Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
Moderator: Dibo
Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
Zawsze możesz powiedzieć że pomimo swojego slabego wzrostu ten delikwent dostal sie do elitarnego grona bestigorow
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
zawsze możesz przerobić sztandar bestmański na włócznie. generalnie rydwan i do tego koleś z włócznią i kole z dwurkiem i powinno styknąć.
jakoś nikt się mnie nie czepia że oryginalne rydwany beastmańskie mają ungora który robi za gora (realna różnica na rydwanie to +1 WS)
jakoś nikt się mnie nie czepia że oryginalne rydwany beastmańskie mają ungora który robi za gora (realna różnica na rydwanie to +1 WS)
Nowe euro. Cory można powtarzać do 4 razy, to nieźle bardzo.Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Beastmen can generate 3 extra pd instead of 2. Can use 4 instead of 3 same core units and have a unit cap of 50 models per unit.
Zamiast zwiększenia limitu unita do 500pkt. mozemy wystawić kloce do 50 modeli.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 22:18 przez wertyg, łącznie zmieniany 1 raz.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
problem jest jednak tego typu że do rozpiski na minotaurach nie pasują mi gory więc Cory wyglądają tak
29 Gorów FCG AHW
3x 5 Ungorków
4x Rydwan
Do wersji na bestigorkach wygląda to zupełnie innaczej
2x 30 Gorów FCG AHW
4x 5 Ungorków
lub
30 i 25 Gorów
3x Ungorkłów
rydwan
29 Gorów FCG AHW
3x 5 Ungorków
4x Rydwan
Do wersji na bestigorkach wygląda to zupełnie innaczej
2x 30 Gorów FCG AHW
4x 5 Ungorków
lub
30 i 25 Gorów
3x Ungorkłów
rydwan
25%?!a to jest 25% armii
to jest 425pkt, a 2600/425=6,11 więc to jest ok. 16,35% armii.
Ta, taki doombul nic im nie zrobi - ustawią się w busa i go w najgorszym razie przetrzymają do końca gry... Najpierw poświecić championa = 1 tura, potem BSB = 2 tura, doomek będzie miał z bazy 6-7A zabije z 3-4 gory i w najlepszym razie wygra kombat o 1. Gorzej jak się zacznie wkręcać, ale nadal, wątpię czy rozkręci taki klocek, a BSB, jak przyfarci to może nawet w czelendżu mu łuda nabić z S5, a jak się w niego (BSB) ciśnie 5tkę z beata do taki dommek może tego nie przeżyć (scenariusz BAARDZO optymistyczny ale możliwy ).
Wyjątkiem jest szarża na bok/tył, bo ja opisuję frontalną...
ty masz 3 szeregi i 2 sztandary ja szarże i muszę z D3 impaktów i 6 ataków 3+ z rerolem potem 2 + nabić 5 ran zakładając że masz cały klocek, twoim jedynym ratunkiem jest CR Taki tam doombull zabił mi już 60 krasi z 2 rakami armatę i kowadło w 1 grze, wczoraj zabił 3 kowbojów lizakowych 2 1+ save 4+ ward i i 1+ z przerzutem, nie mówiąc o tym że na niektóre armie to on może stać sam bo mu nic nie robią