Skaveny 2400 EURO

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sunil
Plewa
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk - Morena

Skaveny 2400 EURO

Post autor: sunil »

1 Grey Seer 579.5 pts
General; Magic lvl 4
Dispell Scroll [25.0]
-1 Screaming Bell 314.5 pts
-21 Clanrats 114.5 pts
FCG; Light armour; Shields

1 Plague Priest 531.0 pts
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
-1 Plague Furnance 377.0 pts
-26 Plague Monks 227.0 pts
Standard; Musician
Plague Banner [30.0]

1 Chieftain 89.0 pts
BSB; Halberd; Shield; Heavy armour;
Standard of Discipline [15.0]

1 Warlock Engineer 45.0 pts
Doom Rocket [30.0]

38 Stormvermin 414.0 pts
FCG; Halberd; Shields; Heavy armour
Grand Banner of Clan Superiority [30.0]
Doom Flayer [55.0]

35 Skavenslaves 72.0 pts
Slave Musician

5 Plague Censer Bearers 80.0 pts

5 Plague Censer Bearers 80.0 pts

5 Gutter Runners 90.0 pts
Poisoned Attacks; Sling

5 Gutter Runners 90.0 pts
Poisoned Attacks; Sling

Hell Pit Abomination 235.0 pts

Warp-lightning Warp Cannon 90.0 pts

Suma: 2399.5 pts


Grałem kilka razy na podobnej rozpisce (cały czas na bierząco ją odrobine modyfikuje) i generalnie całkiem dobrze sprawdza się furmanka i klocek Stormverminów jako dwa silne i wytrzymałe regimenty, które lecą naprzód blisko siebie, żeby mieć przerzuty na LD. Ironcurse na Priescie chroni furmane przed ostrzałem zanim zdąży dobiec do przeciwnika, więc wszystko sprowadza się do rzutów na szarżę.
Abominacja służy głównie do ochrony przed szarżami bocznymi na klocek z furmaną.
1 regiment Censerów chroni latarkę przed fastami, a drugi odgina szarże.
Guttersi wiadomo - do zdejmowania machin przeciwnika. No i oczywiście sprawdzają się także na inne jednostki, które mają wysoki Toughness i brak armora, jak np. mamut ogrów.

To tyle. Bardzo byłbym wdzięczny za jakieś uzasadnione komentarze.
Pozdrawiam
Sunil

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Albo ja nie doczytałem, albo twoja sromka nie ma magicznych ataków. Cóż chciałbym widzieć twoją minę, gdy po 4/5 turach walki z pojedyńczym eterykiem zdycha sobie nic nie robiąc.

Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Podwys »

Zwiększ oddział pchający dzwon! 21 to nic .....

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

Nie pograsz tym, za mało slavów jeśli wsadzisz stormverminow do dzwona a zaiast clanraci dodasz sobie odzialy slvów kosztem jednych censerów no to możesz ostro pocisnąć.
Po za tym rozpiska bardzo mi się podoba.

Awatar użytkownika
sunil
Plewa
Posty: 8
Lokalizacja: Gdańsk - Morena

Post autor: sunil »

@ kubencjusz:
Faktycznie, zapomniałem o Warpstone Spikes na Abomce. Mój błąd.

@ Podwys & Solo:
Do dzwonu dałem tylko 21 Clanratów, żeby mieć 3 ranki w hordzie, ale nie ide tym oddziałem sie klepać tak jak furmaną. Oni raczej stoją z tyłu, tzn. w zasięgu 12", żeby tylko LD rozsyłać. Klepie się furmana (ustawioną także w hordę) i Stormy już normalnie po 5 w rance z bannerem +D3 do combata, żeby brake`a wygrywały.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Dzwon rozdaje ld w zasięgu 18 cali. A 21 ludzików to nie zatrzyma nawet większego oddziału scautów.

Awatar użytkownika
Podwys
Oszukista
Posty: 839
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Podwys »

sunil pisze: @ Podwys & Solo:
Do dzwonu dałem tylko 21 Clanratów, żeby mieć 3 ranki w hordzie, ale nie ide tym oddziałem sie klepać tak jak furmaną. Oni raczej stoją z tyłu, tzn. w zasięgu 12", żeby tylko LD rozsyłać. Klepie się furmana (ustawioną także w hordę) i Stormy już normalnie po 5 w rance z bannerem +D3 do combata, żeby brake`a wygrywały.
Może Ty nie będziesz chciał się nim bić ,ale Twój przeciwnik będzie cały czas do tego dążył. A jak już coś dojdzie to 21 clanratów zniknie w ture.

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Jeśli chcesz chronić furmankę przed strzelaniem, to raczej zainwestuj w Sztormówę. Mało szczurów!! powinieneś mieć więcej slawów, mięso armatnie zawsze jest w cenie :mrgreen: wywal doom-flyer'a, spada od strzelania jak złoto (albo weź sztormówę ;) ) i dopchaj clanratów, przy 35 masz dzięki dzwonkowi 5 szeregów, a więc zapas liderki. Dodatkowo, jeśli Ci siądzie miscast na GS, to od dużego placka poleci prawie wszystko, jeśli zostawisz ich tylu ilu ich jest w tej chwili. Na stormverminach raczej warbanner, daje pewne +2 do combatu zamiast losowego od 1 do 3... Na Priescie nie lepszy byłby potion of speed? I może jeszcze dołóż 9 plagusów, choć to nie jest must have 8)
To tyle z tego co JA bym zmienił, ale że nie ja tę rozpe stworzyłem, mogę tylko radzić :)
Let the River of Blood flow...

ODPOWIEDZ