Niestety mnie nie będzie A rozpiskę znam:Aron_Banalny pisze:zobaczysz jak będziesz na bobie, Trubasku
Fluffy, odmawiam
Bless pisze:...
Moderator: Kołata
Niestety mnie nie będzie A rozpiskę znam:Aron_Banalny pisze:zobaczysz jak będziesz na bobie, Trubasku
Fluffy, odmawiam
Bless pisze:...
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
Aron - a grałeś tym kiedyś?Aron_Banalny pisze:widzisz, procz prawdziwych power gamerów, za stołami pojawiają się ludzie, którzy przedkładają klimat armii nad jej moc. nie ma w tym nic złego, to kwestia podejścia. możesz do rozpy wstawiać sprawdzone, stabilne unity albo takie kórymi mało co ugrasz, są słabe, ale dają co jakiś czas masę radości. te 60 n. goblinów z poisonami to taki właśnie oddział.
IMO te gobaski to taki tam eksperyment. do tego jest drogi i nawet z poisonami słabo szczelający i bijący. gówno gówniaka
odpowiedzią na wszelkie wysokie T w rozpie bez dużej ilości maszyn.odpowiedzią na wszelkie wysokie T w rozpie bez dużej ilości maszyn.
W fazie colpulsory move wskazujesz kierunek i lecisz 3d6. Kończysz ruch w formacji, w której zacząłeś. Z tego co pamiętam, to kiedyś ustalono, że jeśli po drodze musisz się np. przeciskać między budynkami to nie wpływa to na formację końcową. Jeśli na koniec nie możesz ustawić się w formacji wyjściowej to starasz się jak najbardziej do niej zbliżyć. I już.DaBossa pisze:Panowie jak waszym zdaniem poruszają się hoopersi. Ich zasada random movement mówi o jednym pivocie a skirmish mówi o dowolnej ich ilości. Więc jak to jest? Na koniec ruchu można znimi zrobić dowolny reform? Moim zdaniem tak, a waszym?