,,The Steam Gun has a 360 degree arc of fire."Catafractus pisze:czy czołg w nowym AB strzela z wieżyczki parą dookoła, czy jak z działa tylko przed siebie???
jak to jest opisane?
Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
1. czy hity z soulfire są magiczne?
2. czy soulfire daje oddziałowi magiczne ataki oprócz flamingów?
2. czy soulfire daje oddziałowi magiczne ataki oprócz flamingów?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
ok, dziękiBizim pisze:To jest bound spell więc tak.Macias pisze:1. czy hity z soulfire są magiczne?Daje ogniste.Macias pisze:2. czy soulfire daje oddziałowi magiczne ataki oprócz flamingów?
Jeszcze jedno pytanko: to konie od magowózków nie mają bardinga, więc mają M8, tak?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Macias pisze: ok, dzięki
Jeszcze jedno pytanko: to konie od magowózków nie mają bardinga, więc mają M8, tak?
Znaczy w zasadach to, żaden z naszych altarów nie ma bardinga (ani war, ani magiczne). Ale modele mają barding.
Myślę, że w FAQ wspomną o tym.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
To są Rydwany, a nie można dołączyć do jednostki Rydwanów chyba, że jest zapis o tym, że można, jak np. w Tomb Kingach.termi pisze:Czy altar może się dołączyć do Hurricanum? W końcu to ten sam trupe type.
Czy kapitan i generał nie mogą brać halabardy w tej edycji?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
czy mag na swoim altarze dodaje swoj lewel do casta z bound spela z wozka?
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
Legionowski Klub Miłośników Fantastyki
http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769
do boundów nie dodaje się levelu maga
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Stawiasz małego blasta w 24'', potem scatteruje d6 cali. Jeśli wyląduje na jakieś jednostce to kulasz kostką na tabelkę, do każdego efektu (nawet do efektu 1) jest dodatkowo d6 trafień z s4 przeciwko latającym.Klops pisze:jak działa hevenowy bound z wózka?
1. nic się nie stało
2. cały blast zadaje hity z s2, do tego jednostka ma -1 do hita do następnej fazy magii
3. jeśli środek blasta jest nad oddziałem to rzucasz scatterką i obracasz oddział w wyznaczonym kierunku (na hicie właściciel wózka decyduje)
4-5. blast zadaje hity z s3(6)
6. blast zadaje hity z s3(8) i d6 woundami na środku.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Najbardziej podoba mi się 3. Szkoda, że tak rzadko wychodzi
Ale tak prawdę mówiąc to ten blast nie jest zły. Taka katapulta bo 4 z 6 wyników to zadawanie ran, raczej do zabicia pojedynczej postaci to nie ma co liczyć bo to za mała szansa, ale aby pokiereszować takich WL (bo to przecież są magiczne obrażenia) to jak najbardziej.Blaesus pisze:Najbardziej podoba mi się 3. Szkoda, że tak rzadko wychodzi
Tak w zasadzie właśnie 5 z 6 wyników dają jakiś fajny efekt, bo albo przeciwnik nie będzie maszerował w kolejnej (a może nawet się nie ruszy jak nie zda swifta) albo oberwie obrażenia.
Chociaż nie wiem czy ktokolwiek będzie mieć kości w zapasie aby rzucać tak randomowy czar... Bo nie ma co opierać taktyki na efekcie 3.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Zgadzam się,
Bound z Hurricanum to zabawka, którą można rzucić jak zostanie jedna kość... ot, może się uda.
Lightotwe działo to już coś pewniejszego.
Bound z Hurricanum to zabawka, którą można rzucić jak zostanie jedna kość... ot, może się uda.
Lightotwe działo to już coś pewniejszego.
Tia, jest między tymi wózkami jakiś balans.
Jeden ma fajny efekt, dodaje kość powera (czyli łatwiej rzucić tego bounda) ale za to jego bound to istna zabawka i jest droższy o 10 pkt.
Drugi ma efekt raczej średni, zwiększa odporność na czary przez ddka ale jego bound spell robi wrażenie (tym bardziej, że może się ruszyć i strzelić więc dojść na bok jakieś jednostki wcale trudno nie będzie) i jest tańszy o 10 pkt.
Jeden ma fajny efekt, dodaje kość powera (czyli łatwiej rzucić tego bounda) ale za to jego bound to istna zabawka i jest droższy o 10 pkt.
Drugi ma efekt raczej średni, zwiększa odporność na czary przez ddka ale jego bound spell robi wrażenie (tym bardziej, że może się ruszyć i strzelić więc dojść na bok jakieś jednostki wcale trudno nie będzie) i jest tańszy o 10 pkt.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.