nowe modele i unity?
Moderator: #helion#
Re: nowe modele i unity?
w sobotę zamykam tę spamownię i będzie utworzony nowy temat, aby uczcić jakoś oficjalną premierę, tymczasem, dobrze by było abyście za bardzo nie spamowali i nie odbiegajcie od sedna dyskusji...dzięki z góry
Helion
Helion
Warseera i tak nikt nie pobije, 2 dni nieobecności, wracam a tu 30 stron spamu i lamentu nad AB-kiem, który jeszcze nie wyszedł, a ludzie piszący od słów "...widziałem dziś..." rozmijają się w podstawowych faktach; już nawet nie warto tam zaglądać a szkoda
widać jedno, będziemy mieli dalej uniwersalny podręcznik ale z dobrymi możliwościami defensywnymi jak i ofensem, różnica polega na tym, że bezkarnie karcić mortarami już nie będzie można; ja tam osobiście wolę taki styl gry gdzie trzeba się natrudzić zarówno przy zasłanianiu co bardziej newralgicznych punktów rozpiski jak i odpowiednio napierać na przeciwnika
widać jedno, będziemy mieli dalej uniwersalny podręcznik ale z dobrymi możliwościami defensywnymi jak i ofensem, różnica polega na tym, że bezkarnie karcić mortarami już nie będzie można; ja tam osobiście wolę taki styl gry gdzie trzeba się natrudzić zarówno przy zasłanianiu co bardziej newralgicznych punktów rozpiski jak i odpowiednio napierać na przeciwnika
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Hmmmm... ofensywni gracze na pewno będą mieć teraz łatwiej. Z pięciu slotów trzy zapełni się kurokotami (czyli trzeba kupić 18 kurokotów/wilków/niedźwiedzi/świń/czegoś potwornego.
Rycerzy się łatwo dostanie na Allegro, w sam raz się luźniej zrobi dla Knightów Perrych w mej armii). Kurokoty wytrzymałe, AS+1, AP, kilkanaście ataków (ale racze nie ma co się bawić w jakieś głębsze szeregi - marnowanie ataków. Ten rycerz na górze to tylko opancerzony dodatek, to demigryf zabijać będzie). Dwie armatki, gryfik, corowa kawaleria z bohaterami na konikach... może czołg? Jakoś to będzie. Brzydkie Demigryfy rozjadą wszelkich leszczy przed sobą.
Defensywa - raczej też dobrze. Jeżeli nie będzie czegoś ciekawszego do wpakowania w Slot specjal (jeden z dwóch, przecież GS i dwie armaty mus mieć) to znów bierzemy francowacie silne kurokoty jako wsparcie Linii Śmierci. 180 punktów za dwanaście potężnych ataków i AS +1? (lub AS+2)? Świetnie.
Póki co nie jest aż tak tragicznie (bo nie mam modeli mortarów. )... trochę koszty Imprezy pieszej mogą boleć... ale się zobaczy.
Zwłaszcza czekam na tych Huntsmenów. Skoro przenieśli ich o slot wyżej i dostali swego bohatera to coś grubszego się szykuję.
Rycerzy się łatwo dostanie na Allegro, w sam raz się luźniej zrobi dla Knightów Perrych w mej armii). Kurokoty wytrzymałe, AS+1, AP, kilkanaście ataków (ale racze nie ma co się bawić w jakieś głębsze szeregi - marnowanie ataków. Ten rycerz na górze to tylko opancerzony dodatek, to demigryf zabijać będzie). Dwie armatki, gryfik, corowa kawaleria z bohaterami na konikach... może czołg? Jakoś to będzie. Brzydkie Demigryfy rozjadą wszelkich leszczy przed sobą.
Defensywa - raczej też dobrze. Jeżeli nie będzie czegoś ciekawszego do wpakowania w Slot specjal (jeden z dwóch, przecież GS i dwie armaty mus mieć) to znów bierzemy francowacie silne kurokoty jako wsparcie Linii Śmierci. 180 punktów za dwanaście potężnych ataków i AS +1? (lub AS+2)? Świetnie.
