Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
Hehe nowe euro zmusza krótkonogich do natarcia... hehe
Gdybyśmy na małych magach posiadali zerówki z Naszej magii, to armia byłaby bardzo grywalna w naporze
Cieszę się że nie zamówiłem zbyt wiele maszyn z FW bo bym popłynął na kasie jak złoto ... Szkoda że Złe Krasie opierające się na parku maszynowym mają go pomniejszonego. Ja tam czekam na kolejne cięcia w Euro u nas maszyny 0-2 ....
Co do rozpy:
1. Po co Ci mały DS skoro nie masz maszyn (wiem że Dispel Scroll jest kluczowy ale....) .... za zaoszczędzone 140 punkty pomyśl o kolejnym klocku hobbow - może 3 BC ?
2. A może 2 Castellan - koleś do bicia plus Stuborn na drugich IG czynią tą rozpiskę dość twardą....
Co do latającego Lorda.... podziwiam ludzi którzy na takim secie grają - paring z TK kończył by się zawsze masakrą dla mnie w czasach SLOS
Gdybyśmy na małych magach posiadali zerówki z Naszej magii, to armia byłaby bardzo grywalna w naporze
Cieszę się że nie zamówiłem zbyt wiele maszyn z FW bo bym popłynął na kasie jak złoto ... Szkoda że Złe Krasie opierające się na parku maszynowym mają go pomniejszonego. Ja tam czekam na kolejne cięcia w Euro u nas maszyny 0-2 ....
Co do rozpy:
1. Po co Ci mały DS skoro nie masz maszyn (wiem że Dispel Scroll jest kluczowy ale....) .... za zaoszczędzone 140 punkty pomyśl o kolejnym klocku hobbow - może 3 BC ?
2. A może 2 Castellan - koleś do bicia plus Stuborn na drugich IG czynią tą rozpiskę dość twardą....
Co do latającego Lorda.... podziwiam ludzi którzy na takim secie grają - paring z TK kończył by się zawsze masakrą dla mnie w czasach SLOS
Ja na chwilę obecną myślę że:
1) opcja: 2xk'dai + magma + lordzik magik
2) opcja: 2xmortar+ magma + lordzik magik
3) opcja: mortar + helena + magma + lordzik magik.
Mniejsze punkty - mniejsze możliwości, ale chyba gorzej dla wrogów, bo ostatecznie nasz silny ostrzał pozostanie, a ich zabawki spływają.
1) opcja: 2xk'dai + magma + lordzik magik
2) opcja: 2xmortar+ magma + lordzik magik
3) opcja: mortar + helena + magma + lordzik magik.
Mniejsze punkty - mniejsze możliwości, ale chyba gorzej dla wrogów, bo ostatecznie nasz silny ostrzał pozostanie, a ich zabawki spływają.
Ja sam grałem Chadecją pod defa, ale euro tak to tnie, że masakra.BOGINS pisze:Trochę to jakoś niesmacznie wszystko kurde wygląda... nie wiem, mi takla armia jakoś nie pasuje. Chociaż nie wątpię że dała by radę z częścią przeciwników.
DS daje Ci scrolla i zerówkę z Deatha. Po to on tam siedzi . Bez niego nie będzie latacza, bo trzeba będzie znaleźć pkt na scrolla.Raamiel pisze: Co do rozpy:
1. Po co Ci mały DS skoro nie masz maszyn (wiem że Dispel Scroll jest kluczowy ale....) .... za zaoszczędzone 140 punkty pomyśl o kolejnym klocku hobbow - może 3 BC ?
2. A może 2 Castellan - koleś do bicia plus Stuborn na drugich IG czynią tą rozpiskę dość twardą....
Bogins, sam myślałem o 2x K'daii, ale oni się nie mieszczą na 2400. Dopiero na 2600 masz możliwość wrzucić ich dwóch. Tak to tylko jeden mieści się w progach punktowych. Plus jeśli chcesz grać na euro wobec tych opcji - lord nie może mieć Lore of Hashut.BOGINS pisze:Ja na chwilę obecną myślę że:
1) opcja: 2xk'dai + magma + lordzik magik
2) opcja: 2xmortar+ magma + lordzik magik
3) opcja: mortar + helena + magma + lordzik magik.
