Rozpiski Imperialne 8 edycja
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja
Podziele sie wczorajsza akcja z generalem na gryfie. Koles mial +3 ataki i down stone. Pierwsza ture sie kryl, druga przlecial za tyly wroga. Trzecia (bitwa 3k imperium przeciw imperium) zaszarzował w tyl 36 GS w krórych byli pozatym mag 4lv i drugi mag 2lv. General zabil chyba z 3 Gryf 4 i z 4 padlo z TS. Walilo 4 w Gryfa ale nic nie zdziałali. GS mimo staborna spanikowali i zostali zjedzeni. Miałem sporo szczescia ze niezdali liderki, ze BS juz nie zył, ale mimo to musze to napisac. Uwielbiam gre na potworkach, i mam nadzieje ze wkoncu bedzie dało sie na nich grać wraz z nowym AB.
Twój kumpel to chyba imperialny amator :mrgreen:To cud, że gryf nie wyłapał wcześniej kulki lub dwóch z canona Gryf obecnie nie ma niestety racji bytu, bo byle łucznik go karci. Jeżeli w nowym AB dadzą mu jakiś sensowny pancerz, to może wróci do łaskkowaljl pisze:Podziele sie wczorajsza akcja z generalem na gryfie. Koles mial +3 ataki i down stone. Pierwsza ture sie kryl, druga przlecial za tyly wroga. Trzecia (bitwa 3k imperium przeciw imperium) zaszarzował w tyl 36 GS w krórych byli pozatym mag 4lv i drugi mag 2lv. General zabil chyba z 3 Gryf 4 i z 4 padlo z TS. Walilo 4 w Gryfa ale nic nie zdziałali. GS mimo staborna spanikowali i zostali zjedzeni. Miałem sporo szczescia ze niezdali liderki, ze BS juz nie zył, ale mimo to musze to napisac. Uwielbiam gre na potworkach, i mam nadzieje ze wkoncu bedzie dało sie na nich grać wraz z nowym AB.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Do waszej oceny,
Euro
Averlandzkie Zbrojne Oddziały Militarnej Obrony
Lord
Wielki Mistrz (do Zakonu)
tarcza
140 Pkt
Ostrze Mocy
40 pkt
(180)
Bohaterowie
Kapitan (wielkie miecze)
broń wielka
54 pkt
Pancerz z Meteorytowej Stali
25 pkt
Pistolet
6 pkt
(85)
Mag Domeny śmierci (halabardy)
Poziom Drugi
100 pkt
Różdżka Czarodzieja
10 pkt
(110)
Mag Domeny Metalu (halabardy)
Poziom Drugi
100
Różdżka Czarodzieja
(100)
Podstawowe
39 Halabardników
Muzyk, Chorąży, Sierżant
215 Pkt.
39 Halabardników
Muzyk, Chorąży, Sierżant
215 Pkt.
15 Zakonnych Rycerzy
Muzyk, Chorąży, Seneszel
385 pkt.
Proporzec Pogromców Demonów
50 pkt.
(435)
Specjalne
2 Wielkie Działa
200 pkt.
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
39 Gwardzistów Elektorskich
Muzyk, Chorąży 408 pkt.
Jednostki Pomocnicze
14 Kuszników
104 pkt.
12 Muszkieterów
96 pkt.
Łącznie punktów: 2400
Modeli łącznie: 182 ludzików.
Przyjdzie nowy podręcznik to wszystko pozamiata...
Euro
Averlandzkie Zbrojne Oddziały Militarnej Obrony
Lord
Wielki Mistrz (do Zakonu)
tarcza
140 Pkt
Ostrze Mocy
40 pkt
(180)
Bohaterowie
Kapitan (wielkie miecze)
broń wielka
54 pkt
Pancerz z Meteorytowej Stali
25 pkt
Pistolet
6 pkt
(85)
Mag Domeny śmierci (halabardy)
Poziom Drugi
100 pkt
Różdżka Czarodzieja
10 pkt
(110)
Mag Domeny Metalu (halabardy)
Poziom Drugi
100
Różdżka Czarodzieja
(100)
Podstawowe
39 Halabardników
Muzyk, Chorąży, Sierżant
215 Pkt.
39 Halabardników
Muzyk, Chorąży, Sierżant
215 Pkt.
15 Zakonnych Rycerzy
Muzyk, Chorąży, Seneszel
385 pkt.
Proporzec Pogromców Demonów
50 pkt.
(435)
Specjalne
2 Wielkie Działa
200 pkt.
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
39 Gwardzistów Elektorskich
Muzyk, Chorąży 408 pkt.
Jednostki Pomocnicze
14 Kuszników
104 pkt.
12 Muszkieterów
96 pkt.
Łącznie punktów: 2400
Modeli łącznie: 182 ludzików.
