Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...

Post autor: buniek »

BSB 206?
3A z rerollem hitów z S5, a z 5tką z beasta 6A z S8.


A ja nie kwestionuję przydatności doombulla, tylko, że krasi było 30 bez BSB, a gorów jest 50 Z BSB. Siła prawie taka sama. Impakty są ino w 1wszej turze. Ja mam CR5 on nabija 5 ran + szarża, przegrywam o 1, stoję na 7reroll, potem robie combat reforma i zwijam się w busa. A potem będzie przegrywał combat albo remisował. W 2 turze rzucę challenga championem, doomek zabije go powiedzmy 4 razy, doomek przegrywa o 1. Traci frenzy i +1A za pierwszą trę, więc zabija 3 typa i znów przegrywa, w końcu się sypnie... a jak nie to utknie. Nie mówiąc już o wariancie rozkręcania go przy użyciu BSB, albo np. brzytwy.

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

30 hamców z BSB potem 30 longów

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Ja pisałem o bsb za 206 pts jako o adnotacji do tych 25% armii...
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

nie zapominajcie o magii. 50 gorów z brzytwa i doomek jest doomed :wink:
zresztą 0 z beasta wystarczy zeby go rozkręcili w 2 full tury. imo 50 gorów to moc, jak ch@j.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Ajajaj ale sie tu dzieje :D
Dużo Gorów z BSB to ogromna moc jak na bestie to fakt ! ale 50 Gorów to chyba faktycznie już jednak za dużo szczęścia.
Doombull może to rozkręcić jak sie dobrze turla, tyle że to świadczy o mocy doombulla a nie o słabości klocka Gorów :wink: Klops nam udowadnia że 2+2=4 czyli że Byku jest mocny a to akurat wszyscy wiemy. Trzeba przyznać ze ubawiło mnie to setnie "takie coś to JA wciągam nosem" - a my to co pies? my nie mamy do niego dostępu bo gramy zupełnie inną armią czy tak ? =D> poza tym ciekawe ile razy zdarzyło sie komukolwiek z nas zagrać mirrora Kozami. Ja jeden jedyny raz, z Archeologiem jakieś 1,5 roku temu.
Wracajać do tematu - nie trzeba Krowy żeby trzymała taki wagon, np: znany i lubiany POK z koroną (w formacie unlimited) czy jakakolwiek nie koniecznie klepiący, zapuszkowany kolo ze stubbornem.
Tylko to dalej nie świadczy o słabości oddziału Gorów.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

ja czekam aż ktoś napisze w jak szybkim czasie zaplują to skinki :P

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

archeolog pisze:ja czekam aż ktoś napisze w jak szybkim czasie zaplują to skinki :P
Przy upraszaczającym założeniu, że skinki strzelają po ruchu + multiple lub stacjonarnie + daleki + multiple (ogólnie -2 do BS), to potrzeba 3 turo-skinków (skinków strzelających per tura :) ), żeby utłuc 1 gora. Ergo - potrzeba 150 turo-skinków, żeby zdjąć 50 gorów (czyli np. 5 tur strzelania przez 3 x 10 skinków, żeby wytłuc oddział do nogi). Kameleony są trochę bardziej upierdliwe - przy założeniu -2 do BS tłuką 0,44 gora per tura, czyli 2,3 turo-kameleona (3 x 10 kameleonów ściąga 50 gorów w 4 tury). Oczywiście w pewnych warunkach może być lepiej dla gorów: skinki po ruchu i na dalekim muszą zrezygnować z multiple shota, żeby zachować poison = 6 turo-skinków per gor (kameleonów to w zasadzie nie rusza - po tuchu, dlaekim i multiple mają skutecznośc zwykłych skinków = 3 turo-kameleony per gor). Może być też gorzej: skinki z miejsca, z bliska i multiple mają 2,3 turo-skinka per gor (kameleony mają 1,8 turo-kameleona per gor).

Może być? :)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Wokrze ty matme skończyłeś czy coś :?: Lepiej się pochwal czym Darka ściśniesz w piątek :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Beastlord do CC z herosami
BSB 206
Great Shaman 4 lvl + 2 x 1 lvl -> wszystko z beastem, bez herdstone'a, a z power scroll'em i power stone'm (*)
2 x 50 gorów
1 x 34 bestigory z dyscyplinką
4 x 6 ridersów z muzkiem
3 x świniaki (zastanawiam się nad jakimiś harpiami w to miejsce)

(*) doszedłem do wniosku, że herdstone za bardzo wiąże w miejscu - power dice'y są fajne, ale te które wygeneruje będę musiał zużyć na rzucanie czarów na większym zasięgu... do tego samotny oddział ungorów z dwoma magami, aż się prosi o jakichś dwóch lataczy do obgonienia towarzystwa

PS. Widziałem, że jakiś orzeł w AR ma pomysł żeby podnieść Beastmen'om limit do 500 punktów na oddział... :twisted:

