
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
2 Shield Bearers
1 Runelord - Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone
1 Thane - Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril
5 Hammerers - Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
30 Hammerers - Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
38 Warriors - Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
10 Quarrellers - Crossbow; Light Armour
10 Quarrellers - Crossbow; Light Armour
5 Miners - Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Miners - Great Weapon; Heavy Armour
1 Cannon
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour
1 Cannon
Rune of Forging
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour
1 Grudge Thrower
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer - Light Armour
3 Crew- Light Armour
1 Grudge Thrower
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2400.0
Ma to jakiś sens? Z góry dziękuję.
Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army
1 Dwarf Lord - General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Spite
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
2 Shield Bearers
1 Runelord - Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone
1 Thane - Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril
5 Hammerers - Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
30 Hammerers - Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
38 Warriors - Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
10 Quarrellers - Crossbow; Light Armour
10 Quarrellers - Crossbow; Light Armour
5 Miners - Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Miners - Great Weapon; Heavy Armour
1 Cannon
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour
1 Cannon
Rune of Forging
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour
1 Grudge Thrower
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer - Light Armour
3 Crew- Light Armour
1 Grudge Thrower
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour
Models in Army: 127
Total Army Cost: 2400.0
Ma to jakiś sens? Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, o 18:06 przez Vukotich82, łącznie zmieniany 1 raz.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Jest lepiej ale to dalej nie jest to. Kowadło ci daje bardzo dużo możliwości masz kilka małych oddziałów które muszą wejść w CC szybko bo jak nie to szybko zginą zanim cokolwiek zrobią. Ja rozumie, że jest drogie i chcesz mieć pancernego lorda ale jak ktoś będzie chciał go zabić to i tak go zabije. Przemyśl to
Grałem dziś na nowe euro czymś takim:
Kowadło - niszczara, Stone, Furnace, dwurak
BSB - 1+ z przerzutem, Fire, Furnace
33 Warriorów, FCG, dwuraki
32 Warriorów, FCG, dwuraki
30 Hamków FCG
23 Kusze, muzyk, dwuraki
Klopa S5, inżynier, przerzut
Klopa S4, inżynier, przerzut
Cannon Forging, Fire, inżynier
W pierwszej DE na lekkiej magii, smoku, hydrze, klockach kusz, 2xharpiach, 3x dark riderach, pegaziście pokowcu, pegaziście z jajkiem, 3 chariotach i czymśtam jeszcze.. I tak niełatwy paring a bez organek taka rozpa już zupełnie nie do ogarnięcia. Latał dookoła i rozmontowywał mnei po kolei. Do 3
O&G lajtowo złożone, ale bogate w fasty, kowbojów i jakieś rydwany - znowu ciężko było to połapać! A gały na kowadle w dwóch turach pozbawiły mnie opcji na skanapkowanie turboklocka nightgobosów z orkiem generałem, bsb, dwoma szamanami i goblińskim herosem. 12 albo 13(?) do przodu
Imperium na ojro#1 (można było wybrać, z racji nowego draftu), i: 3 dużych klocach, klocu kawy, czołgu, dwóch cannonach, hellce, mortarze i LoShadow. Shadow na 4 kościach jest oczywiście spokojnie do zatrzymania. Po przegraniu pojedynku z cannonami czołgu nie ma czym zdjąć (klocek warriorów rozkręcał go od boku przez 5 tur combatu). Znowu dwa missfire'y na kowadle, ten w piątej turze zakończony spektakularnym wybuchem, przez co 11-9, zamiast minimum 14.
Z luźnych przemyśleń - generalnie grałem słabiutko (pierwsze bitwy od grudnia..) i na mocniejsze rozpy mogłoby być dużo gorzej! Nowy draft jak dla mnie kijowy, nie wiem co wziąć z maszyn ale organek do ogarniania śmiecia brakuje bardzo. Kusze ledwo co trafiają a kosztują dużo. Myślę, czy nie wziąć dwóch mniejszych oddziałów albo nawet thundów, ale ich koszt punktowy to jakiś kosmos. MRoChallenge spróbuję wrzucić ale bsb bez magicznej broni i Preservation średnio mi się widzi.
