Lore of Hashut
Moderator: esgaroth
Re: Lore of Hashut
Nijlor szacunek za fajne karty . Takie miałem też z TK ale już są nie aktualne ( szkoda ).
poproszę lore of light i neherkara na eliah2@wp.pl
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Chciałbym zapytać Chadecką Brać:
czy ktoś posiada już przetłumaczone czary Lore of Hashut z Tamurkhana ???
jeśli tak, to poproszę ( wiele udało mi się przetłumaczyć, jednak wolałbym się upewnić )
czy ktoś posiada już przetłumaczone czary Lore of Hashut z Tamurkhana ???
jeśli tak, to poproszę ( wiele udało mi się przetłumaczyć, jednak wolałbym się upewnić )
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
czy ktoś ma już w języku polskim gdzieś napisane ?
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
ponieważ nie wszystko jest dla mnie zrozumiałe w j.angielskim !
akurat teraz nie mam przy sobie księgi ale chciałbym przytoczyć np 6 czar co dokładnie znaczy !!!!
akurat teraz nie mam przy sobie księgi ale chciałbym przytoczyć np 6 czar co dokładnie znaczy !!!!
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
NIE WIEM CZY DOBRZE PRZETŁUMACZYŁEM CZARY : proszę mnie skorygować DZIĘKI
0. „Breath of Hatred” Rzucona na 6+
Sprzymierzone jednostki w odległości 12’’ podlegają zasadzie „Nienawiść”. Dodatkowo rzucający może rzucić na wszystkie sprzymierzone jednostki w odległości 12’’, wówczas rzucony na 15+
1. “Burning Brath” Rzucona na 6+
W odległości 8’’ cel otrzymuje k6 trafień z Siłą 6, które są płonącymi atakami. Rzucający może zwiększyć ilość trafień do 2k6, wówczas musi rzucić 12+
2. „Dark Subjucation” Rzucony na 8+
Cel, znajdujący się w odległości 24’’, musi zdać test LD z modyfikatorem -3 i permanentnie redukuje LD o -1 do końca gry ( do minimum 2). Jednostki odporne na psychologię są odporne na działanie czaru.
3. „Curse of Hashut” Rzucony na 10+
Wyznacz model, znajdujący się w odległości 18’’, wyznaczony przez gracza ( może to być model Postaci w jednostce ). Cel otrzymuje liczbę trafień równą 2k6 odjąć wartość jego współczynnika wytrzymałość. Rany zadawane są na 4+ bez możliwości skorzystania z ochrony pancerza.
4. „Ash Strom” Rzucony na 12+
Klątwa rzucona na 24’’. Jednostka będąca celem czaru ma -1 do trafienia w walce wręcz i -2 do trafienia w fazie strzelania do następnej fazy magii rzucającego.
W dodatku Jednostka będąca celem czaru używa tylko bazowej wartości współczynnika ruch, nie może szarżować, maszerować ani latać a także traktuje każdy rodzaj terenu jak teren (poza terenem nie przebytym ) jak teren niebezpieczny. Każdy oddział będący pod efektem działania tego czaru jest traktowany jak łatwopalny.
5. Hell Hammer” rzucony na 13+
Wyznacz linię 3k6 w odległości od rzucającego. Każdy model na drodze musi zdać test Inicjatywy lub otrzyma trafienie z Siłą 6 (zadające k3 ran ). Każdy oddział trfiony musi zdać test Paniki. Rzucający może rzucić wzmocniony czar podwajający wartość rzutu za 18+.
6. „Flames of Azgorh” rzucony na 18+
Może zostać rzucony w miejsce w strefie widzenia rzucającego. Wyznacz miejsce i połóż małą templatkę, następnie rzuć kością rozrzutu k6. Wszystkie modele dotknięte templatką otrzymują trafienie z Siła 6. Trafienia są Płonącymi Atakami, zadającymi Wielokrotne Rany ( K6 ). W dodatku model dokładnie pod środkiem templatki musi podjąć próbę wytrzymałości przy 2 lub zostać zabity wprost bez jakiejkolwiek ochrony. Rzucający może rzucić wzmocniony czar, używając dużej templatki, za 25+.
