nowe modele i unity?

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Lala
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Re: nowe modele i unity?

Post autor: Lala »

PiotrB pisze:do mnie ten czołg ze swoją losowością komletnie nie przemawia - w 3 tury 2 razy rzuca na tabelkę - jeździ losowo ,że aż strach...dlaczego niby czołg nie musi widzieć ,żeby szarżować - to jakaś jego zasada? :shock:
Skąd to założenie, że będzie w trzy tury dwa razy rzucał na tabelkę :?:

Podobno Stank będzie zadawał "impakty" w fazie ruchu. Ktoś może potwierdzić czy to prawda?

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Tak patrze i oczom nie wierze ^^ od Dzisiaj imperium jeździ na Chocobosach (Demi-gryfy):

Obrazek

Już wiem skąd ten pomysł się wziął ;P Ci z GW muszą mieć naprawde dobry towar żeby coś takiego wymyślać... :-?
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2012, o 21:13 przez SaperHeart, łącznie zmieniany 2 razy.
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

W sumie racja :) Przeciwnik musi przyjąć szarżę i tyle :)

Potwierdzam, że nie ma autohitów, ani oblewania inicjatywy. Ogólnie jest chariotem o losowym ruchu, który nie może gonić, robić overrun, czy combat reform.

Działo: Ma normalnie S10 i D6 woundów, SP determinują tylko zasięg jak wcześniej wspomniałem. misfire zadaje D3 woundy bez armour save (czyli ward jeśli będzie, może uchronić czołg). Z działa można walić tylko poza CC.
------------------------
Characters:
Ogólnie light armour w bazie nie boli zbytnio, bo wymiana na lepszy sprzęt jest tańsza (np. kapitan może kupić full plate za 6pkt)

Hold the line - tylko gdy w unicie

General (95)
Kapitan (60) - BSB nie ma ograniczeń do sprzętu :) Może normalnie brać tarczę, GW, broń zasięgową
Wizard lord (165)
Battle Wizard (65)
Arch Lector (100)
Warrior priest (65)
Kapłani nie przekazują hate innym charakterom.
Modlitwy (power lv. 3)
- re-roll woundowania
- 5+ ward do combatu
- flaming attacks, wrogie modele w kontakcie z priestem - hit z S4 (undead/daemon - S5 bez ASv)

Grand Master (155) - Nie ma broni ani tarczy, które są w standardowym sprzęcie / tylko warhorse :P / ma BS6 i nie możw wziąć żadnej broni palnej
Master Engineer (65) - swoje BS + przerzut artylerki daje 1 maszynie (czyli podwójny bonus gdy pomaga hellmaszynom)
snajperka - Slow to fire :/
mechanical steed - może zmniejszyć się mu ruch jak się popsuje :/
gołębie (20pkt) - jak wcześniej, za nast. wyjątkami: zasięg 24", ale nie musi widzieć celu. Armour piercing :)
Which hunter (50) - MR(2) / tylko pieszy/ re-roll to wound przeciw wizardom,undead,deamon /przeciw nominowanemu celowi: niezależnie czy to CC, czy strzał: sniper, re-roll to hit, killing blow

Warte uwagi są niektóre dodatki do monsterów, podam wszystkie możliwe:
gryf:
Bloodroar(25): przeciwnik testuje się na 3d6 (discard najniższej) na testy Fear/Terror
Two heads(30): dodatkowy atak przeciw Large targets z +1 to hit
pegaz:
Iron-hard Hooves(5): re-roll na woundowanie Stompem
Swift as the Wind(10): re-roll 1 na zasięg szarży (traci, jeżeli dołączy do oddziału)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Blaesus pisze: snajperka - Slow to fire :/
mechanical steed - może zmniejszyć się mu ruch jak się popsuje :/
No to faktycznie strata. :lol2:

Co do tego slow to fire to aż tak bardzo ci zależy na stand and shoot ze snajperki? :P
Blaesus pisze:gołębie (20pkt) - jak wcześniej, za nast. wyjątkami: zasięg 24", ale nie musi widzieć celu. Armour piercing :)
Wszystko tak samo? Tj. trafianie na 5+, s4, mały blast? Bo coś tam chyba miało się zmienić.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nic ze strzelaniem z gołębia się nie zmieniło.

BTW. Widziałem dzisiaj finecast Witch Huntera i warrior priesta: potwierdza się twierdzenie, że finecast jest loterią w przypadku przeróbek z metali.
Nowe finecasty to cudo! Pomalowane modele na GW nie odzwierciedlają piękna i szczegółowości tego co dzisiaj miałem w rękach :O

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Blaesus masz booka :D?To wez sie podziel wiadomosciami z kolegami :) Co dają ten nowe wózki imperialne?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

skille which huntera przenosza sie na unit?
Jakie ma opcje wyposazenia?
Ile ma opcji sklejenia?
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Koszty oddziałów - ile punktów za co? Zgodne z tymi plotkami co były?
Ilu Myśliwych w oddziale min.?
Czy Łucznicy i Myśliwi dostali jakieś bonusy nowe? Poprawiła się ich jakość? Jaka broń?
Grand Master (155) - Nie ma broni ani tarczy, które są w standardowym sprzęcie / tylko warhorse / ma BS6 i nie możw wziąć żadnej broni palnej
Spoczywaj w spokoju. Amen.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Sprzęt magiczny:
WEAPON
Runefang (85) - każde może brać :)
Mace of Helstrum (50) - Magiczny dwurak, zamiast normalnych ataków możliwość jednego z Flaming attack z S10 D3 woundy

