Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
no może i masz rację ale i tak są za drodzy dla mnie bo mając 3 razy pieski to chociaż one przyjmą na siebie ogień z łuków w 1 turze a nie coś bardziej kluczowego.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Po testach rozpy na euro wyszło pare niedoskonałości- hellcannon przez kilka bitew nic nie robi, jeden shrine nie wystarczy bo ward na knightach musi być, przyda się rydwan na jakieś dupsy. No i koniecznie shadow. Wyszło coś takiego:
1 Sorcerer Lord @ 370.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 4;
Infernal Puppet [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2;
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 230.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Battle Standard;
Collar of Khorne [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
Stream of Corruption [20.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
39 Chaos Marauders of Khorne @ 237.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 388.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 81.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
9 Chaos Knights of Nurgle @ 430.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2396.0
1 Sorcerer Lord @ 370.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 4;
Infernal Puppet [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Enchanted Shield [15.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 210.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2;
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 230.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; Battle Standard;
Collar of Khorne [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
Stream of Corruption [20.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
39 Chaos Marauders of Khorne @ 237.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Great Weapon; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 388.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 81.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician
9 Chaos Knights of Nurgle @ 430.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Chaos Chariot of Khorne @ 150.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2396.0
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
bardzo mocna rozpa jak dla mnie ;] helena to helena jednak. fajna jest ale totalnie nieprzewidywalna i tak jak mówisz nic czasem nie robi przez całą grę.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
trawa i błoto, myślę że twarde to to
Sorc lord 4lvl, haeven
DS, Charmed shield
Mały sorc, 1 lvl tęcza
3cie oko<znam czary maga przeciwnika w LOS>
infernam pupper <modyfikuje miscast o D3>
BSB tęczy na dysku, shield halabarda
Dragon helm
Golden eye of Tęcza
Roar,
Hero Tęczy na dysku, shield
t. of preservation
biting blade,
3*20 warriorów Khorna FCG,
-b.of eternam flame,
-b. +1Mv
-b. +1LD
i eksperymentalnie :
6 trolli
co myślicie?
Sorc lord 4lvl, haeven
DS, Charmed shield
Mały sorc, 1 lvl tęcza
3cie oko<znam czary maga przeciwnika w LOS>
infernam pupper <modyfikuje miscast o D3>
BSB tęczy na dysku, shield halabarda
Dragon helm
Golden eye of Tęcza
Roar,
Hero Tęczy na dysku, shield
t. of preservation
biting blade,
3*20 warriorów Khorna FCG,
-b.of eternam flame,
-b. +1Mv
-b. +1LD
i eksperymentalnie :
6 trolli
co myślicie?
format 1800 jak sadzicie, da rade taka rozpa?
Lord mag nurgla z preservation, ds, charmed shield
mag nurgla 1lvl z power familiarem
bsbs z asf, necrotic, dragonhelm, zianie jednorazowe
3x50 maruderow khorna z flailami i muzykiem
psy
hellcannon.
troszke malo breakpoints do b&g, gramy na stolach 48x48, wiec sadze ze o flanki bac sie nie musze do tego ofensywna magia, snajperki na hero i regena na unit. katapulta na solistow.
moge tez wywalic psy i wstawic 3 sztandary na b&g.
Lord mag nurgla z preservation, ds, charmed shield
mag nurgla 1lvl z power familiarem
bsbs z asf, necrotic, dragonhelm, zianie jednorazowe
3x50 maruderow khorna z flailami i muzykiem
psy
hellcannon.
troszke malo breakpoints do b&g, gramy na stolach 48x48, wiec sadze ze o flanki bac sie nie musze do tego ofensywna magia, snajperki na hero i regena na unit. katapulta na solistow.
moge tez wywalic psy i wstawic 3 sztandary na b&g.
Ostatnio zmieniony 1 maja 2012, o 11:14 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Już z gdzieś to widziałem Kedziorson Przemcio? Fajna rozpa, ale trochę mało manewrowna jak na ofens. Na i nie wiem, jak bsb ma objąć całą armię, bo w takiej rozpie będzie musiał.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
sa male stoly, wiec ma objac 2 klocki, 3 nie obejmie, nie ma opcji. teraz se tak tez kminie czy jakiegos kawaleryjskiego szitu nie mozna by zrobic z wochu
lord z chaos runeswordem, prezerwatywa, zianiem na koniu
bsb z re-rollami save i asf na koniu
mag z 3 okiem czincza i ds na koniu
4x7 kunnych maruderów z flailami w slaaneshu
2x5 knightow slaanesha
chariot slaanesha
bardzo mobilne, do tego na b&g sie nie przejmuje strata punktów bo to oznacza zabicie knightów z bsb i lordem, co oczywiste ani proste nie jest.
