Chyba lepiej wymienić detki spearmenów na archerów (biją się tak samo, ale jeszcze mogą strzelać), a brakujące punkty uzyskać zmniejszając oddział halabard lub dając jedną detkę po 7.rob pisze:
pograj, zobacz i sam oceń
ale wydaje mi się ze na poziomie rozpiski można by juz było coś zmienić - tylko moja propozycja
np.
generał - warrior priest (AoMI)
hero - mały mag II poziom (dispell scroll)
core - 39 halabard + 2 x 5 detki spearmenów
12 spearmenów z muzykiem (dla maga)
specjal - działo
rare - czołg
razem 999 pkt
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
1 archer kosztuje 7 pkt
1 spearman kosztuje 5 pkt
chodzi o koszt - 5 detki i tak nic nie zrobi oprócz zasłonięcia oddziału głównego lub odgięcia czegokolwiek co nie lata, więc po co zwiększać koszty strat.
1 spearman kosztuje 5 pkt
chodzi o koszt - 5 detki i tak nic nie zrobi oprócz zasłonięcia oddziału głównego lub odgięcia czegokolwiek co nie lata, więc po co zwiększać koszty strat.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Myślę, że 20 pkt to nie jest aż tak dużo, a łucznicy mogą zrobić coś więcej (np. spanikować fasta)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
bez napinki, kombinuje te rozpe na baardzo towarzyski mecz, obydwoje nie gralismy od przelomu VI i VIIed. Nie spodziewam sie jakiegos szczegolnego pornosa
Moze tak:
- WP z aomi
- mag light lvl 1 ale z ds
- 40 halabard
- 10 archerow
-16 handgunow
-dzialo
Dam wykaz moich figurek, jakby co.
- kapitan z buta, w placie, z tarcza i mieczem
-wp z dwoma hand weaponami
-witch hunter z brace of pistols
-20 halabard
-20 GS
-20 handgunow
-8 kawy
-kilkunastu milicjantow
Nie chcialbym zbierac fortuny, zanim zagram pierwszy meczyk.
Moze tak:
- WP z aomi
- mag light lvl 1 ale z ds
- 40 halabard
- 10 archerow
-16 handgunow
-dzialo
Dam wykaz moich figurek, jakby co.
- kapitan z buta, w placie, z tarcza i mieczem
-wp z dwoma hand weaponami
-witch hunter z brace of pistols
-20 halabard
-20 GS
-20 handgunow
-8 kawy
-kilkunastu milicjantow
Nie chcialbym zbierac fortuny, zanim zagram pierwszy meczyk.
Zostaje ci jeszcze sporo punktów, więc możesz np. zwiększyć handguny do 20, podbić lvl na magu i może dać jakiś mały oddział kawalerii (5 sztandar, muzyk). I chyba lepiej zamiast normalnie wystawić łuczników dać ich jako 2x5 jako detka dla halabard, tracisz jedno wystawienie, ale masz dodatkową odginaczkę.JochnyWalker pisze:bez napinki, kombinuje te rozpe na baardzo towarzyski mecz, obydwoje nie gralismy od przelomu VI i VIIed. Nie spodziewam sie jakiegos szczegolnego pornosa
Moze tak:
- WP z aomi
- mag light lvl 1 ale z ds
- 40 halabard
- 10 archerow
-16 handgunow
-dzialo
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
a kto tu się napina?JochnyWalker pisze:bez napinki
pozdr
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Dzisiaj test za mną ciężki, katorga ze szczurami. Koniec końców wygrałem 13:7, ale przyznam, że na lekkim farcie z mojej strony. Mogę skrobnąć jakiś mały raporcik, ale tylko jak ktoś się przyzna, że sumiennie przeczyta.
Wnioski:
-Nie bać się podbijać detki do 20, szczególnie, gdy ma przejść na nią stubborn, hold the line, hate i również będzie miała +1 do trafienia. Spokojnie można nią szarżować i próbować coś trzymać, blokować lub kontr-szarżować.
-Czary kapłana są naprawdę w porządku, szczególnie ward działający na 3 oddziałach jednocześnie.
-Co do Grand Mastera w IC, to ciągle nie jestem pewien. Chociaż zabili 5 gigant ratów i z 8 plague censerów oraz odwrócili uwagę reszty kapłanów zarazy od głównej siły mojej armii.
-Pegazord najlepiej żeby miał przerzuty do save'a.
-Podtrzymuje opinię o czołgu, niezastąpiony.
-Hellblasterem nie zdążyłem sobie nawet porządnie postrzelać, spadł przez przez dzwonek. A szkoda, bo nie wiem czy jest wart swoich 185 pts. Ale za to wiem, że działa, jak to było wcześniej, must have i warte swoich 120 na pewno.
