8 edycja- pytania 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Re: 8 edycja- pytania 2

Post autor: Bercik »

esgaroth pisze:jeżeli mag rzuci na siebie (lub na jednostkę w której się znajduje) flaming sword of rhuin, to jego kolejne czary (fireballe) rzucone w tej samej fazie magii ranią lepiej na +1?
Nie

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Czy w swietle faq do lizardmenow oddzialy z plague furnance i dzwonem sa rowniez odporne na stompy i thunderstompy? Zawieraja dwa rozne typy modeli: unque i infantry, wiec sa chyba mixed unit?

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

szeszej pisze:Czy w swietle faq do lizardmenow oddzialy z plague furnance i dzwonem sa rowniez odporne na stompy i thunderstompy? Zawieraja dwa rozne typy modeli: unque i infantry, wiec sa chyba mixed unit?
tutaj będzie chyba analogia do konnego bohatera w piechocie. Ustalono że stompy są dzielone pomiędzy modele, które mogą je otrzymać.
Furmanka/dzwon nie są stałą częścią oddziału jak kroxy a właśnie czymś jak ten konny bohater.

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

A jaka jest miara stałej części? ;) Nie widzę zasadnicznej różnicy pomiędzy kroxy+skinki, a furmanka+mnisi. Furmanka jest nawet bardziej stałą częścią, bo kroxy i skinki mogą istnieć oddzielnie, furmanka bez mnichów nie, ale oczywiście jeśli jest jakaś zasadnicza różnica między tymi dwoma oddziałami to będzie tak jak mówisz.

EDIT:

Dobra, sam znalazlem :D

Q: Can I target a unit wi th The Curse of the Horned Rat
comprised of infantry and non- infantr y models? (p79)
A: No, unless all of the non-infantry models are chara cters.
Su ch units are unique units and as such cannot be targeted by
The Curse of the Horned Rat. Note that adding a chara cter to a
unit of a different troop type will not make that unit unique, it’s
troop typ e will be unchanged.

Znaczy to imho, że oddział pchający nie jest odporny na stomp.

Dodatkowe pytania:

1. Furnace w challege - testy T biją w challege? Wrecker Ball też w challenge (jak stompy i thunderstompy)? Obsługa tak samo w challenge?
2. Efekt 2-4 miscast, wsysa seera, czy wsysa też dzwonek? (w wordingu jest "wizard")

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Stomp i thunder stompy biją w czelendż. Bez względu czy z furmanką czy nie. A co do skaveńskich wynalazków przydałby się wording ;)

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Pytanie o magic items bound spells i zasadę "innate ability" ->
a) podręcznik mówi, że jak coś jest "bound spell" umieszczonym w "magic item" to w wypadku miscasta przedmiot wywala w powietrze / nie można z niego korzystać do końca gry
b) podręcznik mówi również, że jak coś jest "innate ability" to w wypadku miscasta nic się nie dzieje
(oba te pod koniec ramki o bound spellach, w rozdziale o magii)

A co w sytuacji gdy coś jest "magic item" (enchanted item to be precise) i ma w swoim opisie, że ma "innate bound spell"? Na miscascie przedmiot wybucha? Nic się nie dzieje? BTW - tak, to w nowym imperium...

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

IMO nie wybucha.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

wokrze pisze:Pytanie o magic items bound spells i zasadę "innate ability" ->
a) podręcznik mówi, że jak coś jest "bound spell" umieszczonym w "magic item" to w wypadku miscasta przedmiot wywala w powietrze / nie można z niego korzystać do końca gry
b) podręcznik mówi również, że jak coś jest "innate ability" to w wypadku miscasta nic się nie dzieje
(oba te pod koniec ramki o bound spellach, w rozdziale o magii)

A co w sytuacji gdy coś jest "magic item" (enchanted item to be precise) i ma w swoim opisie, że ma "innate bound spell"? Na miscascie przedmiot wybucha? Nic się nie dzieje? BTW - tak, to w nowym imperium...
Wrzuć wording, bo bez tego nie ujedziemy.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

czy z Ruby Ring of Ruin mogę rzucić fireballa pierwszego poziomy czy dowolnego?

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Tylko podstawowy.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

tylko pierwszego, masz to napisana w opisie ring'u
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

szeszej pisze:
1. Furnace w challege - testy T biją w challege? Wrecker Ball też w challenge (jak stompy i thunderstompy)? Obsługa tak samo w challenge?
2. Efekt 2-4 miscast, wsysa seera, czy wsysa też dzwonek? (w wordingu jest "wizard")
1. Wording podobny do stompa i thunderstompa "distributed as shooting against enemy unit", ale tak troche głupio, że wahadło w nic innego nie trafia tylko challenge.

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 694
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

czy na tą edycję działa zasada siły większej niż 6 na rydwany?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Nie
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

nie

edit:
dafuq ninjas :p
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Furionie wording jest taki masz

Furmanka ma w special rulsach napisane że posiada magic item nazwijmy go "Golden Griffon" i pod tym masz napisane
Enchanted item. Innate Bound spell.... bla bla
W tym samym booku masz 2 inne charioty, które mają napisane po prostu, że mają innate bound spell
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1251
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

dzięks,
a czy mogę rzucić bound spella (Ruby Ring of Ruin) używając tylko dwóch kości z power stonea?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

opis power stone może mieć podpowiedź prawdopodobnie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Szeszej więc jak dla mnie jak ze stąpami. Jak nie ma np 5 modeli pieszych to możesz trafić hera jak jesteś w czelendzu to jedziesz w czelendż. Nie jestem na 100% więc spytaj się kogoś kto ogrania skaveny wystarczająco długo by być wiarygodnym :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Nie widzę tu problemu: wręcz przeciwnie, twórcy booka imperialnego w końcu przewidzieli problem z wybuchaniem lub niewybuchaniem wózka i wpisali mu do zasad, że jest innate (zatem nie wybucha).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Zablokowany