Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Z throggiem zapraszam do nas. Już chyba 5 kolejnych turniejów było z możliwością wstawiania specjali i do tej pory nikt się nie skarżył że coś złego dzieje się z systemem.
Daawanie specjal harakterów urozmaica grę. Niiestety, 40 [50 z khornitami] A z S5 wystarczy na wojaków, po tym, jak już oni wyprowadzą swoje 21A z S4 w marudy. Po tym ktoś zwieje i od nowa cepy działają.
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Misiek, może nikt nie narzekał bo nie wpadł na wystawianie Valkii
stawiasz ją, chosenów tęczy i dwa unity warriorów tęczy i dwa shriny...wiesz co się dzieje od pierwszej tury? cała armia ma warda 3+
pozdro
stawiasz ją, chosenów tęczy i dwa unity warriorów tęczy i dwa shriny...wiesz co się dzieje od pierwszej tury? cała armia ma warda 3+
pozdro
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Jakby co to trolle rzygają również z drugiego szeregu...DragoMir pisze:W trollach koniecznie Throgga, skutecznie ogranicza głupotę, a jak ż[rz?]ygają, to k6 dodatkowych rz[ż?]ygów się rzydaje. Szkoda, że ten atak nie działa z 2 ranków. :-[ Ale co tu dużo gadać, przydatne są 3 ataki z 2 [w hordzie z 3] szeregu, kiedy wojownicy cierpą ze swoją bazą 2 ataków. 16 wojowników z pancerzem 3+ i wardem 5+ jest równe 40 grasantom khorna z cepami, a są trochę drożsi.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
warriorzy bija pierwsi, bija na 3+ i na 2+. maruderzy na 4+i na 3+ i pozniej save. do tego nikt nie wpusci takiego combatu, bo nie warto.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
dobra, mala koncepcja i kilka pytań:
Lord mag z heaven, lvl4
puppet, talizman i ch. shield
Bsb tzeentcha z som, necroticiem, favorka, e. shieldem i zianiem
mag tzeentcha 2 lvl z power familiarem i 3 okiem
mag tzeentcha 2 lvl z spell familiarem ( czy uwazacie ze jest konieczny ten spell familiar? z czarow potrzebuje pandemonium, tak mam juz 5 czarow tzeentcha wiec w zasadzie pewnosc. z 4 mniejsza ale i tak spora szansa, punkty zaoszczedzane pojda w warriorow)
choseni undivided (20 z championem z fearem oraz muzykiem) halabardy tarcze
2x shrine tzeentcha
warriorzy slaanesha w 2 opcjach:
10+16+15 z tarczami halabardami, muzykami. z najmniejszych moge zdjac halabardy bo i tak trzymaja tylko magow.
lub
22+21 z tarczami i halabardami (nie wiem, ktore rozwiazanie jest lepsze, obydwa maja zalety i wady, glownie taka, ze szkoda trzymac 21 chlopa z magami z tylu... a z 2 storny 15 i 16 nie sa takie turbomocne).
alternatywa dla warriorow sa hordy maruderow. 40/50 slaanesh, gw, muzyk.
opinie i porady?
kolejna opcja to zdjecie markow z shrine'ow i danie kolejnych warriorow (przy opcji 3 klockow). jednak lubie te puszki z 3++ ;P
Lord mag z heaven, lvl4
puppet, talizman i ch. shield
Bsb tzeentcha z som, necroticiem, favorka, e. shieldem i zianiem
mag tzeentcha 2 lvl z power familiarem i 3 okiem
mag tzeentcha 2 lvl z spell familiarem ( czy uwazacie ze jest konieczny ten spell familiar? z czarow potrzebuje pandemonium, tak mam juz 5 czarow tzeentcha wiec w zasadzie pewnosc. z 4 mniejsza ale i tak spora szansa, punkty zaoszczedzane pojda w warriorow)
choseni undivided (20 z championem z fearem oraz muzykiem) halabardy tarcze
2x shrine tzeentcha
warriorzy slaanesha w 2 opcjach:
10+16+15 z tarczami halabardami, muzykami. z najmniejszych moge zdjac halabardy bo i tak trzymaja tylko magow.
