nowe modele i unity?
Moderator: #helion#
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: nowe modele i unity?
Nie wiem czy dobrze to odczytuję ale teraz czy chcę czy nie to zawsze muszę poświęcać Flagusi gdy są w CC? (bazuję na pliczku od debeliala)
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Tak, zawsze musisz poświęcać
Wisła Kraków.
Tak swoją drogą helblaster sporo moim zdaniem zyskał na tym nowym sposobie rzucania missfire.
Jeśli damy mu inżyniera to na 4 rzuty artyleryjką (bo 3 normalne i jeden rerol) musi wypaść 3 razy missfire aby naprawdę coś się stało.
Co prawda zestaw taki to 185 pkt, ale jestem ciekaw jak się sprawdzi bo z BS 4 to faktycznie nareszcie można coś trafić.
Jeśli damy mu inżyniera to na 4 rzuty artyleryjką (bo 3 normalne i jeden rerol) musi wypaść 3 razy missfire aby naprawdę coś się stało.
Co prawda zestaw taki to 185 pkt, ale jestem ciekaw jak się sprawdzi bo z BS 4 to faktycznie nareszcie można coś trafić.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
No to u mnie Flagellanci niestety baj baj McNeil zaserowawał dno ale Cruddace go przebił. Może i te 'ulepszenia' od nowych maszynek są i fajne/ciekawe/potrzebne ale te maszynki powinny mieć to w swojej cenie a nie podrożać w zasadzie wszystko, żeby tylko te nowe kaszalotowate modele się sprzedały.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Piszesz jakby tak jakby GW nigdy wcześniej takich rzeczy nie robiło.
Trzeba się przyzwyczaić i tyle. Powiem szczerze, że mi się podoba wizja imperium gdzie pojedynczy wojak nic nie potrafi, ale dopiero ze wsparciem i w dużej ilości może przenosić góry. Bardzo mi to pasuje do armii zwykłych ludzi muszących walczyć z niezwykłymi wrogami.
Trzeba się przyzwyczaić i tyle. Powiem szczerze, że mi się podoba wizja imperium gdzie pojedynczy wojak nic nie potrafi, ale dopiero ze wsparciem i w dużej ilości może przenosić góry. Bardzo mi to pasuje do armii zwykłych ludzi muszących walczyć z niezwykłymi wrogami.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
@Bizim, za całym szacunkiem - błagam powstrzymaj się przed odpowiedziami na pytania odnośnie rule booka.
To już robi się niezły offtop, a sens tego tematu i tak dawno zaginął
Zauważyłem parę rzeczy, od czasu kiedy byłem tutaj ostatni raz.
Można mieć tylko 1 War altar! (Ktoś tu kminił rozpę na dwóch)
Powtórzę - WH może być tylko na piechtę (albo jak Bizim pisał - na dywanie )
Failcast w przypadku najnowszych modeli to Excellent Cast Nowy WP i WH to must have!
:O Nie zauważyłem... priest może wszystkie boundy wywalić co turę To jest to!
Przy okazji przekalkulowałem sobie hellblastera (jest o wiele mniej awaryjny niż przedtem.
Poniższa tabelka zestawie wszystkie 216 możliowści rzutu:
ilość rzutów / średnia iloś strzałów / Szansa na efekt
Normal 125 18 57.87%
Half shot 75 6 34.72%
Misfire chart 15 0 6.94%
kaboom! 1 30 0.46%
A tutaj wersja z inżynierem, przy założeniu, że przerzucam artylerkę tylko, gdy jest jakiś misfire (oprócz kaboom!
ilość rzutów / średnia iloś strzałów / Szansa na efekt
Normal 187.5 18 86.81%
Half shot 25 6 11.57%
Misfire chart 2.5 0 1.16%
kaboom! 1 30 0.46%
Jak widać, inżynier mocno dopala hellkę, doje jeszcze BS4. Dla zboczeńców - można dostawić np 3 inżynierów, aby móc przerzucić każdą artylerkę
To już robi się niezły offtop, a sens tego tematu i tak dawno zaginął
Zauważyłem parę rzeczy, od czasu kiedy byłem tutaj ostatni raz.
Można mieć tylko 1 War altar! (Ktoś tu kminił rozpę na dwóch)
Powtórzę - WH może być tylko na piechtę (albo jak Bizim pisał - na dywanie )
Failcast w przypadku najnowszych modeli to Excellent Cast Nowy WP i WH to must have!
:O Nie zauważyłem... priest może wszystkie boundy wywalić co turę To jest to!