ARMOUR
Armour of Meteoric Iron (50) - ASv 1+ , WSv 6+
Helm of the Skaven Slayer (15) - +1 ASv, Fear, Terror przeciw Skavenom, ataki Skavenów przeciw noszącemu z Hate

TALISMAN
The White Cloak of Ulric (50) - WSv 5+, WS 2+ przeciw Flaming, wrogowie w kontakcie mają -1 to Hit (nie ważne w kogo atak)

ENCHANTED
Van Horstmann's Speculum (40) - gorzej i drożej :/ obowiązkowa! wymiana statów - S,T,I,A
Ring of Volans (30) - One use only. Na początku gry gracz wybiera szkołę magii i generuje czar jakby był Lv1 Wizardem. Bound Spell z Power Level równym czaru. (W sumie lepiej, jeżeli komuś zależy mieć jakąś pewną sygnaturkę jednorazowo)

STANDARD
Griffon Banner (60) - tyle...
Steel Standard (35) - brak kary za barding, re-roll 1 na zasięg szarży,flee,pursue (nie jest napisane, żę piechota nie może tego wziąć

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Imo chyba najdupniejsze itemy ze wszystkich nowych booków...Co z wózkami?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Hehe, ale bieda, AoMI - =D>

White cloak za to wydaje się jakąś tam opcją dla Gryfa.

Hold the line rozumiem że na gryfie nie działa ? Bo musi dołączyć do unitu ?
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Soulferin pisze:Blaesus masz booka :D?To wez sie podziel wiadomosciami z kolegami :) Co dają ten nowe wózki imperialne?
Wszystko jak w plotach, ale nie wiem, czy uwzględnione poniższe:
koszt 130pkt
+1DD/PD (zależnie od wózka) - tylko raz, niezależnie od ilości wózków danego rodzaju. T5 W5
Hurricanum: daje +1 To Hit tylko do CC
Lumninark: daje WSv 6+ (normalny)

@Johnny:
Nie przenosi skillów na unit (no MR(2) to wiadomo)
Jeśli pamiętam, to jedyna opcja modelu to dwurak lub bez
Sprzęt: ma od razu pistolet i light armour, jedyne co można zakupić po 5pkt to dwurak i dodatkowy pistolet/ 50pkt na sprzęt magiczny

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ja tam w nowym czołgu widzę póki co więcej plusów niż minusów:
- trudniej się psuje chyba, a jak już jest zepsuty trochę to nadal można w miarę bezpiecznie sobie te 3 punkty pary na jazdę generować.
- ma najbardziej przegięty breath weapon w grze bo strzela nim co turę, do combatu i po przejechaniu 3d6 cali
- nie można go już zablokować, jak abomki! - tutaj widzę największy plus, bo jadą sobie takie dwa STanki po flankach i cokolwiek podleci na 14" zostaje zanhilowane. Nie straszne mu będą fasty, latacze i inne śmieciwo
- ma mocniejsze działo, z większą siłą, większym zasięgiem i D6ran
- zionięcie do hth
- oddaje jakoś (nie wiem jeszcze jak) w turze przeciwnika.
- no i jest tańszy:) A że T6 i Ld7... no cóż, nie można mieć wszystkiego. Wtedy byłby już zbyt imba.

Szkoda natomiast, że tak znerfiono i tak już słabiutką piechotę imperialną. Właściwie wszystko droższe, choć z drugiej strony rozdawanie hate w 6" od altara sprawia, że halabardy będą miały milusiego kopa :)

Nieźle namieszali nam w podręczniku i znów jak co edycję ponad połowa figurek do wymiany/przemalowania. Oj ciekawie będzie w Babicach :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

No własnie fajna sprawa to -1 do hita, czyli najczesciej beda trafiac w Gryfa na 5+, ma 5 W wiec nie bedzie go tak latwo zabic. Pozatym koszt obnizony, moze cos da sie z niego wycisnac. Jak myslicie ? Mam coraz wieksza ochote zaczac grac znow jednym magiem na Life. Juz 3 jednostki ktorym to moze bardzo pomoc. A wystarczy rzucic jakikolwiek czar. Zamowilem dzis wozki dla magow, i jakos niewiem czy dobrze zrobilem, jesli daja tylko tyle:P

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Co z łucznikami i myśliwymi? Przecież ten Wiedźmak nie będzie biegał na "golasa", a żal marnować mordercę na jakiś wielki blok piechoty.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

daloby sie w sobote napisac taka kompilacje zasad ,co VCty maja? Helion nas nie zabije za cos takiego?

