Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: Smh »

Wolflordragnar pisze:gdzie tylko patrzę( 4 różne miejsca) to widzę że euro ma ograniczenie do 5 maszyn... ale jak 4 to co wyrzucić? grudge throwera czy cannona?

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=3&t=33132

w tą sobotę zmienił się rozkład euro i wprowadzili nowe zasady: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=99850
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ograłem przed chwilą kilka pomysłów na Karpiu, chyba fajnie mi się tą smiszna rozpą na handgunach i slayerach będzie grało. Dostrzegłem kilka nowych kombinacji i możliwości. Mam nadzieję że w przyszlym tygodniu lub weekend powazniejsze testy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

jedno jest pewne... nowe euro zmusiło krasnoludzkich graczy do wykminienia nowych rzeczy ;)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Ludzie zacznijcie grać,a nie po 4 rozpy dziennie wrzucacie, to się zaczyna robic irytujące. #-o
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

Co do Twojej rozpy michal to:

- jest nieobliczalna ... niestety w takim samym stopniu dla Ciebie jak i przeciwnika, minerzy zbłądzą i już widzę jak kowadło i maszyny zostają same, lecz co ciekawe możesz wyjść za przeciwnikiem i obejść go dochodząc powiedzmy do "miękkiego środka" ale czy krasie nie są za mało mobilne na takie rozwiązania ...

- dragon slayerzy to rozumiem odginaczki ? dość drogie, ale może jest logika w tym szaleństwie ;)

- a no i brak BSB zaboli na pewno w niejednej bitwie :(
Obrazek

GromTG
Pseudoklimaciarz
Posty: 29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: GromTG »

Smh pisze:jedno jest pewne... nowe euro zmusiło krasnoludzkich graczy do wykminienia nowych rzeczy ;)
Patrzę sobie na to Euro i dochodzę do wniosku, że jednak nie wrócę do grania w battla. Zbiorę sobie ponownie kurduple, ale na półkę.

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

GromTG pisze:
Smh pisze:jedno jest pewne... nowe euro zmusiło krasnoludzkich graczy do wykminienia nowych rzeczy ;)
Patrzę sobie na to Euro i dochodzę do wniosku, że jednak nie wrócę do grania w battla. Zbiorę sobie ponownie kurduple, ale na półkę.
Spokojnie - euro nie powinno byc wyznacznikiem grania w battla w całej Polsce. Pracujemy nad tym powoli. :wink:

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

michal pisze:Fluffy mnie zainspirował do pogrzebania przy krasnalach i stworzenia czegoś niestandardowego. Oto co wyszło. Postaram się zrobić kilka testów w najbliższym czasie.

1 Runelord @ 378.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
Rune of Stone
Master Rune of Balance
Rune of the Furnace
Niestandardowe to jest granie bez kowadła :D

Żeby nie być gołosłownym np. czymś takim:
LORD (293/600)
Runelord (generał, tarcza, Ro Stone, Ro Preservation, Ro Resistance, MRo Ballance, Spelleater, Ro Furnance)

HERO (165/600)
Thane (BsB, Ro Fire, MRo Gromril, Ro Preservation, Ro Resistance, Ro Furnance)

CORE (630/600+)
30 Quarrellers (gw, sztandar, muzyk)
15 Quarrellers (gw, rangers, sztandar, muzyk)

SPECIAL (1192/1200)
29 Hammerers (sztandar, MRo Grungni, muzyk)
29 Hammerers (sztandar, muzyk)
Grudge Thrower (Ro Accuracy, 2x Ro Penetrating)
Cannon (Ro Forging, Ro Burning)
Cannon (Ro Forging)

RARE (120/600)
Organ Gun

RAZEM 2400/2400
Nie licząc kilku pierwszych bitew, całą 8 edycję gram bez kowadła i wcale za nim nie tęsknię. Niemniej jeśli chodzi o granie turniejowe w tej edycji to będzie raptem kilka lokali i jeden master (Arena) na krzyż, bez wybitnych wyników (2 miejsce na lokalu reszta poniżej podium). Zatem trudno powiedzieć, czy turniejowo bez kowadła można coś osiągnąć.