Mniejsze punkty - mniejsze możliwości, ale chyba gorzej dla wrogów, bo ostatecznie nasz silny ostrzał pozostanie, a ich zabawki spływają.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
BOGINS pisze:Ja na chwilę obecną myślę że:
1) opcja: 2xk'dai + magma + lordzik magik
To mnie zastanawia
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
mnie też ale na EURO nie ma sznas tego pomieścic.
Obecnie uważam że w Rare K'daii i Helenka wychodzą najlepiej
Obecnie uważam że w Rare K'daii i Helenka wychodzą najlepiej
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Zastanawiam sie nad dwoma typami rozpisek defensywna:
Unnamed2400 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Sorcerer-Prophet @ 300.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
1 Daemonsmith Sorcerer @ 95.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
1 Infernal Castellan @ 130.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 382.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Musician
1 Deathmask @ [12.0] Pts
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 392.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
1 Deathmask @ [12.0] Pts
40 Hobgoblin Cutthroats @ 212.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2286.0
I ofensywna
Unnamed2400 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Sorcerer-Prophet @ 300.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
1 Daemonsmith Sorcerer @ 95.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
1 Infernal Castellan @ 130.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
27 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 442.0 Pts
Great Weapons; Blackshard Armour; Shield; Musician
1 Deathmask @ [12.0] Pts
39 Hobgoblin Cutthroats @ 202.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Murder Boss @ [10.0] Pts
39 Hobgoblin Cutthroats @ 202.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Murder Boss @ [10.0] Pts
20 Hobgoblin Cutthroats @ 112.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 138
Total Army Cost: 2258.0
W pierwszej rozpisce duzy mag na metalu coby zboostowac blunderbusy, maly na deathu stojacy przy maszynach. W drugiej jeszcze nie wiem, 20 hobo z lukami stoi przy maszynach. Magicznych itemkow jeszcze niedodalem
Unnamed2400 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Sorcerer-Prophet @ 300.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
1 Daemonsmith Sorcerer @ 95.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
1 Infernal Castellan @ 130.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 382.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Musician
1 Deathmask @ [12.0] Pts
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 392.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
1 Deathmask @ [12.0] Pts
40 Hobgoblin Cutthroats @ 212.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2286.0
I ofensywna
Unnamed2400 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Sorcerer-Prophet @ 300.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
1 Daemonsmith Sorcerer @ 95.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
1 Infernal Castellan @ 130.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
27 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 442.0 Pts
Great Weapons; Blackshard Armour; Shield; Musician
1 Deathmask @ [12.0] Pts
39 Hobgoblin Cutthroats @ 202.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Murder Boss @ [10.0] Pts
39 Hobgoblin Cutthroats @ 202.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Murder Boss @ [10.0] Pts
20 Hobgoblin Cutthroats @ 112.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 138
Total Army Cost: 2258.0
W pierwszej rozpisce duzy mag na metalu coby zboostowac blunderbusy, maly na deathu stojacy przy maszynach. W drugiej jeszcze nie wiem, 20 hobo z lukami stoi przy maszynach. Magicznych itemkow jeszcze niedodalem
? W obu sa 4 maszyny: kdai, rakieta, magma, i helenka. Chyba ze liczycie maga lorda, ale nadal nie widzialem wyjasnienia czy mag bez lore hashuta liczy sie do limitu.
Ahh tak to moj blad nie skasowalem tego w ab, magowie sa bez naszego lora
Ahh tak to moj blad nie skasowalem tego w ab, magowie sa bez naszego lora
Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, o 20:33 przez Entombet, łącznie zmieniany 1 raz.
Cytuję Twoją rospę: "1 Sorcerer-Prophet @ 300.0 PtsEntombet pisze:? W obu sa 4 maszyny: kdai, rakieta, magma, i helenka. Chyba ze liczycie maga lorda, ale nadal nie widzialem wyjasnienia czy mag bez lore hashuta liczy sie do limitu.
