co lepsze????
pierwsza rozpa:
1 Slann Mage-Priest @ 480.0 Pts
General; 3 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven; Battle Standard
Divine Plaque of Protection [30.0]
Dispel Scroll [25.0]
# Focused Rumination [0.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Becalming Cogitation [0.0]
War Banner [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts
Light Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Glyph Necklace [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Cold One @ [0.0] Pts
27 Skinks @ 322.0 Pts
Javelin; Shield; FCG
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
Great Weapon
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
3 x 10 Skink Skirmishers @ 210.0 Pts
3 x 9 Chameleon Skinks @ 324.0 Pts
4 Terradon Riders @ 120.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
Models in Army: 129
Total Army Cost: 2399.0
czy???
...........................................
1 Slann Mage-Priest @ 355.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Heaven; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Oldblood @ 216.0 Pts
Shield
Armour of Destiny [50.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts
Light Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Glyph Necklace [30.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Burning Blade of Chotec [20.0]
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
26 Skinks @ 316.0 Pts
Javelin; Shield; FCG
3 Kroxigors @ [165.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
3 x 10 Skink Skirmishers @ 210.0 Pts
3 x 10 Chameleon Skinks @ 360.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
Models in Army: 128
Total Army Cost: 2400.0
chętnie też posłucham jakiegoś dobrego pomysłu na złożenie slana
lizardmen na 2400
1 slann z death, bsb, odrzucaniem kości w 24 calach, flaming baner
2 slann z light, dodatkową kostką do każdego czaru, generał
Masz odpowiedź na kowbojów (snajperki, pociski light), masz czary boostujące w walce (-1S/-1T, birona, 10WS/10I), masz test inicjatywy zabijający sporo dziwnych rzeczy (maszyny, monstery), fajne czary sytuacyjne (klatka, doom and darkness) a przede wszystkim masz czary które od pierwszej tury wywierają presję i napierają na scrolla przeciwnika..
2 slann z light, dodatkową kostką do każdego czaru, generał
Masz odpowiedź na kowbojów (snajperki, pociski light), masz czary boostujące w walce (-1S/-1T, birona, 10WS/10I), masz test inicjatywy zabijający sporo dziwnych rzeczy (maszyny, monstery), fajne czary sytuacyjne (klatka, doom and darkness) a przede wszystkim masz czary które od pierwszej tury wywierają presję i napierają na scrolla przeciwnika..
to prawda, ta kombinacja jest mega mocnakudłaty pisze:1 slann z death, bsb, odrzucaniem kości w 24 calach, flaming baner
2 slann z light, dodatkową kostką do każdego czaru, generał
Masz odpowiedź na kowbojów (snajperki, pociski light), masz czary boostujące w walce (-1S/-1T, birona, 10WS/10I), masz test inicjatywy zabijający sporo dziwnych rzeczy (maszyny, monstery), fajne czary sytuacyjne (klatka, doom and darkness) a przede wszystkim masz czary które od pierwszej tury wywierają presję i napierają na scrolla przeciwnika..
ale
warto spróbować wszystkich kombosów, na które pozwalaj dwa slanny.
a nie padają wam te slany jak muchy? mają tylko ws na 4+....
Look out na 2+ dużo zmienia, poza tym mają jeszcze po 5W, co w połaczeniu z wardem na 4+ daje dużo. Grunt trzeba pilnować żeby nic w nich nie zaszarżowało, z dystansu slanna nie jest łatwo ściągnąć.:UGH: pisze:a nie padają wam te slany jak muchy? mają tylko ws na 4+....