lord z chaos runeswordem, prezerwatywa, zianiem na koniu
bsb z re-rollami save i asf na koniu
mag z 3 okiem czincza i ds na koniu
4x7 kunnych maruderów z flailami w slaaneshu
2x5 knightow slaanesha
chariot slaanesha
bardzo mobilne, do tego na b&g sie nie przejmuje strata punktów bo to oznacza zabicie knightów z bsb i lordem, co oczywiste ani proste nie jest.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Myślałem nad nimi z tarczami, ale fanie, że działają z gw. Przy tej liczbie wardzik całkiem sporo obroni, a przy okazji są uwolnieni od ciężaru frenzy. Nawet nad takimi nie pomyślałem. Grałeś ze Slaaneshem?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Siadłem sobie z kartką, policzyłem i porzucałem na combaty marasów w różnych złożeniach z różnymi przeciwnikami (dwarf warriors z gw, imperialne halabardy, włócznicy DE, gobliny i saurusy). Podsumowując:
- walki khornowców z gw są zwykle najkrótsze - najszybciej wycinają przeciwników
- tzeentchowcy z gw minimalnie ustępują khornowcom w cc, ale nie mają berserker's rage, lepiej przyjmują strzelanie i lepiej blokują
- tzeentchowcy z flailami to porażka na całej linii
- khornowcy z flailami są skuteczniejsi od tych z gw tylko przeciwko czemuś z niską inicjatywą, niskim T i kiepskim sejvem, czyli ogólnie przeciwko plewom, a gw też tu sobie nieźle radzi
- marasy z tarczami i tzeentchem dobrze blokują i właściwie tyle
- nurgle przydaje się im tylko przeciwko strzelaniu, a w cc ssie pałę
- nie warto wpadać marasami w saurusów
- walki khornowców z gw są zwykle najkrótsze - najszybciej wycinają przeciwników
- tzeentchowcy z gw minimalnie ustępują khornowcom w cc, ale nie mają berserker's rage, lepiej przyjmują strzelanie i lepiej blokują
- tzeentchowcy z flailami to porażka na całej linii
- khornowcy z flailami są skuteczniejsi od tych z gw tylko przeciwko czemuś z niską inicjatywą, niskim T i kiepskim sejvem, czyli ogólnie przeciwko plewom, a gw też tu sobie nieźle radzi
- marasy z tarczami i tzeentchem dobrze blokują i właściwie tyle
- nurgle przydaje się im tylko przeciwko strzelaniu, a w cc ssie pałę
- nie warto wpadać marasami w saurusów
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
co jak co ale odkąd gram w WH to nigdy nie widziałem na stole marud czincza z wrzuconym wardem XDD to może byc ciekawe
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
@ Dymitr
Masakra Wciągają wtedy niemal wszystko. Inna sprawa, że sporo łatwiej padają od strzelania niż choseni/rycerze/warriorzy. Mocny oddział, ale w mojej rozpie busta nie dostaną. Nie gram na czołzenach, więc warshriny cisną u mnie rycerzy. Tak, czy inaczej dzięki za pomysł z markiem tzeentcha na nich. Są dzięki temu bardziej stabilni i uniwersalni niż khornici
Masakra Wciągają wtedy niemal wszystko. Inna sprawa, że sporo łatwiej padają od strzelania niż choseni/rycerze/warriorzy. Mocny oddział, ale w mojej rozpie busta nie dostaną. Nie gram na czołzenach, więc warshriny cisną u mnie rycerzy. Tak, czy inaczej dzięki za pomysł z markiem tzeentcha na nich. Są dzięki temu bardziej stabilni i uniwersalni niż khornici
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
mam taki dylemat ostatnio... nie wiem co wolę mieć na bsb, czy przerzut AS z dawnstone czy mieć terror z maski. BsB i tak śmiga w chosenach a jednak ten przerzut 10 i 11 na początku sie przydaje..
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
mam mieczyk z in 10 i do tego zioniecie z gifta. do tego dragon helm zeby byl save 2+ z tarcza i no nie ma pkt już na biednym bsb. jedynie 25 pkt właśnie albo na maske albo na dawnstone. Chyba że taka kmina by wrzucić ten mieczyk z fear, dawnstone i potion of speed za 5 pkt co daje +3 In w jednej turze by zionąć jako pierwszy i walnąć w combacie też jako 1. jednak ta in 10 czesto mi sie przydawala.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Eldritch ma tu rację. Dawnstone to konieczność na pieszym bsb, a z kolei gold sigil sword jest raczej zbędny.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...