nowe modele i unity?
Moderator: #helion#
Re: nowe modele i unity?
Tak chodziło o shrina, a własciwie o 2. Koles zrobil to dwa razy i powiedział ze zostaje czyli najwyzej mnie zwałował ale to niechcacy bo by początkujący. Ale to jest standart w tej armi wiec rakietnica była ok.
Nie ma co narzekać na zmienione zasady moździerzy, wprawdzie będą teraz mniej uniwersalne (i niestety droższe), ale znajdą zastosowanie na niektóre unity i będą je czyścić nawet lepiej niż kiedyś, np.:
-trafienie w WL: kiedyś zabijało średnio 1/4 trafionych modeli (zranienie na 4+ i armor save na 4+); obecnie to będzie zabijać 1/3 trafionych (zranienie na 5+ i nara)
-trafienie w chaos knightów: wprawdzie wcześniej nie obierało się ich raczej za cel mortarów , ale skuteczność względem nich wzrośnie jakoś 3-krotnie
Generalnie każda ciężko opancerzona kawaleria będzie miała gorzej vs. new mortars.
-trafienie w WL: kiedyś zabijało średnio 1/4 trafionych modeli (zranienie na 4+ i armor save na 4+); obecnie to będzie zabijać 1/3 trafionych (zranienie na 5+ i nara)
-trafienie w chaos knightów: wprawdzie wcześniej nie obierało się ich raczej za cel mortarów , ale skuteczność względem nich wzrośnie jakoś 3-krotnie
Generalnie każda ciężko opancerzona kawaleria będzie miała gorzej vs. new mortars.
Panowie; bardzo nieładnie, nie było mnie raptem 2 dni a tu tak się rozpisaliście; jak wrócę z roboty czyszczę (kasuję) wszystkie posty w których padło słowo PDF
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Czy jak napiszę rozpiskę w formacie pdf to będzie to akceptowane na forum czy będzie to łączyło się z notorycznym szykanowaniem, także czy skan w pdfie zdjęcia figórki który nakleiłbym na podstawkę spotka się z ostracyzmem społecznym? Czy może lepiej użyć jotpega?#helion# pisze:Panowie; bardzo nieładnie, nie było mnie raptem 2 dni a tu tak się rozpisaliście; jak wrócę z roboty czyszczę (kasuję) wszystkie posty w których padło słowo PDF
relacja to żal pl. i nie w tym temacie; na szczęście machy ne zaliczyłem a najgorszy wynik 5:15; coś tam skrobnę pod wieczór...
@Murmi...Ty już wiesz co
można się wymienić pm-kami a nie pisać na beszczela na otwartym forum...kto chce ma czas, niech edytuje posty, kto nie chce jego problem...jak dzieci...
EOT
@Murmi...Ty już wiesz co
można się wymienić pm-kami a nie pisać na beszczela na otwartym forum...kto chce ma czas, niech edytuje posty, kto nie chce jego problem...jak dzieci...
EOT
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Trochę luzu nie zaszkodzi
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Ta dam znowu plotki, tym razem swego rodzaju podsumowanie nowego AB.
Cóż trzeba potestować... Wygląda to niestety nie tak fajnie jak się spodziewałem.
Szczególnie podrożenie całej piechoty, generała (i zabranie mu dawanie bannera), a w zamian tańszy arcymag, prieści i czołg to nie są rzeczy na które liczyłem w nowym booku. :/
Ok report on the book now:
Magic items are as i've said about them. steel banner is 35 points
General up with 15pts start with light armour and the hold your ground special rule. No ancient heirlom rule.
Grand master i think was up by 20pts and cannot choose demigryph mount
Archlector down by 25, altar up by 50, only has power lvl 4 banishment as spell now
Wizard down by 10
Captain up by 10 start with same as general
warrior priest down by 25pts same prayers as i said before.
witch hunters will be the same as the old captain price, and the "heresy rule" is that he gains reroll to hit and killingblow against the target. He gives his unit immune to terror ( it only causes fear to the unit) and himselfe is also immune to fear (not the whole unit). He reroll to wound against wizards, undeads and demons.
(core)
All heroes and chars that used to be able to ride pegasi can still do so. pegasi down by 5pts and got some upgrades like +1 stomp or reroll 1's on the charge.
All statetroops are up by 1 point except spearmen. Swordsmen are down to i3.
militia is up by 1 and archers goes down 1pts.
knights ( i correct myselfe here) is down by ONE point. and only 1 unit may be innercircle and ONLY that unit may take a magic banner.