Przy okazji przekalkulowałem sobie hellblastera (jest o wiele mniej awaryjny niż przedtem.
Poniższa tabelka zestawie wszystkie 216 możliowści rzutu:
ilość rzutów / średnia iloś strzałów / Szansa na efekt
Normal 125 18 57.87%
Half shot 75 6 34.72%
Misfire chart 15 0 6.94%
kaboom! 1 30 0.46%
A tutaj wersja z inżynierem, przy założeniu, że przerzucam artylerkę tylko, gdy jest jakiś misfire (oprócz kaboom!
ilość rzutów / średnia iloś strzałów / Szansa na efekt
Normal 187.5 18 86.81%
Half shot 25 6 11.57%
Misfire chart 2.5 0 1.16%
kaboom! 1 30 0.46%
Jak widać, inżynier mocno dopala hellkę, doje jeszcze BS4. Dla zboczeńców - można dostawić np 3 inżynierów, aby móc przerzucić każdą artylerkę
Niestety nie. :/Blaesus pisze: Failcast w przypadku najnowszych modeli to Excellent Cast Nowy WP i WH to must have!
Widziałem jednego priesta (tego nowego). Przesunięcie formy, brak łokcia, i jeszcze źle odlana rzecz z tyłu pasa (czaszka? sakwa? nie dało się zidentyfikować). Także nie ufajcie nowym FC i też je sprawdzajcie dla własnego dobra.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
A więc sprawdza się konieczność lokalnych sklepów, przynajmniej można sobie zobaczyć, czy wszystko jest cacy
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
ja skleję oba
A co to magnesów nie ma?
Ja bez myślenia stawiam na heavenowy.
+1 do hita, +1 pd to jest to czego potrzebuje moja armia. Do tego jeszcze zawsze mogę wesprzeć moich wojaków d6 impactami z S5.
Nawet z tego bound spella będzie możliwość częstszego skorzystania bo masz +1 pd.
A poza tym z tego boxa zapewne przy użyciu jakiegoś plasticardu i 2 koników rycerstwa można zmontować drugi wózek.
+1 do hita, +1 pd to jest to czego potrzebuje moja armia. Do tego jeszcze zawsze mogę wesprzeć moich wojaków d6 impactami z S5.
Nawet z tego bound spella będzie możliwość częstszego skorzystania bo masz +1 pd.
A poza tym z tego boxa zapewne przy użyciu jakiegoś plasticardu i 2 koników rycerstwa można zmontować drugi wózek.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Emmm, nic To że mag stoi na ambonie i można go łatwiej odstrzelić
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Jest w końcu ograniczenie na Reiksgwardię bądź Inner Circle 0-1 ?
Coś była o tym mowa, w Ab nie widzę abyś Debelial uwzględnił to.
Oby nie było
Coś była o tym mowa, w Ab nie widzę abyś Debelial uwzględnił to.
Oby nie było
Pytanie o czołg i jego drewniany bojler.
O ile mi wiadomo po deklaracji SP rzucamy artyleryjką, jeśli wyrzucimy więcej niż bieżąca żywotność to mamy rzut na tabelce mishap (z +1 do wyniku za każdy SP).
A jeśli rzucimy na kości misfire coś się dzieje? Czy tylko jeśli rzucimy więcej?
O ile mi wiadomo po deklaracji SP rzucamy artyleryjką, jeśli wyrzucimy więcej niż bieżąca żywotność to mamy rzut na tabelce mishap (z +1 do wyniku za każdy SP).
A jeśli rzucimy na kości misfire coś się dzieje? Czy tylko jeśli rzucimy więcej?
Krew dla Sigmara! Czaszki dla Tronu Imperatora!
misfire to tak jakbyś rzucił więcej niż ilość woundów Czyli "zdrowy" czołg też może się popsuć
W sumie niema najmniejszgo sensu wsadzac tego maga na wozki magow. Czyli za 130 pkt. dostajemy +1 do hita.... to calkiem, calkiem. Pozatym zastanawiam sie nad Lordami:) Jedyny mus to wydaje sie ze Lord mag. Arcy moim zdaniem nie jest taki super. Kiedy stał w srpodku armi i dawał na 18` liderke plus boost z Altara to było zajebiste teraz.... wydaje mi sie że nasze sily bedą bardziej rozciagniete. Wiec on stracil na znaczeniu i to bardzo znacznie. GM został za życia pochowany w głebokim dole. Zostaje Generał, i o ile na początku mysłalem ze Gryf nie nadaje sie do niczego to powoli zaczyna mi kwitnać pomysł na niego.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia