Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Czyli tylko na ETC można nim legalnie zagrać bo w Polsce gramy na Polskie zasady ustanowione przez LS...
Wiem bo przerabiałem...
Dopóki nie zmieni tego LS dopóty sobie na nim nie pogramy... Szkoda ale tak u nas jest...
Poczekamy i zobaczymy czy nasze szanowne gremium się nad tym pochyli...
Wiem bo przerabiałem...
Dopóki nie zmieni tego LS dopóty sobie na nim nie pogramy... Szkoda ale tak u nas jest...
Poczekamy i zobaczymy czy nasze szanowne gremium się nad tym pochyli...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
ano, nie ma to jak jednolitość przepisów, etc to etc wraz z faqami sprzecznymi z pl zasadami. Co prawda na najbliższym masterze nie gramy na "polskie": "zgodnie z polskimi uścisleniami sędziowskimi", zatem furtka jest. (w zasadach podane jest tylko, że są to ograniczenia etc.)
xYz
siemka,
jak to jest w koncu z tymi Warhawkami? Sa flying cavalry, czy nie?
Errata każe przy nich ignorować te zasade specjalna (przy pegazach kaze ignorowac tylko opis zasady, odsylajac w ten sposob do opisu w nowym RB). Z drugiej strony niektorzy przekonuja mnie, ze skoro Warhawki maja troop type "MC" i zasade "fly", to znaczy, ze sa latajaca kawalerią. Logika niby słuszna, ale pytanie, czy "cavalry with special rule fly" znaczy to samo, co "flying cavalry". Opinie?
Zastanawiam sie miedzy Warhawkami a Wildami. Warhawki z zasada FC weszlyby do rozpy. Bez tej zasady - nie maja na to szans.
jak to jest w koncu z tymi Warhawkami? Sa flying cavalry, czy nie?
Errata każe przy nich ignorować te zasade specjalna (przy pegazach kaze ignorowac tylko opis zasady, odsylajac w ten sposob do opisu w nowym RB). Z drugiej strony niektorzy przekonuja mnie, ze skoro Warhawki maja troop type "MC" i zasade "fly", to znaczy, ze sa latajaca kawalerią. Logika niby słuszna, ale pytanie, czy "cavalry with special rule fly" znaczy to samo, co "flying cavalry". Opinie?
Zastanawiam sie miedzy Warhawkami a Wildami. Warhawki z zasada FC weszlyby do rozpy. Bez tej zasady - nie maja na to szans.
No i teraz wejdą do Twej rozpiski Bless
A swoją drogą faktycznie mogą być jakimś urozmaiceniem w naszej armii. Koszt za tą trójkę mniejszy od wildów, ale za to stomp i Hit and Run.
Taka czwórka mogłaby coś zdziałać, ale boli niestety ten Sv na 6+ czyli są miękkie jak kaczuszki
A swoją drogą faktycznie mogą być jakimś urozmaiceniem w naszej armii. Koszt za tą trójkę mniejszy od wildów, ale za to stomp i Hit and Run.
Taka czwórka mogłaby coś zdziałać, ale boli niestety ten Sv na 6+ czyli są miękkie jak kaczuszki
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Jak to w końcu jest ?All BSBs can take all the Equipment, their unit type has acces to as if they weren't BSBs.
Mogę mieć noble BSB z Hodą bez Asyendi Bane ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Szykują mi sie gry ligowe na lokalu ze specami mam do dyspozycji około 2800, co proponujecie Oriona,Dryche czy siostrzyczki? We dopiero zaczynam grać więc nie wiem, każdy hero ma jakis potencjał, ale i ograniczenie, krasiami mam dość, więc zdecydowałem się na WE z tej lidze.
Liczą się jako lord
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Zawsze podobały mi się figurki glade guardów, walka na dystans i ogólnie cała ta wood elficka partyzantka . Planuję złożyć sobie armię na małe punkty tak 1000-1200 opartą na strzelaniu. Ułożyłem sobie rozpiskę i chciałbym się was poradzić czy to w ogóle ma sens? Postanowiłem zrezygnować z driad (nie wiem czy do końca słusznie ale nie wydają mi się jakoś specjalnie dobre) a glade ridersi są za drodzy w punktach i na papierze wyglądają słabiutko. Z tego powodu zakup batalionu wydaje mi się zupełnie nieopłacalny. W tej samej cenie mam 3 pudełka glade guardów co daje mi 48 figurek. W rozpisce mam wayów i planuję ich zrobić z skonwertowanych GG.
Moja przykładowa rozpiska typu ambush
1 Scout Highborn @ 235.0 Pts
General; Scout; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
6 Scouts @ 145.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Zenith [25.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
8 Waywatchers @ 192.0 Pts
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1000.0
Lord z oddziałem wayów ma na tyłach ściągać puszki wroga. Scouty z banerem są od wkurzania i blokowania marszu. Do tego orzeł jako odginaczka/łowca maszyn
Czy w takiej czysto strzeleckiej rozpisce jest sens brania championów dla GG?
Zamiast lorda zamiennie myślałem też o dużym magu z 4 lvl beast - reszta praktycznie bez zmian.
Generalnie gram bretonnia i demonami a obie te armie są czysto ofensywne i dążą do combatu już w drugiej turze. Taka mała armia WE miała by być odskocznią Raczej nie planuję grać w przyszłości WE na większe punkty. Z góry dzięki za wszelkie porady
Moja przykładowa rozpiska typu ambush
1 Scout Highborn @ 235.0 Pts
General; Scout; Longbow
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Charmed Shield [5.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
6 Scouts @ 145.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Zenith [25.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
8 Waywatchers @ 192.0 Pts
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1000.0
Lord z oddziałem wayów ma na tyłach ściągać puszki wroga. Scouty z banerem są od wkurzania i blokowania marszu. Do tego orzeł jako odginaczka/łowca maszyn
Czy w takiej czysto strzeleckiej rozpisce jest sens brania championów dla GG?
