Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Rozpiski nowego Imperium
a modele skimrishowe moga sie 3* dalej rozciagnac, ta xama iloscia modeli, dodatkowo sa bardziej mamewrowi
Speary mi sie podobaja jako detki dla greatswordow, na stubbornie moga chyba dlugo trzymac wroga
Kompletnie nie znam sie na tej grze, ale wymadrzanie sie jest zabawne
Speary mi sie podobaja jako detki dla greatswordow, na stubbornie moga chyba dlugo trzymac wroga
Kompletnie nie znam sie na tej grze, ale wymadrzanie sie jest zabawne
Jeśli ustawisz łuczników w kresce, wówczas w przypadku szarży na nich sami muszą automatycznie dosunąć się do przodu i może okazać się, że z automatu już wyjdą z tych 3". Nawet nie będzie trzeba nikogo zabijać ;p
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Dziś za mną pierwsza bitwa Imperium vs. DE.
Moja rozpiska:
1200
Wizard Lord, Scroll of Shielding
Priest mały, 1+sv, oburak
30 Halabard,fcg
20 GS,fcg
10 Knightly orders fcg
Wiem że nuberska ale to pierwsza bitwa 4fun i dla ogarnięcia Imperium. Po bitwie nasunęły mi się następujące przemyślenia:
-GS w liczbie 20 to mega strata punktów, nic nie ubili a zeszli bardzo szybko i boleśnie.
-Halabardnicy + preist + life z maga dają imo uber mocną tanią jednostkę podstawową.
-Nie jestem też przekonany co do KO bo zatrzymali się w kuszach i 1 atak to bardzo mało.
Macie może jakieś sugestie i porady dla nowicjusza ?
Dziękuję i pozdrawiam!
Moja rozpiska:
1200
Wizard Lord, Scroll of Shielding
Priest mały, 1+sv, oburak
30 Halabard,fcg
20 GS,fcg
10 Knightly orders fcg
Wiem że nuberska ale to pierwsza bitwa 4fun i dla ogarnięcia Imperium. Po bitwie nasunęły mi się następujące przemyślenia:
-GS w liczbie 20 to mega strata punktów, nic nie ubili a zeszli bardzo szybko i boleśnie.
-Halabardnicy + preist + life z maga dają imo uber mocną tanią jednostkę podstawową.
-Nie jestem też przekonany co do KO bo zatrzymali się w kuszach i 1 atak to bardzo mało.
Macie może jakieś sugestie i porady dla nowicjusza ?
Dziękuję i pozdrawiam!
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
Najbardziej oczywista rzecz która pierwsza nasuwa się na myśl - gdzie są Twoje machiny? Wsparcie artyleryjskie to podstawa w empire.
Co to halabard to powinny chodzić w oddziałach po 40 typa, GSy najlepiej także. 10 samych KO to strata pkt, lepiej jak chcesz już brać konnice, to dać mniejszy oddział z wp-kiem. A o nowym wózku z heavena lub demigryfach to nawet nie wspomnę.
Co to halabard to powinny chodzić w oddziałach po 40 typa, GSy najlepiej także. 10 samych KO to strata pkt, lepiej jak chcesz już brać konnice, to dać mniejszy oddział z wp-kiem. A o nowym wózku z heavena lub demigryfach to nawet nie wspomnę.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
1. Brak armat. Nawet nie tych specjalistycznych i losowych, ale klasycznej i skutecznej - Wielkiego Działa. Tworzenie rozpiski należy zacząć od działa. Likwidować wszelkie większe ustrojstwa, bestie, bohaterów... działo jest dobre na wszystko.
2. Piechota, każda podstawowa jednostka powinna mieć dużo ludzi. GS najlepiej 30+ Ci piechurzy też potrafią sporo namieszać, ale musi ich być trochę.
3. Kawaleria - w obecnej chwili mamy lepszą, skuteczniejszą i tańszą kawalerię w postaci demigryfów. Rozumiem jednak iż z różnych powodów modeli nie masz. Zatem pozostaje ci albo zwiększyć liczbę rycerzy w oddziale, najlepiej z kapłanem. Do 15-16. Albo Uzbroić w broń dwuręczną (zawsze +2 do siły, atakują jako drudzy i nie mogę używać tarczy).
2. Piechota, każda podstawowa jednostka powinna mieć dużo ludzi. GS najlepiej 30+ Ci piechurzy też potrafią sporo namieszać, ale musi ich być trochę.
3. Kawaleria - w obecnej chwili mamy lepszą, skuteczniejszą i tańszą kawalerię w postaci demigryfów. Rozumiem jednak iż z różnych powodów modeli nie masz. Zatem pozostaje ci albo zwiększyć liczbę rycerzy w oddziale, najlepiej z kapłanem. Do 15-16. Albo Uzbroić w broń dwuręczną (zawsze +2 do siły, atakują jako drudzy i nie mogę używać tarczy).
1) KO to dobra jednostka, tylko trzeba nią umiejętnie grać. Jej skuteczność rośnie z księdzem. Ja używam jej do trzymania BSB. Obecnie jest możliwość wystawienie jednej jednostki IC w corach.
2) 20 GS to za mało, 30 robi już różnicę. Nie wiem jak ich straciłeś. Przecież to najlepiej opancerzona piechota imperialna.
3) 40 halabard to optimum. Z księdzem w oddziale mogą zdziałać cuda.
4) Brak maszyn to wada. Na te punkty hellblaster z inżynierem byłby zabójczy.
5) Brak BSB. Imperium ma problem z Ld. Przerzut nieudanego testu Ld jest nieoceniony.
2) 20 GS to za mało, 30 robi już różnicę. Nie wiem jak ich straciłeś. Przecież to najlepiej opancerzona piechota imperialna.
3) 40 halabard to optimum. Z księdzem w oddziale mogą zdziałać cuda.
4) Brak maszyn to wada. Na te punkty hellblaster z inżynierem byłby zabójczy.
5) Brak BSB. Imperium ma problem z Ld. Przerzut nieudanego testu Ld jest nieoceniony.
Ja dziś zagrałem pierwszy turniej w roli imperialnego generała
Rozpę miałem eksperymentalną
Arch Lector na Altarze z AoMI oraz VHS i GW
Lord Mag z DS
Bsb na Pegasie z SoM DW i ES.
Hero na Pegasie z DH i BB
Inżynier
Altar Hevena
40 Halabard z 2 x 5 łuczników
10 x IC fcg
3x koty z ch i muz.
Helblaster
Canon
Tank
Zagrałem 3 bitwy - 2 x VC - raz wygrałem ,raz zremisowałem i na koniec zagrałem dwarfami i niestety zostałem rozstrzelany - z tym ,że kostki miały tu niebagatelne znacznie - dostałem 7 hitów z katapult z rzędu w dodatku przegrałem rzut na zaczynanie ..
Moje zdanie - jest takie - hellblaster z inżynierem zdecydowanie NIE - ani razu się nie spłacił- zastępie go drugim działem a z inżyniera zrezygnuje. Dalej - arch lector na Altarze jest jednak zdecydowanie za drogi a ściągnąć go jest bardzo prosto.Dlatego altar zastąpię 2 księdzem. Co do kotów mam mieszane uczucie może musi ich być więcej albo ja muszę nauczyć się nimi grać bo słabo mi się spisywały...na pewno dam im jeszcze szansę.... Czołg zdecydowanie TAK - to prawdziwy bóg wojny - szkoda ,że jak zwykle ETC spiedzieliło nam zabawę robiąc z niego 0-1 . Uważam ,że to nie jest sprawiedliwe bo nowe imperium na pewno przegięte nie jest... Wózek z heavena zdecydowanie tak- +1 do hita i dodatkowa kostka są wart 130 pkt...
Ogólnie fajne to imperium - jednak ,żeby to wszystko w miarę działało trzeba spełniać szereg określonych warunków...
Rozpę miałem eksperymentalną
Arch Lector na Altarze z AoMI oraz VHS i GW
Lord Mag z DS
Bsb na Pegasie z SoM DW i ES.
Hero na Pegasie z DH i BB
Inżynier
Altar Hevena
40 Halabard z 2 x 5 łuczników
10 x IC fcg
3x koty z ch i muz.
Helblaster
Canon
Tank
Zagrałem 3 bitwy - 2 x VC - raz wygrałem ,raz zremisowałem i na koniec zagrałem dwarfami i niestety zostałem rozstrzelany - z tym ,że kostki miały tu niebagatelne znacznie - dostałem 7 hitów z katapult z rzędu w dodatku przegrałem rzut na zaczynanie ..
