Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: Danrakh »

Quaki pisze:(...)
Any ideas?
1) Wywal dwuraka to się znajdzie miejsce na Ro Stone i tarczę.
2) Jeden Spelleater to loteria, proponowałbym zwykłego scrolla a za oszczędności MRo Challenge na wodzu.
3) Tarcze na 5ciu hammerersach - jest ich za mało, żeby lekko poprawiony save miał ich uchronić przed czymkolwiek, wywaliłbym.
4) Thunderersi bez tarcz to free frag, ale z tarczami masz 300 pkt de facto w śmieciach. Przy niewielkich kombinacjach byłby za to kolejny klocek - tu do rozważenia np opcja maksymalnego odchudzenia maszyn (inżynierowie) z założeniem, że w razie czego trzeba będzie te punkty oddać. Odpowiedz sobie na pytanie czy thunderersi potrafią ochronić maszyny przed kowbojami/scoutami/latającym skirmishem/wykopywaczkami (mówimy o ogarniętym przeciwniku). Moim zdaniem niekoniecznie - zwłaszcza bez tarcz.
5) Co do ognistej maszyny, słuszna uwaga, spróbowałbym jednak Ro Burning na słabszą klopkę wrzucić zamiast na cannona, ale wtedy inżynier jest tam raczej potrzebny.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Danrakh pisze:2) Jeden Spelleater to loteria, proponowałbym zwykłego scrolla a za oszczędności MRo Challenge na wodzu.
MRoC to też loteria, IMO warto inwestować w niszczarkę przy obecnych ograniczeniach magii.


Myślę że warto by się zastanowić nad wrzuceniem Rune of Grungni na hamkach kosztem kilku z nich, tarcz na malych mlotkach i ew. jednych minersów. Zwiększylby on przeżywalność zarówno thundów jak i hamków a już o maszynach nie mówiąc. Dziala lepiej niż tarcze na wszystkich oddzialach a kosztuje dużo mniej. Plutony strzeleckie typu DE czy LIz tracą część potencjału, walka z mirrorami czy empire jest pewniejsza a i nie trzeba się przejmować malymi/średnimi pociskami lecącymi w 5 hamków, 10 thundów czy maszynki (czy tylko ja mam traumatyczne przeżycia jak na glupim 2k6 s4 tracę 2/3 na klopie a chwilę później dostaje od 10 luczników na coverze i schodzi? :P ).
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

@Arbiter: Też myślałem nad Grungnim, może się przydać a doświadczenia ze schodzącymi maszynami mam ostatnio podobne ;) Wchodzi.
@Danrakh: 1.Lubię mieć dwuraka na kowadle, zawsze się może od czegoś opędzi ale opcja do rozważenia.
2.Tu podzielam zdanie Arbitra, jest mniejsza szansa na ifki a więc i większa żeby w ogóle próbować zjadać
3. teraz jest 7+shieldy, może i coś przeżyje
4.Raczej zostaną goli Thundzi i kuszorangerzy, scouci może coś namieszają, a będę wiedział gdzie ich wrzucić.
5.Fire jest już na klopie, cannon bez inżyniera ujdzie ale klopy zawsze z nimi wystawiam

Po wrzuceniu warda wypadają jedni Minerzy, jedni thundzi zmieniają się w rangerów z kuszami, działo bez inżyniera i jest 7 hamców z muzykiem i tarczami:

Lord, shieldbearers, Stone, Resistance, Preservation, Furnace, dwurak
Kowadło: Spelleater, dwurak
BSB: Gromrill, Resistance, Preservation, Fire
30 Warriors FCG, dwuraczki
10 Thunderers
10 Quarrellers-Rangers
30 Hammerers FCG, MRoGrungni
7 Hammerers, muzyk,tarcze
5 Miners
Klopa S5, przerzut, engineer
Klopa S4, przerzut, Fire, engineer
Cannon Forging