lub
22+21 z tarczami i halabardami (nie wiem, ktore rozwiazanie jest lepsze, obydwa maja zalety i wady, glownie taka, ze szkoda trzymac 21 chlopa z magami z tylu... a z 2 storny 15 i 16 nie sa takie turbomocne).
alternatywa dla warriorow sa hordy maruderow. 40/50 slaanesh, gw, muzyk.
opinie i porady?
kolejna opcja to zdjecie markow z shrine'ow i danie kolejnych warriorow (przy opcji 3 klockow). jednak lubie te puszki z 3++ ;P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
albo słabo czytam rozpe, alebo masz mało corow:/
tak na prawdę wystarczą 3 czary, zeby miec sporą szanse na pandemonium, przy 4 musisz sie postarać, żeby go nie miec. IMO Spell familiar useless
tak na prawdę wystarczą 3 czary, zeby miec sporą szanse na pandemonium, przy 4 musisz sie postarać, żeby go nie miec. IMO Spell familiar useless
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
wydaje sie malo ale 10+15+16 to w pkt 186+271+288 czyli tam jakies 700 z okładem.
zdjalem tzeentcha z shrinow i spell familaiara wchodzi 10 17 17 warriorow. wyglada calkiem ladnie.
zdjalem tzeentcha z shrinow i spell familaiara wchodzi 10 17 17 warriorow. wyglada calkiem ladnie.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Koncepcja na nowy draft: mag dysk 4lvl puppet, enchanted shield, krzyk, top
bsb koń halka,tarcza, tzen,korona khorna, favour, dragon helm
Mag death 2lvl, 3 czar, 2 mr dla oddziału
21 woja khorna fcg halka tarcza
13 marud w kresce champ, muzyk, slanesh
5 fast topory,la,flailw
5 psów
2 ołtarze tzen
Helena
9 rycerzy nurgla fcg
Jak wam się to widzi?
bsb koń halka,tarcza, tzen,korona khorna, favour, dragon helm
Mag death 2lvl, 3 czar, 2 mr dla oddziału
21 woja khorna fcg halka tarcza
13 marud w kresce champ, muzyk, slanesh
5 fast topory,la,flailw
5 psów
2 ołtarze tzen
Helena
9 rycerzy nurgla fcg
Jak wam się to widzi?
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Ja próbuję miejscową tłuszczę warhammerową namówić na specjale ale jakoś nie chcą
Mamy Delfy, Helfy, Welfy, O$G, krasie, ogry, skaveny, WoCh(to mój ale kombinuję armijkę lizaków i demonków) i wampki. I nikt, mając niezłe postacie specjalne nie chce zagrać czegoś takiego.
szkoda. Archaon by pofikał
Mamy Delfy, Helfy, Welfy, O$G, krasie, ogry, skaveny, WoCh(to mój ale kombinuję armijkę lizaków i demonków) i wampki. I nikt, mając niezłe postacie specjalne nie chce zagrać czegoś takiego.
szkoda. Archaon by pofikał
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 567
- Lokalizacja: Salamandra Włocławek
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Miscast Table
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 245.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Collar of Khorne [25.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 185.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
23 Chaos Warriors of Khorne @ 483.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
15 Chaos Marauders of Khorne @ 146.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
9 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 124.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2398.0
Na nowy draft
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Miscast Table
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 245.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Collar of Khorne [25.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 185.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
23 Chaos Warriors of Khorne @ 483.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
15 Chaos Marauders of Khorne @ 146.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
9 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 124.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2398.0
Na nowy draft
Salamander Leslau
3200, special characters, 6x ten sam special i 4x ten sam rare.