Przyjdzie nowy podręcznik to wszystko pozamiata...
Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, o 18:22 przez Martin von Carstein, łącznie zmieniany 1 raz.
ta rozpa na euro jest nielegalna.
zamiecione
zamiecione
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Fajnie. A mogę wiedzieć, co jest nielegalne w niej? Żeby poprawić.
Działa są tylko dwa, żadnego oddziału nie ma po trzy sztuki, koszty oddziału poniżej 450 pkt.
Działa są tylko dwa, żadnego oddziału nie ma po trzy sztuki, koszty oddziału poniżej 450 pkt.
2x taki sam przedmiot, w dodatku great swordzi nie mogą brać szmaty. Czyli nielegalna ogólnie
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Aaaa... drobnostki. Myślałem iż to jakaś grubsza sprawa. Już poprawiam. Dzięki.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Ok, zapamiętam.
Poprawiłem: sztandar od GS przeszedł do Knightów, stał się Proporcem Pogromców Demonów (ma wzbudzać strach podczas szarży, im szybciej Rycerze rozpędzą przeciwnika tym lepiej... a dalej popędzi taka Rajtaria - jeden oddział czynnie wspiera Rycerzy, drugi pomaga ochraniać przeciwległe skrzydło... ryzyk-fizyk, ew. ten drugi zamienię na Outriderów dla VG)
Wielkiemu mistrzowi zostawiłem (tarczę), w razie czego - jak i tego nie może - wywalam. Zostanie magiczne ostrze.
Kapitan... no... dałem mu ten pistolet, ale zapewne przy wielkiej broni nie ma racji bytu...
Jeden z magów stracił swą lagę.
Za resztę dokupiłem kusznika.
Przewidywany przeciwnik - orkowie i krasnoludy.
Zastanawiam się nad Inżynierem dla przerzutów, me dwa działa (nie chcę Panzera) mają rozwalić kowadło krasnoludów (będą chyba w tej roli najlepsze). Armia powinna być dla mego nieprzewidywalnego stylu gry dość wygodna. Rycerze pozwolą mi w razie czego dopaść wroga, a że mają doskonały pancerz, wielkiego mistrza i zdolność - chwilową - wzbudzania strachu to powinni go wnerwić. Jako wsparcie, trzymająca się nieco z tyłu Rajtaria. Do uderzania z flanki i przeganiania pobitych wrogów, niech rycerze zajmą się innym wrogiem. Centrum szyku stanowi piechota-bunkry, halabardnicy - zrezygnowałem póki co z włóćzników... halabardnicy niech łapią te strzały... a jak dojdzie do walki wręcz z Orkami lub Krasnalami to pierwsi uderzą, więc niech wytłuką jak najwięcej. Magowie wiadomo. Na skrzydle stoi zaś oddział Gwardii Elektorskiej i Rajtarów, ci wspierają mój chlubny oddział ciężkiej piechoty o silnym ciosie.
Żeby centrum się utrzymało dłużej to dam halabardnikom dwie dętki piechoty, kuszników i muszkieterów (żeby spożytkować modele). Kusznicy mi się przydadzą, jak już rozwalą mi krasnalki działa to będzie me jedyne strzelanie (raczej użyteczne)... muszkiety... niech zbierają strzały, a jak przeciwnik odważy się uderzyć w centrum (to chyba tylko orkowie) - oberwie salwą ppanc. Może nawet dwoma, niech te halabardy utrzymają jak najdłużej swą pozycję).
Zrezygnowałem z Altara (nie lubię), Panzera (wolę gwardzistów, nie chcę też rezygnować z drugiego działa) i moździerzy (nie będę miał szybko modelów). Magia przeznaczona do zwalczania pancernych krasiów, jak będą orkowie mym przeciwnikiem to metal przejdzie w ogień.
Ps. Korzystając z "Legalnego Wałowania", jak to nazwał helion, obydwa me działa będą z grenadiera. Jedna to piękna kolubrynka, od Imperialnego wielkiego działa ma mniejsze łoże (lawetę)... drugie to wałkanon, czyli malutka bombarda... niech teraz karzełki się męczą i spróbują trafić w miniatury.
Poprawiłem: sztandar od GS przeszedł do Knightów, stał się Proporcem Pogromców Demonów (ma wzbudzać strach podczas szarży, im szybciej Rycerze rozpędzą przeciwnika tym lepiej... a dalej popędzi taka Rajtaria - jeden oddział czynnie wspiera Rycerzy, drugi pomaga ochraniać przeciwległe skrzydło... ryzyk-fizyk, ew. ten drugi zamienię na Outriderów dla VG)
Wielkiemu mistrzowi zostawiłem (tarczę), w razie czego - jak i tego nie może - wywalam. Zostanie magiczne ostrze.
