
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Mogę spróbować. Wygląda jakby nie działało, ale co mi tam
A jak się będą sprawdzać niebustowani najci z bliżej nie określonym markiem (nie Khornem), w liczbie 2x6-7 jako czyściciele flanek i wsparcie?

Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Lordunia wystawilbym na kucu z COC/bsb z banner of the gods.
Core: 2x17 slaneshytow
Trolle: 2x8 (jesli bsb)
Bez shrinow!

Core: 2x17 slaneshytow
Trolle: 2x8 (jesli bsb)
Bez shrinow!

Trolle wymagają ciut za dużych nakładów jak na swoje możliwości, w dodatku kosztuję o 10pkt więcej niż powinny.
Ale spróbuję.

Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
żartujesz? za możliowść mutowania prz regenie te 10 pts to nic. w dodatku rozwjązują problem magicznych ataków jak trzeba kasują banszetkę
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Więc jak z tymi rycerzami? Bez Khorna dadzą sobie radę? Niestety następnym razem w batlla pogram pewnie dopiero w maju, więc muszę na razie ograniczyć się do teorii. 

Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Nie. Po prostu nie. Nie odłożę najtów dopóki gram Chaosem na tym podręczniku!
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
nie gram WoCh'em regularnie, ale ostatnio spisała mi się dość dobrze taka zgraja...
1 Sorcerer Lord @ 345.0 Pts
No Mark; General; Lore of Death; Magic Level 4; Chaos Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Blood of Tzeentch [30.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 160.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Conjoined Homunculus [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Bloodcurdling Roar [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
38 Chaos Marauders of Khorne @ 240.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician; Champion
38 Chaos Marauders of Khorne @ 240.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician; Champion
22 Chaos Warriors of Khorne @ 400.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
22 Chaos Warriors of Khorne @ 400.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2400.0
bohaterowie wroga nękani co ture nurglem i deathem wkońcu oddają punkty, wszystkich wyczyściłem do 4 tury.
duze klocki maruderów robią miazge, fakt ze schodzą od byle salwy łuczników, ale jednak to prawie 40 woundów do wklepania na każdym z klocków i tylko 240pkt - zastanawiam się tylko czy nie dać im dwuraków? albo jedni z flailami, drudzy z GW...
zagrałem lekko defensywnie, ale skutecznie i uważam rozpiske na +.
wcześniej kombinowałem z lorami Slaanesh+Nurgle(ale death+nurgle IMO troche lepszy)
Duzy mag(+1czar) Slaanesha oraz 2x mały mag Nurgla(puppet+homunculus)
ze slaanesha licze się z tym, że jest mało przydatnych czarów, ale myśle nad nim tylko ze względu na czar #6, w ostateczności rzucić można też #4 i #1
z nurgla jest kilka fajnych czarów, ale Lepper (
) i snajpery byłyby priorytetem.
a teraz prosze podzielić się jakimiś przemysleniami
1 Sorcerer Lord @ 345.0 Pts
No Mark; General; Lore of Death; Magic Level 4; Chaos Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
Blood of Tzeentch [30.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 175.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 160.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Conjoined Homunculus [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 235.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
Bloodcurdling Roar [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
38 Chaos Marauders of Khorne @ 240.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician; Champion
38 Chaos Marauders of Khorne @ 240.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician; Champion
22 Chaos Warriors of Khorne @ 400.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
22 Chaos Warriors of Khorne @ 400.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 123
Total Army Cost: 2400.0
bohaterowie wroga nękani co ture nurglem i deathem wkońcu oddają punkty, wszystkich wyczyściłem do 4 tury.
duze klocki maruderów robią miazge, fakt ze schodzą od byle salwy łuczników, ale jednak to prawie 40 woundów do wklepania na każdym z klocków i tylko 240pkt - zastanawiam się tylko czy nie dać im dwuraków? albo jedni z flailami, drudzy z GW...
zagrałem lekko defensywnie, ale skutecznie i uważam rozpiske na +.
wcześniej kombinowałem z lorami Slaanesh+Nurgle(ale death+nurgle IMO troche lepszy)
Duzy mag(+1czar) Slaanesha oraz 2x mały mag Nurgla(puppet+homunculus)
ze slaanesha licze się z tym, że jest mało przydatnych czarów, ale myśle nad nim tylko ze względu na czar #6, w ostateczności rzucić można też #4 i #1
z nurgla jest kilka fajnych czarów, ale Lepper (

a teraz prosze podzielić się jakimiś przemysleniami

W trollach koniecznie Throgga, skutecznie ogranicza głupotę, a jak ż[rz?]ygają, to k6 dodatkowych rz[ż?]ygów się rzydaje. Szkoda, że ten atak nie działa z 2 ranków. :-[ Ale co tu dużo gadać, przydatne są 3 ataki z 2 [w hordzie z 3] szeregu, kiedy wojownicy cierpą ze swoją bazą 2 ataków. 16 wojowników z pancerzem 3+ i wardem 5+ jest równe 40 grasantom khorna z cepami, a są trochę drożsi.
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Throgga? Niestety mówimy tutaj chyba bardziej o turniejach na których nie często można specjalnych wkładać.DragoMir pisze:W trollach koniecznie Throgga, skutecznie ogranicza głupotę, a jak ż[rz?]ygają, to k6 dodatkowych rz[ż?]ygów się rzydaje. Szkoda, że ten atak nie działa z 2 ranków. :-[ Ale co tu dużo gadać, przydatne są 3 ataki z 2 [w hordzie z 3] szeregu, kiedy wojownicy cierpą ze swoją bazą 2 ataków. 16 wojowników z pancerzem 3+ i wardem 5+ jest równe 40 grasantom khorna z cepami, a są trochę drożsi.
Co do 16 wojaków vs 40 marudów przy jakimkolwiek złożeniu nadal twierdzę, że wojaki robią z nich sieczkę