Bazyliszki na 2013 - pomysły!

Dyskusje na dowolne tematy, niekoniecznie związane z tematyką forum. To tutaj można poćwiczyć prawy shiftowy.

Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Bazyliszki na 2013 - pomysły!

Post autor: Jeżus »

Z kolegą Kędziorem uradziliśmy by stworzyć wątek w którym przedstawimy propozycję Bazyliszków na Bazyla 2013. Kilka stworzyliśmy i prosimy o pomysły i zgłaszanie poprawek do Bazyli już istniejących!
Enjoy!!!

Bazyliszki
Nerwowy Gracz – reprezentowany przez Dragon slayer.
M Ws Bs S T W At I Ld
4 5 - 4 4 2 2 2 6

Equipment:
- Farciarski fartuch – 5+ ward save.
Rules:
- Emocjonalny – Nerwowy gracz pała nienawiścią do wszystkich.
- Zaraz go Jebne! – pod koniec każdej przegranej walki w ręcz Nerwowy gracz może stracić cierpliwość. Po takim darzeniu model zdaje test Ld i w wypadku nie zdania wyprowadza pojedyncze trafienie z siła 5 która zadaje D3 woundy i nie jest wliczana do wyniku walki.

Inspiracja: http://www.youtube.com/watch?v=3ENp4Yzwz9s


Pluton dowodzenia – Reprezentowani przez modele halabarderów na podstawce 40 na 40.
M Ws Bs S T W At I Ld
4 5 - 4 4 2 2 3 8

Numizmat –

M Ws Bs S T W At I Ld
4 3 7 3 4 2 2 3 8

Wieczorek –

M Ws Bs S T W At I Ld
4 6 - 4 4 2 3 3 8


Apelmistrz -

Equipment:
Numizmat- Light armor, Halabard, Monetki – re-roll trafienia gdyż monetki dają szczęście.
Wieczorek – Light armor, Hand weapon, Handgun plutonu dowodzenia – zwykły handgun z armor piercingiem +4.
Apelmistrz – Light armor, Wielki miecz wytrzeźwienia- great weapon, każda rana zadana przez ten miecz liczy się podwójnie na koniec walki.

Rules:
Zawsze razem – Numizmat, Apelmistrz i Wieczorek traktowani są jak jeden oddział. Ataki których celem jest ten Bazyliszek traktowane są jak ataki na jeden model. Ze stołu usunięci są gdy modelowi zadane jest 6 ran. Każdy z tej trójki wypłaca ilość ataków przewidzianą w charakterystyce. Model ten nigdy nie może przyłączyć się do oddziału.
„Baczność!” – Determinacja.
Alkoholizm – przed bitwą pluton może mieć trudny Piątek. Przed grą gracz rzuca D6 i na 4+ pluton pojawia się normalnie. Przy nieudanym rzucie oddział pojawia się w trzeciej turze i zdolność Ws, Bs i I zostają obniżone o 1.

Inspiracja: http://www.youtube.com/watch?v=Bq_7Z5BjCLc



Jedenasty z Dziesięciu – Reprezentowany Przez Dwarf Thane
M Ws Bs S T W At I Ld
3 4 - 4 3 2 spec. 3 10

Equipment:
- Marynareczka – magiczna zbroja 3+ save D3 do T (przed bitwą)
- Szkła mecenasa – jedenasty rzuca przerażające spojrzenia spode łba, czym wzbudza strach.
- Hand weapon.
Rules:
- Pytanie o dotacje unijne – raz podczas gry jedenasty deklaruje użycia owego pytania. Jest to pojedynczy hit z siłą 10 –D3 Woundy
- Pytania (specjalne ataki. podczas walki wręcz rzuć D6):

1 - 2
„Botanika” – 2 ataki.

3 - 5
„Pytanie muzyczne” – automatyczna rana bez armor save’a. Zaatakowany oddział nie może oddawać (obejmuje thunderstopmy i stompy).

6
„Pytanie: na siebie proszę!” – 3 ataki z killing blow’em.

Inspiracja: Teleturniej 1 z 10.