Póki co nie jest aż tak tragicznie (bo nie mam modeli mortarów. )... trochę koszty Imprezy pieszej mogą boleć... ale się zobaczy.
Zwłaszcza czekam na tych Huntsmenów. Skoro przenieśli ich o slot wyżej i dostali swego bohatera to coś grubszego się szykuję.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2012, o 14:36 przez Martin von Carstein, łącznie zmieniany 1 raz.
Takie tam ploty z warseer:
detachment is quite long but let's say that you give to the detach: hatred, frenzy, hold the line, itp, stubborn, steadfast, stupidity if the parent unit has that ability & within 3
knights: option to replace lance &shield with great weapon
steam tank misfire chart: (hahahaha)
1-4 roll a d3: 1-2 no sp on engine this turn
3-4 no sp on steam gun this turn
5-6 no sp this turn
5: -d3 sp
6:-d6 sp + st & any unit in base contact 2d6 strenght 2 hits
7: roll d3: +that roll of sp, that roll= wounds sto the st
8: st goes boom & all units within 6 suffer 2d6 str 4 hits
detachment is quite long but let's say that you give to the detach: hatred, frenzy, hold the line, itp, stubborn, steadfast, stupidity if the parent unit has that ability & within 3
knights: option to replace lance &shield with great weapon
steam tank misfire chart: (hahahaha)
1-4 roll a d3: 1-2 no sp on engine this turn
3-4 no sp on steam gun this turn
5-6 no sp this turn
5: -d3 sp
6:-d6 sp + st & any unit in base contact 2d6 strenght 2 hits
7: roll d3: +that roll of sp, that roll= wounds sto the st
8: st goes boom & all units within 6 suffer 2d6 str 4 hits
tilt112 pisze:Jeszcze tylko 40 Stron i przebijemy dzial "pytania początkujacego" z 2008r.
Ten powstał pod koniec 2011
Bizim licze że rozkręcisz tą impreze < kufel na stół>
No postaram się, jak prawdziwy gadatliwy Nordlandczyk.
Ale i tak muszę trochę w końcu pomalować.
Na wojennym serze pojawiła się kolejna osoba mówiąca, że ma booka.
- Twierdzi, że zwarzywienie grand mastera jest prawdziwe. Tj drożeje, może jeździć tylko na koniu i daje po prostu ITP oddziałowi rycerstwa (kurczakom lub kawalerii).
- Na kawalerii jest ciągle opcja great weaponek oraz lanc+tarcz. Nie ma żadnych halabard czy młotów.
- Jest jeszcze mowa o czołgu:
Tia wiem, że wygląda dziwnie bo nie jest wyjaśnione czemu jest dwa razy wynik 5 i 6 oraz jaki mają wpływ wygenerowane SP na tą tabele.steam tank misfire chart: (hahahaha)
1-4 roll a d3: 1-2 no sp on engine this turn
3-4 no sp on steam gun this turn
5-6 no sp this turn
5: -d3 sp
6:-d6 sp + st & any unit in base contact 2d6 strenght 2 hits
7: roll d3: +that roll of sp, that roll= wounds sto the st
8: st goes boom & all units within 6 suffer 2d6 str 4 hits
- Zasada detek w skrócie
- i na koniec zasady tego specjalnego tucznika monster hunteradetachment is quite long but let's say that you give to the detach: hatred, frenzy, hold the line, itp, stubborn, steadfast, stupidity if the parent unit has that ability & within 3
- i na sam koniec jeszcze raz sprawdziłem WS i oto wiadomość dla wszystkich naiwniaków (w tym i dla mnie) którzy wierzyli, że gryf będzie coś warty, czyli upy dla gryfa:he is a standard cap (profile)
with
hatred (monsters) itp, scouts
reroll to hit (shooting) monster, no randomize on ridden monsters, you chose
upgrade one unit of huntsmen to wulfhart's hunter: itp, monster hunters
amber bow:wounds monster on 4+ d3 wounds
double head: chomp attack with +1 to hit large target
blood roar: fear & terror test with 3d6 discarding the lowest
no protection........
