Ja byłem pierwszy.To chyba byłem nawet ja.
Zastanawiam się... czy wilki goblinów nadawałyby się na zastępców demigryfów (bo niedźwiedzie już znalazłem, piękne figurki w znośnej cenie... i jaki wybór, cała paleta niedźwiedzi).
Moderator: #helion#
Ja byłem pierwszy.To chyba byłem nawet ja.
Czary priesta mają być jedno turowym augmentemmace: 50 coats, greaat weapon, forfeit all attacks to make one at str 10 flaming d3 wounds with ASL
Kod: Zaznacz cały
just standard 6+ ward save (not comulative)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
range of prayers: 0... only WP & his unit (+additional detachments linked to the parent unit the wp is inside)
war altar: 5+, 4++, hatred to friendly units within 6, prayers cast by the AL riding the altar target all friendly units within 6
bound spell, power level 4: banishment
upgrade: can cause terror
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Ja to interpretuje tak: liczba po lewej to ilość sp, które zadelarowaliśmy +d3 (ktoś wspominał, że misfire ma zależeć od liczby deklarowanych sp). Czyli deklarując np.3 sp i mając misfire rzucamy d3, kulamy np. 3(czyli 2). Wtedy mamy efekt 5 (3+2) czyli -d3 sp.Siena pisze: steam tank misfire chart: (hahahaha)
1-4 roll a d3: 1-2 no sp on engine this turn
3-4 no sp on steam gun this turn
5-6 no sp this turn
5: -d3 sp
6:-d6 sp + st & any unit in base contact 2d6 strenght 2 hits
7: roll d3: +that roll of sp, that roll= wounds sto the st
8: st goes boom & all units within 6 suffer 2d6 str 4 hits
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Never pisze:czytałem ten kodeks i nie jestem przerażony. Wręcz przeciwnie cieszę się, że będę mógł powalczyć z imperium już na równych warunkach. Owszem jesteście mocni jeżeli odpowiednio złożycie rozpiskę, ale jak dla mnie to bez przeginki.
Demigryfy mają T3, i kosztują 58 pkt, to rozsądna cena.
No i wreszcie steam tank ma T6:DDD
A czym grasz?Never pisze:czytałem ten kodeks i nie jestem przerażony. Wręcz przeciwnie cieszę się, że będę mógł powalczyć z imperium już na równych warunkach. Owszem jesteście mocni jeżeli odpowiednio złożycie rozpiskę, ale jak dla mnie to bez przeginki.
Demigryfy mają T3, i kosztują 58 pkt, to rozsądna cena.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Engineer : choose 1 warmachine at start of shooting fase, transfer BS (which is the normal nr of wheels on a car) and/or re roll one arty die as before.
Nerfed. Now you give 1 engi per machine, or don't take them at all.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Never pisze:czytałem ten kodeks i nie jestem przerażony. Wręcz przeciwnie cieszę się, że będę mógł powalczyć z imperium już na równych warunkach. Owszem jesteście mocni jeżeli odpowiednio złożycie rozpiskę, ale jak dla mnie to bez przeginki.
Demigryfy mają T3, i kosztują 58 pkt, to rozsądna cena.
No i wreszcie steam tank ma T6:DDD
Bardzo dobrze, już i tak mało miejsca w slocie herosów się zapowiadało, ktoś musi zostać w domuBizim pisze:Yay a teraz kolejny kopniak prosto w nery
Engineer : choose 1 warmachine at start of shooting fase, transfer BS (which is the normal nr of wheels on a car) and/or re roll one arty die as before.
Nerfed. Now you give 1 engi per machine, or don't take them at all.
Siena pisze:Gra Chaos Dwarfami
Dokładnie! Masz racje po co komu wybór, najlepiej aby wszędzie była tylko jedna opcja co to by nie bawić się w kombinowanie.dumny puchacz pisze:
Bardzo dobrze, już i tak mało miejsca w slocie herosów się zapowiadało, ktoś musi zostać w domu
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.