Kapitan... no... dałem mu ten pistolet, ale zapewne przy wielkiej broni nie ma racji bytu...
Jeden z magów stracił swą lagę.
Za resztę dokupiłem kusznika.
Przewidywany przeciwnik - orkowie i krasnoludy.
Zastanawiam się nad Inżynierem dla przerzutów, me dwa działa (nie chcę Panzera) mają rozwalić kowadło krasnoludów (będą chyba w tej roli najlepsze). Armia powinna być dla mego nieprzewidywalnego stylu gry dość wygodna. Rycerze pozwolą mi w razie czego dopaść wroga, a że mają doskonały pancerz, wielkiego mistrza i zdolność - chwilową - wzbudzania strachu to powinni go wnerwić. Jako wsparcie, trzymająca się nieco z tyłu Rajtaria. Do uderzania z flanki i przeganiania pobitych wrogów, niech rycerze zajmą się innym wrogiem. Centrum szyku stanowi piechota-bunkry, halabardnicy - zrezygnowałem póki co z włóćzników... halabardnicy niech łapią te strzały... a jak dojdzie do walki wręcz z Orkami lub Krasnalami to pierwsi uderzą, więc niech wytłuką jak najwięcej. Magowie wiadomo. Na skrzydle stoi zaś oddział Gwardii Elektorskiej i Rajtarów, ci wspierają mój chlubny oddział ciężkiej piechoty o silnym ciosie.
Żeby centrum się utrzymało dłużej to dam halabardnikom dwie dętki piechoty, kuszników i muszkieterów (żeby spożytkować modele). Kusznicy mi się przydadzą, jak już rozwalą mi krasnalki działa to będzie me jedyne strzelanie (raczej użyteczne)... muszkiety... niech zbierają strzały, a jak przeciwnik odważy się uderzyć w centrum (to chyba tylko orkowie) - oberwie salwą ppanc. Może nawet dwoma, niech te halabardy utrzymają jak najdłużej swą pozycję).
Zrezygnowałem z Altara (nie lubię), Panzera (wolę gwardzistów, nie chcę też rezygnować z drugiego działa) i moździerzy (nie będę miał szybko modelów). Magia przeznaczona do zwalczania pancernych krasiów, jak będą orkowie mym przeciwnikiem to metal przejdzie w ogień.
Ps. Korzystając z "Legalnego Wałowania", jak to nazwał helion, obydwa me działa będą z grenadiera. Jedna to piękna kolubrynka, od Imperialnego wielkiego działa ma mniejsze łoże (lawetę)... drugie to wałkanon, czyli malutka bombarda... niech teraz karzełki się męczą i spróbują trafić w miniatury.
Od tego dziadowego bannera imperialnego na najtach o wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele jest lepszy banner dający terror z rulebooka.
I jest chyba jeszcze tańszy. Gdy szarżujesz to przeciwnik musi jeszcze zdawać ld albo ucieknie, a ten terror działa ciągle a nie tylko w szarży.
I jest chyba jeszcze tańszy. Gdy szarżujesz to przeciwnik musi jeszcze zdawać ld albo ucieknie, a ten terror działa ciągle a nie tylko w szarży.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Rozpa klimatyczna ;] niestety nie na turniej ;]
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Dzięki Bizim, nie wiedziałem o istnieniu tego sztandaru. Będzie idealny, kosztuje tyle samo.
Ogólnie wolę płachtę od kolejnego rycerza. Grałem tylko raz po prawdzie, na więcej czasu nie było... jakoś mi się nie uśmiecha sytuacja, w której kolejny raz, w byle krasnoludzkich kusznikach z płachtą, utknie mój oddział na dwie tury... a terror daje szansę na szybkie rozwiązanie sprawy (dlatego nie brałbym kolejnego rycerza/y). Wielki Mistrz, z super p***dolnięciem i uber pancerzu da mi niezłomność, mogę więc maszerować i przez rzekę i przez las. O ile przeciwnik jej nie ostrzela z dział, których się boję jak czorta... lub jej nie weźmie z flanki (w przypadku mego błędu) powinno być dobrze, przegonię przeciwnika, rajtaria go dopadnie... a rycerze skierują się albo w kierunku kolejnego regimentu wroga, albo też wpadną na jego działa i uciszą dziadostwo.
Aczkolwiek stalowy sztandar z d3 ciągle mam w pamięci
Duży kloc Gwardii Elektorskiej ma tą swoją szerokość 20 cm. To 20 cm mego frontu, niech tylko przeciwnik w to wlezie, pełna płyta i wielka broń, plus determinacja. Rajtaria na tym skrzydle... to raczej tylko przeszkadzajka-straszak... jak muszkiety.