Moje zdanie - jest takie - hellblaster z inżynierem zdecydowanie NIE - ani razu się nie spłacił- zastępie go drugim działem a z inżyniera zrezygnuje. Dalej - arch lector na Altarze jest jednak zdecydowanie za drogi a ściągnąć go jest bardzo prosto.Dlatego altar zastąpię 2 księdzem. Co do kotów mam mieszane uczucie może musi ich być więcej albo ja muszę nauczyć się nimi grać bo słabo mi się spisywały...na pewno dam im jeszcze szansę.... Czołg zdecydowanie TAK - to prawdziwy bóg wojny - szkoda ,że jak zwykle ETC spiedzieliło nam zabawę robiąc z niego 0-1 . Uważam ,że to nie jest sprawiedliwe bo nowe imperium na pewno przegięte nie jest... Wózek z heavena zdecydowanie tak- +1 do hita i dodatkowa kostka są wart 130 pkt...
Ogólnie fajne to imperium - jednak ,żeby to wszystko w miarę działało trzeba spełniać szereg określonych warunków...
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
Moja rozpa w tym samym turnieju, co Piotr - nieco inna:
Arcylektor na koniu,
duży mag lighta za skrolem
mały priest -eco
łowca czarownic, bsb na pegazie
39xhalabrady z det. 19 halabard i 5xłuki
9 KO IC
2x3 demigryfy
2 działa, ST, hurricanum
Wrażenia pozytywne, choć dużo eksperymentowałem, chcąc zobaczyć, co działa:
I bitwa z CHD - nie znałem armii i się zemściło, zaszarżowam halabardnikami k'dai - to jakiś chory wytwór FG - od razu 12 wyparowało od ognia a potem jeszcze gorzej, 40 infernali strzelających x d3 bez żadnych kar to jakiś idotyzm! armaty mega niefart -w rundach I i II w sumie 7 hitów - a tylko 1 ranienie!!!! raz zraniłem tego wielkiego demona. w sumie dało się grać ale nie poszło - CHD są przegięte i składają się głównie z wyjątków od zasad Batla. Rozpa może dać radę
II VC - fajna bitwa, wyraźne zwycięstwo, choć zapomniałem Ripa i zginął mag, ST z kawą ładnie sobie radziły, choć bardzo mnie blokowały heksy
III Orko, Gobliny - źle zagrałem piechotą, wyczyściłem śmietnik, armaty wybuchły, duże orki wiały, demigryfy ładnie, po 4 rundach koniec, i w ostatniej z klopy zjechał bsb - umiarkowane zwycięstwo.
Rozpa daje radę ale muszę się z nią ograć.
ST - jest super, dużo lepszy niż był, dużo wytrzymuje, choć może odmówić szarży w kluczowym momencie.
WH - do lamusa - wprawdzie straszył wrogów ale poza tym pożytek niewielki a punktów na wszystko mało.
Trochę mało śmieci - więc rozpa wymaga modyfikacji - demigryfy powinny być 2 x 4, KO może być lub w zamian jeszcze 20 halabard jako det. do 40 halabard ze stubbornem, trzeba jeszcze śmieci. W zależności od wersji z kawą czy nie - bsb raczej na konia, za łatwo mi schodził.
modlitwy priestów - bardzo dobre
Hurricanum - mam mieszane uczucia jest przydatne ale w rozpie piechotnej chyba ustąpi miejsca alatarowi
Arcylektor na koniu,
duży mag lighta za skrolem
mały priest -eco
łowca czarownic, bsb na pegazie
39xhalabrady z det. 19 halabard i 5xłuki
9 KO IC
2x3 demigryfy
2 działa, ST, hurricanum
Wrażenia pozytywne, choć dużo eksperymentowałem, chcąc zobaczyć, co działa:
I bitwa z CHD - nie znałem armii i się zemściło, zaszarżowam halabardnikami k'dai - to jakiś chory wytwór FG - od razu 12 wyparowało od ognia a potem jeszcze gorzej, 40 infernali strzelających x d3 bez żadnych kar to jakiś idotyzm! armaty mega niefart -w rundach I i II w sumie 7 hitów - a tylko 1 ranienie!!!! raz zraniłem tego wielkiego demona. w sumie dało się grać ale nie poszło - CHD są przegięte i składają się głównie z wyjątków od zasad Batla. Rozpa może dać radę
II VC - fajna bitwa, wyraźne zwycięstwo, choć zapomniałem Ripa i zginął mag, ST z kawą ładnie sobie radziły, choć bardzo mnie blokowały heksy
III Orko, Gobliny - źle zagrałem piechotą, wyczyściłem śmietnik, armaty wybuchły, duże orki wiały, demigryfy ładnie, po 4 rundach koniec, i w ostatniej z klopy zjechał bsb - umiarkowane zwycięstwo.