Oczywiście sam odrzucam prawdomówność tych plotek. To się chyba nazywa syndrom odrzucenia złych wiadomości...
Edit
Zninjowany ale nie ze wszystkim.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Proste ale nadal nie wiem kiedy rzucam na efekt 7,8...
Swoją drogą wykminiłem nowy imperialny bloker. 30 GSów jako taki no bardzo drogi bunkier, a obok dwie trzydziestki włóczników (bo najtańsi) w kresce.
Włócznicy wchodzą w combat i stoją na stubbornie i hold the line.
A w między czasie od boku wchodzą kurczaki i robi się rzeźnia.
Swoją drogą wykminiłem nowy imperialny bloker. 30 GSów jako taki no bardzo drogi bunkier, a obok dwie trzydziestki włóczników (bo najtańsi) w kresce.
Włócznicy wchodzą w combat i stoją na stubbornie i hold the line.
A w między czasie od boku wchodzą kurczaki i robi się rzeźnia.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Dzięki Bizim za ploty.
Bohater-łucznik jako/taki jak widzę. Gryfa można sobie darować.
W końcu nadchodzi era włóczni! Muhahahaha!
Bohater-łucznik jako/taki jak widzę. Gryfa można sobie darować.
W końcu nadchodzi era włóczni! Muhahahaha!
mi sie zasada rakietnicy podoba jest teraz zblizona z flufem z booka, bo przecierz to miala byc wlasnie taka katiusza tylko mogli dac juz te s4.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Po 5,6Bizim pisze:Proste ale nadal nie wiem kiedy rzucam na efekt 7,8...
Jeszcze raz, powoli Wychodzi wynik od 1-4. Rzucasz wtedy kością K3. W zależności od rzutu masz efekt.
Wyniki 5,6,7,8 dają określone efekty w tabelce.
Wynik od 1 do 8 jest zapewne branny od zadeklarowanej liczby punktów pary + wynik na artyleryjce - pozostałe rany na czołgu.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2012, o 14:31 przez Siena, łącznie zmieniany 1 raz.
Imo to mogli dać jej d6 placków, wtedy faktycznie coś by w okolicy trafiła.
Poza tym jeszcze na WS rozwodzą się nad beznadziejnymi flagusiami.
Teraz zamiast autokilli na poświęceniu dostają d6 hitów z S3.
1 zgon - rerole do hita
2-3 zgony - rerole woundowania
4+ zgony - +1 T
Ktoś tam liczył, że szansa na efekt +1 T to mniej niż 10%... Poza tym flagellanci zdrożeli o 2 pkt i zyskali cały 1 pkt WSa.
Swoją drogą porównanie takiego naszego swordsmana za 7 pkt (z 3 inicjatywy), a takiego delfickiego warriora z tarczą (też 7 pkt) lub storm vermina (też 7) potrafi wpędzić w kompleksy...
@Siena
Jak dostanę booka to zrozumiem.
Edyta
Tiaa GM beznadziejny, kapitan polepszony ale droższy, generał wcale nie polepszony (bo cholera zabrano ten banner dla state troopsa i go kurde podrożono bardziej niż kapitana), a warrior prieści nie dość, że stanieli to jeszcze:
I jeszcze info o outridersach:
i jeszcze itemki
Piszcie coś bo sam tych 40 stron nie zrobię.
Poza tym jeszcze na WS rozwodzą się nad beznadziejnymi flagusiami.
Teraz zamiast autokilli na poświęceniu dostają d6 hitów z S3.