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Przemcio pisze:Wokrze ty matme skończyłeś czy coś :?: Lepiej się pochwal czym Darka ściśniesz w piątek :twisted:
Ja cię ścisnę łajzo...poczekaj no, niech cię trafię na turnieju tylko znowu...znowu się poddasz w 3 turze :lol2:
przy obecnym AR, bestie dostały solidnego kopa, bo przy obcięciu maszynek w imperium, mam naprawdę mało argumentów aby uszczuplić te kolosalne hordy przed CC, zwłaszcza jak nie zacznę...jedyna nadzieja w milicji :twisted:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

[quote="wokrze"](rozpiska)[quote]
Jednak poprawka:
Beastlord do CC z herosami
BSB 206
Great Shaman 4 lvl + 2 x 1 lvl -> wszystko z beastem, bez herdstone'a, a z power stone'm i jagged dagger'em (dopiero się zorientowałem, że power scroll nie działa na boostowane wersje czarów... :/ dołożyłem za to fencer's blades, bo mi się ładnie sprawdzają na dużym szamanie)
2 x 50 gorów
1 x 34 bestigory z dyscyplinką
4 x 6 ridersów z muzkiem
2 x harpie w scout'cie (zamiast prosiaków; nie mam chalice'a, więc trzeba jakoś kombinować z machinami)

Założenie pozostaje bez zmian - 3 duże klocki, boostowane przez magię, bez uwiązanych z tyłu elementów; zobaczymy jak wyjdzie z mobilnością tego towarzystwa, bo tutaj to podstawa (rozaważałem nawet przez chwilę lore of wild :) )

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

kurde w zasadzie faktycznie manewrowość 50 gorów z herosami na 48-48 przy terenie moze być..problematyczne lekko :wink: z drugiej strony jak 40 dalo sie spoko grac,, 8)

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Panowie - jak działa dokładnie zasada "Despoilers" Bestigorów ?
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Jak zdobędziesz jakiś sztandar Bestigorami (wybijesz oddział do nogi, zmusisz go do ucieczki, zabijesz bsb), to w każdej następnej rundzie walki masz +1 do CR za każdy takowy posiadany. W praktyce nikt o tym nie pamięta... :)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Bo rzadko kiedy jest używana. A kiedy już zadziała to ile taki sztandarów jesteśmy w stanie zdobyć 1? 2? Tak samo martwa zasada jak "Manbane" u wargorów i beastlordów
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

No niestety bestigory w combacie szybko topnieją :evil:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

cienka zasada,naprawdę mały bonus, dla nich nic nie znaczący praktycznie bo CRa to oni sobie klepią swoimi toporami w ilościach "...dziesiąt" #-o

A Manbane ?
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dawno się nie wypowiadałem, bo nie co zmieniłem tryb życia ( Kobieta / praca / imprezy = RPG ) polecam każdemu :D

takie spostrzeżenia do nowego oiro:

- 4 cory super ale to dalej mało na stworzenie rozpy na rydwanach czy konkretnym Ambushu ( 3+3 hordy gorów )

- 50 jednostek w jednostce, też średnie co nagle będziemy wystawiać miliard ungorów, jako lepsze slavy, bo 3ws i hate + parry SV, może jest to myśl

- wzmocnienie magii daje jedynie takie rozwiązania rozpy = herdstone +1cast w 6" do tego DS i kieliszek ( choć są 4 maszyny więc nie koniecznie ) max shadow 3 małych duży beast, bsbv +1S... 4x 50 ungorów 2x 50 gorów i odginaczki 2x 5 harpy scout 2x 1x razargor, 2x 10 ungor riders... nie mówię że to nie jest mocne ale strasznie nudne, choć ambush może zapewnić jakąś " zabawę ", kto co lubi :wink:

twórcy orio strasznie ukrócają taktyki i nakierowywują myślenie na pewien tor ( VC na horrorgastach, bo na kawie już się nie opłaca bo herosi nic nie robią bez red fury czy ASF'a ), nie podoba mi się to, czemu nie możemy jak w 40K ( ostatnio zacząłem więcej grać ) na tylko FQ + cała zawartość AB ( spec herosi i przegiętości ) w każdej armii jest coś mniej lub bardziej przegięte i da się z tym wygrać tylko trzeba grać na większe pkt. co zniweluje różnice po między poziomem armii, i mega magią, wystarczało by co najwyżej ograniczenie na max pkt. / liczebne oddziału i koniec ( 500pkt. or 50 modeli ), by nie tworzyły się ropzy 100WL czy 800modeli slavów i tyle :roll:

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

50 ungorów mają problem - owszem, szarżę smoka ustoją na stubbornie (tak ze 2-3 tury, bo potem im się modele skończą, albo dostaną coś z boku), ale musisz trzymać w okolicy non stop generała i sztandarowego, a z kolei same raczej nic nie przepchną. Liczenie na magię, nawet z herdstonem nie jest najlepszym pomysłem... (zwłaszcza gdy się okaże, że w jednej turze musisz zboostować ze 3-4 klocki :) )

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Dlatego lepiej postawić na brutalną siłę :mrgreen: Gory i beast powinny zmielic większość rzeczy...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ODPOWIEDZ