Rozpa daje radę ale muszę się z nią ograć.
ST - jest super, dużo lepszy niż był, dużo wytrzymuje, choć może odmówić szarży w kluczowym momencie.
WH - do lamusa - wprawdzie straszył wrogów ale poza tym pożytek niewielki a punktów na wszystko mało.
Trochę mało śmieci - więc rozpa wymaga modyfikacji - demigryfy powinny być 2 x 4, KO może być lub w zamian jeszcze 20 halabard jako det. do 40 halabard ze stubbornem, trzeba jeszcze śmieci. W zależności od wersji z kawą czy nie - bsb raczej na konia, za łatwo mi schodził.
modlitwy priestów - bardzo dobre
Hurricanum - mam mieszane uczucia jest przydatne ale w rozpie piechotnej chyba ustąpi miejsca alatarowi
dzisiaj testowałem nowe imperium i udało się wygrać lokala więc stwierdziłem, że skrobnę relację
Moja rozpiska:
Warrior priest pieszo
Mag 2lv light ze scrollem
Master inżynier
Kapitan na pegazie
40 halabard
detka 5 łuczników
10 rycerzy inner circle
4 demigryfy
działo
hellblaster
obserwatorium
1 bitwa Polo z WoCH
5 kawy, kloc warriorów, psy, mag 4lv, bsb, warshrine, kloc marudersów
Na początek dzialo ściąga słabo ustawionego maga na koniu, co już daje mi duży plus, bo magia dość boli. Połączona szarża halabrdników i demigryfów rozjeżdża maruderów. Na drugiej flance mocny ofens chaośnicki, kloc warriorów i kawaleria. Tutaj popisuje się hellblaster i wystrzelając 24 strzały posyła kawę do piachu. Warriorów odginam inżynierem, dostają na bok kawalerie, na drugi bok obserwatorium i się sypią. Pegazista dorwał shrina i po bitwie. 20-0
2 bitwa Kuba z Bretonią
mała lanca, grale, 2 duze lance, pegazy, magiczka, bsb, lord z heroic KB
Olewam jedną flankę na której są grale i skupiam się na drugiej. Panikuję pegazy w pierwszej turze co ułatwia życie mojemu parkowi maszyn. Jedną dużą lancę szarżuje 10tką kawy i przetrzymuje ją jakieś 2-3 tury. Drugą lance wystrzeliwuję i dobijam pegazem+wózkiem. Mała lanca nie ma specjalnie wyboru i szarżuje na gryfy, które mielą ich dość sprawnie. Niezawodny hellblaster wystrzela 28 strzałów i posyła grali do piachu. Halabardy kończą lancę z którą nie mogła sobie poradzić kawaleria. 20-0
3 bitwa Kudłaty z O&G
kloc dzikusów, kloc goblinów z fanolami, 2 manglery, 2 doom divery, klopa, fast, trolle, 2 magow, bsb,2 czarioty
Kudłaty karci mnie doom diverami i straszy manglerami i fanatykami. Generalnie zabijamy sobie śmietnik, ja mu jaką klopę z działa, pegaz dorwał divera, jakieś trolle pozabijałem, fasty, itp., z ważniejszych pkt to kudłaty wysadza sobie maga 4lv. W końcu kudłatemu wchodzi teleport na 24 cale i nagle znajduje się 35 dzikusami w moim parku maszynowym. Jakiś zbłąkany doom diver z indirecta trafia demigryfy, dochodzi mangler i po zabawie. Tracę gryfy, park maszynowy, wózek, inzyniera i uciekającego maga, zabijam śmieci. 7-13
Moja rozpiska:
Warrior priest pieszo
Mag 2lv light ze scrollem
Master inżynier
Kapitan na pegazie
40 halabard
detka 5 łuczników
10 rycerzy inner circle
4 demigryfy
działo
hellblaster
obserwatorium
1 bitwa Polo z WoCH
5 kawy, kloc warriorów, psy, mag 4lv, bsb, warshrine, kloc marudersów