(special)
greatswords are up by1 but can take magic banners
mortars are up by 33% and are s2(6)
great cannons are up by 20%
Flagellants are now a special unit (gets ws3!! ) and takes d6 s3 when sacrificing 1 dead= reroll to hit, 2dead = reroll to wound, 4+dead = +1t
Huntsmen are now special choice at same price as old handgunners and archers.
Demigryphs can take either halberds or lances (normal halberds)
(rare)
Helstorm (tutaj zapewne chodzi o helblastera tylko się pewnie pomylił gostek Bizim) is like before but with new missfire chart: 1 missfire, the rest of the barrels shoot half their number, 2 missfires, roll on blackpowderchart, 3 missfires, 30hits and the machine explodes. Can now use the engineers BS to fire
helstorm fires d3 s3 small templates. roll artillery dice + the number of template scatterdices ( allways counted as inderect fire)
Steamtank is now down by 50pts. the steamboiler works like you roll a artydice, if the number is higher than your current wounds or a missfire, roll on the missfirechart. to do this roll a d3 + the number of steampoints you generated.
gets d6 random move per steam point. steamgun now works like a breathweapon in CC aswell as shooting only that it works in CC every turn. The strenght of the steamgun depends on how much steampoints you put on it up to s6.
The light mobile gives a dispeldice, 6++ to all units within 6" and fires a boundspell power 4. s8 flaming magic missile that does d3wounds and pierce ranks like boltthrower. reroll wounds against undeads and demons
The heavens mobile gives +1 to hit in cc and has a boundspell that shoots a template that can do damage or turn the targeted unit towards a random direction.
Detachment rule is as i've mentioned. there was a list of special rules that passed from the parent unit to the detachment. i dont remember all of them
Cóż trzeba potestować... Wygląda to niestety nie tak fajnie jak się spodziewałem.
Szczególnie podrożenie całej piechoty, generała (i zabranie mu dawanie bannera), a w zamian tańszy arcymag, prieści i czołg to nie są rzeczy na które liczyłem w nowym booku. :/
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Wózek z nieba dodaje +1 tylko do CC (info z warseera).
Czołg - 250 pkt, zależnie od tego ile zużyjemy punktów pary, tyle siły będzie miał steam gun (aż do 6!!!).
Flagusy mają WS 3 i co turę dostają d6 s3 hitów (tzn. na życzenie, gdy chcemy ich poświęcić) - zależnie od wyniku dostajemy reroll hitów, woundów lub +1 To.
Witch hunter będzie miał reroll hitów i KB na wybrany model wroga, oraz reroll woundów na undead i deamons.
Pocisk z wózka lighta to balista z płonącym strzałem s8 d3 wounds.
Rycerze o punkt w dół, jeden oddział jest inner circle i może wziąć magic banner.
Greatswordzi 1 pkt w górę, mogą brać magic banner.
Swordmani mają In 3. Łucznicy po 7 pkt, huntsmeni w specialach po 8.
Kurde.... Bizim, ale z Ciebie ninja...
Ogólnie robi się z Imperium bardzo enigmatyczna armia. Raczej naporowa niż defensywna. Ale ja nie narzekam, będzie bardzo ciekawie. Newsy brzmią bardzo dziwnie, ale definitywnie grywalnie .
Czołg - 250 pkt, zależnie od tego ile zużyjemy punktów pary, tyle siły będzie miał steam gun (aż do 6!!!).
Flagusy mają WS 3 i co turę dostają d6 s3 hitów (tzn. na życzenie, gdy chcemy ich poświęcić) - zależnie od wyniku dostajemy reroll hitów, woundów lub +1 To.
Witch hunter będzie miał reroll hitów i KB na wybrany model wroga, oraz reroll woundów na undead i deamons.
Pocisk z wózka lighta to balista z płonącym strzałem s8 d3 wounds.
Rycerze o punkt w dół, jeden oddział jest inner circle i może wziąć magic banner.
Greatswordzi 1 pkt w górę, mogą brać magic banner.
Swordmani mają In 3. Łucznicy po 7 pkt, huntsmeni w specialach po 8.
Kurde.... Bizim, ale z Ciebie ninja...
To tyle w kwestii fluff/logika/GW - niewystawialny lord otrzymał wyższy koszt i nawet nie może siedzieć na mouncie własnych rycerzy... bida.Grand master i think was up by 20pts and cannot choose demigryph mount
Ogólnie robi się z Imperium bardzo enigmatyczna armia. Raczej naporowa niż defensywna. Ale ja nie narzekam, będzie bardzo ciekawie. Newsy brzmią bardzo dziwnie, ale definitywnie grywalnie .
