Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
a ja bym dał hero killera z rune fangiem i the other trickster's shard
Podpis usunięty - nieregulaminowy. Administracja
GM z runefangiem i foolhardiness i np 7 innercircle... aż marzy się rzucić na to szósteczkę z Lighta
Wszyscy wraz z końmi dostają dodatkowy atak (łącznie 6 ataków z GM, jeśli szarżował), ASF, więc duża szansa, że przerzuty na trafienie. no podwojony ruch...
Wszyscy wraz z końmi dostają dodatkowy atak (łącznie 6 ataków z GM, jeśli szarżował), ASF, więc duża szansa, że przerzuty na trafienie. no podwojony ruch...
Wiem, że hate nie działa na bohaterów. Niemniej 8 chłopaków ma re-roll 9 ataków z siłą 6/4.Bizim pisze:Siena pisze:Grand Master w klocku IC może być syty. Jeszcze lepszy efekt osiągniemy wrzucając dodatkowo księdza.
Nie mam jeszcze AB (pewnie dotrze we wtorek lub środę), ale na podstawie samego ArmB dostaję bólu głowy od ilości kmin
Niestety hate z priestów jest taki jak był czyli na characterów nie działa. :/
Ale wózek dający +1 do hita już tak.
Co do kloca to ja nadal nie jestem przekonany do naszej kawalerii. Prędzej wysyłał bym go jako kowboja (do zabijania wrogich kowbojów) albo w obstawie max 7 rycerzy.
Murmandamus pisze:Bzim moje nordlandzkie rycerstwo to zakony:
knights of the northern star
Nordguard ( czyli odpowiednik dla nordlandu czym są Reiksguardzi dla Reiklandu)
Kurcze bardzo fajny mi podrzuciłeś pomysł. Reikland i Reiksguardzi mają nazwę od rzeki Reik.
A Salzenmund (stolica nordlandu dla niewiedzących profanów z południa) leży na wzgórzach z których wypływają strumienie tworzące rzekę Salz.
Nie chce kraść ci pomysłów (bo rozumiem, że masz zrobionych rycerzy na te zakony) dlatego właśnie nazwę ich Salzguard, dzięki za pomysł.
Tak swoją drogą wrzucając takich IC z steel standard do naporowej armii to przy okazji zapełnimy sobie w sporej części cory.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
-
- Wałkarz
- Posty: 83
1 Battle Wizard Lord @ 243.0
Dispel Scroll , Warhorse
1 Captain of the Empire @ 154.0
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Dragonhelm; Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 90.0
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Captain of the Empire @ 90.0
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Warrior Priest of Sigmar @ 105.0
Heavy Armour; Shield; Warhorse: Sword of Might
1 Warrior Priest of Sigmar @ 100.0
Heavy Armour; Shield; Warhorse; Sword of Striking
12 Knightly Orders @ 284.0
Great Weapon; Standard; Musician
12 Knights of the Inner Circle @ 320.0
Standard; Musician
5 Demigryph Knights @ 345.0
Steel Standard
5 Demigryph Knights @ 325.0
Banner of Swiftness
5 Pistoliers @ 90.0
1 Steam Tank @ 250.0
Total Army Cost: 2396.0
Models in Army: 42
Co sądzicie?
Dispel Scroll , Warhorse
1 Captain of the Empire @ 154.0
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Dragonhelm; Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 90.0
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Captain of the Empire @ 90.0
Great Weapon; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Warrior Priest of Sigmar @ 105.0
Heavy Armour; Shield; Warhorse: Sword of Might
1 Warrior Priest of Sigmar @ 100.0
Heavy Armour; Shield; Warhorse; Sword of Striking
12 Knightly Orders @ 284.0
Great Weapon; Standard; Musician
12 Knights of the Inner Circle @ 320.0
Standard; Musician
5 Demigryph Knights @ 345.0
Steel Standard
5 Demigryph Knights @ 325.0
Banner of Swiftness
5 Pistoliers @ 90.0
1 Steam Tank @ 250.0
Total Army Cost: 2396.0
Models in Army: 42
Co sądzicie?
Wariacja z Grand Masterem w roli głównej. Mały mag dla zerówki i lore of atribute. Chociaż, za 6 milicjantów można dać drugi poziom. Wadą może być mała liczebność i zbyt duża liczba punktów upchniętych w IC.