Na początek dzialo ściąga słabo ustawionego maga na koniu, co już daje mi duży plus, bo magia dość boli. Połączona szarża halabrdników i demigryfów rozjeżdża maruderów. Na drugiej flance mocny ofens chaośnicki, kloc warriorów i kawaleria. Tutaj popisuje się hellblaster i wystrzelając 24 strzały posyła kawę do piachu. Warriorów odginam inżynierem, dostają na bok kawalerie, na drugi bok obserwatorium i się sypią. Pegazista dorwał shrina i po bitwie. 20-0
2 bitwa Kuba z Bretonią
mała lanca, grale, 2 duze lance, pegazy, magiczka, bsb, lord z heroic KB
Olewam jedną flankę na której są grale i skupiam się na drugiej. Panikuję pegazy w pierwszej turze co ułatwia życie mojemu parkowi maszyn. Jedną dużą lancę szarżuje 10tką kawy i przetrzymuje ją jakieś 2-3 tury. Drugą lance wystrzeliwuję i dobijam pegazem+wózkiem. Mała lanca nie ma specjalnie wyboru i szarżuje na gryfy, które mielą ich dość sprawnie. Niezawodny hellblaster wystrzela 28 strzałów i posyła grali do piachu. Halabardy kończą lancę z którą nie mogła sobie poradzić kawaleria. 20-0
3 bitwa Kudłaty z O&G
kloc dzikusów, kloc goblinów z fanolami, 2 manglery, 2 doom divery, klopa, fast, trolle, 2 magow, bsb,2 czarioty
Kudłaty karci mnie doom diverami i straszy manglerami i fanatykami. Generalnie zabijamy sobie śmietnik, ja mu jaką klopę z działa, pegaz dorwał divera, jakieś trolle pozabijałem, fasty, itp., z ważniejszych pkt to kudłaty wysadza sobie maga 4lv. W końcu kudłatemu wchodzi teleport na 24 cale i nagle znajduje się 35 dzikusami w moim parku maszynowym. Jakiś zbłąkany doom diver z indirecta trafia demigryfy, dochodzi mangler i po zabawie. Tracę gryfy, park maszynowy, wózek, inzyniera i uciekającego maga, zabijam śmieci. 7-13
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
widze, ze ustawienie 2ch regonow halabard idzie do lamusa na rzecz demisiów, ktore najlepiej wystawiac czworkami.
Stank nieprzejednanie cieszy sie dobra slawa.
GW zachowa sie jak banda debili, jesli nie wyda paczki coraz to bardziej populatnych knightow
Hurricanum to chyba must have dla imperium
Takie tam podsumowanie kilku relacji.
PS:
Fuuuck, trzeba bedzie kupic kuraki.... A tak nie chcialem tego robic!
Ma ktos jednego na sprz? Bo te 3 w paczce to ni w oko ni w ucho....
Stank nieprzejednanie cieszy sie dobra slawa.
GW zachowa sie jak banda debili, jesli nie wyda paczki coraz to bardziej populatnych knightow
Hurricanum to chyba must have dla imperium
Takie tam podsumowanie kilku relacji.
PS:
Fuuuck, trzeba bedzie kupic kuraki.... A tak nie chcialem tego robic!
Ma ktos jednego na sprz? Bo te 3 w paczce to ni w oko ni w ucho....
Tak mniej więcej, podałem ją w skrócie, możliwe że zapomniałem o kilku upgreydach.Kefas pisze:Kocham nowy helblaster! Jak widać po osiągnięciach potrafi pięknie przemielić każdą jednostkę wroga! Dla mnie to obok działa najlepsza jednostka w imperium
@Anzalf rozpiska była na 1200?
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
SKULLS FOR THE SKULL THRONE!!
MILK FOR MY KHORNE FLAKES!!
Nie chodzi to samą poprawność kompozycji ale modele które w niej użyłeś. Zastanawiam się bowiem czy Lord jest w niej potrzebny, tzn aż Lord. Osobiście dałbym jeszcze więcej halabard z priestem i bsb. Zamiast KO wypróbuj może RG albo te DG. No i artyleria. Czyli na 1200 wierz jeden wielki kloc halabard + 2 jakieś detachmenty, jazde i cos do strzelania. Osobiście brałbym helblastera z inżynierem.