1 zgon - rerole do hita
2-3 zgony - rerole woundowania
4+ zgony - +1 T
Ktoś tam liczył, że szansa na efekt +1 T to mniej niż 10%... Poza tym flagellanci zdrożeli o 2 pkt i zyskali cały 1 pkt WSa.
Swoją drogą porównanie takiego naszego swordsmana za 7 pkt (z 3 inicjatywy), a takiego delfickiego warriora z tarczą (też 7 pkt) lub storm vermina (też 7) potrafi wpędzić w kompleksy...
@Siena
Jak dostanę booka to zrozumiem.
Edyta
Tiaa GM beznadziejny, kapitan polepszony ale droższy, generał wcale nie polepszony (bo cholera zabrano ten banner dla state troopsa i go kurde podrożono bardziej niż kapitana), a warrior prieści nie dość, że stanieli to jeszcze:
Chyba ludzie za mało kupili oryginalnych modeli WP.hatred to the unit (not char thou)
battle prayers:
power level 3
if the prayer is succesfully cast on a regimental unit, any of its detach within 3 gains the effects
hammer of sig: reroll to wound
shield of blabla: 5+ word save (only in cc)
soulfire: flaming attacks + str 4 hits to any model in btb contact, undeads & demons str 5 , no armor saves
I jeszcze info o outridersach:
outriders: 42 nuclear bombs halved, bs 4, 3 shots; champion can exchange the rep hundgun with: rep pistol or grenade launcher;
i jeszcze itemki
Lusterko nie przenosi WSano griffon banner w/o bsbAwesome thanks, I'm also interested in magic items
Does the Van Horstmann's Speculum work the same way as now?
Is there anyway to get the griffon banner into your list without giving it to your BSB?
speculum: you must swap s,t,i,a in challenges
Piszcie coś bo sam tych 40 stron nie zrobię.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
bzim o tym pomysle z GS juz ktos napisal,kilka stron wczesniej.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Teraz Imperium można zrobić bardzo ofensywne.
Herosi - na wszystkim co biega i lata (Rozumiem, że GM teraz będzie mógł wziąć Runefanga? )
Core - samo rycerstwo
Special - demigryfy
Rare - Steam tank
Jak się postarać w herosach, to nie licząć magów, cała armia z ASv 1+
@Bizim:
Co do Nordlandzkich rycerzy, to natchnienia doznałem w momencie gdy zobaczyłem jak pomalowane są konie od Heavonej maszynki - cudo!
Herosi - na wszystkim co biega i lata (Rozumiem, że GM teraz będzie mógł wziąć Runefanga? )
Core - samo rycerstwo
Special - demigryfy
Rare - Steam tank
Jak się postarać w herosach, to nie licząć magów, cała armia z ASv 1+
@Bizim:
Co do Nordlandzkich rycerzy, to natchnienia doznałem w momencie gdy zobaczyłem jak pomalowane są konie od Heavonej maszynki - cudo!
2xrycerzy core+fcg 634
3xdemi 1200 okolo
Steam 250
Razem ponad 2100
Gdzie tu dac magow i innych capuw?
3xdemi 1200 okolo
Steam 250
Razem ponad 2100
Gdzie tu dac magow i innych capuw?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Wiesz, przy Twoim założeniu Geralt mogę wziąć 420 włóczników i powiedzieć, że nie mam na nic miejsca.
Kwestia po ile oddziałów np demigryfów weźmiesz.
Kwestia po ile oddziałów np demigryfów weźmiesz.
Panowie czy mógł by ktoś mi polecić jakiś sklep internetowy na którym mogę jeszcze booka zamówić w pierwszym rzucie.
Gerald pisze:bzim o tym pomysle z GS juz ktos napisal,kilka stron wczesniej.
To chyba byłem nawet ja.
W tej koncepcji chodzi o to, że te detki nie miały by walczyć, ale po prostu być nie do zabicia i nie do złamania (dla wzmocnienia efektu jeszcze wrzucić czempiona jeśli można).
Co do runefanga to tam gadają, że tylko genio może go nosić.