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Pytanie tylko brzmi czy warto wydawać 50 punktów na 50% szansę zjedzenia czaru. Ja się aktualnie skłaniam ku MRo Balance, pełne 4 DD dla nas i -1 PD dla przeciwnika oznacza że tylko rzut 6,6 nie daje nam przynajmniej równej liczby kostek.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Brzmi rozsądnie ale niestety, oprócz tego często mamy na starcie -2 do dispella, więc i kostek schodzi więcej. Myślałem i nad Balancem ale scroll daje pewność na ten krytyczny moment ;)

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Z drugiej strony przy średnim rzucie (4,3) mamy 8 DD do 6 PD przeciwnika. Pasowałoby przetestować jedno i drugie ;)
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Niszczara była już przerabina płacisz 50 punktów za autodispel uporczywego czaru i masz jeszcze rzut na 4+ który może pozbawić przeciwnika tego czaru ;) imo niszczara>balance

ps. Średni rzut na 2 kostkach to nie (4,3) tyko 7 i są sytuacje że będzie jeszcze lepiej. Jeszcze pod uwagę trzeba wziąć chanele, przedmioty generujące kostki , czary, efekty itd. i w tym momencie rzut 4,3 staje się dla nas trochę problematyczny kiedy przeciwnik ma boundspelle i 4 lvlowego maga(myślę o imperium) ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Ja gram na małym kowalu z 3 ds i bardzo ładnie blokuję magię.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Kolejna bitwa moim niestandardowym standardem (dla zainteresowanych - rozpiska).

Tym razem przeciwko O&G, również niestandardowym (kumpel kupił drugiego giganta, więc postanowił złożyć coś na dwóch gigantach właśnie).
Savage Great Shaman, 4lvl, Główka, Sword of Striking i Obsidian Amulet
Orc Warboss, Armour of Destiny, Korona, Biting Blade

Night Goblin Shaman, 2 lvl, Scroll, Ikona
Night Goblin Shaman, 2 lvl, Piefścionek
Black Orc BSB, Enchanted Shield, Preserwatywa
Goblin Big Boss, wilk, Charmed Shield, ASF, Dragonbane Gem. light armor
Goblin Big Boss, wilk, Dragonhelm, Shriekieng Sword, light armor, tarcza

32 Savage Big Uns, fcg, xhw
15 Boyz, fcg, xhw
16 Boyz, fcg, xhw

14 Murzynków, fcg, tarcze

2x Gigson, ward
2x Mangler
Wylosowaliśmy oficjalną mapkę ETC nr 4, kumpel wybrał górę, ja zaczynałem. Z czarów wylosował teleport, stopę/spacer, laser i coś, na maluchach 2x sygnaturka, księżyc i przerzut 6tek.

Wystawiłem się wszystkim prócz klopki mniej więcej na 10-11" żaby maszyny miały maksymalne pole widzenia. Na wzgórzu OG i duże kusze w formacji 10x3, po obu stronach wzgórza hammerersi, też w hordzie, przy dwóch przeciwległych krańcach stołu po cannonie (ognisty z lewej), w prawym dolnym rogu klopka. Rangersi w 2 szeregach tuz przed prawym cannonem. BSB w prawych hammkach, Runelord w lewych.
On wystawił na prawej flance vis-a-vis cannona ale zasłoniętych wzgórzem przed drugim canonem gigsonów i jednego kowboja, w centrum (na przeciwko mojego wzgórza) savage z jednej strony wspieranych blackami a z drugiej gienkiem w większych boyzach, na lewej flance drugi kowboj i między nim a ruinami drudzy boyzi. Manglerzy w centrum. Z Vanguarda ruszył kowbojów do przodu.

1 Tura
Stoję i strzelam. Spada jeden mangler i kowboj na prawej flance, klopę znosi (i tak całą bitwę - ani jednego hita przez 6 tur strzelania, ale nie było też misfire). Nieognisty cannon trafia w kowboja na lewej flance (epicki strzał przez szerokość pola bitwy) ale dziad warduje z tarczy. On do przodu, Kowboj dopada ognistego cannona. Magia: 5+5 i 1 channel więc zaczęło się z wysokiego "C". Rzucił Spacer (z 5 kości miał 25 albo coś koło tego). Myślę sobie księżyc jest gorszy ale z kostek nie opłaca się tego dispellować, bo zamiast księżyca rzuci sobie potem 3-4 czary z małej ilości kości i spelleater pójdzie na zmarnowanie, więc decyduję się go użyć - stopa zjedzona. Z następnych 5ciu kości duży księżyc, ale na szczęście nie rzucił wystarczająco dużo. Cannon stoi na ostatnim woundzie i zdaje brejka.

2 Tura
Nadal stoję i strzelam. Spada jeden gigant, drugi mangler. Kilku savage'ów On szarża gigantem w rangersów reszta do przodu. W magii rzuci zdaje się 1+3 więc nie poczarował. Kowboj wykańcza cannona i troszkę w bok, żeby szarżować w następnej organki. Gigant krzyczy, więc testuję steadfasta i stoję. Reform rangersami w 3x5.

3 Tura
Lewych hammerersów reformuję w ten sposób, żeby zasłonić organki przed wilkiem i jednocześnie szykować się do walk w centrum nadal w formacji 10x3. Jednocześnie wystawiam flankę na szarżę boyzów (po namyśle mogłem ich inaczej zreformować - w 5x6, mógłby wtedy niedoszarżować boyzami i nie powstrzymać mnie na 2 tury). Prawymi hammerersami idę do przodu, żeby zasłonić savage'om szarżę na kuszników. On z animozji musi szarżować gienkiem i oddziałem w moje duże kusze ale pali szarżę. Nadgryzam oddział generalski ze stand & shota i poprawiam organkami (4 hity przerzucone na 2 #-o ). Cannon niedolatuje o włos do kowboja. Gigant bierze jednego rangera (zadałem ranę, więc go oddał) ale robi wynik 6tką (6 trupów) na stompy, sam zadaję mu jeszcze 2 rany i zdaję steadfasta. Boyzi szykują się do szarży w bok lewych hammererów. Blacki szykują się do kontrszarży w bok prawych hammererów. Wilk szykuje się do szarży w organki. Magia - na rangersach wchodzą przerzuty 6tek (wpuściłem bo potrzebowałem kostek na wypadek księżyca). Gigant tym razem skacze i zabija dokładnie 9/9 rangerów.

4 Tura
Hammerersi + BsB szarża w 27 już teraz savage + great shaman + jego BsB. Organki zdejmują kowboja, kusznicy redukują oddział generalski do 3+ gienek, cannon przestrzelił giganta (do 6" wchodziło, rzuciłem 8 oczywiście). Hammerersi zadają 1 ranę BSB i zabijają 8 savage, sam tracę 11 (mój BSB odmówił pojedynku), ale zdaję brejka. Boyzi szarża na bok hammererów, blacki kontrsarża na flankę hammków z bsb. Zostaje 3 hammererów i BSB, zdaję brejka. Boyzi pomimo szarży w bok szeroki na 3 hammerersów muszą się testować ale zdają brejka. Gigant szarżuje w cannona ale go nie zabija i zdaję brejka (chyba znowu krzyczał). Z IFki wchodzi teleport na oddziale generalski - lądują za plecami kuszników.

5 Tura
Kusznicy szarżą w przód blacków. Drudzy hammererzy obracają się frontem do boyzów. Boyzi zredukowani do jednego łamią się, ja nie gonie i obracam się, żeby w następnej szarżować oddział generalski. Szarża kuszników okazuje się przełomowa - kumpel co prawda wybija hammererów i zadaje swoim BSB ranę na moim BSB (w tej turze przyjąłem wyzwanie) ale musi się testować na -6 i pomimo przerzutów nie zdaje. BSB dogania savege'ów oddalając się od wszelkich zagrożeń a kusznicy są 2" za 6tką murzynków. Gigant zadeptuje cannona i obraca się żeby zaszarżować w kuszników - po czym spada w swojej turze ze stand & shota. Murzynki się zbierają. Oddział generalski rozjeżdżą organki i overrunuje - jest 10" od moich hammererów.

6 Tura
Hammererzy nie dobiegli do oddziału generalskiego (brakło 1"), kusznicy rozjechali murzynków i overrunowali (w sumie sam nie wiem po co - mogli się obrócić i zachęcić orczego generała do samobójczej szarży). Ostatnich 4 orków na stole nie ma co robić, więc kończymy.

