Niezła rozpa - ciekawe, jak bedzie szlo. Animozja bedzie boleć. Wszystko jest tez dosyć miekkie. Ale potencjal jest na pewno.
o&g 2500 etc
Re: o&g 2500 etc
Koszmar bretonii. 
Niezła rozpa - ciekawe, jak bedzie szlo. Animozja bedzie boleć. Wszystko jest tez dosyć miekkie. Ale potencjal jest na pewno.
Niezła rozpa - ciekawe, jak bedzie szlo. Animozja bedzie boleć. Wszystko jest tez dosyć miekkie. Ale potencjal jest na pewno.
Imho kiepska koncepcja, Shino. Lepiej docen savagy z 5tka warda. Ludzie nie wystawiaja tego, tylko dlatego, ze fajnie wyglada na stole. "Orasy nie Elfy i slabe porno maja".

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
mam tak na prawde 3 animozje. bo animozja boyzow moze byc anulowana. Ale fakt. Jeszcze pomysle nad wywaleniem 1 rydwanu zeby wrzucic wiecej boyzow.
a koszmar to nie bretki tylko empire chyba
zreszta kilk inych armii tez nie ma z tym lekko
a koszmar to nie bretki tylko empire chyba
zreszta kilk inych armii tez nie ma z tym lekko
Tak na prawdę to BO możesz sobie w pupę wsadzić bo nawet jak opanujesz własny klocek to pedały obok w 12" mogą Cię i tak wciągnąć w zadymę
...Niestety ten samotny Bo daje jedynie komfort wtedy gdy jako jedyny nie zda animozji klocek z gienkiem...
i ogólnie co w tej rozpie walczy??? Dobrze wystawieni "skałci" czy latacz będzie hurtem Ci fanoli wyciągał a na początku bitwy mieć taką 6 "przyjaciół" przy swoim "deploju" to trochę lipa
i ogólnie co w tej rozpie walczy??? Dobrze wystawieni "skałci" czy latacz będzie hurtem Ci fanoli wyciągał a na początku bitwy mieć taką 6 "przyjaciół" przy swoim "deploju" to trochę lipa
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
co walczy? wszystko oprocz maszyn i szamana.
co do fenoli to watpie zebym mial 6 nagle w deployu.
po pierwsze jak oddzial wyciagnie fenoli to piersze 2 ida w oddzial co ich wyciagnal
a trzeci snajperuje fanatykow zeby nie bruzdzili zabardzo
jesli chodzi o animozje w 12" to jakos sie tego zbytnio nie obawiam. - gobliny beda mialy blizej do goblinow a orki i tak maja tylko spelniac swoj cel.
Zreszta zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, bo takie samo teoretyzowanie nie jest wiele warte
co do fenoli to watpie zebym mial 6 nagle w deployu.
po pierwsze jak oddzial wyciagnie fenoli to piersze 2 ida w oddzial co ich wyciagnal
a trzeci snajperuje fanatykow zeby nie bruzdzili zabardzo
jesli chodzi o animozje w 12" to jakos sie tego zbytnio nie obawiam. - gobliny beda mialy blizej do goblinow a orki i tak maja tylko spelniac swoj cel.
Zreszta zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, bo takie samo teoretyzowanie nie jest wiele warte
9 fanoli jest dobra opcją na druzynówke gdzie mozna dostawic gracza do danej armii.
ogarnięty gracz wyciągnie to 2 fastami i koniec zabawy. Ale z ta rozpą jest sporo zabawy
.
ogarnięty gracz wyciągnie to 2 fastami i koniec zabawy. Ale z ta rozpą jest sporo zabawy
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?
Jak sam widzisz w takim razie bierzesz kilkadziesiąt punktów bez sensu bo zakładasz że sam będziesz sobie ubijał fanatyków. Nie lepiej te punkty na coś innego przeznaczyć?
Pozatym regimenty NG po 20 to porażka, ginie pięciu i masz panikę na oddziale czyli walka z byle strzelającą armią to masakra dla Ciebie. Z założenia więc wszystko musi być w zasięgu gienka bo inaczej może szybko Ci się przewietrzyć stan osobowy armii.
Pozatym regimenty NG po 20 to porażka, ginie pięciu i masz panikę na oddziale czyli walka z byle strzelającą armią to masakra dla Ciebie. Z założenia więc wszystko musi być w zasięgu gienka bo inaczej może szybko Ci się przewietrzyć stan osobowy armii.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
no tak 20 to nie to co 60 orków, ale i kosztują dużo mniej. i ich tak nie szkoda, jak zwieją lub coś podobnego im się stanie. A ranku już zdejmują 
niech zagra 2-3 bitwy i opowie jak było. 5 furii jest w stanie wyciągnąć połowe fanów. i jak dobrze pójdzie to zakończyć lot na manglerze. wydaje mi się że taki śmietnik to koszmarek i dla gracza i dla przeciwnika. liczba potencalnych rozwojów akcji wzrasta do kosmosu. w najgorszym fanatycy wpadają w rydwany, panika na rydwanach, impakty we własne oddziały i na stole zostają big unsi i maszyny.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Skoro nocniki nie mają łuków to zamień muzyków na dodatkowych ludków.
loko w 7ed rydwany wypłacały impakty jak w coś wpadły podczas ucieczki. Teraz są tylko podczas szarzy.
loko w 7ed rydwany wypłacały impakty jak w coś wpadły podczas ucieczki. Teraz są tylko podczas szarzy.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
pozbywać się muzyków? co o za farmazon?
Ja te nocniki widzę jako nosidełka fanoli, jeśli spanikują nim ich wypuszczą to klocuszek straci zęby. Po ilości orków z dyscypliną wywnioskowałem że mają stać za nocnikami więc nawet jeśli owi spanikują to powinni być w Ld generała a szama będzie ich poganiał w stronę wroga.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
gościu, nie rozumiem co piszesz. musisz zobaczyć do czego służą muzycy i potem coś podpowiadać bo zamiast fest tematu dla Shina jest jakiś śmietnik
w vangardem i pięknym ruchem 18' w 2 turze zjadamy trebusz. a to mój człowiek. strzał z armaty mu nie groźny:)
Goblin Big Boss @ 56.0 Pts
Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
Goblin Big Boss @ 56.0 Pts
Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