Blaesus, opisz nam prosze zasady detek! Swoja droga, to zdziwiony jestem , ze od Whuntera nie przechodzi przerzut na zranienie za undead etc....... Ze te skille od deskrybowanego wroga sie nie przenosza, to kumam....

Tak se mysle, ze duzo huntsmanow bd wystawiac. Mam z fluff :mrgreen:

PS: flamingi z prayera moga isc na handguny?
Obrazek

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Czopek pisze:Hehe, ale bieda, AoMI - =D>

White cloak za to wydaje się jakąś tam opcją dla Gryfa.

Hold the line rozumiem że na gryfie nie działa ? Bo musi dołączyć do unitu ?
HtL działa tylko po dołączeniu do unitu.

UNITY:
Wszelkie ulepszenia command group, niezależnie od rodzaju jednostki (flagellant, demigryf, halberdier) - po 10 pkt.
Czyli wszystkie FCG bez wyjątku kosztują 30 pkt.

Koszty piechoty jak w plotach
Zasady detachments:
Regimental - jednostka do której można dołączać dętką
Detachment - jednostka, która może być dętką, może brać sprzęt, ale nie FCG / Size: od 5 modeli do połowy Regimental / wchodzi do tego samego slota Core/Special / ich ucieczka, zniszczenie budzą normalnie paniki :/
Brak supporting charge :/
Support fire :/ - jeżel wróg jest ponad swój M, -1 do trafienia za szarżę :/
Counter Charge - już nie wpada na flankę :/

Co przekazuje Regiental (nie uciekający) Detachmentowi w 3":
- Ld (jeśli jest większe)
- Frenzy, Hatred, Stubborn, ItP, Stupidity
- Hold the Line!
- Steadfast (sic! :D)

Co nowego?
Łucznicy mogą wziąć FCG i są jak większość State troops Regimental i Detachment
Free Companies - Detachment, co znaczy że wbrew plotkom, mogą być dalej normalnym oddziałem i mieć FCG, ale nie Regimental, nie mogą brać light armour
Demigryfy - 58 pkt, wymiana lanc na halabardy for free (tarcza w standardzie)
Huntsmen - Unit size: 10+ :/
Pistoliers - 18 pts (nie byli po 19? Muszę odzyskać starego booka)
Outriders - marksmen może za 10 pkt wymienić repeater handgun tylko na repeater pistol + pistol lub granatnik :/ A co ze snajperką?
Flagellants - nie tylko podrożeli o 2 pkt i są tylko w specjalach. jedyny plus to WS 3, do minusów należą obowiązkowe rzuty na męczeństwo (potrafią w małych ilościach sami się pozabijać), ale i normalne Frenzy i unbreakable (byle przegrana walka i mamy unbreakabler warzywa z 1 atakiem)

Maszyny: wszystkie korzystają z Black Powder Misfire chart

Działo (120)
Mortar (100) - S 2(6) / armour piercing, D3 W na środku ( i nie ma nic napisane, że ściąga cały ASv :O)
Hellblaster (120) - rzucamy zawsze na raz 3 artylerkami. wynik = ilość strzałów. zależnie od ilość misfire:
1 - połowa strzałów
2 - rzut na Black Powder Misfire chart
3 - 30 strzałów, a potem hellka wybucha
Inżynier ma tutaj dużo do powiedzenia :) BS4 + przerzut 1 misfire

Hellstorm (120) - D3 małych placków, celujemy jak katapultą, S3, 1 rzut artylerką (misfire lub zasięg scattera). Jest zawsze indirect.
Tutaj znów inżynier jest przydatny, BS4 do hitów na indirect i przerzut artylerki

Bym nie zapomniał o special characters - oprócz standardowej obstawy i nowego Huntsmarshal, jest jeszcze Marius Leitdorf! :D Najwyraźniej stąd podwyżka ceny modelu

Awatar użytkownika
Shadryss
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Shadryss »

no to detache są lekko z nerfione wg mnie..
i cholera command do halabard za 30 ptk?
Follow me if I advance,
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

Pistoliers - 18 pts (nie byli po 19? Muszę odzyskać starego booka)
Nie, po staremu.


Cóż. Przynajmniej jest Mariuszek.

Size: od 5 modeli do połowy Regimental /
Coś mi się zdaje iż po bokach regimentów będą stać dłuuuuugie kreski włóczników. Albo po dwie dyszki halabard, 10 w szeregu. Jestem rozczarowany.
Albo oddziały łuczników... ale bardzo liczyłem właśnie na te pełne regimenty jako dętki.
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2012, o 22:32 przez Martin von Carstein, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Tak, flaimingi idą na handgunny, bo unit dostaje po prostu Flaming Attacks.

@Karli: +1!
Faktycznie, już nie musi widzieć w co pojedzie dzięki random move :D
Ld 7 nie boli, nadal ma Terror i Unbreakable

Co to WH, to za 50 pkt mamy specjalistę z M2, pistoletem i LA, nie jest źle. Ale faktycznie zapomniałem wspomnieć o jednej rzeczy:
Grim Resolve: zdaje automatycznie test na Fear, tracą to, gdy dołączą do unitu. Za to unit staje się odporny na Terror (zupełnie jakby miał Fear).

Zablokowany