Różnica rzędu 1100 pkt na moją korzyść, więc 17:3 do przodu.

Kolejna bitwa z niestandardowym buildem przeciwnika. Mimo wszystko brakuje mi kowbojów do ogarniania odginaczek i/lub trzymania klocków, ale coś za coś. Dwie hordy hammererów i solidny park maszyn robią swoje. MRo Ballance + Spelleater spokojnie powstrzymują magię.

Kumpel popełnił kilka błędów (np nie zablokował kusznikom tej decydującej szarży), co z jednej strony pozwoliło wygrać a z drugiej unaoczniło mi kwestię braku zdecydowanej odpowiedzi na większą ilość odginaczek/kowbojów.

Sam jestem raczej zadowolony z własnej gry, drobne błędy (np nieco niemrawe ruchy oddziałów, zwłaszcza lewymi hammererami) nie miały większego wpływu na ostateczny wynik.

Zobaczymy jak pójdzie na najbliższym turnieju, na jaki się wybieram (format euro).
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
TomashWwl
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: BeefTown / WaWa

Post autor: TomashWwl »

Powiedzmy, że nie gram na uściślenia ;) czy w takim wypadku zamienilibyście 5tke Hamców na kreske Slayerów z 2xGiant? A Lordunia do dużych Hamców .. jednak tracę przy tym możliwość wyboru gdzie Tarczownika upchać, a Slayerzy schodzą od pierwszego większego ostrzału - co sprowadza się do standardu że 5tka Hamców z Lordem jest lepszym wyborem aby zatrzymać jakiś UberKloc. Chyba, że się mylę z powodu małego ogrania taktyką "kreska Slayerów"
Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu... :roll:

#Krasnal#
Mudżahedin
Posty: 275
Lokalizacja: Młodzi Gniewni, Poznań

Post autor: #Krasnal# »

Rozpiska na turniej 1600 z ograniczeniami :

Kod: Zaznacz cały

Army Specific Restrictions:

Beastmen: Beastmen armies have an extra 100 points for their roster (1700 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Beastmen can generate 2 extra pd instead of 1

Bretonnia: No Restrictions

Chaos Dwarfs
Hellcannon 0-1
Iron daemon, kdai destroyer and every model with hashut lore count as war machines
chalice of darkness counts as 2 pd
Max 3 out of lore of Hashut, s5 war machine templates, destroyer, iron daemons.
Chalice or Sorcerer Prophet
Flask counts as 3 war machines.

Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 25 repeater Crossbows (including characters and excluding chariots) in the army. Repeater Bolt Throwers 0-2. Harpies are 0-2. Shades max 20 models per army, Pendant of khaeleth cannot be taken by lord characters, player may take up to 2 of following: Pendant of khaeleth\Crown of command\any number of wizards using death & shadow magic\Cauldron of Blood\Hydra.

Dwarfs: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2;

Daemons of Chaos
Max. 30 Models per unit. All daemonic gifts are 0-1. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts. Siren song cannot be taken by Herald of Slaanesh. Max 6 flamers in the army. Mos: Rule change: It doesn't give loremaster lore (can take any rb lore)

The Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are a 0-1 choice. Max 2 cannons, steam tank count as a cannon.

High Elves: High Elves armies have an extra 50 points for their roster (1650 total); High elves army can generate extra 2 powerdice instead of 1; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD

Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice;Scar-Veterans 0-2, player may take up to 2 of following: Beclaming Cogitations\ Focus of Mystery\ Focused Rumination \Higher State of Consciusness; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands of the Old Ones counts as +2PD; Higher State of Consciusness counts as 2 discplines (takes two slots, but cost same points); Crown of Command & Higher State of Consciousness cannot be taken on 1 model; A maximum total of 4 Skink, Chameleon skinks and Skink Cohorts units combined maybe taken in an army (Cohorts containing kroxigor or numbering above 20 models do not count for this restriction). Max 1 of these in army death lore/bane head/feedback scroll

Ogre Kingdoms: Hellheart counts as 2dd & 1pd, Greedyfist on death mage counts as 2dd. Each leadbelcher/ sniper maneater with pistol(s) counts as 3 models towards to shooting cap. Max 2 combined units of Mournfang Cav & Ironblaster. 0-1 Ironblaster.