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2012, o 15:03 przez Ludvik, łącznie zmieniany 1 raz.
"I made one mistake in my life, I should've burned Berlin!" - Napoleon I Bonaparte
Przechodziłem specjalne szkolenie u nordlandzkich witch hunterów.Kurde.... Bizim, ale z Ciebie ninja...
Swoją drogą jeśli swordsmen będzie kosztować 7 pkt z I3 to będzie najbardziej dziadową piechotą w booku. Miałem zamiar zrobić sobie ze 40 wzorowanych na Nordland Marines ale chyba te figurki przeznaczę na zmontowanie większej ilości łuczników czy włóczników (aby teraz wzięli na siebie rolę free company z poprzedniego booka).
Zresztą jeszcze zobaczymy dokładniej co i jak działa.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Ja już zrobiłem i pomalowałem, pół roku temu. Właśnie odkurzam dla nich miejsce na półce na najbliższe 4/5 lat .Bizim pisze: Swoją drogą jeśli swordsmen będzie kosztować 7 pkt z I3 to będzie najbardziej dziadową piechotą w booku. Miałem zamiar zrobić sobie ze 40
"I made one mistake in my life, I should've burned Berlin!" - Napoleon I Bonaparte
Pytania, wkoncu wiadomo jakie T ma Tank ? Z tym działem to naprawde mocne moze byc. Jesli chodzi o Flagusi to rzeba poswiecic az 3-4 zeby miec przezuty wszystkiego. A jak bedziemy miec pecha to sobie zajebiemy 5-6 swoich kolesi ?? Troche boli. Swordmeni mniejsza inicjatywa plus jeszcze zabrali inicjatywe...... Oj zabolalo:( Za to spory plus za to :Witch hunter będzie miał reroll hitów i KB na wybrany model wroga, oraz reroll woundów na undead i deamons niezly z niego moze byc kozak:)
The missfirechart for the steamtank isnt just BAD, it can be that it looses d3 steampoints that turn etc. So it might still be able to do its buissness.
On the charge it can do d6+d3xsteampoints spent s6. and in CC it does d3 s6 hits per steampoint to 1 unit
I can confirm that it is down to t6
The chance that the tank will have to roll on the missfire chart doesnt depend on how many steampoints you generate anymore. You nominate how many steampoints just like 7th ed. And yes to your question about consequences (chodzi o to, że missfire będzie bardziej bolesny jeśli zadeklarujemy więcej steam pointów)
Czyli chyba będę musiał sobie w końcu ten czołg kupić...
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
co dzien te same info tylko zmienia sie koszt lub zdolnosc czegos tam, serio poczekajcie jak ktos bedzie mnail booka w rekach, kogos od nas a nie same ploty dajecie.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Co masz na myśli?
Jak na razie to ciągle ta sama osoba odpowiada na pytania na warseerze odnośnie booka. Dlatego jest to raczej spójne.
Ja się po prostu nie mogę doczekać nowych laleczek i nowych zasad...
Ale przestrzegam wszystkich aby nie rozwalać sobie figurek z powodu tych plotek.
Jak na razie to ciągle ta sama osoba odpowiada na pytania na warseerze odnośnie booka. Dlatego jest to raczej spójne.
Ja się po prostu nie mogę doczekać nowych laleczek i nowych zasad...
Ale przestrzegam wszystkich aby nie rozwalać sobie figurek z powodu tych plotek.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Jeden wózek odwraca jednostkę w wybranym kierunku? Czym może zapobiec szarzy np. Te zdolności to pewnie bound spelle bo coś nie widzi mi się, żeby w każdej turze można było taki myk zrobić. Ciekawe jescze jaki jest tego zasięg i czy wózek ma jakieś drawbacki jak np. Mortis
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
WS 3 dla flagusów to bardzo dobrze - ale ich zasada d6 s3 idiotyczna - praktycznie nigdy nie będą mieli T4 a bardzo rzadko przeżuty wondów - ta zasada zdecydowanie na minus...
Co do czołgu ciężko wyczuć - na minus T6 ale reszta zasad w tym ruch na + - a zasada działa parowego doskonała - to dopiero będzie pierdol...
Może teraz pojawi się na stołach duet hebel i rakietka a w środku inżynier...
Co do czołgu ciężko wyczuć - na minus T6 ale reszta zasad w tym ruch na + - a zasada działa parowego doskonała - to dopiero będzie pierdol...
Może teraz pojawi się na stołach duet hebel i rakietka a w środku inżynier...