Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
A taka 4-ka minotaurów ma w ogóle sens? Zwłaszcza przeciwko krasnoludom?
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
Mnie minosy jakos na kraśki nie przekonują... 2 klopy i cały oddział moze zejść...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Bitwe wygralem 16:4, zdecydowalem sie jednak na 6 minosow. Powiedzmy ze jestem zadowolony, choc mialem duzo szczescia, bo dotarl jeden minotaur na dwoch ranach do oddzialu kusznikow i z 16 ubil ich do 4 przez kilka rund i dopiero zginal, horda gorow przepedzila po kilku rundach combatu zelazne bractwo i dokonczyla z harpiami kusznikow. Problem minosow jest tylko taki zeby nie wystrzelac ich zbyt predko, niestety cannony i kusze swoje z nimi zrobily. Ale i tak jestem z nich zadowolony
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
GarG pisze:Mnie minosy jakos na kraśki nie przekonują... 2 klopy i cały oddział moze zejść...
kij z kopami bardziej obawiał bym się armat i organek
ale widać i tak ładnie poszło, tak trzymaćMagnus pisze:Bitwe wygralem 16:4, zdecydowalem sie jednak na 6 minosow. Powiedzmy ze jestem zadowolony, choc mialem duzo szczescia, bo dotarl jeden minotaur na dwoch ranach do oddzialu kusznikow i z 16 ubil ich do 4 przez kilka rund i dopiero zginal, horda gorow przepedzila po kilku rundach combatu zelazne bractwo i dokonczyla z harpiami kusznikow. Problem minosow jest tylko taki zeby nie wystrzelac ich zbyt predko, niestety cannony i kusze swoje z nimi zrobily. Ale i tak jestem z nich zadowolony
fakt na krasie fajniejsze są małe krówki
hagtree fetish =death imo ta kombinacja nie działa
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Raport dostępny w wątku masterowym
2600
Beastlord Gen 254
General; Heavy Armour 6; Shield 3
Ram Horn Helm 15 - +1A for Succesfull A Save
Gnarled Hide 15 - 5+ Scaly Skin
Dawnstone 25 - Reroll Save
Biting Blade 10 - Armour Piercing
Crown of Comandment 35 - Stubborn
Great Bray-Shaman Lv4 Death 299
AHW 4
Chalice of Dark Rain 40
Hag tree fetish 20
Wargor BSB 129
Heavy Armour 4;
Charmed Shield 5
Warior bane 5
Ironcurse Icon 5
Bray-Shaman Lv 1 Shadow 100
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv2 Shadow 160
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
30 Bestigor Herd 405
FCG, Standard of Discipline 15
30 Bestigor Herd 405
FCG, Baner of Swiftness 15
1 Razorgor Herd 55
2x5 Harpy 2x70
Scout
30 Gor herd 265
FCG, AHW
25 Gor herd 215
Musician, Champion, AHW
2x5 Ungor Raiders 2x30
5 Ungor Riders 33
Musician
Tuskgor Chariot 80
2600
Beastlord Gen 254
General; Heavy Armour 6; Shield 3
Ram Horn Helm 15 - +1A for Succesfull A Save
Gnarled Hide 15 - 5+ Scaly Skin
Dawnstone 25 - Reroll Save
Biting Blade 10 - Armour Piercing
Crown of Comandment 35 - Stubborn
Great Bray-Shaman Lv4 Death 299
AHW 4
Chalice of Dark Rain 40
Hag tree fetish 20
Wargor BSB 129
Heavy Armour 4;
Charmed Shield 5
Warior bane 5
Ironcurse Icon 5
Bray-Shaman Lv 1 Shadow 100
Dispell Scroll 25
Bray-Shaman Lv2 Shadow 160
Shards of Herdstne 50-Additional PD for each mage in 6”
30 Bestigor Herd 405
FCG, Standard of Discipline 15
30 Bestigor Herd 405
FCG, Baner of Swiftness 15
1 Razorgor Herd 55
2x5 Harpy 2x70
Scout
30 Gor herd 265
FCG, AHW
25 Gor herd 215
Musician, Champion, AHW
2x5 Ungor Raiders 2x30
5 Ungor Riders 33
Musician
Tuskgor Chariot 80
Klops - ona nie działa na poziomie zasad. gahtree działa na roll to wound, a snajperki causeują woundy - wydaje się to lekko abstrakcyjne, lecz imo wording jest inny i jednoznacznie zaprzecza temu, że to funkcjonuje na zasadzie "przebijania". Dla mnie włąsnie hagtree działa na Przebijanie, a nie na zadawanie woundów - co robią snajpery z death
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Zgadzam sie z QC - Dla mnie spraw jest jasna Hagtreefetish NIE dział z Deathem ale jeśli ci to puszczają to jest to "wał legalny".
Idąc tym tropem można by uznać że hagtreefetish kombuje sie z feedback scrollem .. a to już za grubo naciągana sprawa.
Edit2
A swoja drogą można sie nawet czepiać że przerzuty są na odział a nie na konkretnego kmiotka. snajperki nie "tergretują" oddziału więc przerzut nie przysługuje (no chyba ze mag jest samotny poza oddziałem)
Idąc tym tropem można by uznać że hagtreefetish kombuje sie z feedback scrollem .. a to już za grubo naciągana sprawa.
Edit2
A swoja drogą można sie nawet czepiać że przerzuty są na odział a nie na konkretnego kmiotka. snajperki nie "tergretują" oddziału więc przerzut nie przysługuje (no chyba ze mag jest samotny poza oddziałem)
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
gdyby fetish działał jak piszesz to byłby uber uber combem. snajperka na siłe woundujaca rpawie zawsze a Tówka woundujaca zawsze? dla mnie super deal
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to działa jak Klops pisze, oczywiście nie działa na 0
choć dalej nie uważam ten lore, za jakiś rewlacyjny, za krótki zasięg na defensy i za mały na ofensy, a w CC tego się nie rzuci
średnio się kombuje z armią kombatową
teraz każda jednostka / pojedynczy bohater jest " oddziałem ", więc jest wszystko legalne
też działa z back scrollem, i miscatsami przeciwników
choć dalej nie uważam ten lore, za jakiś rewlacyjny, za krótki zasięg na defensy i za mały na ofensy, a w CC tego się nie rzuci
średnio się kombuje z armią kombatową
teraz każda jednostka / pojedynczy bohater jest " oddziałem ", więc jest wszystko legalne
też działa z back scrollem, i miscatsami przeciwników
już feedback wystarczy... to sie zajebiście na drużynówkę kombuje z WOCH bierzesz puppeta jezyczek feedbacka i fetysza... gość ma do wyboru używa dużo kości i spora szansa na zgon maga w wyniku feedbacka albo używa 2 kości i wtedy ryzyko, że nie uda mu się wrzucić czaru i KABOOM misscast
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
tylko, jeżeli beast mnie nie przekonuje to zostaje taka kombinacja, bo moim zdaniem death na dużym jest o wiele lepszy od shadowa (NIE UŻYWAM BRZYTWY),bo zamiast 0 z shadowa mamy 2 snajperki do wyciągania kości, mamy lepszą pitkę, lepsze -do T i S oraz - 3 LD.
Alternatywą jest beast i ward dla lorda maga
Alternatywą jest beast i ward dla lorda maga
dokładnie tak gram nieźle tnie. ten fetysz trzeba sprawdzic na LS imo bo sprawa jest kontrowersyjnaKlops pisze: Alternatywą jest beast i ward dla lorda maga
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"