Ale z chęcią usłyszę co waszym zdaniem jest w niej złego, słabego - grunt to znać swe słabości, aby móc je niwelować podczas starcia i wiedzieć, co przeciwnik zamierza wykorzystać.
Ogólnie wolę płachtę od kolejnego rycerza. Grałem tylko raz po prawdzie, na więcej czasu nie było... jakoś mi się nie uśmiecha sytuacja, w której kolejny raz, w byle krasnoludzkich kusznikach z płachtą, utknie mój oddział na dwie tury... a terror daje szansę na szybkie rozwiązanie sprawy (dlatego nie brałbym kolejnego rycerza/y). Wielki Mistrz, z super p***dolnięciem i uber pancerzu da mi niezłomność, mogę więc maszerować i przez rzekę i przez las. O ile przeciwnik jej nie ostrzela z dział, których się boję jak czorta... lub jej nie weźmie z flanki (w przypadku mego błędu) powinno być dobrze, przegonię przeciwnika, rajtaria go dopadnie... a rycerze skierują się albo w kierunku kolejnego regimentu wroga, albo też wpadną na jego działa i uciszą dziadostwo.
Aczkolwiek stalowy sztandar z d3 ciągle mam w pamięci
Rozpa była planowana po to, aby mi się wygodnie grało ze znajomymi. Nie zamierzam pchać się obecnie na turnieje, gdzie co druga rozpa Imperium jest taka sama (altarek - niebawem jego dominacja się zapewne skończy - , czołguś... moździerze trzeba zrozumieć, może tego maga życia/lorda też - życia chyba wezmę zamiast metalu... jak wyjdzie to działo z Nuln to pewnie się pojawi w mej rozpisce). Musze być trochę oryginalny, a styl mej walki nie przekuję do niektórych jednostek. Nawet jakbym miał dostawać baty.Rozpa klimatyczna ;] niestety nie na turniej ;]
Duży kloc Gwardii Elektorskiej ma tą swoją szerokość 20 cm. To 20 cm mego frontu, niech tylko przeciwnik w to wlezie, pełna płyta i wielka broń, plus determinacja. Rajtaria na tym skrzydle... to raczej tylko przeszkadzajka-straszak... jak muszkiety.
Ale z chęcią usłyszę co waszym zdaniem jest w niej złego, słabego - grunt to znać swe słabości, aby móc je niwelować podczas starcia i wiedzieć, co przeciwnik zamierza wykorzystać.
Knightom może banner z AP ??
2 Małych magów zamieniłbym na jednego dużego
Najlepiej z Lightem żeby rzucać Birone na knightów i Speed of Light na GS'ów
Kapitan do wymiany na BSB
Wielki mistrz ma płytówkę ??
Mag powinien dostać scroola lub roda
Dorzuć Championa do Great Swordów
Punkty znajdziesz wywalając jeden z tych oddziałów :
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
14 Kuszników
104 pkt.
12 Muszkieterów
96 pkt.
Wywal 2 to może upchasz pegaziste
2 Małych magów zamieniłbym na jednego dużego
Najlepiej z Lightem żeby rzucać Birone na knightów i Speed of Light na GS'ów
Kapitan do wymiany na BSB
Wielki mistrz ma płytówkę ??
Mag powinien dostać scroola lub roda
Dorzuć Championa do Great Swordów
Punkty znajdziesz wywalając jeden z tych oddziałów :
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
6 Rajtarów
Kirasjer, Muzyk
122 pkt.
14 Kuszników
104 pkt.
12 Muszkieterów
96 pkt.
Wywal 2 to może upchasz pegaziste
Wywal te 4 i daj 2 pegazistów ;]
Grand master daje ITP, a nie unbrakeable. To jednak spora różnica.
Co do płyty to GM ma ją bazowo.
Do tego zmieniłbym wyposażenie GMa.
Albo dwurak, dragon helm, Mamy wtedy save 1+, i też S6 za 30 pkt mniej (tylko I mniejsza). Można do tego dodać jakieś laury i warda/przerzut save.
Albo dać sword of sigismund (ASF i +1 S, dzięki wysokiej I zawsze będzie mieć perzuty to hit). i jakiś item zwiększający wyporność/laury.
Albo zostawić ten sword of power ale dodać coś zwiększającego przeżywalnośc/laury.
Co do płyty to GM ma ją bazowo.
Do tego zmieniłbym wyposażenie GMa.
Albo dwurak, dragon helm, Mamy wtedy save 1+, i też S6 za 30 pkt mniej (tylko I mniejsza). Można do tego dodać jakieś laury i warda/przerzut save.
Albo dać sword of sigismund (ASF i +1 S, dzięki wysokiej I zawsze będzie mieć perzuty to hit). i jakiś item zwiększający wyporność/laury.
Albo zostawić ten sword of power ale dodać coś zwiększającego przeżywalnośc/laury.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.