nowe modele i unity?
Moderator: #helion#
Re: nowe modele i unity?
Pegaz może wykupić obie umiejętności?
Czy oprócz tego że bsb może nosić sprzęt, może też latać na pegazie ?
Czy oprócz tego że bsb może nosić sprzęt, może też latać na pegazie ?
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Detachment system R.I.P
Mam juz kolejna z moich kmin ogolnych:
-30-40 GS FCG + WP z 2*10 jakiegos smiecia w detce
1-2 regony po 40 halabard
Altar pomiedzy nimi
Kawa z priestem
Stank
2*15 huntsmanow. Jedni z Whunterem, drudzy z wulfhartem
20 muszkietow
2 cannony/volleygun
Strzelanie jest, combat jest, blok jest, podgryzacze sa, kawa tylko na flanki. Na razie bez wozow i demi i full gryfow
PS dwie 30stki handgunow z altarem dajacym flamingi/rerole nawet-nawet....
Mam juz kolejna z moich kmin ogolnych:
-30-40 GS FCG + WP z 2*10 jakiegos smiecia w detce
1-2 regony po 40 halabard
Altar pomiedzy nimi
Kawa z priestem
Stank
2*15 huntsmanow. Jedni z Whunterem, drudzy z wulfhartem
20 muszkietow
2 cannony/volleygun
Strzelanie jest, combat jest, blok jest, podgryzacze sa, kawa tylko na flanki. Na razie bez wozow i demi i full gryfow
PS dwie 30stki handgunow z altarem dajacym flamingi/rerole nawet-nawet....
Pegaz kosztuje 45 pkt i może wziąć oba ulepszenia.
BSB - w skrócie: może wziąć wszystko to co normalny kapitan
BSB - w skrócie: może wziąć wszystko to co normalny kapitan
A jest odporny na magię lub zdaje wszystkie testy automatycznie? Jeżeli nie to "0" z death'a i krzyki VC mogą go ładnie zwarzywićBlaesus pisze:Ld 7 nie boli, nadal ma Terror i Unbreakable
Nie ma nic o specjalnych zasadach odnośnie zdawania testów, czy magii.
Co do witch huntera. Za 55 pkt mamy kolesia z 2 pistoletami. Jest skutecznym zabójcą dla konkretnego celu. razem z 10 łuczników (70pkt) jest idealną przeszkadzajką o łącznym koszcie 125 pkt. Przeszkadzajka ta może skutecznie zatłuc wrogiego maga, wampira. A ograniczenia na takie zestawy realnie nie ma
Co do witch huntera. Za 55 pkt mamy kolesia z 2 pistoletami. Jest skutecznym zabójcą dla konkretnego celu. razem z 10 łuczników (70pkt) jest idealną przeszkadzajką o łącznym koszcie 125 pkt. Przeszkadzajka ta może skutecznie zatłuc wrogiego maga, wampira. A ograniczenia na takie zestawy realnie nie ma
NieSoulferin pisze:Jak to jest z tymi kurami i ich T? Czy nie liczy się najwyzszy współczynnik na modelu czyli w tym przypadku T4 od kur?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jest wyraźnie napisane w Rule Booku, że Monstrous Cavalry ma tyle Woundów ile wynosi najwyższy współczynnik, ale Toughness ma zawsze jeźdźca, czyli 3.Soulferin pisze:Jak to jest z tymi kurami i ich T? Czy nie liczy się najwyzszy współczynnik na modelu czyli w tym przypadku T4 od kur?
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
82 i 83 strona w małym Rule Booku. Jest tam napisane przy Kawalerii zwykłej, że nigdy nie używa się Woundów i Toughnessa wierzchowca. A dalej przy Kawalerii Potworów jest zapis, że wszystkie zasady dotyczące Kawalerii tyczą się również Kawalerii Potworów z 1 wyjątkiem - używa się wyższego współczynnika Wounds (I tylko Woundy. O Toughnessie nic nie ma). Tak więc jest wyraźnie napisaneSoulferin pisze:Akurat wyraznie nie jest napisane ze duza kawa nie moze brac wyzszego T ale wierze na słowo Lepiej dla mnie bo i tak gram przeciw Imperium
Fuck, to teraz jak flagusie nie sa w core, mam problem zeby je zapchac, a z kolei w specialach mam od cholery wszystkiego.
Czy ci flagellanci biczuja sie tylko podczas CC, czy zawsze? (tylko swojej turze, jakiej?)
jest jakis zapis ze do flagellantow nie mozna dolaczyc bohatera?
i pytanko o rakiete, skoro wali 3 malymi plackami, a ktos pisal ze rzuca sie raz artyleryjka, to wszystkie 3 wpadaja w to samo miejsce czy jak to jest?
Czy ci flagellanci biczuja sie tylko podczas CC, czy zawsze? (tylko swojej turze, jakiej?)
jest jakis zapis ze do flagellantow nie mozna dolaczyc bohatera?
i pytanko o rakiete, skoro wali 3 malymi plackami, a ktos pisal ze rzuca sie raz artyleryjka, to wszystkie 3 wpadaja w to samo miejsce czy jak to jest?
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Skoro save 2+ z rulebooka kosztuje 45, a nasz 1+/6++ 50 to może nie przesadzajmy.Czopek pisze:Hehe, ale bieda, AoMI -
Nadal mogą go brać herosi, taki warrior priest staniał o 25, więc kupując mu AoMI kosztuje tylko 115 pkt.
Zresztą ja przewiduje rychły powrót właśnie warrior priestów, nie mylić z arcy lektorem który poważnie po tyłku dostał. A dzięki AoMI i tym save 2+ z rulebooka możemy wystawić dwóch pancernych pieszych WP z dwurakami.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Z tego co wczoraj booka czytałem to Flamingi z modlitwy działają tylko w HtH tak samo re-roll to wound bodajrze.
Ogólnie znerfiono imperium. Czołg za to się poprawił... altar jest chyba średnio opłacalny teraz bo razem z itemami wychodzi koło 350 pkt. Te 2 maszynki ligtowa/havenowa są strasznie dziadowskie ale z drugiej strony tanie 120 i 130 pkt... nie mają impactów, furmanka chyba też je straciła. Mortary nie opłacalne kompletnie/działa jak zawsze/helstrom się poprawił blaster tak samo a z inżynierem to już bajeczka z tym, że taki zestaw prawie 200 pkt. Piechota taka jak była z tym, że troszkę droższa. Detki wzbudzają panikę.
Imperium straciło stabilność magi bo już nie ma Roda ani kapłani nie dodaja DD.
Ja widzę jak narazie 2 grywalne buildy:
3x halabardy + 2 czołgi + charakterzy i śmietnik lub demigryfy + masa kawy + 2 czołgi.
Ogólnie znerfiono imperium. Czołg za to się poprawił... altar jest chyba średnio opłacalny teraz bo razem z itemami wychodzi koło 350 pkt. Te 2 maszynki ligtowa/havenowa są strasznie dziadowskie ale z drugiej strony tanie 120 i 130 pkt... nie mają impactów, furmanka chyba też je straciła. Mortary nie opłacalne kompletnie/działa jak zawsze/helstrom się poprawił blaster tak samo a z inżynierem to już bajeczka z tym, że taki zestaw prawie 200 pkt. Piechota taka jak była z tym, że troszkę droższa. Detki wzbudzają panikę.
Imperium straciło stabilność magi bo już nie ma Roda ani kapłani nie dodaja DD.
Ja widzę jak narazie 2 grywalne buildy:
3x halabardy + 2 czołgi + charakterzy i śmietnik lub demigryfy + masa kawy + 2 czołgi.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...