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour"
Mag z naszym lorem do limitu maszyn się zalicza...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
NO tak w sensie Euro 2400 to rzeczywiście 2xkdai nie daje rady się wrzucić.
Chyba że brać właśnie maga lorda bez magii hashuta. Wtedy rzeczywiście 2xmagma+2xmortar.
Ostry ostrzał, wsparcie magii, cory...hm 2xhobbki grube+jakiś unit krasi do omiatania z bsb.
Chyba że brać właśnie maga lorda bez magii hashuta. Wtedy rzeczywiście 2xmagma+2xmortar.
Ostry ostrzał, wsparcie magii, cory...hm 2xhobbki grube+jakiś unit krasi do omiatania z bsb.
Przetestowałem wczoraj na TK rozpiskę @Danio007 17:3
Jedynie dość ryzykownym jest wystawianie Lorda na dywanie w dobie SLOS, niewiele brakowało by zginął. Pewnie brakuję mi ogrania.
Drugim wątpliwym elementem rozpiski jest ID (340 pkt do dużo), jeśli może on szarżować tylko z boilera na wprost (cały czas mam wątpliwości co do tego czytając booka).
Jest to jednorazówka która musi wpaść w duży klocek ciężkiej piechoty. W moich bitwach koszt zwrotu tego modelu jest dość słaby.
Za to mina przeciwnika jak widzi napierających kurdupli jest syta
Zaletą takiej armii jest szybka rozgrywka nadająca się idealnie na turniejowe ograniczenia czasowe. Przy odrobinie wprawy można rozegrać pełne 6 tur w 2h
Magia Hashuta jest przydatna (Ash Storm i Hate jest niezastąpiony) nawet mimo braku wylosowania Flames of Azgorh, za to kompletnie nie mam patentu na wykorzystanie Burning Wrath...
Jedynie dość ryzykownym jest wystawianie Lorda na dywanie w dobie SLOS, niewiele brakowało by zginął. Pewnie brakuję mi ogrania.
Drugim wątpliwym elementem rozpiski jest ID (340 pkt do dużo), jeśli może on szarżować tylko z boilera na wprost (cały czas mam wątpliwości co do tego czytając booka).
Jest to jednorazówka która musi wpaść w duży klocek ciężkiej piechoty. W moich bitwach koszt zwrotu tego modelu jest dość słaby.
Za to mina przeciwnika jak widzi napierających kurdupli jest syta
Zaletą takiej armii jest szybka rozgrywka nadająca się idealnie na turniejowe ograniczenia czasowe. Przy odrobinie wprawy można rozegrać pełne 6 tur w 2h
Magia Hashuta jest przydatna (Ash Storm i Hate jest niezastąpiony) nawet mimo braku wylosowania Flames of Azgorh, za to kompletnie nie mam patentu na wykorzystanie Burning Wrath...
Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, o 09:12 przez Raamiel, łącznie zmieniany 4 razy.
Beznadziejne są te uściślenia i bardzo się cieszę że mam możliwość grać na normalnych zasadach w naszej Kampanii
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
No to gratuluję . Szczerze to napisałem tę rozpiskę bez głębszych przemyśleń, ale skoro się sprawdza to okej. Iron Deamon się generalnie nie sprawdza - na poprzednim turnieju doszedłem do takich samych wniosków Raamiel. To trzeba go będzie czymś zastąpić, bo za duża losowość, a koszta za drogie (niech ktoś napisze jak mu się ciuchcia ze Skullcrackerem sprawdzi).Raamiel pisze:Przetestowałem wczoraj na TK rozpiskę @Danio007 17:3
Radzę przeczytać ograniczenia Euro co do maszyn jeszcze raz.BOGINS pisze:NO tak w sensie Euro 2400 to rzeczywiście 2xkdai nie daje rady się wrzucić.
Chyba że brać właśnie maga lorda bez magii hashuta. Wtedy rzeczywiście 2xmagma+2xmortar.
Ostry ostrzał, wsparcie magii, cory...hm 2xhobbki grube+jakiś unit krasi do omiatania z bsb.
"Max 3 out of lore of Hashut, s5 war machine templates, destroyer, iron daemons."
Masz 4 maszyny z S5.