Orcs&Goblins: Night Goblin Shamans(0-3 cap removed) mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. Maximum model cap is 60 models per unit. +50 pts.

Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are limited by 2 units & 20 models total; Engineers are a 0-3 choice; Can take max 2 of the following: doom rocket, brass orb, storm banner;

Vampire Counts
Master of black arts & blasphemous tome upgradeare 1pd each. 0- 2 etheral units (incl. Heroes). 0-2 red fury and/or quickblood abilities. 0-4 howls (death shriek counts as 2)

Tomb Kings: Tomb King armies have an extra 100 points for their roster (1700 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 PD AND 2 DD. Hierotitan is worth 1 PD so long as it's alive. Sphinxes of all kinds: 0-2 per army. Tomb Kings may generate up to 2 power dice per phase

Wood Elves: Wood Elf armies have an extra 100 points for their roster (1700 total) All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Wood Elves can take 4 of the same core unit instead of 3, Wand of Wych Elm counts as +1 DD; Only Glade guards (including scouts) count for max of 45 models with shooting weapons

Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD. If you have warriors, knights and or chosen with marks of tzeentch in army then you can take max 2 out of 3 of warshrines and favor of the gods (2xwarshrines or warshrine and favor of the gods).

Unnamed1600 Pts - Dwarfs Army

1 Runelord @ 243.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45.0]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Talisman [55.0]
Master Rune of Balance
Rune of the Furnace

1 Thane @ 165.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Weapon [5.0]
Rune of Fire
Runic Armour [40.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Runic Talisman [30.0]
Master Rune of Challenge
Rune of the Furnace

39 Warriors @ 405.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

27 Hammerers @ 366.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Gate Keeper @ [12.0] Pts

1 Grudge Thrower @ 155.0 Pts
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)

1 Grudge Thrower @ 135.0 Pts
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging

Models in Army: 77


Total Army Cost: 1599.0


Wszelkie opinie mile widziane :D

Awatar użytkownika
puma1944
Chuck Norris
Posty: 412
Lokalizacja: So'ton

Post autor: puma1944 »

Wojasów zamieniłbym na 30stke kuszników z g.w.
a za tańszą klope dał organki :mrgreen:
"Poproście ich,żeby się nieco uciszyli.Snorri ma małego kaca,-powiedział Snorri.
Artur pisze:Człowieku to jest temat, o nowym info o krasiach - czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
Dwarfs
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0

galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906

Awatar użytkownika
Megido
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Megido »

Witam krasnoludzką brać!Oto mój pomysł na krasnoludzkie euro, który chciałbym przetestować w przyszłą sobotę na płomieniach:

Runelord,AoD,Spelleater;

Thane BSB;MRO Challenge;RO Brotherhood;RO Gromnil;

39xRangers(warriors);

14xQuarrellers,GW;

10xThunderers;

10xThunderers;

30xHammerers;

10xMiners;

4xTroll slayers+Giant slayer;

Cannon,RO Burning.RO Forging;

Grudge thrower,RO Accuracy,2xRO Penetrating;

Organ gun;

Sorry za brak cen, ale brak mi pod ręką AB, a jestem zbyt leniwy, żeby na kartce liczyć :wink: Jako, że to moja pierwsza rozpiska po brodatej stronie mocy to prosze o opinie i rady.
As long as single one of us stands, we are legion

Obrazek

Awatar użytkownika
puma1944
Chuck Norris
Posty: 412
Lokalizacja: So'ton

Post autor: puma1944 »

jak dla mnie kuszników dobij do 20stu zamiast Thandów kolejna klopa(choć ostatnio miałem 20 w jednym klocku i nieźle strzelali :mrgreen: )
Rangersi średnio wole 30stu kuszoli z g.w.
zamiast RO Brotherhood np. r.cleaving
runiaczowi przyda sie scroll
a po co ci slayersi ??(jeśli zapychacze pkt. to są lepsze opcje)
"Poproście ich,żeby się nieco uciszyli.Snorri ma małego kaca,-powiedział Snorri.
Artur pisze:Człowieku to jest temat, o nowym info o krasiach - czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
Dwarfs
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0

galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906

Awatar użytkownika
Megido
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Megido »