CZY MOGLIBYŚCIE WYJAŚNIĆ DOKŁĄDNIEJ JAK MAM ROZUMIEĆ W 6.CZARZE WYKONANIE TESTU WYTRZYMAŁOŚCI PRZY 2
0. „Breath of Hatred” Rzucona na 6+
Sprzymierzone jednostki w odległości 12’’ podlegają zasadzie „Nienawiść”. Dodatkowo rzucający może rzucić na wszystkie sprzymierzone jednostki w odległości 12’’, wówczas rzucony na 15+
1. “Burning Brath” Rzucona na 6+
W odległości 8’’ cel otrzymuje k6 trafień z Siłą 6, które są płonącymi atakami. Rzucający może zwiększyć ilość trafień do 2k6, wówczas musi rzucić 12+
2. „Dark Subjucation” Rzucony na 8+
Cel, znajdujący się w odległości 24’’, musi zdać test LD z modyfikatorem -3 i permanentnie redukuje LD o -1 do końca gry ( do minimum 2). Jednostki odporne na psychologię są odporne na działanie czaru.
3. „Curse of Hashut” Rzucony na 10+
Wyznacz model, znajdujący się w odległości 18’’, wyznaczony przez gracza ( może to być model Postaci w jednostce ). Cel otrzymuje liczbę trafień równą 2k6 odjąć wartość jego współczynnika wytrzymałość. Rany zadawane są na 4+ bez możliwości skorzystania z ochrony pancerza.
4. „Ash Strom” Rzucony na 12+
Klątwa rzucona na 24’’. Jednostka będąca celem czaru ma -1 do trafienia w walce wręcz i -2 do trafienia w fazie strzelania do następnej fazy magii rzucającego.
W dodatku Jednostka będąca celem czaru używa tylko bazowej wartości współczynnika ruch, nie może szarżować, maszerować ani latać a także traktuje każdy rodzaj terenu jak teren (poza terenem nie przebytym ) jak teren niebezpieczny. Każdy oddział będący pod efektem działania tego czaru jest traktowany jak łatwopalny.
5. Hell Hammer” rzucony na 13+
Wyznacz linię 3k6 w odległości od rzucającego. Każdy model na drodze musi zdać test Inicjatywy lub otrzyma trafienie z Siłą 6 (zadające k3 ran ). Każdy oddział trfiony musi zdać test Paniki. Rzucający może rzucić wzmocniony czar podwajający wartość rzutu za 18+.
6. „Flames of Azgorh” rzucony na 18+
Może zostać rzucony w miejsce w strefie widzenia rzucającego. Wyznacz miejsce i połóż małą templatkę, następnie rzuć kością rozrzutu k6. Wszystkie modele dotknięte templatką otrzymują trafienie z Siła 6. Trafienia są Płonącymi Atakami, zadającymi Wielokrotne Rany ( K6 ). W dodatku model dokładnie pod środkiem templatki musi podjąć próbę wytrzymałości przy 2 lub zostać zabity wprost bez jakiejkolwiek ochrony. Rzucający może rzucić wzmocniony czar, używając dużej templatki, za 25+.
CZY MOGLIBYŚCIE WYJAŚNIĆ DOKŁĄDNIEJ JAK MAM ROZUMIEĆ W 6.CZARZE WYKONANIE TESTU WYTRZYMAŁOŚCI PRZY 2
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
dzieki a pozostałe czary dobrze tłumaczę?
Tak reszta jest ok:)
Strategikon 2010:
Gasior pisze: najlepszy tekst opisujacy rowniez bardzo przyjemna bitwe z Dimitrim i Tomkiem powiedział fisch - "czułem się jakbym grał w warhammera a oni w 40k. Ja na nich z łukiem i mieczem a oni z bolterów i jakiś dział"
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Gdzie są te karty?
Zniknęły czy tylko mi się nie otwierają?
Zniknęły czy tylko mi się nie otwierają?
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Gram teraz z Włochami i chciałem pobawić się hashutem, którego nie znam tak dobrze jak lory z rulebooka
Do tego ich angielski jest taki jaki jest, więc chciałem mieć małą ściągawkę
W army builderze są błędy np. 6ka - than template moves.... Jakby ona moves, a nie scatter to czar byłby 3x lepszy!
Mail poszedł na priva - grazie!
Do tego ich angielski jest taki jaki jest, więc chciałem mieć małą ściągawkę
W army builderze są błędy np. 6ka - than template moves.... Jakby ona moves, a nie scatter to czar byłby 3x lepszy!
Mail poszedł na priva - grazie!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Nijlor mógłbym też prosić o hashuta i inne lory na :sacramentus@poczta.fm?