Magia znerfiona oczywiście łatwiejsza do zatrzymania - death i shadow jak dla mnie nawet za bardzo ale narzekać nie będę
Kowadło - niszczara, Stone, Furnace, dwurak
BSB - 1+ z przerzutem, Fire, Furnace
33 Warriorów, FCG, dwuraki
32 Warriorów, FCG, dwuraki
30 Hamków FCG
23 Kusze, muzyk, dwuraki
Klopa S5, inżynier, przerzut
Klopa S4, inżynier, przerzut
Cannon Forging, Fire, inżynier
W pierwszej DE na lekkiej magii, smoku, hydrze, klockach kusz, 2xharpiach, 3x dark riderach, pegaziście pokowcu, pegaziście z jajkiem, 3 chariotach i czymśtam jeszcze.. I tak niełatwy paring a bez organek taka rozpa już zupełnie nie do ogarnięcia. Latał dookoła i rozmontowywał mnei po kolei. Do 3
O&G lajtowo złożone, ale bogate w fasty, kowbojów i jakieś rydwany - znowu ciężko było to połapać! A gały na kowadle w dwóch turach pozbawiły mnie opcji na skanapkowanie turboklocka nightgobosów z orkiem generałem, bsb, dwoma szamanami i goblińskim herosem. 12 albo 13(?) do przodu
Imperium na ojro#1 (można było wybrać, z racji nowego draftu), i: 3 dużych klocach, klocu kawy, czołgu, dwóch cannonach, hellce, mortarze i LoShadow. Shadow na 4 kościach jest oczywiście spokojnie do zatrzymania. Po przegraniu pojedynku z cannonami czołgu nie ma czym zdjąć (klocek warriorów rozkręcał go od boku przez 5 tur combatu). Znowu dwa missfire'y na kowadle, ten w piątej turze zakończony spektakularnym wybuchem, przez co 11-9, zamiast minimum 14.
Z luźnych przemyśleń - generalnie grałem słabiutko (pierwsze bitwy od grudnia..) i na mocniejsze rozpy mogłoby być dużo gorzej! Nowy draft jak dla mnie kijowy, nie wiem co wziąć z maszyn ale organek do ogarniania śmiecia brakuje bardzo. Kusze ledwo co trafiają a kosztują dużo. Myślę, czy nie wziąć dwóch mniejszych oddziałów albo nawet thundów, ale ich koszt punktowy to jakiś kosmos. MRoChallenge spróbuję wrzucić ale bsb bez magicznej broni i Preservation średnio mi się widzi.
Magia znerfiona oczywiście łatwiejsza do zatrzymania - death i shadow jak dla mnie nawet za bardzo ale narzekać nie będę
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Podobna ta rozpa do mojej Kusznicy koniecznie w 2 mniejszych oddziałach albo spróbować 1 Thundów i 1 Kuszoli (może w scoucie ? Kosztem kilku warriorów wtedy miałbyś 2 nie najgorzej strzelające oddziały do ogarniania śmiecia )
Vukotich82
Pierwsze co rzuca się w oczy, to brak herosów z magicznymi atakami. Trawisz na wampiry i musisz działami walić najpierw po nich, inaczej blokują ci klocki. Daj BSB chociaż za 5 punktów ogniste ataki lub +1 do inicjatywy, tak samo znajdź 5 punktów, żeby dać mu warda 2+ od ognia.
Pierwsze co rzuca się w oczy, to brak herosów z magicznymi atakami. Trawisz na wampiry i musisz działami walić najpierw po nich, inaczej blokują ci klocki. Daj BSB chociaż za 5 punktów ogniste ataki lub +1 do inicjatywy, tak samo znajdź 5 punktów, żeby dać mu warda 2+ od ognia.
Czemu nie chcecie traktować kowadła jako "niezłamywalnego punktu strategicznego" oraz trzymajki punktów? Kowadło oprócz powstrzymywania magii ma spowalniać przez dwie tury, w 3 i 4 coś popchnąć a potem przeżyć bo w 5 i 6 to już tylko niedobitki zostają albo wszyscy w combacie są.
Ja zawsze uzbrajam Runelorda na kowadle i chronię nim flankę i to się sprawdza (ale to dzięki Wam bo każdy przeciwnik w głowie ma że na kowadle każdy dwarf ma 2 spellbreakery i koniec także jestem wdzięczny ) bo hordy GG, WL, BO czy innego shitu stoją tam sobie od tury 4 do 6 bijąc mnie sześcioma atakami.
Moje kowadło wygląda tak:
1 Runelord @ 468.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [80.0]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [15.0]
Rune of Speed (x3)
Runic Talisman [55.0]
Master Rune of Balance
Rune of the Furnace
Inicjatywa 6 to po to żeby się WL w dupach nie poprzewracało... Furnace to wiadomo, na KB jestem odporny i tak, wszystko się przebija na 4 co najwyżej - żyć nie umierać. Jak narazie się sprawdza a będzie jeszcze lepiej po obcięciu magii na EURO.
Ja zawsze uzbrajam Runelorda na kowadle i chronię nim flankę i to się sprawdza (ale to dzięki Wam bo każdy przeciwnik w głowie ma że na kowadle każdy dwarf ma 2 spellbreakery i koniec także jestem wdzięczny ) bo hordy GG, WL, BO czy innego shitu stoją tam sobie od tury 4 do 6 bijąc mnie sześcioma atakami.
