Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Blaesus »

Magnus pisze:Potwierdzam halabardy sa uber na lwy. Odnosnie empire wpadl mi do glowy zeby przetestowac taka 14 flagusiow co by mieli warzywic wroga az spadnie ostatni.

Btw WL maja save na 3+ przed dzialkiem czolgowym?

Tutaj bym uważał... 14 flagusi potrafi samoistnie szybko się pociąć...

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Tiaa o ile klockiem flagusi nadal można coś pokminić i pokombinować (choć raczej nie będzie taki fajny jak ten stary) to kreska flagów z czempionem która przetrzymuje wroga odeszła już całkowicie w niepamięć.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Helka plus Hurricanum i już WL nie są tacy arcy straszni
Obrazek

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Myslalem zeby wypuscic taka 14 flagusow zeby poubijali troche wroga i go zatrzymali, podczas gdy nasze machiny beda wystrzeliwac reszte. 2x7, mysle ze mozna liczyc chociaz ze pierwszy szereg wyplaci ataki, a 15 atakow z hate S5 i WS3 to ciagle coś (zakladajac ze zabija sobie tylko jednego goscia, jesli wiecej to dodatkowe boosty jeszcze milej wychodza). ALe to znow kolejny pomysl, ktory musze jeszcze ptzetestowac :)

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

A co ma Hurricanum do Helki? Po wczorajszej grze tez mam kilka przemyslen. Gryf zajebisty, nadal boli go strzelanie ale w walce jest zajebisty. Tylko ze to 400pkt... czyli spory klocek z bohaterem w srodku. Kawaleria IC w Corach to mocna rzecz. Czolg zabil mi wczoraj z dziala wrogiego maga lorda na pegazie. Ale potem juz tylko wciagnol 5 rycerzy. Lamenty o jego losowosc strasznie przesadzone. Wczesniej kazdy mierzyl zeby byc 15cali od niego. Za to chowal sie po bokach czy z tylu i juz nic nie moglismy zrobic. Teraz wszyscy sie boja podejsc z ktorejkolwiek strony co naprawde daje sporo mozliwosci i swobody. I teraz czolg na bank bedzie sie liczyl do limitu dzial, a sadze ze akurat on zostanie. Problemem jest Hellka. Z jednsej strony fajna, ale z drugiej musisz juz miec na nia 200pkt. Ogolnie to w Specjalach mimo wielu jednostek wybory sa oczywiste. W Rarach niestety sprawa sie ma moim zdaniem duzo gorzej. Fajnie wziasc 2x helka wozek jakis no i Tanka. A koszt tego niestety przekracza 25%

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

kowaljl pisze:A co ma Hurricanum do Helki?
Tu chodzi o "combosa" vs WL. Helblaster ich zabija bo ma dużą S i AP, a Hurricanum ma 4 z 6 efektów raniących (magicznie więc lwie skóry nie działają), 1 efekt nic nie robiący i jeden może nie zabija ale może zmienić sytuację na polu bitwy (czasem na gorszą gdy staliśmy obok tak aby nas WL nie widzieli :P ).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

kolejny pomysl na chamski i perfidny gunline

2 helki z inzynierami i 3*30 muszkietow z flamingami, do tego duuuuuzo wloczni z hold the line i jazda! :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Lepsze kusze. I to sporo. :P

Bo nie dość, że zasięg maksymalny większy o 6'' to jeszcze zasięg bliski gdzie przy naszym biednym BSie skuteczność trafien wzrasta z 33% do 50% jest większy o 3''.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

boj sie Boga, Bizim, kusze zabijaja klimat imperium rownie dobrze, co brak bufiastych rekawow.