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
ja będę musiał go przetestować, rakiety zresztą też, choć te jakoś budzą moje poważne wątpliwości.
Witajcie!
Wczoraj grałem pierwszą bitwę nowym Imperium przeciwko VC na 2000 ptk. Moja rozpa
Kapitan na koniu z bardingiem, tarcza, bitting blade
Kapitan na koniu z bardingiem, bsb(warbanner), tarcza, lanca
Priest na koniu z bardinigem, hv armour, tarczka warrior bane
Wizard lvl2 - light
Knighty Orders x 10
FCG
Knighty Orders x 10
Inner Circle
FCG
Banner of swiftnes
Demigryphon Knights x 5
FCG
Steel sandard
Demigryphon Knights x 4
FCG
Std. of disicpline
Steam Tank
Celesial Hurricanum
VC miały
zombiesów x 30
wilczki około 60
BK - 20
Wight kinga na koniu
Blood Knightów x 7
Wapirzego Lorda
Bitwę wygrałem.
Steam tank wytłumaczył jednym Blackom że nie ładnie go szarżować i zdać mu wounda ( inżynier się zirytował bo mu lakier zapadali ) - ST nowy jest cudny miałem przy okazji 2 razy misfire.. i straciłem tylko kolejno 1SP i 2SP
Blood Knighci waraz z Lordem przez ich frenzy polecieli do przodu więc w nich wrąbała się 5 Demigryfów za którymi stał Hurricanum - 2 tury walki i jedynie dostali 2W a bloodów nie było
Wilczki padały od wszystkiego
Kolejni BK wraz z WK padli od Inner Circlowców (ward 5+ pomógł pomimo że pożniej priest i jeden rycerz padli ;( )
Wczoraj grałem pierwszą bitwę nowym Imperium przeciwko VC na 2000 ptk. Moja rozpa
Kapitan na koniu z bardingiem, tarcza, bitting blade
Kapitan na koniu z bardingiem, bsb(warbanner), tarcza, lanca
Priest na koniu z bardinigem, hv armour, tarczka warrior bane
Wizard lvl2 - light
Knighty Orders x 10
FCG
Knighty Orders x 10
Inner Circle
FCG
Banner of swiftnes
Demigryphon Knights x 5
FCG
Steel sandard
Demigryphon Knights x 4
FCG
Std. of disicpline
Steam Tank
Celesial Hurricanum
VC miały
zombiesów x 30
wilczki około 60
BK - 20
Wight kinga na koniu
Blood Knightów x 7
Wapirzego Lorda
Bitwę wygrałem.
Steam tank wytłumaczył jednym Blackom że nie ładnie go szarżować i zdać mu wounda ( inżynier się zirytował bo mu lakier zapadali ) - ST nowy jest cudny miałem przy okazji 2 razy misfire.. i straciłem tylko kolejno 1SP i 2SP
Blood Knighci waraz z Lordem przez ich frenzy polecieli do przodu więc w nich wrąbała się 5 Demigryfów za którymi stał Hurricanum - 2 tury walki i jedynie dostali 2W a bloodów nie było
Wilczki padały od wszystkiego
Kolejni BK wraz z WK padli od Inner Circlowców (ward 5+ pomógł pomimo że pożniej priest i jeden rycerz padli ;( )
Follow me if I advance,
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
Wampir Lord razem z Bloodami wklepali 2 rany w 2 tury? To jaki ten Lord był złożony?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
wklepali więcej ale mi się udało wybronić pancerzami. Nawet nie pamiętam co tam miał.Markuene pisze:Wampir Lord razem z Bloodami wklepali 2 rany w 2 tury? To jaki ten Lord był złożony?
Follow me if I advance,
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
kill me if I retreat,
avenge me if I die
W/D/L
Empire 3/1/1
Dark Elves 0/0/0
c4h10 pisze:PolemizowałbymPiotrB pisze:Moje zdanie - jest takie - hellblaster z inżynierem zdecydowanie NIE - ani razu się nie spłacił
no tak - zapomniałem ,że jedną salwą zabił prawie cały regiment vampirzej kawalerii .Po przemyśleniu uważam ,że dam mu jednak jeszcze szansę - choć jest mocno losowy to 185 pkt z inżynierem jeszcze znajdę. Za to zupełnie nie sprawdzili mi się herosi (miałem 2) na pegazach. Jednego wywalę i dam za niego działo ...