8 edycja- pytania 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania 2

Post autor: Necromanter »

To dlaczego nie działa np na harpie. Jak doczytasz to przekonasz się że tylko na niektóre oddziały elfów działa kocioł. Więc ta kmina nie przejdzie.

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Informacja o tym, że nie działa na harpie, jest w opisie harpii jako wtrącenie. W opisie kotła jest mowa tylko o "friendly units". Imho - nie ma powodu żeby nie można było odpalać tego w sojuszu.
Pick a single friendly unit within 24" of the Cauldron
Harpies are not Dark Elves, and thus are beneath consideration by the Druchii. Harpies never cause panic to friendly units. They cannon be affected by a Cauldron of Blood either.
To pierwsze zdanie drugiego cytatu to flaf, nieistotny rulingowo.

@DOWN
Nie ;) tylko Khainitom kocioł daje stubborna, natomiast blessing może działać na wszystko co jest friendly.
Ostatnio zmieniony 2 maja 2012, o 15:48 przez Kervyn, łącznie zmieniany 3 razy.
Queek.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

by działał kocioł jednostka musi mieć ceche "wyznawca Khaina"
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

Morog pisze:by działał kocioł jednostka musi mieć ceche "wyznawca Khaina"

eeeee bredzisz. korsarze nie mają zasady wyznawców a i tak można dać. jedynymi khainitami w DE są witchki, egzeki oraz haga. to jak to w koncu jest. nie ma nigdzie napisane iż NIE MOŻNA dac blessa sojusznikowi...
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Kervyn podał cytat coś jeszcze jest niejasnego?
FAQ zmieniło tylko profil Kotła. Blessing i Altar zostały bez zmian. Jeśli sojusz jest dobry to friendly unit może być każdą jednostką sojuszniczą. Nie ma innych ograniczeń ani w opisie Kotła ani w FAQ.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Obrazek

A-lanca
B-Orzeł
C-Pegazy


Lanca wpada w orła, natępnie wbije się w WL (niepodpisany prostokąt) ale problem jest taki, że jak będzie jechać po lini prostej to styknie się z WL, ale nie zrobi domknięcia bo przeszkadzają pegazy, co się w takiej sytuacji dzieje? Lanca i tak się dostawia trochę się przesuwając, czy overun jest niemozliwy i lanca musi się zatrzymać? czy coś zupenie innego?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Jesli w zasiegu overruna jest wroga jednostka to overrun jest traktowany jak szraza =masz wheela do 90 stopni i musisz maksymalizowac

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

dobra, tylko mi chodziło jak ma ta szarża z overanu sie domknąć. Więc?
A czy po overanie nie jedzie się przypadkiem prosto? To nie jest przekierowanie szarzy.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie.

po prostej sprawdza sie, czy jest przeciwnik. jesli po prostej wpadaloby sie w przeciwnikato deklaruje sie normalna szarze przed ruchem

to ma konsekwencje szarzy wlacznie z strefa szarzy, ktora moze byc inna niz strefa w ktora by wpadal.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Przy Overrunie patrzysz po prostej, czy wejdziesz w kontakt z czymś i jeśli tak to robisz normalnie Wheel i domykanie chyba. Coś jak przy Random Movement, gdzie także porusza się po prostej, ale gdy ten ruch prowadzi do szarży to rozgrywa się ją normalnie z wheelami, domykaniem i sprawdzaniem strony jednostki.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ok :)

i teraz nie wiem czy taka sytuacja może miec kiedykolwiek miejsce, ale co się stanie w przypadku gdy overanujacy dojdzie do nowego oddziału ale nawet pomimo wheela nie domknie się, zaś ten oddział, na którego poszła nowa szarża jest w combacie . powiedzmy od flanki. To tak na przyszłość chciałbym wiedzieć.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Nie jestem ekspertem w zasadach, ale skoro Overrun jest traktowany jak Szarża, a Szarża może być niemożliwa, to jak dla mnie Overrun też może być niemożliwy w takim przypadku.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

teoretycznie oddział, na którego poszedł overan mógłby sie domknąć, ale trzebaby było rownież przesunąć walczących z nim od flanki?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

żeby nie wprowadzać w błąd usunięte
Ostatnio zmieniony 2 maja 2012, o 21:38 przez katerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Z RB, overrun ;)

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

żeby nie wprowadzać w błąd usunięte
Ostatnio zmieniony 2 maja 2012, o 21:37 przez katerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Na 58 stronie masz "Pursuit into a new enemy". Overrun w jednostkę też podlega tym zasadom, tak jak każdy inny pościg.

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

mea culpa :?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Troll
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Troll »

Czy jednostka będąca już w kombacie może w ogóle zareagować na kolejną szarżę (szarża jest oczywiście w następnej turze, np. na flankę)? Czy w wyniku reakcji na szarżę może uciec z już toczącego się kombatu? Jakie są tego dalsze konsekwencje jeśli to możliwe?

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Nie nie możesz zareagować jeśli jesteś już związany ;]

Zablokowany