Helki z flamingamy LoFfcIam :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Kod: Zaznacz cały

Czołg to teraz lipa na WL. Bo ma tylko T6 więc go pokroją. 
Zanim ktoś napisze, że WL kroją nowy czołg niech lepiej sprawdzi to w praktyce. :roll: Obecnie oddziały WL latają po 20-25 chłopa, a z czołgiem styka się czterech. W dodatku muszą trafiać, a impactów potrafi być od cholery, więc szybko topnieją. Nie mówię, że nie wtłuką mu paru ran, ale powinien wygrać, a to jednak tylko 250 punktów. Polecam spróbować czołgu z heavenem/lifem. Już jeden jest mocny, a na razie możecie spokojnie wystawiać dwa :twisted:
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Tylko, że czołg nie wygra combatu dopóki wszystkich nie utłucze
Obrazek

Awatar użytkownika
Martin von Carstein
Kradziej
Posty: 947

Post autor: Martin von Carstein »

JochnyWalker pisze:boj sie Boga, Bizim, kusze zabijaja klimat imperium rownie dobrze, co brak bufiastych rekawow.
W Dziedzictwie Sigmara o Averlandzie pisze iż chlubi się licznymi regimentami Pikinierów i kuszników. ;) Tak na uboczu.
Jak Bizim napisał - muszkieterzy są najgorszymi strzelcami Imperium. Ani mobilni, ani nie posiadają zasięgu. Pomijam już iż śmiesznie szybko padają z racji braku jakiegokolwiek pancerza. :wink:

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

JochnyWalker pisze:boj sie Boga, Bizim, kusze zabijaja klimat imperium rownie dobrze, co brak bufiastych rekawow.


Ech też bym chciał aby muszkiety mogły iść w paragon z innymi strzelcami. Liczyłem na to, że w tej edycji zrobią cokolwiek aby ich ugrywalnić, ale jak widać jedna edycja na półce to za mało, potrzeba dwóch...
Muszkiety są lepsze tylko na opancerzone jednostki, czyli taki sam rodzaj celu co dla helblastera chociażby. Do tego nie wszystkie armie, mogą się poszczycić pancerzami 3+ od ostrzału bo dopiero wtedy tak naprawdę widać skuteczność AP (moim zdaniem).

Zresztą przy 9 pkt za model to już naprawdę outriderzy wydają się o wieeeele lepszym wyborem jeśli koniecznie chcesz mieć muszkiety w armii. Dzięki vanguardowi można ich przed bitwą na dogodną pozycję ustawić, a jeśli chce się mieć pancernych to teraz jest ku temu okazja bo barding staniał do 1 pkt/na model (ale ciągle tracą fasta).

Kusznicy są naszymi najlepszymi corowymi stacjonarnymi strzelcami. Najbardziej uniwersalni bo zamiast sytuacyjnego AP mają większy zasięg.


Co do samego klimatu handgunów to są prowincje gdzie właśnie rusznice są hmm brakiem klimatu (np. w Ostlandzie) z kolei nie wyobrażam sobie armii Hochlandu bez regimentu handgunersów.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

Pomozcie mi, prosze, szykuje sie na pierwsze bitwy (na razie z VC) i kombinuje rozpe na 1000pkt

-mag light duzy

-witch hunter
-warrior priest z dwoma bronmi (taki mam model)
-warrior priest na kucu


-30 (?) halabard, FCG
-18-20 handgunow (musza byc, to dla ich starych modeli zdecydowalem sie na imperium)
-5-8 IC z kopiami

-10 archerow
- 20-30 Greatswordow, moze z jakimis smiecio detkami z stubbornem

Powiedzcie generalnie, czy da rade towarzysko i co zmienic. Pytanie tez o liczebnosc niektorych oddzialow i przedmioty magiczne

Nie za malo statow? Moze 2*20 lepiej?
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

JochnyWalker pisze:Pomozcie mi, prosze, szykuje sie na pierwsze bitwy (na razie z VC) i kombinuje rozpe na 1000pkt

-mag light duzy

-witch hunter
-warrior priest z dwoma bronmi (taki mam model)
-warrior priest na kucu


-30 (?) halabard, FCG
-18-20 handgunow (musza byc, to dla ich starych modeli zdecydowalem sie na imperium)
-5-8 IC z kopiami

-10 archerow
- 20-30 Greatswordow, moze z jakimis smiecio detkami z stubbornem

Powiedzcie generalnie, czy da rade towarzysko i co zmienic. Pytanie tez o liczebnosc niektorych oddzialow i przedmioty magiczne

Nie za malo statow? Moze 2*20 lepiej?
Na 1000 pkt gracie z lordami? Przecież u VC goły wampir lord kosztuje 220.