Jeszcze teraz podsumowanie:
I parę dodatkowych info/potwierdzeń:KNIGHTS
knights: option to replace lance &shield with great weapon
GRAND MASTER
no demigryph, master of battle: give itp to the unit he is in (knightly order or demigryph, remember only barded warhorse)
DETACHMENTS
detachment is quite long but let's say that you give to the detach: hatred, frenzy, hold the line, itp, stubborn, steadfast, stupidity if the parent unit has that ability & within 3
yes yes, counter charge & support fire
STEAM TANK
steam tank misfire chart: (hahahaha)
1-4 roll a d3:
=1-2 no sp on engine this turn
=3-4 no sp on steam gun this turn
=5-6 no sp this turn
5: -d3 sp
6:-d6 sp + st & any unit in base contact 2d6 strenght 2 hits
7: roll d3: +that roll of sp, that roll= wounds sto the st
8: st goes boom & all units within 6 suffer 2d6 str 4 hits
MARKUS WULFHART/HUNSTMEN
he is a standard cap (profile)
with
hatred (monsters) itp, scouts
reroll to hit (shooting) monster, no randomize on ridden monsters, you chose
upgrade one unit of huntsmen to wulfhart's hunter: itp, monster hunters
amber bow:wounds monster on 4+ d3 wounds
ahah my fault, actualy is the "reroll to hit monsters" & no randomization
GRIFFON
double head: chomp attack with +1 to hit large target
blood roar: fear & terror test with 3d6 discarding the lowest
no protection........
FLAGELLANTS
yes, they cost more, the martyrdom bonuses lasts only for the current phase...
table: 1 reroll to hit
2-3: reroll to hit & to wound
4+: +1 toughness & as 2-3
KARL/KURT
I don't have the old book here, so I dunno , kurt is 20 bananas over 300 nights & karl franz is jus 20 umbrella (on foot) over kurt
ARCH LECTOR/WARRIOR PRIESTS
hatred to the unit (not char thou)
battle prayers:
power level 3
if the prayer is succesfully cast on a regimental unit, any of its detach within 3 gains the effects
hammer of sig: reroll to wound
shield of blabla: 5+ word save (only in cc)
soulfire: flaming attacks + str 4 hits to any model in btb contact, undeads & demons str 5 , no armor saves
archlector same as warrior priest but +1 w & ld, & the war altar option
OUTRIDERS
outriders: 42 nuclear bombs halved, bs 4, 3 shots; champion can exchange the rep hundgun with: rep pistol or grenade launcher (no sniper rifle)
yes for fc & barding
340 chips for 4 people, for runefang that works as the old one[
MAGIC ITEMS
no griffon banner w/o bsb
speculum: you must swap s,t,i,a in challenges
MISC
no full command on everything, full plate to cap & general (master wears it as standard)
witch hunter: WP stats, light armor, pistol; with a few options like brace of pistols, great weapon
MR 2
at the start of battle chose 1 enemy model, reroll to hit, sniper, killing blow, even with shooting hehheheh
pass fear tests, terror become fear for him & unit he is in
reroll to wound vs wizards, undeads & demons
I opisane działanie bound spella z wózka heavenamortar +33% points, str 2, black powder misfire chart, LARGE template, armor piercing, str 6 on center, d3 wounds
captains: +10 bananas
gote: +15 fruits
sure:
power level 4 direct damage spell 24 range, small template, scatter d6, lore attribute heavens on units with fly rule
the result of the d6 is used also on this chart:
1: nothing.....
2: all models hits suffer str 2 hit, units touched by template -1 to hit for 1 until caster's next magic phase
3: if the hole of the template is under a unit not engaged roll a scatter dice and rotate that unit in that direction
4-5: str 6 under hole, str 3 under template
6: str 8 under hole, d6 wounds, under template str 3
Ponieważ podawanie pkt na wojennym serze jest zakazane to podają w czym innym ile oddziały zdrożeją.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.