Powyższa armia to jeden z kilku wariantów powstałych na nowy draft. Jednym z ważniejszych kryteriów w/g których ją układałem była możliwość wystawienia armii w 100% w metalu. Nie bawiąc się w takie rzeczy można z niej więcej wycisnąć.

Udało się wczoraj spotkać z TK kumpla i przetestować. Wylosowaliśmy oficjalną mapkę ETC nr 2.

Kumpel wyskoczył ze swoim egzotycznym TK: 2x40 szkieletów tarcza/miecz, 4 wózki, Sfinks, Casket, Hierotytan, 2x skorpion, 2x klopka, 14 łuczników, 2x3 sępy, 2x Tomb Prince, 2x Necrotec, 2x Duży Licz (jeden z nehekarą, drugi z deathem).

Kumpel wygrał stronę, ja się wystawiłem pierwszy w lewym górnym rogu (maszynki od lewej klopa, ognisty cannon, cannon, organy)
przed nimi hammki z wardem obok nich kolejne hammki, następnie (między lasem a wzgórzem kusznicy w formacji 15x2) i na koniec między nimi a wzgórzem rangersi pod skosem w dwóch szeregach (chodziło o to, żeby 45 kusz mogło naparzać do szkieletów z magami).

Kumpel od lewej wystawił (przy krawędzi) dwie klopki, przed nimi łuczników i przed łucznikami jedne sepy, za wzgórzem Sfinks, Casket i Hierotytan, na wzgórzu drugie sępy, dalej w prawo dwa klocki (w bliższym wzgórza liczki, prince i necrotec, w dalszym prince-generał i necrotec), a na koniec rydwany.

Wygrałem zaczynanie (6tka!)

1 moja:
Stoję i strzelam ;) Cannony zdejmują klopki i dwóch łuczników (później wyleczył ich do pełnego stanu), klopa misfire i zacina się na dwie tury, kusznicy zdejmują około 10 szkieli z oddziału z liczkami.

1 TK:
Rusza wszystkim prócz Sfinksa, Casketu i Hierotytana, Wózki nie zdają swift reforma więc tylko się reformują zamiast ruszyć, jedne sępy zasłaniają oddział z liczkami. W magii chyba nic nie weszło.

2 moja:
Ruszam hammererów do przodu, żeby straszyć sępy szarżą (miały za daleko jeszcze na szarżę do maszyn, a gdyby się zbliżyły to wejdą w zasięg hammererów, którzy mogą się na nich rozpędzić i lecieć w kloce/sfinxa), reszta strzela - cannony po sępach i liczkach licząc na ich niezdany look out sir (jeden sęp spadł, drugi cannon nie doleciał), kusznicy zdejmują drugiego sępa.

2 TK:
Carriony do przodu, Sfinks wychodzi na wzgórze, klocki lekko do przodu, żeby liczki miały zasięg 24" do moich kloców ale nie wchodziły w zasięg organków, skorpiony wykopują się tuż przed cannonami, rydwany leciutko do przodu. Z magii wchodzi mu duże popchnięcie, które jednak niewiele zmienia (łucznicy i sępy, sfinx i rydwany do przodu).

3 moja:
Szarża hammererów z wardem na 3 sępy (na 7+, doszli), drudzy hammererzy mają szarżę na 10+ więc decydują się na marsz do przodu, klopa schodzi nieco z celu i zabija w sumie koło 4 szkieli z oddziału z liczkami, kusznicy robią egzekucję samotnemu sępowi, organki i cannony (grapeshot!) robią to samo skorpionom. Hammerersi po anihilowaniu sepów (kosztem zdaje się dwóch krasnoludów) stoją przed dylematem - overrun na 10+ w Sfinksa i wystawienie się na flank szarżę od szkieli lub reformu po wygranej walce i przyjęcia w następnej szarży Sfinksa. Wybrałem reform (5x6) i chciałem się ustawić tak, żeby Sfinks wystawił flankę na kontrszarżę drugich hammererów, ale jak później zmierzyliśmy za mało ich skręciłem i w efekcie kontrszarża się odwlekła o jedną turę (spory błąd).