Po pierwsze to dzięki za opinię, ale:
puma1944 pisze:jak dla mnie kuszników dobij do 20stu zamiast Thandów kolejna klopa(choć ostatnio miałem 20 w jednym klocku i nieźle strzelali :mrgreen: )
Kuszole w mojej rozpie mają strzelać w jakieś śmieci z T3 i innych elfów oraz flankować/dobijać to co doszło tak, że nie potrzebuje ich w większych ilościach(tzn.brak mi pkt :(), a thundzi nie wypadną z rozpy bo imitują 2 organki których brak mi na tym limicie maszyn 0-4.
puma1944 pisze:Rangersi średnio wole 30stu kuszoli z g.w.
Limit strzelców do 45 modeli mnie ogranicza, a poza tym to brak mi wtedy 2 kloca do bicia
puma1944 pisze:zamiast RO Brotherhood np. r.cleaving
to na wypadek kiedy pojawi się możliwość wystawienia bsb w scoucie i zawołania jakiegoś kloca z magiem albo czegoś upierdliwego, a że mam jeszcze ciutkę pkt to wstawię za nie runę na broń za 5 pkt na eteryki
puma1944 pisze:runiaczowi przyda sie scroll
Nie jestem pewien o co chodzi bo napisałem, że Runelord ma spelleatera
puma1944 pisze:a po co ci slayersi ??(jeśli zapychacze pkt. to są lepsze opcje)
Na SLOS'ie stają za hamcami i mają hard cover, a gdy podejdą tacy warriorsi hałasu czy inny upierdliwy kloc którego nie udało się zestrzelić to wbiegają w niego w kresce i trzymają przez całą ture :wink:
As long as single one of us stands, we are legion

Obrazek

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

ja tylko dodatm iż wolałbym osobiście wywalić kuszoli i dzięki temu mieć 2 x30 warków z GW. ta 14 kusz nic kompletnie nie zrobi a fasty thunderersi zdejmują bardzo dobrze. wywal slayerów i daj 5 hamców z championem w to miejsce, są lepsi. Od siebie dodam iż również wolałbym drugą klopę w miejsce organek ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
puma1944
Chuck Norris
Posty: 412
Lokalizacja: So'ton

Post autor: puma1944 »

Megido pisze:Limit strzelców do 45 modeli mnie ogranicza, a poza tym to brak mi wtedy 2 kloca do bicia
ture wczesniej zwijasz kuszoli w klocek i masz 30stu z g.w. a tyle gorsi od wojasów że save na 6+
Megido pisze:Nie jestem pewien o co chodzi bo napisałem, że Runelord ma spelleatera
chodził mi o spellbreaking
"Poproście ich,żeby się nieco uciszyli.Snorri ma małego kaca,-powiedział Snorri.
Artur pisze:Człowieku to jest temat, o nowym info o krasiach - czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
Dwarfs
W:29\D:4\L16
Tomb Kings
W:1\D:0\L:0

galeria moich Krasi: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=33906

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

ale ma kowadło i +3 PD więc nie ma sensu brać scrolla jeszcze do niszczarki, chyba że tobie chodzi by zamiast niszczarki wziąć scrolla i mamy 25 pkt na dopakowanie klocka np?
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2203
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Draft #3 wydany... mimo, że nadal jest do dupy to nas poluźnili!!!
Bolt thr. count as ½ a war machine (round up).
All BSBs can take all the Equipment, their unit type has acces to as if they weren't BSBs.
Dwarfs: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2; gyrocopter doesn't count for max 4 war machine/template.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=100748
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Zajebiaszczo. Naprawdę fajnie. Wreszcie możemy wziąć dwuraka/tarczę na BSB. Uwolnienie Żyrosa też jest fajne. Bolce wiele nie zmieniają, nie sądzę żeby nagle zaczęły się pojawiać na stole.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

ODPOWIEDZ