Zamiast lorda zamiennie myślałem też o dużym magu z 4 lvl beast - reszta praktycznie bez zmian.
Generalnie gram bretonnia i demonami a obie te armie są czysto ofensywne i dążą do combatu już w drugiej turze. Taka mała armia WE miała by być odskocznią Raczej nie planuję grać w przyszłości WE na większe punkty. Z góry dzięki za wszelkie porady
Niezbytczy to w ogóle ma sens?
Błąd, są całkiem niezłym Corem, jednym z lepszych u WE (nie żeby było ich przesadnie dużo)Postanowiłem zrezygnować z driad (nie wiem czy do końca słusznie ale nie wydają mi się jakoś specjalnie dobre)
Ogólnie pomysł chyba nie za bardzo- brak odporności antymagicznej, 0 pancerza, małe pi****nięcie (czym chcesz zabijać wroga, strzałami s3? 8 waywatcherów to nie jest jakaś zabójcza siła bojowa, tym bardziej że to ciągle tylko elfy z t3 za 24pkt/model, łakomy kąsek ). Czym zabijesz Steam tank? Co zrobisz z kilkoma oddziałami skinków? Dowolnym potworem? Dyskowcem? itp. itd.
IMHO mag by się przydał i z jednych łuczników na driady chociaż, żeby była jakakolwiek kontra.
W założeniach nie miała to być jakaś powergameowa rozpiska
Antymagia.. no cóż wspomniałem o alternatywnej wersji z magiem lvl 4
Driady... ale co taka 8 czy 12 może zrobić? Taki BL kosztuje tyle samo a ma lepsze statsy a mimo to ssie w takiej małej ilości.
WE na małe punkty to nie ma czym zniszczyć steam tanka, jedynie włócznia z beasta coś robi. Z innymi monsterami też jest problem póki drzewca nie ma... taka armia.
0 pancerza bo w sumie z założenia mamy się ganiać i unikać kombatu ale nie grałem tak to nie wiem czy tak się da (wciąż mówię o małych punktach gdzie na stole jest mnóstwo miejsca itd).
Skinki to mają 12 cali zasięgu... karę za ruch i w ogóle można chyba je wymanewrować?
Dzięki za odp, pomyśle jeszcze o tych driadach a co z glade ridersami?
Antymagia.. no cóż wspomniałem o alternatywnej wersji z magiem lvl 4
Driady... ale co taka 8 czy 12 może zrobić? Taki BL kosztuje tyle samo a ma lepsze statsy a mimo to ssie w takiej małej ilości.
WE na małe punkty to nie ma czym zniszczyć steam tanka, jedynie włócznia z beasta coś robi. Z innymi monsterami też jest problem póki drzewca nie ma... taka armia.
0 pancerza bo w sumie z założenia mamy się ganiać i unikać kombatu ale nie grałem tak to nie wiem czy tak się da (wciąż mówię o małych punktach gdzie na stole jest mnóstwo miejsca itd).
Skinki to mają 12 cali zasięgu... karę za ruch i w ogóle można chyba je wymanewrować?
Dzięki za odp, pomyśle jeszcze o tych driadach a co z glade ridersami?
Pytanie, czy jest grywalnaW założeniach nie miała to być jakaś powergameowa rozpiska
Zdecydowanie lepiej na tym wyjdzieszAntymagia.. no cóż wspomniałem o alternatywnej wersji z magiem lvl 4
1. Mogą sporą iloscia ataków z uchodzącą siłą, WW i I dobić w szarży cos, co zostało przerzedzone przez Twoich ukochanych łucznikówDriady... ale co taka 8 czy 12 może zrobić? Taki BL kosztuje tyle samo a ma lepsze statsy a mimo to ssie w takiej małej ilości.
2 Blodletterzy ma mniej ataków, nie są skirmishem i mają, co dosyć ważne, mniej T, moim zdaniem są conajmniej porównywalni
Myślę, że flaming banner na jednych łukach jest w stanie zdziałać coś z częścią monsterów, a w połączonej szarży driad/altera/treekinów można coś tam poranić jeśli wcześniej choć 1-2 rany z łuków straciło. Punkty na powyższe rzeczy siedzą u Ciebie w 8 Waywatcherach...WE na małe punkty to nie ma czym zniszczyć steam tanka, jedynie włócznia z beasta coś robi. Z innymi monsterami też jest problem póki drzewca nie ma... taka armia.
Klockami piechoty, która ma strzelać? Wpadnie w to cokolwiek z lotem, dużym ruchem, cokolwiek. To am tylko 5M i kiepska zwrotność. A, no i po co to gonić jak można strzelac w gołe elfy z t3 w cenie blodlettera?0 pancerza bo w sumie z założenia mamy się ganiać i unikać kombatu
Skirmiszujące, małe, tanie jak barszcz trujoplujki. Są mobilniejsze od Ciebie, na dodatek ;PSkinki to mają 12 cali zasięgu... karę za ruch i w ogóle można chyba je wymanewrować?
Na tak małe punkty chyba nie spełniają żadnej funkcji, ale ja się na nich słabo znam.Dzięki za odp, pomyśle jeszcze o tych driadach a co z glade ridersami?
Ogółem to chyba po prostu tak się grać nie da