1 Grand Master @ 255.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Charmed Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
1 Captain of the Empire @ 159.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 130.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Captain of the Empire @ 113.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
39 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2ndWeapon
11 Free Company Militia @ 76.0 Pts
2ndWeapon; Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Demigryph Knights @ 277.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Swiftness [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
1 Steam Tank @ 270.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [20.0] Pts
Hochland Long Rifle; Repeater Pistol
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2400.0
1 Grand Master @ 255.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse
Runefang [85.0]
Charmed Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
1 Captain of the Empire @ 159.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 130.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Captain of the Empire @ 113.0 Pts
2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
39 Halberdiers @ 300.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
2ndWeapon
11 Free Company Militia @ 76.0 Pts
2ndWeapon; Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Demigryph Knights @ 277.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Swiftness [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
1 Steam Tank @ 270.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [20.0] Pts
Hochland Long Rifle; Repeater Pistol
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2400.0
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Miszczakos ofensywna rozpa na maksa. Tylko żeby cię ktoś śmiećmi nie wymanewrował. ;]
Nie kumam - po co Ci sygnaturka z Lifa skoro masz pristów którzy mają to samo i taniej? Ja myślałem nad właśnie podobną rozpą - ale mimo wszystko chciałbym flgusów zmieścić nie umiem bez nich grać:) Ja będą trafiać na +3 to z przerzutem to będą fajni. Wydaje się ,że jeden duży mag staczy ....
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Odganianiem śmieci mają sie zająć pistoliersi, no i mam dylemat czy potrzebny mi ten bsb na pegazłordzie czy cos nie pokombinować i dorzucić jeszcze jednych pistolierów
Tylko, że priest nie wyleczy jednego punktu życia jak wejdzie mu modlitwaPiotrB pisze:Nie kumam - po co Ci sygnaturka z Lifa skoro masz pristów którzy mają to samo i taniej? Ja myślałem nad właśnie podobną rozpą - ale mimo wszystko chciałbym flgusów zmieścić nie umiem bez nich grać:) Ja będą trafiać na +3 to z przerzutem to będą fajni. Wydaje się ,że jeden duży mag staczy ....
Siena pisze:Tylko, że priest nie wyleczy jednego punktu życia jak wejdzie mu modlitwaPiotrB pisze:Nie kumam - po co Ci sygnaturka z Lifa skoro masz pristów którzy mają to samo i taniej? Ja myślałem nad właśnie podobną rozpą - ale mimo wszystko chciałbym flgusów zmieścić nie umiem bez nich grać:) Ja będą trafiać na +3 to z przerzutem to będą fajni. Wydaje się ,że jeden duży mag staczy ....
Dobra ale mag 1lvl potrzebuje ponad 2 kostek aby rzucić ten czar (bo musi rzucić 7+, więc aby mieć pewność brałbym 3). A priest ma sporą szansę swój czar przepchnąć 1 kością.
To co będzie nas bolało to imo właśnie brak kości mocy bo poza wózkami magów to nijak sobie ich już nie dorobimy.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
teraz w Imperium będzie chronicznie brakować PD więc nie sądzę ,żeby to był dobry plan- ale warto sprawdzić. Swoją drogą jak zobaczyłem w końcu dziś podręcznik i znalazłem stronę z itemami to myślałem ,że ktoś mi strony powyrywał - 9 ITEMÓW - toż to jakiś żart - ani jednego arkana... ja nie wiem ,czy autor jakieś porażenia nie dostał z powodu ,że aż tak się przepracował. naprawdę żenada...
-
- Wałkarz
- Posty: 83
@Slayer zależy od liczebności tych klocków ale fakt mogło by być ciężko
Wszystkie nowe AB posiadają mało magicznych przedmiotów, więc imperialny nie jest wyjątkiem.PiotrB pisze:teraz w Imperium będzie chronicznie brakować PD więc nie sądzę ,żeby to był dobry plan- ale warto sprawdzić. Swoją drogą jak zobaczyłem w końcu dziś podręcznik i znalazłem stronę z itemami to myślałem ,że ktoś mi strony powyrywał - 9 ITEMÓW - toż to jakiś żart - ani jednego arkana... ja nie wiem ,czy autor jakieś porażenia nie dostał z powodu ,że aż tak się przepracował. naprawdę żenada...
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Channelować może to co ma Magic Level chociaż 1. Jeśli ten cały Priest go ma to może.kowaljl pisze:Priscie moga chanelowac na kosci? Jesli tak 3 czanele w turze, czasem 4 plus wozek cos dawał. Sporo kosci, nawet jak bedziesz rzucac czary z prosta na 2. na jednej niema sensu bo latwo zdispelowac.