Moje kowadło wygląda tak:
1 Runelord @ 468.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [80.0]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [15.0]
Rune of Speed (x3)
Runic Talisman [55.0]
Master Rune of Balance
Rune of the Furnace
Inicjatywa 6 to po to żeby się WL w dupach nie poprzewracało... Furnace to wiadomo, na KB jestem odporny i tak, wszystko się przebija na 4 co najwyżej - żyć nie umierać. Jak narazie się sprawdza a będzie jeszcze lepiej po obcięciu magii na EURO.
wygląda ciekawie, tylko 4 tura już walczy więc nie popchnieRemo pisze:Kowadło oprócz powstrzymywania magii ma spowalniać przez dwie tury, w 3 i 4 coś popchnąć a potem przeżyć bo w 5 i 6 to już tylko niedobitki zostają albo wszyscy w combacie są.
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Jak dla mnie te punkty są po prostu potrzebne gdzie indziej, a kowadło ze statystycznym missfirem w każdej bitwie i wybuchem raz na master jest jednak trochę za mało solidne. Wczoraj na trzy bitwy miałem 4 albo 5 jedynek i jeden wybuch (u mnie to ponad 3 duże punkty, nie mówiąc o stracie dispella i popychaczki).Remo pisze:Czemu nie chcecie traktować kowadła jako "niezłamywalnego punktu strategicznego" oraz trzymajki punktów?
Balance na euro to średni deal, bo za 50 zabiera tylko kostkę - na normalne zasady oczywiście biorę w ciemno.
Grywałem też bez kowadła, nawet z jakimiś sukcesami ale jak ludzie po pół roku 8 edycji się ogarnęli i zaczęli wrzucać kupę śmiecia, to już jest to dużo trudniejsze.
Czemu? Wystarczy zrezygnowac ze scrolla, zwłaszcza ze teraz najbardziej odjechane lory sa ścięte do 4 kościBalance na euro to średni deal, bo za 50 zabiera tylko kostkę - na normalne zasady oczywiście biorę w ciemno.
Dla mnie balance jest najlepszym wyborem, działa w kazdej turze i rozwala rpzeciwnikowi faze magii - poza fajerwerkami (banner of sorcery czy inne) mam co najmniej tyle samo kości, zazwyczaj więcej
Dokładnie. Lepiej zmniejszyć przeciwnikowi ilość kostek do rzucenia czaru (a może nie wyjdzie albo wiatry powieją słabiej?) niż się przed tym czarem bronić jak już zostanie rzucony.Fluffy pisze:Czemu? Wystarczy zrezygnowac ze scrolla, zwłaszcza ze teraz najbardziej odjechane lory sa ścięte do 4 kościBalance na euro to średni deal, bo za 50 zabiera tylko kostkę - na normalne zasady oczywiście biorę w ciemno.
Dla mnie balance jest najlepszym wyborem, działa w kazdej turze i rozwala rpzeciwnikowi faze magii - poza fajerwerkami (banner of sorcery czy inne) mam co najmniej tyle samo kości, zazwyczaj więcej
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Remo do twojego kowadła przyleci Bretoński Lord z HKB i jest posprzątane
Może jeszcze nerkosfinks ale wątpię żeby się jakiś znalazł i dokulał.
Sorry że zamąciłem z Balancem, musiało mi się wydawać, że bez scrolla/niszczary kowadło nie występuje
Czary z pięciu oczywiście wchodzą dużo rzadziej na ifkach (wczoraj w 3 bitwach tylko dwie ifki siadły, szkoda że z efektem 7 i 8 ) i można by się nad balancem zastanowić. Z drugiej strony, z racji rzadszych ifek, niszczary będzie można częściej użyć i w 50% przypadków zabezpieczyć się przed danym czarem na kolejne tury.
Sorry że zamąciłem z Balancem, musiało mi się wydawać, że bez scrolla/niszczary kowadło nie występuje
Czary z pięciu oczywiście wchodzą dużo rzadziej na ifkach (wczoraj w 3 bitwach tylko dwie ifki siadły, szkoda że z efektem 7 i 8 ) i można by się nad balancem zastanowić. Z drugiej strony, z racji rzadszych ifek, niszczary będzie można częściej użyć i w 50% przypadków zabezpieczyć się przed danym czarem na kolejne tury.
1500 WE+ 1000 DF
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
15 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard;
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1500
1 Runesmith 147 Pts
Gromril armour; shield
2x ro spellbraking [50]
Mro challenge [25]
29 Warriors 305 Pts
GW, standard, musican
1 Cannon 130 Pts
ro forging[35]
ro burning [5]
1 Grudge thrower 150 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
ro burning[5]
1 Grudge thrower 145 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
1 organ gun 120 Pts
Co Wy na to?
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]
15 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard;
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Total Army Cost: 1500
1 Runesmith 147 Pts
Gromril armour; shield
2x ro spellbraking [50]
Mro challenge [25]
29 Warriors 305 Pts
GW, standard, musican
1 Cannon 130 Pts
ro forging[35]
ro burning [5]
1 Grudge thrower 150 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
ro burning[5]
1 Grudge thrower 145 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
1 organ gun 120 Pts
Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 20:32 przez pingu, łącznie zmieniany 2 razy.