3 TK:
Sfinks szarża w hammererów z wardem, rydwany wjeżdżają na wzgórze obok rangerów, klocki trochę do przodu, żeby kontrować ewentualne ruchy hammererów nie wchodząc jednocześnie w ich zasięg. Łucznicy zadają drugi wound na katapulcie (szczęśliwa 6tka). Sfinks zabija kilku hammererów, ja w odwecie zadaję 1 ranę i zdaję brejka.

4 moja:
Drudzy hammererzy lekko do przodu żeby wejść w boczną sfinksa. Rangerzy reform 3x5 żeby przyjąć wózki na klatkę lub skontrować szarżę w dużych kuszników, kusznicy prują do oddziału z liczkami (kilka szkieli do piachu), cannony tłuką po rydwanach (jeden niedolot, jeden rydwan do piachu), klopa po oddziale z liczkami (znowu zniosło i niewiele zabiło), w walce Sfinks słabo trafiał więc odpalił breath więc w efekcie znowu kilku hammererów do piachu, zwrotnie znowu tylko jedna rana.

4 TK:
Rydwany szarża na rangersów (stand & shot zadał 1 ranę), klocki stoją (po bitwie stwierdził, że to był błąd - trzeba było zrobić reforma w kreskę nienaruszonym oddziałem i przyblokować drugich hammerersów), Sfinks mieli kolejnych kilku hammererów, zwrotnie znów jedna rana. Rydwany rzucają na impact hity 13tkę, myślę sobie "no to po zawodach", ale zadaje raptem 3 rany (plus jeszcze 4 z obsługi i koni), zwrotnie zadaję 1 ranę i zdaję steadfasta.

5 moja:
Drudzy hammererzy szarża w Sfinksa, kusznicy stwierdzają, że rangersi teraz sobie poradzą i trzeba pruć po szkieletach. Klopa siada (jedyny hit przez całą grę) na dużych szkielach, kusznicy poprawiają, spada w sumie kilkunastu (Ironcurse Icon kilku ocalił), cannony z braku lepszych celów próbują ustrzelić liczki, przy czym ze względu na bliskość dużych hammerersów muszę deklarować strzał jednym z nich na 6" od liczki (oczywiście przestrzelone). Drugi cannon siada ale drań zdaje look out sir. Zadaję akurat dwa ostatnie woundy Sfinksowi i nie ratuje go nawet regeneracja 6+ od Hierofanta czy czegoś tam (kumpel zapomniał o niej w poprzednich rundach, stwierdził, że nie będzie rzucał za minione rundy), w związku z czym stoję przed dylematem reform czy overrun (dużym oddziałem). Overrun na 8+ oznacza, że wpadnę w 14tkę łuczników, reform oznacza, że mogę nie zobaczyć już walki (bo oddział z liczkami odsunie się i będę szarżował na 10+) a na dodatek łucznicy mogą w końcu odstrzelić klopkę. Wybrałem overrun, niestety brakło cala do wroga. Pozostała 9tka hammererów z wardem i Runelordem obraca się (reform po wygranej walce w dwa szeregi po 5) w stronę łuczników, wystawiając na przynętę flankę oddziałowi z Liczkami (chciałem, żeby mnie zaszarżował, bo uznałem, że mnie nie wybije a mam szansę ubić jego duże liczki i ustać na stubbornie. W sumie teraz się zorientowałem, że klopa nie powinna strzelać w tej turze (jeden załogant a w poprzedniej strzelała). Mogło to trochę zmienić, bo te dodatkowe 3 ataki z ostatniego szeregu mogły (teoretycznie) zabić 2 ostatnich hammererów z oddziału Runelorda, ale statystycznie szanse na to były raczej małe (trafia na 4+ z przerzutem, rani na 5+, save na 5+). Rangersi toczą heroiczny bój tracąc 5tkę i zadając 2 rany w odwecie, brejk zdany na 7

5 TK:
Ma dwie dalekie szarże klockami - generalski oddział na 10+ w tył 9tki z Runelordem, oddział z liczkami na 8+ chyba. Deklaruje szarżę oboma ale dochodzi tylko oddział z liczkami. Łucznicy robią swift reforma (na swojej Ld!) i ruszają do przodu. Kumpel z 5 kostek ładuje obniżanie o d3 Toughness i Strenght na oddziale Runelorda, ale obniża o 1. Z miscasta (przerzuconego za earthen rod) traci level i ten czar. Jego Prince rzuca challenge, Runelord pędzi ochoczo, żeby zmniejszyć ilość ataków w oddział i generalnie utłuc nierozważnego Princa. Zadaje mi ranę (niezdany save na 4+ z przerzutem :P) i zabija kilku hammererów, zwrotnie ranię liczkę z deathem i zdaję stubborna (po przerzucie). Następnie reformuję się w dwa szeregi po 3.

6 moja:
Hammererzy z BSB szarżują od tyłu na łuczników (jestem bliżej niż 5" więc automatycznie dochodzę), kusznicy szarżują w rydwany żeby uratować dwóch ostatnich rangersów (boję się, że jest o rundę za późno), maszynki nie strzelają, żeby nie wybuchnąć (poza tym nie bardzo jest w co). Łucznicy anihilowani (kumpel ich zdjął nawet nie rzucaliśmy), rydwany zabijają jednego rangersa same ginąc, więc punkty uratowane a sam zdobyłem rydwany. Runelord dostaje kolejną ranę (z 2 ran wysejwowałem tylko jedną na 4+ z przerzutem), dwuręczne młoty anihilują liczkę z deathem, sam tracę chyba jednego hammerera albo wcale i zdaję stubborna. Kumpel reformuje oddział tak, żeby drugim szkieletom umożliwić szarżę w bok hammererów.

6 TK:
Oddział generalski szarżuje w bok hammerersów z Runelordem. Magię powstrzymuję (z 6 kostek dodatkowy atak na szarżujący oddział, nie było IFki więc zjadaczkę wreszcie użyłem), redukuje mnie do 2 hammererów i Runelorda, w pojedynku nie ma ran, zwrotnie zadaję jedną ranę na necrotecu (z dwóch ataków na 3+ tylko jeden trafił), zdaję stubborna (po przerzucie).

Podliczamy punkty - kumpel ugrał na mnie połowę rangersów i hammerersów z wardem czyli jakieś 321 pkt, sam oddał ponad 1000, zatem 15:5 dla mnie.

Kości były w porządku, nie pamiętam spektakularnych pechów, zazwyczaj rzucałem statystycznie lub troszkę nadstatystycznie. Dzięki temu TK miały straszny kłopot, żeby przepchnąć jakikolwiek czar. Raptem trzy razy coś weszło - raz jak wpuściłem, bo potrzebowałem kostki na resztę jego fazy magii (duże popchnięcie, niewiele zmieniało i tak), raz rzuciłem podstatystycznie (z 3 kości nie rzuciłem 10) i weszło małe obniżenie T i S na oddział, który nie walczył w trakcie działania tego czaru, raz weszła IFka. Maszynki działały niezgorzej (wyeliminowane klopy przeciwnika w turze pierwszej ale mój stone thrower misfire), oddziały robiły co do nich należało zabijając i samemu nie ginąc. Z pierwotnego planu zmasowania ostrzału na oddziale z liczkami i odwaleniu ich z cannonów niewiele wyszło, ale i tak jestem generalnie zadowolony ze swojego grania. Błąd z ustawieniem hammerersów przed szarżą Sfinksa i zbyt późna szarżą wspomagająca rydwany mogły mnie kosztować bitwę, na szczęście kostki mnie poratowały.

Mam nadzieję, że nie zanudziłem.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

ogólnie gratz! dobrze skopać czasem kości :D
Danrakh pisze: W sumie teraz się zorientowałem, że klopa nie powinna strzelać w tej turze (jeden załogant a w poprzedniej strzelała).
a to skąd się wzięło? ;)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

@danrakh
podoba mi sie idea z dwoma duzymi oddzialami hammerersow.
bede musial przetestowac :D
Wózki nie zdają swift reforma więc tylko się reformują zamiast ruszyć
wozki to rydwany tak? nie mam RB i AB do TK pod reka ale czy rywany nie maja czasem darmowych reformow?
Smh pisze:
Danrakh pisze: W sumie teraz się zorientowałem, że klopa nie powinna strzelać w tej turze (jeden załogant a w poprzedniej strzelała).
a to skąd się wzięło? ;)
pozostalosci po poprzedniej edycji. teraz juz tej zasady nie ma :D
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Morsereg pisze:@danrakh
podoba mi sie idea z dwoma duzymi oddzialami hammerersow.
bede musial przetestowac :D
Wózki nie zdają swift reforma więc tylko się reformują zamiast ruszyć
wozki to rydwany tak? nie mam RB i AB do TK pod reka ale czy rywany nie maja czasem darmowych reformow?
mają ;) fast

Morsereg pisze:
Smh pisze:
Danrakh pisze: W sumie teraz się zorientowałem, że klopa nie powinna strzelać w tej turze (jeden załogant a w poprzedniej strzelała).
a to skąd się wzięło? ;)
pozostalosci po poprzedniej edycji. teraz juz tej zasady nie ma :D
ufff :P
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Morsereg pisze:wozki to rydwany tak? nie mam RB i AB do TK pod reka ale czy rywany nie maja czasem darmowych reformow?
Smh pisze:
Danrakh pisze: W sumie teraz się zorientowałem, że klopa nie powinna strzelać w tej turze (jeden załogant a w poprzedniej strzelała).
a to skąd się wzięło? ;)
pozostalosci po poprzedniej edycji. teraz juz tej zasady nie ma :D
Tak, wózki to rydwany, teraz już chyba nie są fastem dlatego nie mają darmowych reformów, ale głowy nie dam.

Natomiast co do poprzednioedycyjnych zaszłości, to faktycznie nie zwróciłem uwagi na fakt, że ta zasada już nie obowiązuje. Oh well, wałowałem się przez całą 8 ed. ;)
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Danrakh pisze: Tak, wózki to rydwany, teraz już chyba nie są fastem dlatego nie mają darmowych reformów, ale głowy nie dam.
nie są fast cav


*sorry za wprowadzenie w błąd, poszedłem za AB
Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, o 18:08 przez Smh, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Nie. Są normalnym regimentem, TK straciły bezpowrotnie fasta na rydwanach na nowym podręczniku.

Pozdrawiam

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

2400 Pts - Dwarfs Roster

Runelord (1#, 248 pts)
1 Runelord, 248 pts (General; Hand Weapon; Gromril Armor; Shield)
1 Runic Armor (Rune of Stone)
1 Runic Talisman (Spelleater Rune x2)

Thane (1#, 165 pts)
1 Thane (Battle Standard Bearer), 165 pts (Hand Weapon; Gromril Armor; Battle Standard Bearer)
1 Runic Weapon (Rune of Fire)
1 Runic Armor (Master Rune of Gromril; Rune of Preservation; Rune of Resistance)
1 Runic Talisman (Rune of the Furnace)