Ta rozpa co ją tu wrzuciłeś jest na co najmniej 1600.
Ja bym dał koniecznie brace of pistols na WH, AoMI na pieszym prieście (i na generała go) i DS na magu. Przydałby się też BSB bo na liderce 8 naprawdę łatwo uciec. Pokombinuj też żeby wrzucić wózek z heavena (halabardy trefiające na 2+ z przerzutem pięknie mielą te truposze :D ). Pozbądź się też konnego priesta, GS i IC, bo się nie zmieścisz w punktach, a halabardy zwiększ do 40.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

generalnie gra jest w dluzszej perspektywie czasu, wiec dokladnych ustalen nie bylo. Na razie nie planuje zakupu hurricanum, choc za jakis czas na pewno ;)
Czyli Twoim zdaniem:

- Warrior Priest , aomi, 2hw
- mag light, 2 lvl dispel scroll
-witch hunter, brace of pistols

10 archersow
20 handgunow, bo sie uparlem
40 halabard

+ cos w miejsce wozka heaven. Dzialo?
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

JochnyWalker pisze:generalnie gra jest w dluzszej perspektywie czasu, wiec dokladnych ustalen nie bylo. Na razie nie planuje zakupu hurricanum, choc za jakis czas na pewno ;)
Czyli Twoim zdaniem:

- Warrior Priest , aomi, 2hw
- mag light, 2 lvl dispel scroll
-witch hunter, brace of pistols

10 archersow
20 handgunow, bo sie uparlem
40 halabard

+ cos w miejsce wozka heaven. Dzialo?
Jak gracie bez lorda to usuń WH, bo z kolei nie zmieścisz się w limicie na hero (albo mag lvl1 bez DS) :( . Działo zamiast wózka to dość niezły pomysł, zwłaszcza, że z np. vargwulfem możesz mieć problem. Ewentualnie jeszcze helblaster.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Macias pisze: Na 1000 pkt gracie z lordami? Przecież u VC goły wampir lord kosztuje 220.
O necro lordzie nie słyszałeś? :wink:
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Czcibor pisze:
Macias pisze: Na 1000 pkt gracie z lordami? Przecież u VC goły wampir lord kosztuje 220.
O necro lordzie nie słyszałeś? :wink:
Słyszałem, ale przy grze na 1000 pkt taki necro (jak nasz mag zresztą) zajmuje 1/4 armii
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

JochnyWalker pisze:generalnie gra jest w dluzszej perspektywie czasu, wiec dokladnych ustalen nie bylo. Na razie nie planuje zakupu hurricanum, choc za jakis czas na pewno ;)
Czyli Twoim zdaniem:

- Warrior Priest , aomi, 2hw
- mag light, 2 lvl dispel scroll
-witch hunter, brace of pistols

10 archersow
20 handgunow, bo sie uparlem
40 halabard

+ cos w miejsce wozka heaven. Dzialo?
pograj, zobacz i sam oceń
ale wydaje mi się ze na poziomie rozpiski można by juz było coś zmienić - tylko moja propozycja :)
np.
generał - warrior priest (AoMI)
hero - mały mag II poziom (dispell scroll)
core - 39 halabard + 2 x 5 detki spearmenów
12 spearmenów z muzykiem (dla maga)
specjal - działo
rare - czołg (nie wiem jak będzie się obecnie spisywał przeciwko VC - warto sprawdzić)
razem 999 pkt
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

ODPOWIEDZ