Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: PiotrB »

raczej inżynier 0-1 Jeśli tak zrobią to znaczy ,że nie mają pojęcia co robią - ale to nic nowego- Na razie można się cieszyć ,że tak jest...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

Przy aktualnych zasadach inzyniera nie wierze ze bedzie 0-1
Helka predzej ;)
Teraz mozemy szalec ;) 2 rakietnice ! :twisted: haha

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

dwie Helki dużo lepsze i zapewniam naprawdę potrafią obronić działa i zrobić sałatkę z wielu przeciwników. Jeśli je obetną będzie szkoda.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Ale już dwóch czołgów nie. :(
;)

Max 3 armaty to można wystawić na te pkt według podręcznika. Jedynie zakazali mega combosa 3 armaty + czołg.
Swoją drogą to dziwne, jakby nasze działa nagle stały się mniej skuteczne bo wcześniej było max 2...


Co do helblatera to kurczę czemu ja kiedyś nie kupiłem za grosze na promocji starego metalowego, miałbym teraz dwa... :evil:

Okoń pisze:To jest nowy draft dla wszystkich, nie tylko uwzględnili w nim nowy army book dla Empire, ale też dodali parę innych zmian. Ale faktycznie, dziwnie szybko się z nim uporali :P
No tak tak, ale jako gracz imperium zwracam uwagę tylko na tą jedyną słuszną armię.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

helke kupiłem na allegro za 30 zł metal;p
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Bizim pisze:Ale już dwóch czołgów nie. :(
;)

Max 3 armaty to można wystawić na te pkt według podręcznika. Jedynie zakazali mega combosa 3 armaty + czołg.
Swoją drogą to dziwne, jakby nasze działa nagle stały się mniej skuteczne bo wcześniej było max 2...


Co do helblatera to kurczę czemu ja kiedyś nie kupiłem za grosze na promocji starego metalowego, miałbym teraz dwa... :evil:

Okoń pisze:To jest nowy draft dla wszystkich, nie tylko uwzględnili w nim nowy army book dla Empire, ale też dodali parę innych zmian. Ale faktycznie, dziwnie szybko się z nim uporali :P
No tak tak, ale jako gracz imperium zwracam uwagę tylko na tą jedyną słuszną armię.
Najważniejesze, że czołg nie jest liczony jako WM i inżynier nie jest 0-1.
Działa nie stały się raptem skuteczniejsze, tylko droższe, dlatego są max 3.
Ja hellblastera posiadam jeszcze z 6 edycji więc nie mam problemu. Druga sprawa, że zrobiłem hellstorma z możliwością wymiany na hellblastera.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Mam to samo :)

Hellka z 6 ed + 7ed z możliwością wymiany na rakietnicę. Już myślałem, że będzie mi się to wszystko kurzyło. A teraz? :D

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Z detachmentami to szczerze mówiąc nie wiem. Bardziej bym się skłaniał do opcji, że są za nich liczone punkty oddzielnie, bo w przeciwnym wypadku twórcy podręcznika raczej wytknęli by tak oczywistą sprawę, ale co do czołgu to dopiero zauważyłem. Rany z efektu numer 7 nie są no armour save zatem mamy od nich ochronę na 1+! HAHAHAHA!
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Karli pisze: (...) co do czołgu to dopiero zauważyłem. Rany z efektu numer 7 nie są no armour save zatem mamy od nich ochronę na 1+! HAHAHAHA!
Na to wychodzi, bo przy misfire na dziale jest wyraźnie zapisane no armor save, a w efekcie nr 7 takiego zapisu nie ma :twisted:
Generalnie tylko efekt nr 8 jest groźny dla czołgu :mrgreen:

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Jestescie pewni?? Jesli tak jest to na bank to sprostuja, bo było by zadobrze:)

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Witam,

ponawiam pytanie, bo kodeks już się wydał, jest coraz więcej wiadomo i łatwiej jest udzielić odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Po przeczytaniu, chyba wszystkich nowych stron o Imperium stwierdziłem, że będę potrzebował tego:

Karl Franz on Deathclaw - 1szt.
Celestial Hurricanum/luminark of hysh - 1 szt.
Empire Demigryph Knights - 3 szt.
Volkmar The Grim on War Altar of Sigmar - 1 szt.
Empire Warrior Priest -2 szt.
Empire General - 1szt.
Empire Battle Wizards - 1szt.
Empire State troops - 4 szt.
Empire GS - 1 szt.
Empire Artillery - 2 szt.
Empire Hellblaster - 1 szt.
Empire Steam Tank - 1 szt.
Empire Battalion - 2szt.

Jak sądzicie wystarczy na złożenie armii do gry? :wink: Potrzeba coś więcej, coś jest niepotrzebne, coś wymienić?

Tak jak ostatnio, liczę na rzetelne odpowiedzi.

Ps. lista zakupów została zmodyfikowana w porównaniu z ostatnią. ;)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

za malo kurczakow, drugi hellblaster i jakis inzynier. Reszta b.fajnie,

Mysle ze moglbys od biedy zrezygnowac z altara.
Obrazek

tilt112
Mudżahedin
Posty: 280
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: tilt112 »

nie kupuj drugiej helki. Helka to 185 pkt.
kup inzyniera.

Mam pytanie.
1.Papa z bryczki modli sie na jeden okreslony unit ? albo może zgarnąć więcej unitów jedna modlitwa ?
3. Zakladam ze GSY maja sztandar MR1. Czy detechmenty tez otrzymuje MR1?
2. Jednostka głowna ( GSY ) otrzymuja WARDA od ksiedza. Detechment tez go otrzymuje ?
4.boundy duzego ksiedza sa na 4+ ?

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

1) Papa z bryczki modląc się działa na wszystkie przyjazdne jednostki w zasęgu 6 cali (power level 3)
2) Nie, tylko następujące efekty przechodzą na detki: frenzy, hatred, hold the line, immune to psychology, stubborn, steadfast, stupidity Dodatkowo może korzystać z ld jednostki głównej.
3) Tak, modlitwy działają na jednostkę główną i detki w zasięgu 3 cali.
4) Nie, patrz punkt 1.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Szkoda kasy na Karla Franza.

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

wychwa pisze:Szkoda kasy na Karla Franza.
Nie słuchaj... :wink: kieruj się własnym poczuciem estetyki. Jeśli model Ci się podoba to bierz i się nie zastanawiaj.
Dodatkowo generał na deathclawie jest skuteczny w boju.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Panowie jak Demigryfy wezmą halabardy to mają sv +2 ?? czy to są takie specjalne , jednoręczne halabrady

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

wydaje mi sie, ze te tarcze dzialaja tylko na shooting.
Obrazek

Slayer
Chuck Norris
Posty: 650

Post autor: Slayer »

Siena pisze:następujące efekty przechodzą na detki: steadfast
Co to jakieś nie logiczne i głupie #-o

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

... ludzie opnaujcie się! To już nie pierwszy raz, kiedy zadawane jest to pytanie...

A dotyczy ono zasad podstawowych:
- Tarcza daje +1 ASv (czyli łącznie z mountem,bardingiem i full plate daje ASv 1+)
- W walce wręcz model musi używać swojej broni specjalnej - w tym przypadku halabardy
- halabarda jest dwuręczna = nie można używać jednocześnie tarczy = ASv2+

ODPOWIEDZ