LORDOWIE:
Valkia The Bloody @ 410.0 Pts
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 390.0 Pts
Talisman of Preservation, Charmed Shield, Dispel Scroll, Tormentor Sword, Dysk
HERO:
Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield, Battle StandardBronze Armour of Zhrakk, Dawn Stone, Biting Blade, Koń
CORE:
21 Warriors of Tzeentch @ 432.0 Pts
Halberd, Shield, FCG, War Banner
21 Warriors of Tzeentch @ 388.0 Pts
Halberd, Shield, Standard, Musician, Banner of the Eternal Flame
SPECIAL
9 Knights of Tzeentch @ 450.0 Pts
FCG, Rapturous Standard
20 Chosen of Tzeentch @ 525.0 Pts
Halberd, Shield, FCG, Banner of Rage, Potion of Strength
RARE
3x Shrajn
Total Army Cost: 3196.0
Myślałem o zagraniu na smoku, ale skoro są specjale to szkoda nie spróbować.
LORDOWIE:
Valkia The Bloody @ 410.0 Pts
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 390.0 Pts
Talisman of Preservation, Charmed Shield, Dispel Scroll, Tormentor Sword, Dysk
HERO:
Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield, Battle StandardBronze Armour of Zhrakk, Dawn Stone, Biting Blade, Koń
CORE:
21 Warriors of Tzeentch @ 432.0 Pts
Halberd, Shield, FCG, War Banner
21 Warriors of Tzeentch @ 388.0 Pts
Halberd, Shield, Standard, Musician, Banner of the Eternal Flame
SPECIAL
9 Knights of Tzeentch @ 450.0 Pts
FCG, Rapturous Standard
20 Chosen of Tzeentch @ 525.0 Pts
Halberd, Shield, FCG, Banner of Rage, Potion of Strength
RARE
3x Shrajn
Total Army Cost: 3196.0
Myślałem o zagraniu na smoku, ale skoro są specjale to szkoda nie spróbować.
Statystyka to dziwka.
Pedrodilgur pisze:Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour; Miscast Table
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 245.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Favour of the Gods [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Collar of Khorne [25.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 185.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Spell Familiar [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
23 Chaos Warriors of Khorne @ 483.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
15 Chaos Marauders of Khorne @ 146.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Light Armour; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 430.0 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
9 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
3 Hellcannon Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 124.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Light Armour; Standard
1 Chieftain @ [12.0] Pts
5 Warhorse @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2398.0
Na nowy draft
Wywal championa i sztandar z fastów to po 1.
Po 2, to khorne na 15 marud to strata punktów i to samo co wyżej - wywal sztandar.
Wojaki khorna za drodzy na euro.
Demoniczny wierzchowiec chyba LO nie ma w kawalerii, więc lekko bez sensu
Magowi nurgla wrzuć charmed , bo przydaje się niejednokrotnie
Daemonic ma LoSa od kawy, ale za to podstawkę 50x50, więc troszkę lipnie.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
Założenie jest takie, że Valkia daje przerzuty wszystkim. Więc będzie wszędzie ward 3+ i stubborn od 1 tury. Chyba, że się mylę. Jest co prawda zasada w podręczniku głównym, że przerzuconych kości nie można przerzucić, ale w tedy dawne combo chosenów z favorką i terrorem też nie zaginałoby czasoprzestrzeni, jeśli przerzut niemożliwej do wybrania rzeczy byłby jednorazowy.
Orientuje się ktoś jak to rzeczywiście działa i czy Valkia da przerzuty w nieskończoność wszystkim oddziałom tak, że wystartuje wszędzie z 12?
Orientuje się ktoś jak to rzeczywiście działa i czy Valkia da przerzuty w nieskończoność wszystkim oddziałom tak, że wystartuje wszędzie z 12?
+1Fumijako pisze:Magowi nurgla wrzuć charmed , bo przydaje się niejednokrotnie
Statystyka to dziwka.
Masz przerzuty z "bo nie można mieć 2x tego samego" i jeden przerzut z Valkii. Ona nie jest taka uber. No i z czego dostanie to zaraz zginie
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać