nowe modele i unity?

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Re: nowe modele i unity?

Post autor: bott »

no wiesz zawsze możesz grać na nim funowo :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1530040a

I tyle wiem. Pewnie jakieś przerzuty, bonusy do trafień na pewno lepsze ubijanie potworów (na które jest moda) etc. Może polepszenie zasięgu ( [-o< )... nie wypowiem się bardziej. Dla mnie, który tanio nabył 24 łuczników byłby to bohater wymarzony do swej roli... obstawiam iż skoro ten sam gość maczał palce w Gwardii to to może być mały klon Marbo. :wink:


Hmmm... Funowo... hmmm... :P

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Cóż bawiąc się w wishlist to bym stawiał, że ma KB na monstery z łuku. :P

Ale cóż zapewne już od środy-czwartku ktoś z naszej braci zobaczy lub nawet będzie mieć booka to się wszystkiego dowiemy...
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

Co do KOIC to żadna większa Ld czy WS mi nie potrzebne tam niż jest ale I4 by się bardzo przydała i byłoby super.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Ludki oswiece Was czemu Husaria miała pod sobą każda inna jazde. NIe dlatego ze byli niesamowicie bogaci czy mieli ciezkie płyty na sobie tylko że trenowali po 6-7 godzin dziennie. Zarówno sami jak i w grupach. Nie zajmowali sie innymi rzeczami ani nie pracowali. Jako jedyna formacja w wojsku byli zwolnieni od wystawiania wart w obozach bo wszyscy mieli do ich umiejętności taki wielki szacunek. I tu zgodze sie z przedmowca jest jakies nieporozumienie że imperialna elita jakim były zakony maja inicjatywe nizsza od dziesiatek zawodowych ale mimo wszystko wojakow jakimi sa Swordmeni:) No ale to wkoncu tylko gra wiec jak dadza WM na demigryfie to im prawie wszystko inne wybacze:) Pozatym 2 tygodnie temu statystyki czołgu (wiem bo sprawdzałem)były dokladnie takie same jak dzisiaj wiec niema co za wczesnie lamentowac ze mu T zmiejszyli:)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Takie podsumowanie z Warseera:
I have seen the new army book, but was so busy I forgot to mention it... this stuff is true...

Warrior priests still generate dispel dice, same with Arch lectors and the War altar boosts are still good
They dont generate dispel dice anymore, though they can channel both power and dispel dice
Their prayers are improved: 1 that makes the whole unit reroll wounds. 1 that gives the unit 5+ in closecombat, and then we have old soulfire that now gives flaming attacks to the unit and damages models in basecontact with the priest

Griffonbanner same as usual for 60pts
Runefang is still in the book at 85pts
Helm of the ratslayer. fear to everyone, terror to skaven but skavens hate the model wearing it. 15pts
AOMI 1+AS and 6++ for 50points
Steelstandard. ignore -movement from barding and reroll 1's on the charge, flee and pursue
Mace of helstrum 50pts
Van horstmans speculum still there at 40pts
Ring of volans
and the white cloak reworked at 50pts

All state troops except spearmen have gone up 1 points (including crossbows, handgunners and greatswords)
Detachment rule: Detatchments now counts for the same point cost as the parent unit (for example core, special etc.)
They gain the same special rules as the parent unit (stubborn, stupidity etc) and also get the same prayer as the parent unit.

Mortars will be s2(6) big plate and get a 33% point increase aswell. Great cannon gets a 20% point increase. Steam tank now works differently with a steamengine missifirechart. It moves d6 random move per steampoint used up to 5 and causes d6+d3 per steampoint impact hits.

Witchhunters get some sort of "assassin type role in the army.
After deployment you pick a model to "accuse of heresy!" ::heretic:: and then the witchhunter will be extra strong against that model.

Regular knights have gotten a pointdrop by 2pts And there will be mounted reiksguardknights at 27pts. They are like normal inner circle knights but also stubborn.

Engineers can now either pass their BS on to one war engine per turn OR reroll a dice
Griffons are down to 170pts
The stank will have t6 , the stank has +1 AS instead. + the rules are different now
The effectivness of the main cannon and the steam gun is dependant on how many steampoints you spend on it that turn. the steamtank moves d6 random move per steam point (so it could in theory charge 30") and it does d6+d3 per steampoint impacthits
Yes it has a special blowing the boiler missfirechart now
And no, if you use 5 steampoints you would get d6+ 5d3 impacthits

The rules for sacrificing flagellants have been remade so they can get +1t instead of that +1 combat res if i remember it right.
And if you use flagellants against the right unit they can wreak havoc...
Ah right forgot to mention that. There is no unit limit anymore on them :icon_eek:
The hellstorm rocketbattery will fire d3 s3 small templates and fire like a normal stonethrower except allways indirect fire so its not a huge nerf. Could potentialy hit 63 models in 1 shot :icon_question: :icon_twisted:

Helblaster - still BS shooting style though it can use the BS of an engineer.
when the helblaster missfires will on the first missfire roll, shoot half the shots, on the second missfire roll that turn, roll on the blackpowder chart and third roll all barrels roll 10 and the cannon explodes

Sorry if you guys know all this already.
I'm happy for the knights, they needed a boost.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

Cord pisze:Dla porównania krasnoludzie twierdze są może położone w nieprzyjaznym środowisku ale rzadko kto je atakuje, do tego większość wojska krasnoludów to pospolite ruszenie. .
smiechlem
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

dzieki, Bizim. ;)
To info wyglada smakowicie!
Szkoda ze nie jest opisany celestial hurricane i demigryfy...duzo by to wyjasnilo

Podoba mi sie info o knightach i which hunterze :mrgreen:

Super , ze drugie zrodlo potwierdza info o detkach, choc nie do konca kminie o co kaman z tymi slotami, ze niby jak mam GS'y i 2 detki halabard, to ze mam 3 sloty special zajete?

Moglby ktos zrobic pelne podsumowanie info? Sam bym to zrobil, ale na telefonie nie dam rady :(

PS: fuck yeah, gunline :mrgreen: ciekawe czy ten prayer z flaming atakami dziala na muszkiety, jesli tak, to moge grac z samymi wampirami :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Morsereg pisze:
Cord pisze:Dla porównania krasnoludzie twierdze są może położone w nieprzyjaznym środowisku ale rzadko kto je atakuje, do tego większość wojska krasnoludów to pospolite ruszenie. .
smiechlem
Slowo daje... najlepszy Prima Aprilisowy zart jaki czytalem... ;p
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Mi się wydaje, że to ciągle jest to samo źródło. :P


Co do gun line'a to należy pamiętać, że inżynier według tego ma dawać +1 do BS tylko war maszynom. :P


Ech a już sobie wyobrażałem te hordy kuszników i nawet zacząłem sobie szacunkowo liczyć ile ich mogę wystawić... Ale zobaczymy, bo taka detka 20 kuszników ze stubbornem, + 1 do hita i wrzuconymi flameingami/AP może być ciekawym dodatkiem.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Ludki oswiece Was czemu Husaria miała pod sobą każda inna jazde.
Bo nie starli się nigdy z Kirasjerami z prawdziwego zdarzenia, a mieli przeciwko sobie głównie poślednie typy jazdy? :P
Ale mobilności nie można im odmówić.

Rycerze to nie elita w Imperium. Ani stanem ani umiejętnościami. Bo co trzeba, aby zostać rycerzem? Przeżyć służbę w rajtarach (czyli strzelanko)? Urodzić się szlachcicem? Złożyć śluby? I masz, jestem pan rycerz w którymś z dziesiątków z zakonów, począwszy od reiksgwardii (to jest elita), poprzez Rycerzy Pantery (też dobrzy) na pijaczkach-szlachetkach pokroju mego ulubionego Zakonu Czarnych Niedźwiedzi, którzy znają chyba każdą karczmę na terenie Averlandu i w jego okolicach (a jak plotka głosi to swą nazwę wzięli od jednej z takich karczm... lepiej przy nich tego nie powtarzać, bo się dostanie w ryj). Strasznie zróżnicowani.
Tych rycerzy porównałbym raczej do zwykłych kopijników z początków XVI wieku (mowa oczywiście o Zachodnich formacjach, pokroju francuskich kompanii ordynansowych). Dyscyplina, manewrowanie, ochrona skrzydeł głównej siły armii - wielgachnych bloków piechoty z długą bronią drzewcową. Dlatego są w Core, a lepsi od nich (elita zakonna) w specjałach.

Nie ma tutaj jakiś morderczych testów - chłop idący do wojska, bohaterski, silny, wykazujący się umiejętnościami, zakapior może co najwyżej dosłużyć się służby w Gwardii Elektorskiej, a w jej rezultacie, pod koniec swej kariery dorobić się szlachectwa. To jest elita, która w każdym starciu musi dowieść swej wartości. A rycerze?


All state troops except spearmen have gone up 1 points (including crossbows, handgunners and greatswords)


Jeeeeeeeeeeee! Moi misio pikinierzy z tarczą będą kosztować tyle co goły halabardnik! Jeeee!
Kusznicy, muszkieterzy... czyli teraz tanie strzelanko piesze to łucznicy.

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

No parę spraw to wyjaśnia ciekaw jestem jak się helbaster będzie spisywać z takim combo jak BS Inżyniera i +1 do trafienia z wózka :D do tego fajnie że zmienili to że zamiast +1 do CC w Biczownikach dostaną +1 T , uważam że jest to korzystniejsze… szkoda tylko tego przyciętego Moździerza gdzie od teraz będzie walił podobnie jak wcześniej dużym wzornikiem tylko niestety z S2 ;/

P.S zapomniałem wspomnieć o bardzo ciekawych nowych modlitwach kapłanów :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

kurka, nie wiem, czy dobrze rozumiem (tzn, nie moge w to uwierzyc)
GS'y z cpt,ksiedzem i czarusiem w okolicy hurricanum, posiadajacy 2 detki halabard tworza jakies turbo-super-mega-uber-combo..... Tworcy musieli cos takiego przewidziec, do cholery...

Co wiadomo o ograniczeniach detek? Moga szarzowac na co innego niz parent? Moga byc szarzowane?
Obrazek

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Jak mozna tak zjebac rakietnice? Toz to zal jest ...
To samo tyczy sie mozdzieza

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Tworcy musieli cos takiego przewidziec, do cholery...
Czego nie przewidzą twórcy to przewidzi Euro. :P
Zobaczymy teraz czy jedna dętka włóczników z tarczami (w cenie halabardnika bez tarczy), z magiem, się do czegoś przyda. Będzie determinacja, będą przerzuty... może cholernego powozu nie będzie i będzie fajnie.

Awatar użytkownika
Ludvik
Wałkarz
Posty: 84

Post autor: Ludvik »

Martin von Carstein pisze:
Ludki oswiece Was czemu Husaria miała pod sobą każda inna jazde.
Bo nie starli się nigdy z Kirasjerami z prawdziwego zdarzenia, a mieli przeciwko sobie głównie poślednie typy jazdy? :P
Mój Boże, nareszcie ktoś to napisał... A ja mogę tylko przyklasnąć. Rzplita nie toczyła za bardzo (wyjątek - Szwecja) wojen z armiami zachodnimi, więc jakim prawem porównujemy husarię do ciężkiej (o wiele cięższej od husarii) jazdy francuskiej/niemieckiej/angielskiej?

A co do inicjatywy na KO to może pełna płyta na grzbiecie trochę wpływa na ich szybkość reakcji? Jak dla mnie to fluffowo uzasadnia czemu mają 3 tak jak reszta armii (która nosi przecież tylko napierśniki, albo w ogóle nic). Swordmani mają 4, bo uczą się walki mieczem - kiepską do walki w szyku, ale szybką i manewrową bronią.
"I made one mistake in my life, I should've burned Berlin!" - Napoleon I Bonaparte

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

restrykcje euro obejmuja gry towarzyskie/domowe?
Obrazek

dumny puchacz
Mudżahedin
Posty: 222

Post autor: dumny puchacz »

Oczywiście, Twój domowy sędzia jeszcze Ci nie powiedział? :lol2: :wink:

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

niee euro jest tylko na turniejach... chyba że chcesz sobie pograć towarzysko na euro ale to już twoja sprawa 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ludvik
Wałkarz
Posty: 84

Post autor: Ludvik »

Jeżeli tak sobie ustalisz z przeciwnikiem to tak. Albo nie. Ale jak chcesz pograć na polskich turniejach, to polecam trenować jednak z ETC.
"I made one mistake in my life, I should've burned Berlin!" - Napoleon I Bonaparte

Zablokowany