Wnioski:
-Nie bać się podbijać detki do 20, szczególnie, gdy ma przejść na nią stubborn, hold the line, hate i również będzie miała +1 do trafienia. Spokojnie można nią szarżować i próbować coś trzymać, blokować lub kontr-szarżować.
-Czary kapłana są naprawdę w porządku, szczególnie ward działający na 3 oddziałach jednocześnie.
-Co do Grand Mastera w IC, to ciągle nie jestem pewien. Chociaż zabili 5 gigant ratów i z 8 plague censerów oraz odwrócili uwagę reszty kapłanów zarazy od głównej siły mojej armii.
-Pegazord najlepiej żeby miał przerzuty do save'a.
-Podtrzymuje opinię o czołgu, niezastąpiony.
-Hellblasterem nie zdążyłem sobie nawet porządnie postrzelać, spadł przez przez dzwonek. A szkoda, bo nie wiem czy jest wart swoich 185 pts. Ale za to wiem, że działa, jak to było wcześniej, must have i warte swoich 120 na pewno.
obiecuję bo cały czas czaję się z rozpiską na VC i ogólnie szukam pomysłuTofic pisze:Dzisiaj test za mną ciężki, katorga ze szczurami. Koniec końców wygrałem 13:7, ale przyznam, że na lekkim farcie z mojej strony. Mogę skrobnąć jakiś mały raporcik, ale tylko jak ktoś się przyzna, że sumiennie przeczyta.
Follow me if I advance,
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
Po prostu nie mogę, pisałem do tej pory i pod sam koniec wyrzuciło Mnie z komputera. Wybaczcie panowie, ale trochę mnie to zniechęciło i nie będę pisał jeszcze raz, już opadłem z sił.
Wiem o tym, ale odpowiednio ustawiony wózek dodaje nawet 3 oddziałom boots.Bizim pisze:Btw, +1 do hita nie przechodzi na detkę. :/
powiedzcie mi co takiego rewelacyjnego jest w detkach po 5 łuków? totalnie tego nie widzę.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
-prawie darmowa odginaczka,Reyki pisze:powiedzcie mi co takiego rewelacyjnego jest w detkach po 5 łuków? totalnie tego nie widzę.
-nienajgorzej strzelają (fasta mogą spanikować),
-WH który do nich dołączy może strzelić po marszu
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Moim zdaniem: 5 łuczników ma marne szanse spanikować fasta (na bliskim trafiają na 4+ i zazwyczaj ranią na 4+). Ta prawie darmowa odginaczka nadal jest droższa od włóczników, halabardników i milicjantów. WH w 5 łuczników, aż prosi się o magiczny pocisk i szybkie zejście.Macias pisze:-prawie darmowa odginaczka,Reyki pisze:powiedzcie mi co takiego rewelacyjnego jest w detkach po 5 łuków? totalnie tego nie widzę.
-nienajgorzej strzelają (fasta mogą spanikować),
-WH który do nich dołączy może strzelić po marszu
Ja pozostanę przy milicjantach
No właśnie, trafiają na 4+, ranią na 4+, czyli 5 zadaje 1.25 rany, druga 5 wbija drugą ranę i już jest panika. Wh bierze na klatę magiczne pociski (a właściwie nie on tylko łucznicy), w końcu nie na darmo mu dali MR2.Siena pisze: Moim zdaniem: 5 łuczników ma marne szanse spanikować fasta (na bliskim trafiają na 4+ i zazwyczaj ranią na 4+). Ta prawie darmowa odginaczka nadal jest droższa od włóczników, halabardników i milicjantów. WH w 5 łuczników, aż prosi się o magiczny pocisk i szybkie zejście.
Ja pozostanę przy milicjantach
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Trafienie na 4+ jest tylko na bliskim, więc nie jest już tak fajnie. WH z MR 2 nadal jest podatny na magiczne pociski. Taki fireball czy też banishment składają 5 łuczników nawet z magiczną ochroną na 5+. No i nadal są droższą odginaczką niż jednostki wymienione wyżej.
w mojej opinii milicjanci są najlepsi do detek (po 5 modeli w detce - ilość ataków jakie wypłacają jest nieoceniona - nawet polecieć czymś takim na pałę do szarży i wypłacić tyle ataków ile się da np jakiemuś magowi nieumiejętnie rozstawionemu to juz coś), jednak wystawiając kilka detek w armii nie warto przeinwestowywać w mięso które schodzi zbyt szybko. obecnie najbardziej opłacalną detką jest 5 włóczni - ustawiasz gęsiego i niech idą do przodu na steadfaście jednostki głównej, nawet niech zostanie jeden to ten jeden też ma steadfasta i skutecznie zablokuje ruch jednostki przeciwnika. jeżeli ktoś proponuje archerów - ok, niech sobie tym gra, do mnie absolutnie nie trafia argumentacja za tą jednostką. to po prostu drogie plewy.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.