Yęti Marjóż – reprezentowany przez Ogre Kingdom Yeti
M Ws Bs S T W At I Ld
7 3 - 4 3 3 3 4 7

Equipment:
- Okórary – zawsze może zadeklarować reakcję na flee jako reakcję na szarżę.
- Czterordzeniowy procesor – regeneracja 6+
- Exel – +1 do rzutu na początek gry.
- Włohate Uapy – Hand weapon.
Rules:
- Muj wynglond – wzbudza terror i nie może wchodzić do oddziałów.
- „Bronie Nexusa!” – determinacja
inspiracja: http://www.youtube.com/watch?v=sGHyutoGOV0



Mięsny Jeż – Reprezentowany przez Khorne Chaos Lord on Juggernaut.
M Ws Bs S T W At I Ld
- 4 - 5 2 2 2 5 9

Mięsny Jeż -


M Ws Bs S T W At I Ld
5 5 - 4 3 3 2 2 4

Beatka -

Equipment:
-Paróweczki – dwa hand weapon’y. Z uwagi na swoją giętkość podlegają zasadzie re-roll trafień.
-Tłuszcz i cholesterol- lekka zbroja z dodatkowym modyfikatorem -1 do trafienia.
-Beatka- Monster. Beata nosi Jedwabną szatę – boarding..
Rules (mięsny jeż):
- „Ty go zjesz, Ty go zjesz” – nie można odmówić challeng’u rzuconego przez Jeża.
Rules (Beatka):
- Połknięcie- zamiast zwykłego ataku Beatka może próbować połknąć pojedynczy model przeciwnika. Gracz kontrolujący Beatkę rzuca D6 i przy wyniku 6 model ten zostaje połknięty i strawiony w przepastnych trzewiach Beatki. Przy wyniku 1 Beatka przygryza sobie język i nie może używać tej umiejętności do końca bitwy.
-„chyba się złamało!”- Przy szarży zadaje dodatkowy impact z siłą 9

inspiracja: http://www.youtube.com/watch?v=f8oR8-dQFjE

I jeszcze wersja eksperymentalna, nie testowana:
Andżej – reprezentowany przez Imperial great cannon with one crewer.
M Ws Bs S T W At I Ld
4 4 4 3 3 3 2 6 10

Andżej-


M Ws Bs S T W At I Ld
- - - 10 6 4 - - -

Cannon-

Equipment:
- Szpraj – jednorazowe zionięcie z siłą 2
Rules (Andżej):
- „Mówiłem: moim nie jeździć” – Andżej nie może nigdy opuścić armaty i prędzej zginie niż pozostawi ją samą na placu boju.
- Chorąży – niezłomny i odporny na psychologię.
Rules (Cannon):
- Armata – funkcjonuje tak jak Imperialny Great cannon.
- Nie do odpukania – Armata ma zepsuty błotnik i nie może się przemieszczać.

Inspiracja: http://www.youtube.com/watch?v=1ajkgIfEm2Q

Pozdrawiam Jeżus!!!
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

A co do pomysłów to taki mi wpadł do głowy

Hitler z parciem na wygraną- reprezentowany przez imperialnego kapitana ( najlepiej by pasował komisarz z 40 ale mało który z battlowców go ma na kwadratowej podstawce)

M WS BS S T W A I Ld
4 5 3 4 4 2 3 3 9

Ekwipunek:
Członkini fanklubu disspellująca ifki.
Raz na gre, gdy przeciwnik rzuci czar z nieodpartą siłą może zamienić jedną "6" na "5". Po zmianie hitler sam rzuca na tabele misscasta. wszelkie stracone kostki są zabierane z pola kości rozproszenia a wynik 10-12 nic hitlerowi nie robi. w dodatku chroni ona hitlera własnym ciałem, dzięki czemu uzyskuje on jednorazowego look out sir na normalnych zasadach.

Zasady specialne:
k7 wałków z siłą 11
W dowolnym momencie raz na grę może kazać hitlerowi powałować w skutek czego hitler zwiększa swoją dowolną statystykę o d3 do końca tury. W wypadku liderki może ona przekroczyć wartość 10.

pocisnę ich bo mam skilla

Hitler korzysta z bonusu +1 do wyniku walki oraz podlega zasadzie determinacja. Jednakże hitler ma zbyt duże mniemanie o sobie i nie może dołączać do oddziałów.

gdzie jest steiner?!
Na początku gry hitler wyznacza jednego wrogiego bohatera jako winowajce niedociągnięć w malowaniu jego armii. Pała do niego Nienawiścią i będąc z kontakcie base to base nim uzyskuje bonus +1 atak. Obie te premie przepadają gdy wybrany bohater zostanie zabity.

ODPOWIEDZ