Ot, czym ostatnio gram, dość schematyczna, ale miła w użyciu (oczywiście jak dla kogo )
Grey Seer 475
Screaming Bell, Power Scroll
D3 tokens
Plague Priest 176
lvl 2, dispell scroll, plague censer
Chieftain 122
shield, BSB, storm banner
Warlock Engineer 45
doom rocket
Clanrats x30 210
FCG, shields, doom-flyer
Clanrats x 35 232,5
FCG, shields, doom-flyer
Skavenslaves x39 84
FCG
Skavenslaves x40 86
FCG
Plague Monks x27 244
FCG, plague banner
Gutter Runners x6 108
poisoned attacks, slings, snare-nets
Gutter Runners x7 126
poisoned attacks, slings, snare-nets
Hell Pit Abomination 250
warpstone spikes
Doomwheel 150
Warplightning Cannon 90
Models: 191
Słów kilka o rozpie: Dzwon w mniejszym klocku clanratów, ułożonych 6x5, większy oddział na skrzydle, większe slavy w hordzie przed dzwonem, mniejsze na drugim skrzydle (czyli one są właściwie moim centrum ) Na drugim skrzydle abomka i kółko, plagusy między nimi, ułożone 7x4, w nich priest. Lampka z tyłu, a guttersi robią zamęt i ściągają co mogą
Szczury na Euro
Szczury na Euro
Let the River of Blood flow...
AvE
Rozpa spoko. Zamieniłbym 3 gutterów na 2 packmaster i 12 gratów(przydają sie bardzo jako odginaczki). Na gutterach zamien nets na 2nd-weapon-masz wtedy 2 razy więcej zatrutych ataków.
Rozpa spoko. Zamieniłbym 3 gutterów na 2 packmaster i 12 gratów(przydają sie bardzo jako odginaczki). Na gutterach zamien nets na 2nd-weapon-masz wtedy 2 razy więcej zatrutych ataków.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Mi brakuje przynajmniej skalma na seerze. Jak on pada to cała armia się praktycznie sypie więc odzyskiwanie ran to IMO mus.
Jeśli chodzi o gutterków, przeważnie gram na emo-elfidła, więc cenie sobie obniżenie inicjatywy, a i tak, niezależnie od ilości ataków, dobrze sobie radzą z fastami przeciwnika Poza tym, przy wiekszej nwalce z jakimś regularnym oddziałem, padają niezależnie od ilości ataków, więc takich raczej unikają, no, chyba, że faktycnie potrzebna jest odginaczka A co do skalma, GS nie pcha się do walki, raczej straszy dużym modelem Do walki za to dąży wszystko inne (zwłaszcza plagusy i duecik z piekła ), on ma wspomagać magią i 18 calami lidki
Let the River of Blood flow...
Gutersi i tak mają 7LD, a głupia rana z łuków/miscasta zawsze boli. Co do monków + priesta, to brakuje tu fury bolesnie - a dommflyery to bardzo symaptyczny sidzik na Elfy ; p Ale pewnie szybko schodzą z łuków co ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Hmm, akurat tak się składa, że na tej rozpie jeszcze nie przegrałem
A jeśli chodzi o furę, lubię ją nawet bardzo, ale lubi spaść bardzo szybko, a kosztuje dość dużo...
-----------------
EDIT
-----------------
Co do furmany: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=29494
Pomysł już dość stary, pewnie teraz bym ich złożył odrobinę inaczej, ale wciąż do użytku
A jeśli chodzi o furę, lubię ją nawet bardzo, ale lubi spaść bardzo szybko, a kosztuje dość dużo...
-----------------
EDIT
-----------------
Co do furmany: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=29494
Pomysł już dość stary, pewnie teraz bym ich złożył odrobinę inaczej, ale wciąż do użytku
Let the River of Blood flow...