Thane (1#, 99 pts)
1 Thane, 99 pts (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Gromril Armor)
1 Runic Armor (Rune of Stone)
1 Runic Talisman (Master Rune of Challenge)

Master Engineer (1#, 70 pts)
1 Master Engineer, 70 pts (Hand Weapon; Gromril Armor)

Thunderers (10#, 140 pts)
10 Thunderers, 140 pts (Hand Weapon; Dwarf Handgun; Light Armour)

Thunderers (10#, 140 pts)
10 Thunderers, 140 pts (Hand Weapon; Dwarf Handgun; Light Armour)

Dwarf Warriors (40#, 425 pts)
39 Dwarf Warriors, 425 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armour)
1 Veteran (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armour)

Hammerers (30#, 440 pts)
29 Hammerers, 440 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armour; Stubborn)
1 Gate Keeper (Always Strikes Last; Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armour)
1 Runic Standard (Rune of Slowness x1)

Hammerers (5#, 66 pts)
5 Hammerers, 66 pts (Always Strikes Last; Musician Mus; Hand Weapon; Great Weapon; Heavy Armour; Stubborn)

Artillery Battery (5#, 170 pts)
1 Grudge Thrower, 170 pts (Rune of Accuracy; Rune of Penetrating x2; Stone Thrower)
3 Crew (Hand Weapon; Light Armour)
1 Engineer (Hand Weapon; Light Armour)

Artillery Battery (5#, 150 pts)
1 Grudge Thrower, 150 pts (Rune of Accuracy; Rune of Burning; Rune of Penetrating x1; Stone Thrower)
3 Crew (Hand Weapon; Light Armour)
1 Engineer (Hand Weapon; Light Armour)

Artillery Battery (5#, 145 pts)
1 Cannon, 145 pts (Rune of Burning; Rune of Forging; Cannon)
3 Crew (Hand Weapon; Light Armour)
1 Engineer (Hand Weapon; Light Armour)

Artillery Battery (5#, 140 pts)
1 Cannon, 140 pts (Rune of Forging; Cannon)
3 Crew (Hand Weapon; Light Armour)
1 Engineer (Hand Weapon; Light Armour)

Koncepcja ukształtowana po dniu dzisiejszym.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Katapultę metalową nowoedycyjna tez chcesz? :mrgreen:

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Fluffy pisze:Katapultę metalową nowoedycyjna tez chcesz? :mrgreen:
Fluffy, czy to na pewno dobry temat ???

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Fluffy pisze:Katapultę metalową nowoedycyjna tez chcesz? :mrgreen:
Nie Fluffy, nie chcę ;) Dwa fineciasty wystarczą, mam pilniejsze wydatki ;)
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Nowy pomysł na ojro, thundzi z racji bolesnego braku organek i nieskuteczności kuszoli w ogarnianiu śmiecia, a lordem tarczownikiem raczej nie gram ale może i warto się przerzucić?

generał: Lord, shieldbearers, Stone, Resistance, Preservation, Furnace, dwurak
Kowadło: Spelleater, dwurak
BSB: Gromrill, Resistance, Preservation, Fire

30 Warriors FCG, dwuraczki
10 Thunderers
10 Thunderers
30 Hammerers FCG
5 Hammerers, muzyk, tarcze
5 Miners
5 Miners
Klopa S5, przerzut, engineer
Klopa S4, przerzut, Fire, engineer
Cannon engineer, Forging

W lordach 597, więc Stone na kowadło nie wejdzie. Myślę czy Fire wrzucać na klopę czy Cannona, bo ostatnio przy zestawieniach kowbojów Dragonhelm+drugi Dragonbane Gem nie było jak tego ugryźć a klopa z fire w dużą potworową podstawkę nawet trafia. Może jedni kuszorangerzy zamiast thundów i może jedni minerzy wylecą kosztem powiększenia Warriorów.
Any ideas?

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

aj lajk , its najs. kowboj wez warda na ogień to nie kowboj.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

ODPOWIEDZ